|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: idd, toch erg hoor, alles lag open, maar zo amateuristisch op dat vlak... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Niet zo handig pff drnet die actie toch nog door te gaan ipv geven,, veel simpeler leren spelen ipm altijd mooi.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De hele rechterkant is dood |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Tijdje terug leek t dat ie t doorhad om ook effectief te zijn met zijn surplus aan techniek, maar was van korte duur lijkt t |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het is drama op t moment. Hoge piek is een diep dal geworden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Drama partij zeg, niet alleen hij, maar is wel een speler die het verschil dan zou moeten maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Werkt wel zich een slag in de rondte |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Krijgt ie ook dik voor betaald |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Dat doen ze allemaal wel onder deze technische staff! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Die tel ik ni mee, onzichtbare man |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Echt heel matig Amateur niveau |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het erge is, er is geen alternatief.
Groeten van Dennis |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als we CL mislopen zijn dit onze sterkhouders komend seizoen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mag ook wel een klein wonder worden genoemd als deze gozer geen blessure oploopt. Die moet weer 90 minuten blijven staan. Ondanks dat hij al een tijdje tegen overbelasting aan zit. Dan begin je maar met Osman. Of Ivanusec op links en Paixao op rechts. Dit gaat je ook weer kosten richting Milan. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Bank heb je ook nog steeds nauwelijks kwaliteit en ook na winterstop 0 zijkanten voorin dus echt vet probleem, je kunt ze dus ook niet fris houden,, ze moeten wel altijd spelen want je hebt niks anders qua niveau.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zet de brancard maar vast klaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 20:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Mag ook wel een klein wonder worden genoemd als deze gozer geen blessure oploopt. Die moet weer 90 minuten blijven staan. Ondanks dat hij al een tijdje tegen overbelasting aan zit. Dan begin je maar met Osman. Of Ivanusec op links en Paixao op rechts. Dit gaat je ook weer kosten richting Milan. Knettergek zijn ze. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vragen om problemen. Ueda, Hwang en Timber ook alweer te vroeg te veel gas laten geven en je bent ze direct weer wedstrijdenlang kwijt. Als het niet langer is. Voor alledrie ook niet de eerste keer dit seizoen dat dit gebeurt. Timber moest lang doorspelen met een blessure, Ueda tegen Ajax-thuis duidelijk niet fit, Hwang eind 2024 opgerookt. En nu allemaal in de herhaling.
Ja het zit niet mee, maar veel van dit soort dingen doe je echt jezelf aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja eens, Wel ingegeven door angst omdat DTK veel te weinig goede spelers heeft gehaald. Maar dan nog. Hoe hardleers moet je zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tja, iedereen snapt dat de keuzes niet zo aantrekkelijk zijn. En toch moet je ze maken. Zeker in het geval van Hadj-Moussa waren er nu juist wel wat alternatieven. Althans, daar zitten op het moment niet de blessures. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Haal toch niet steeds Tekloese erbij ..... Het lijkt wel of hij overal de schuld van krijgt, van diverse forumleden, hun goed recht natuurlijk ! Maar TK stast niet naast die speler op het veld. Maar er zitten nog wat anderen in de beslissings boom. Zoals rvc, en vorige en huidige technische staf. Sommige spelers zijn gehaald voor de toekomst , en dat blijft een gok
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2025 - 11:54 schreef piet de paler het volgende:Haal toch niet steeds Tekloese erbij ..... Het lijkt wel of hij overal de schuld van krijgt, van diverse forumleden, hun goed recht Maar er zitten nog wat anderen in de beslissings boom. Zoals rvc, en vorige en huidige technische staf. Sommige spelers zijn gehaald voor de toekomst , en dat blijft een gok Te Kloese heeft deze selectie samengesteld en de ontslagen trainer gehaald. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alleen hij ................??????????? Kan niet voor uitgaven heb je toestemming nodig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is altijd een eindverantwoordelijkheid |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En als die weg is......is alles opgelost Als je in mijn verleden een commandant wegpromoveerd , maar het peloton is slecht, blijft het slecht Los je het dan op ? Er zijn meerderen die gefaalt hebben binnen Feyenoord. En lees veel dingen over dhr Troost, en v Bodegem tja.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daar gaat t niet om. Het is een team. Een keten. Als de keten zwak is, vervang je de zwakste schakels. En dan moet je ergens beginnen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat is hoe ik het zie de desonanten in het bestuur |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T gaat verder dan dat. T is een cultuur. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik kan de beslissings boom niet vinden , dat zou veel duidelijk maken Voordat er weer een stand up comedian komt , er staan hier zat bomen maar niet die ;)
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Staat ergens in een all-in resort in Mexico. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Volgend seizoen als ze Moussa heel houden dit seizoen dan word het genieten .Daar ben ik 100% van overtuigd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2025 - 12:29 schreef Leon FR1908 het volgende:Volgend seizoen als ze Moussa heel houden dit seizoen dan word het genieten .Daar ben ik 100% van overtuigd. Ik denk het en hoop het ook |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2025 - 12:29 schreef Leon FR1908 het volgende:Volgend seizoen als ze Moussa heel houden dit seizoen dan word het genieten .Daar ben ik 100% van overtuigd. Net als Sinisterra, shinen in de Conference League. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik heb van de Conference league net zo genoten als van de CL eerlijk gezegt haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Doom denker ..........je staat volgende week op plaats 3 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Woensdag laatste wedstrijd CL ,daarna alle focus op de competitie . Het word op de valreep maar we gaan het redden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2025 - 12:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Woensdag laatste wedstrijd CL ,daarna alle focus op de competitie . Het word op de valreep maar we gaan het redden. Denk jij nu heus dat fc wannebe alles gaat winnen,? Wij ook niet maar zonder CL vele malen sterkere selectie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat ik denk is wat jij zojuist heb geqoute Piet |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
3e moet te halen zijn natuurlijk en ja we verliezen nog genoeg punten maar die andere doorgaans subtop clubs ook, iets stabieler dan nu en je hebt hem. Plek 2 had ik kleine hoop na instorten lampen,, maar je hebt is gister weer hard duidelijk geworden teveel moeite tegen de kleintjes,, zulke potten had een no brainer moeten zijn voor zon ommekeer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Alleen 3e worden is niet grootste strijd om definitief ch league te halen alleen,, dat is de voorrondes,, heb je enorm mazzel bij nodig voor geen absolute topclub te loten laatste vooronde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|