|
|
bijft007
|
|
|
Als hij dit vaker laat zien zoals gister, en ook buitenom en vooral directer in zn acties vooral,, word het een echt goeie hoor zeker als hij regelmatig het net weet te vinden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Af en toe compleet schizofreen. Meerdere persoonlijkheden in 1 wedstrijd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jup. Beetje inherent aan het zijn van een buitenspeler, maar hij zal stabieler moeten worden. Ook niet de eerste keer dat hij zijn tegenstander gewoon laat lopen en dat het een goal wordt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Neuken, en morgen een horloge kopen van 500,000 euro. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind het een heerlijke speler. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wordt de nieuwe Paxao op rechts..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 april 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wat die kan, kunnen er niet veel.
En ja, soms verkloot ie t ook, maar zoveel klasse zit er in die gast... En kennelijk ook het juiste karakter, met veel pijn ook gewoon gespeeld bijna 2 maand lang. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een heerlijk cliché : het is een grillige speler. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Maar duidelijk in weg omhoog, steeds vaker beslissende acties ook. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Alles of niets, en vandaag is het niet alles. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Rust geven en die Osman (mis) gebruiken ........ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die is nog slechter dan Moussa vandaag. Kun je nagaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We spelen nu 1x in de 3 weken ofzo |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zerrouki heeft wel rust nodig, tot einde seizoen minimaal...
Voor de rest, vlammen die ene dag in de week GVD! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb niet veel kunnen zien maar wel 3 momenten van Moussa in pak m beet 5 minuten die hij totaal verprutste . Zag er slecht uit ,gooide bijna me pizza over een Antwerpse terras. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Krijgt in mijn ogen teveel kritiek. Heeft als nieuweling dit seizoen een puike prestatie geleverd dit seizoen. Dat kunnen er weinig zeggen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2025 - 11:25 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik heb niet veel kunnen zien maar wel 3 momenten van Moussa in pak m beet 5 minuten die hij totaal verprutste . Zag er slecht uit ,gooide bijna me pizza over een Antwerpse terras. Risico bij dit soort spelers. Alles of nietssssssssss Held of schlemiel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 mei 2024 - 13:16 schreef piet de paler het volgende:Niet omdat het een noord Afrikaan is, maar denk dat je een splijtzwam binnenhaald Oke |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler