|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - ajax (zondag 7 april 2024, 14.30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 7 april 2024, 14.30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Danny Makkelie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 april 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Die kutwedstrijd van gister zit nog steeds in m'n hoofd. Dat moet weg. Daarom 6-0. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maak me wel zorgen achterin Gisteren hebben ze daar veel pijn geleden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Benieuwd hoe het met Nieuwkoop is. Die zal normaliter starten.
Lopez mentaal weer een tikkie gehad na z'n wissel had ik het idee. Deelde een veelzeggende Instagram post van z'n vrouw met een vliegtuig emoticon bij een foto na zijn wissel. Die moet je niet opstellen zondag. Maarja, als er verder niets is..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 april 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Was inderdaad goedkope actie van Slot naar Lopez toe. Had gisteren beter kunnen starten met verdediging zoals 2e deel wedstrijd tegen Utrecht. Hopelijk zondag dus wel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Na gisteren nul zin in. 1-1 ofzo. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heel andere wedstrijd en spanning voor de spelers, 3-1 dus |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En is ook zo had psv eergister punten weer gemorst geeft het feyenoord doping en hadden ze heel anders wedstrijd gisteren ingegaan ben ik van overtuigt, overkomt niet alleen ons ook andere teams die in niemandsland komen te staan,,zo werkt het gewoon
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 april 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe laat gaan de stadionpoorten open ? Dat wisselt toch steeds ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2024 - 09:58 schreef piet de paler het volgende:Hoe laat gaan de stadionpoorten open ? Dat wisselt toch steeds ? Bij topwedstrijden, en dan mag je wel het terrein op maar niet naar je vakkie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Positief Ivanusevic op bank, is een speler die bij de 5 man sterke verdediging pijn kan doen. Ook Milambo op de bank.......maar ja Lopez op links .................???????? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Opstelling is toch nog niet bekend? Wie zou behalve Geertje en Nieuwkoop ook op rechtsback opgesteld kunnen worden? Vraag ik omdat ik toch hoop dat Hancko op linksback ko., Geertje en Beelen in het centrum maar dat kan alleen als je Nieuwkoop of, indien hij niet mogelijk is, een alternatief voor de rechtsback hebt. Zolang Lopez maar niet speelt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2024 - 10:49 schreef Arie.Klooster het volgende:Opstelling is toch nog niet bekend? Wie zou behalve Geertje en Nieuwkoop ook op rechtsback opgesteld kunnen worden? Vraag ik omdat ik toch hoop dat Hancko op linksback ko., Geertje en Beelen in het centrum maar dat kan alleen als je Nieuwkoop of, indien hij niet mogelijk is, een alternatief voor de rechtsback hebt. Zolang Lopez maar niet speelt. Read. Is een rechtsback. Viel natuurlijk ook al in tegen Roma.
Alternatief zou kunnen zijn om Zerrouki of Wieffer centraal achterin te zetten, waardoor Geert op rechts kan spelen.
Dit alles als Nieuwkoop niet kan starten en je zonder Lopez wil spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Graag ook zonder Zerrouki |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ajax gaat compact spelen. Dan is Zerrouki compleet waardeloos idd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 april 2024 door MightyAce -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis ook wat je verder beschikbaar hebt. Hoop alternatieven zijn geblesseerd of komen net terug van een blessure. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nieuwkoop speelt. Hancko links.
De rest zoals verwacht. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hmm, had half Stengs op de bank verwacht. Is nog niet klaar voor 90 minuten en een paar dagen terug ook nog gestart. Maar goed, het middenveld klopt wel een stuk beter zo. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
In aanvallend opzicht hebben we inmiddels wel weer een hoop smaken. Achterin nog weinig. Dus dan is het wel lekker dat Nieuwkoop inzetbaar is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Waanzinnige ontvangst voor Sinji Ono. Mooi doekje erbij, echt top |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Druk is niks waard zonder goals |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Waarom Geert nou opeens LB is ik snap er niet veel van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zij hebben maar twee spitsen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Speelt in bbz toch altijd op het middenveld. Nu ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch zou ik t weer omdraaien |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Aanvallend is het weer pet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik dacht dat Hancko aan die kant sterker was. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja maar tegen een op papier 532 kunnen de backs bijna niet buitenom |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Op zich al bizar om tegen zo'n Ajax te spelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Als je zelf niet scoort... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We kijken weer naar een Feyenoord dat ontiegelijk veel moeite heeft met zichzelf |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bizar Ajax speelt echt degradatie opstelling |
|
|
|