|
|
MightyAce
|
|
|
Dat de var het niet uitgebreid terugkijkt is ook raar |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
"Alles of niets ole ole" haha heerlijk sarcasme |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zonde dat we n keeper hebben opgesteld achteraf... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Santi! … het mag gewoon hoor. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Deze was bijna niet te doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
75 minuten Nul schoten tegen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Hij doet meestal dingen die bijna niet te doen zijn erg goed. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Benieuwd naar wat de wissels er nog uit peuren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Lingr scoren en shirt uit |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Dat Ali erin komt en niet Sauer, daar snap ik dan weer helemaal niks van. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nota bene contract opgezegd! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dom, wat doet ie daar dan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De eerste corner voor Ajax in de 80e minuut. Veelzeggend |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ueda oogt lui en is alles behalve een teringlijer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Verschil in temperament |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik heb er nog geen Sjinji in terug gezien |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nog geen klein glimpje inderdaad |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Doet het vaak goed tegen Ajax. Vorig seizoen ook al. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tranen in Amsterdam, mooi |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gefeliciteerd mannen, met 6-0 Ajax nog gespaard gek genoeg, had wel verwacht heel andere druk voor spelers zou zijn zon wedstrijd gezien de tegenstander, en dat hebben we laten zien ook💪 vol erop en erover |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
mooie pot en genoten , klein minpuntje ze waren nog milt , je had ze nog meer kunnen vernederen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord oppermachtig. Geweldige energie.
020 doet er niet toe. En als 1 van hun waagt te zeggen dat ze hun dag niet hadden…. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2024 - 16:36 schreef kenny het volgende:mooie pot en genoten , klein minpuntje ze waren nog milt , je had ze nog meer kunnen vernederen Klopt leken het qua wilskracht na 6-0 opzich al wel prima te vinden en werden minder scherp maar goed ik klaag niet😛
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 april 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Kameraden gefeliciteerd! Historisch, in veel opzichten.
En ere wie ere toekomt 😊 Bowie stuur prive bericht sinds 27-07-2012 , 852 posts Bowie - vrijdag 05 april 2024 - 09:18 edit quote deeplink Die kutwedstrijd van gister zit nog steeds in m'n hoofd. Dat moet weg. Daarom 6-0. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
die makkelie is ook echt een jood , dat heeft deze wedstrijd wederom duidelijk gemaakt , was al blij dat Blom opgerot was (die het ruimtelijk toegaf 020 supporter te zijn ) en dan zit je weer met deze flapdrol |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2024 - 17:06 schreef kenny het volgende:die makkelie is ook echt een jood , dat heeft deze wedstrijd wederom duidelijk gemaakt , was al blij dat Blom opgerot was (die het ruimtelijk toegaf 020 supporter te zijn ) en dan zit je weer met deze flapdrol Ja de VAR was nog erger ,Manschot |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waanzinnige middag, enorm genoten. 0-4 en 6-0, wat een weelde.
Ze komen nog goed weg met 6-0.
Bedankt Feyenoord, genoten!! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
memorabele dag! Max, Poel, Feijenoord, lekker weer.... |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Heerlijke overwinning !!!! Me wel weer rot geërgerd aan die lul van een Makkelie. Kennelijk hoef je het allemaal niet zo nauw te nemen als de wedstrijd niet zo spannend meer is; -2 penalties onthouden - op zijn minst even goed bekijken -100% rode kaart niet gegeven -Goal Jahanbaks veel te makkelijk afgekeurd- had ook wel even goed naar gekeken mogen worden hoor ! Was nu in 3sec beslist. Makkelie is een Marchandeur !! Maar dat wisten we eigenlijk al. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gefiliciteerd allemaal, net de samenvatting gezien echt helemaal te gek. Kon vandaag kiezen tussen een gezellige dag uit met familie,vrienden en mijn jarige vrouw of deze wedstrijd. Heb het maar snel uit mijn hoodf gezet voordat ik op fatale gedahten kwam 😁 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey MMM, je mag van mij best de uitslag in de topictitel erbij vermelden..!! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Historische pot! Genoten van begin tot ver na het einde! :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: U vraagt, wij draaien ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Rob Dieperink, de VAR van dienst tijdens De Klassieker in De Kuip, heeft de actie van Bergwijn beoordeeld, zo meldt een woordvoerder van de KNVB. In dat geval kan de aanklager betaald voetbal niet overgaan tot een schorsing. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 08 april 2024 - 11:25 schreef MightyAce het volgende:Rob Dieperink, de VAR van dienst tijdens De Klassieker in De Kuip, heeft de actie van Bergwijn beoordeeld, zo meldt een woordvoerder van de KNVB. In dat geval kan de aanklager betaald voetbal niet overgaan tot een schorsing. Die kan dus naar het flapdrol topic. FLAPDROL |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Echt schandalig dan, dit kan toch niet door de beugel. Afvoeren die Dieperink, in de diepte ermee! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Misschien even checken of Dieperink aandelen van dat clubje heeft? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Dieperink is dezelfde die het verklote tegen twente , en nieuwkoop rood gaf tegen fortuna , na Blom die toegegeven heeft supporter te zijn van 020 , zitten we weer opgescheept met dieperink en makkelie , deze 2 clowns nooit meer op een wedstrijd van feyenoord zetten |
|
|
|