|
|
FR-Henk
|
|
|
Achteraf vind ik het nog best jammer dat het geen 10-0 is geworden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dat was het geworden als die scheids gewoon normaal had gefloten en de VAR normaal had gedaan. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Is en blijft SCHANDALIG ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 april 2024 - 13:07 schreef CobusIII het volgende:Dat was het geworden als die scheids gewoon normaal had gefloten en de VAR normaal had gedaan. Exact daarom, 2 strafschoppen en Rood had 10-0 kunnen worden. Beetje extra genoegdoening. Maar goed, dan krijg je weer dat engbakken de rode kaart als excuus gebruiken enzovoorts. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 april 2024 - 19:25 schreef FR-Henk het volgende:[..] Exact daarom, 2 strafschoppen en Rood had 10-0 kunnen worden. Beetje extra genoegdoening. Maar goed, dan krijg je weer dat engbakken de rode kaart als excuus gebruiken enzovoorts. Sterker nog, als die 7e alleen al had geteld, dan hadden de spelers er alles aan gedaan om die 10 nog te halen. En er was nog tijd zat geweest ook. Iedereen die spanje malta meegemaakt heeft die weet dat ;-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Moet eerlijk zeggen, het is altijd leuk is van Ajax te winnen, en natuurlijk was het een mooie, historische overwinnning. Een die je niet vergeet. Maar uiteindelijk heb ik liever dat ze wat beter zijn, al win ik liever van een slecht Ajax, dan helemaal niet ;)
De potjes die je wint onder hoge weerstand (zowel nationaal als Europees), spreken w.m.b. meer tot de verbeelding. De uitwedstrijd van vorig seizoen, die bepalend was voor de titel, zal mij uiteindelijk meer bijblijven.
Dit Ajax is echt heel matig. Dat waren ze in Amsterdam al, maar van het weekend helemaal. Bizarre kamikaze tactiek ook die ze hanteerden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 april 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mooie goal schuinbeweging met een stifje 🤤 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat een LUL is die Sjaak Swartsch |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Kom je nu pas achter Piet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voetbal technisch praat hij meestal geen poep. Maar het leek wel een kind,toen hem gevraagd werd wat hij dacht na het verlies. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tsja, vraag je beter ook niet aan mij als het klote gaat met Feyenoord. Nu is hij eens de Sjaak :) |
|
|
|