|
|
MMM
|
|
|
Fortuna Sittard - Feyenoord (zondag 14 april 2024, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 14 april 2024, 14:30 uur Locatie: Fortuna Sittard Stadion Scheidsrechter: Bas Nijhuis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voelt een beetje als een moetje |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Zeker Stylzz. In de flow en heel blijven. Maar wél voor 3 punten gaan. Daarom 0-2 of 1-3. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Altijd lastig. Uit beter dan thuis de laatste keren. 1-3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 april 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eindelijk weer eens tegenstand: 0-2. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Vroeg uit je nest, een eind tuffen en op tijd de spaghetti in je bakkes pleuren. Dat zijn juist de wedstrijden waarin wij nooit goed voor de dag komen. Ik zeg een 1-1. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hotel boeken en er een team uitje van maken. Na een tactische training lekker de bus in en tegen een uur of vijf lekker de bbq aan steken en er een gezellige relaxte avond van maken. Maar goed wie ben ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2024 - 09:33 schreef Leuv het volgende:Vroeg uit je nest, een eind tuffen en op tijd de spaghetti in je bakkes pleuren. Dat zijn juist de wedstrijden waarin wij nooit goed voor de dag komen. Ik zeg een 1-1. Die pakken wel een hotel in de buurt. 14.30 mooie tijd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik verwacht een echte bagger wedstrijd 1-1 of nipt 1-2, nauwelijks ergens meer om voor te spelen in de competitie,, nu echt toeleven naar de bekerfinale en erna verder paar puntjes rapen om 2e plek veilig te stellen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 april 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En dan kunnen ze transfer small wereldkundig maken en blik op transferzomer en mogelijke doelwitten |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2024 - 10:03 schreef VVout het volgende:Hotel boeken en er een team uitje van maken. Na een tactische training lekker de bus in en tegen een uur of vijf lekker de bbq aan steken en er een gezellige relaxte avond van maken. Maar goed wie ben ik. Op die tactische training na lijk je mij een prima coach.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 april 2024 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Iedereen wil heel blijven voor volgende week. Lopen allemaal op eieren dus. Maar een 0-2 moet er daar toch wel uit te peuren wezen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien laatste 15 min rentree Trauner ????? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zelfde basis als vorige week. Santi heeft denk ik geluk dat Ueda weer slecht inviel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker slap beginnen Wel logisch |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Niemand zit op deze pot te wachten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nijhuis als scheids is een garantie voor ellende |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fortuna heeft al meer aangevallen dan Ajax de hele wedstrijd vorige week. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze commentator moet echt dood |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: "Hard maar fair" ik zou zeggen een houthakker |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Staat gewoon op de voet bij Paixão
Nijhuis is zo’n eikel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bizar man dit Pleuris hond |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nijhuis laat iedereen kapotgaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fortuna heeft ook die opdracht Hard erin want Feyenoord gaat dat niet doen met de bekerfinale in aantocht |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2024 - 14:43 schreef Stylzz het volgende:Fortuna heeft ook die opdracht Hard erin want Feyenoord gaat dat niet doen met de bekerfinale in aantocht Ja logisch. Normaal winnen wij op strijd en nu niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die fofana heeft zelf een paar stevige koekjes nodig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En hoe meer Nijhuis toelaat hoe lomper t wordt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit doet Minteh dan zo slecht. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Bas Nijhuis kan echt niet meer in de eredivisie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bal stroopt enorm in t dribbelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vandaag op espn 20 keer moeten horen dat Slot nog nooit van Buijs gewonnen had. Hopelijk kan dat "fun feitje" na vandaag ook de vuilnisbak in |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz