|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dit kwam omdat iedereen hoger stond, in de Kuip stonden ze met 22 knikkende knieën net voor de 16, dan roep je het over je zelf af |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Taylor liet weten dat hij tussen goede spelers staat maar dat het vertrouwen beter kon
Ik denk dat wanneer er gescoord wordt het vertrouwen weer wel komt |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Maar wie is dan de grootste ezel? De ezel zelf of van Gangelen?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En weer kon ik niet kijken: mijn zoon kwam langs met zijn twee kleine meisjes. Problemen op zijn werk en ook binnen zijn relatie. Dat ging voor. Maar ik heb jullie reacties hier gelezen, dus ben ik weer bij. Ik denk dat ik maar nooit meer kijk. Dan wint Ajax tenminste! 😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 april 2024 door Pietje -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Is dit het niveau wat je moet willen ? Krijg wieleart vibes 😂 |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2024 - 21:50 schreef Pietje het volgende:En weer kon ik niet kijken: mijn zoon kwam langs met zijn twee kleine meisjes. Problemen op zijn werk en ook binnen zijn relatie. Dat ging voor. Maar ik heb jullie reacties hier gelezen, dus ben ik weer bij. Ik denk dat ik maar nooit meer kijk. Dan wint Ajax tenminste! 😉 Natuurlijk gaat dat voor Pietje. Ik hoop dat je zoon er goed uit gaat komen. Dat moet lukken met jouw steun. Maar volgende keer gewoon weer kijken hoor. Sterkte! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hilgers had ik vorig seizoen al verwacht, er was ook sprake van maar ze moesten zo nodig weer spelers van ver halen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2024 - 21:50 schreef Pietje het volgende:En weer kon ik niet kijken: mijn zoon kwam langs met zijn twee kleine meisjes. Problemen op zijn werk en ook binnen zijn relatie. Dat ging voor. Maar ik heb jullie reacties hier gelezen, dus ben ik weer bij. Ik denk dat ik maar nooit meer kijk. Dan wint Ajax tenminste! 😉 Natuurlijk gaat dat voor Pietje, het is maar voetbal daarnaast draait het voor geen meter bij Ajax, gisteren zat het een keer mee, want het had zo maar anders kunnen lopen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Van Gangelen moeten ze van het scherm halen, het kan toch niet dat hij altijd zo negatief en lacherig is over Ajax... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2024 - 08:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hilgers had ik vorig seizoen al verwacht, er was ook sprake van maar ze moesten zo nodig weer spelers van ver halen Doelde meer op Pröpper overigens.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Wel iets minder dan Mees Hilgers maar haalt toch veel weg achterin, heeft lengte ook niet verkeerd met name bij hoekschoppen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2024 - 09:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wel iets minder dan Mees Hilgers maar haalt toch veel weg achterin, heeft lengte ook niet verkeerd met name bij hoekschoppen Je hebt gelijk hoor, maar ik denk dat we dit niet moeten willen... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2024 - 07:51 schreef hjf het volgende:[..] Natuurlijk gaat dat voor Pietje. Ik hoop dat je zoon er goed uit gaat komen. Dat moet lukken met jouw steun. Maar volgende keer gewoon weer kijken hoor. Sterkte! Dankjewel, hjf! Hij ging alweer vrolijker naar huis toe, samen met zijn twee kleine meisjes en met een goed gevulde maag. 😁 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2024 - 08:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Natuurlijk gaat dat voor Pietje, het is maar voetbal daarnaast draait het voor geen meter bij Ajax, gisteren zat het een keer mee, want het had zo maar anders kunnen lopen Dankjewel Jack. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2024 - 08:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Van Gangelen moeten ze van het scherm halen, het kan toch niet dat hij altijd zo negatief en lacherig is over Ajax... Helemaal eens. Wat een enorme kwal en galabal is die zakkenwasser. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2024 - 21:50 schreef Pietje het volgende:En weer kon ik niet kijken: mijn zoon kwam langs met zijn twee kleine meisjes. Problemen op zijn werk en ook binnen zijn relatie. Dat ging voor. Maar ik heb jullie reacties hier gelezen, dus ben ik weer bij. Ik denk dat ik maar nooit meer kijk. Dan wint Ajax tenminste! 😉 Zo hebben we allemaal wel eens wat pietje en dan is voetbal kijken enkel een bijzaak.. Komt allemaal vast weer goed kerel 👍🏼 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2024 - 14:58 schreef nummer10 het volgende:[..] Zo hebben we allemaal wel eens wat pietje en dan is voetbal kijken enkel een bijzaak.. Komt allemaal vast weer goed kerel 👍🏼 Thanks. Zo beredeneer ik dat ook hoor. Hoofzaken van bijzaken onderscheiden. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2024 - 08:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hilgers had ik vorig seizoen al verwacht, er was ook sprake van maar ze moesten zo nodig weer spelers van ver halen Dat heeft die mof gedaan |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dit is mannentaal Pietje, volledig mee eens! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Niet alleen die mof, daarvoor ook al...
Al moet ik zeggen laat die argentijnen maar komen want die hebben tenminste gif in zich |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2024 - 21:50 schreef Pietje het volgende:En weer kon ik niet kijken: mijn zoon kwam langs met zijn twee kleine meisjes. Problemen op zijn werk en ook binnen zijn relatie. Dat ging voor. Maar ik heb jullie reacties hier gelezen, dus ben ik weer bij. Ik denk dat ik maar nooit meer kijk. Dan wint Ajax tenminste! 😉 Heey Pietje, das veel belangrijker!! Heb ook niet gekeken hoor en was met mijn voorspelling nog niet positief genoeg zie je wel, haha... Heb de samenvatting gezien en vond de tweede helft echt weer ns leuk om te zien!! Voorlopig zal het om randzaken gaan en ligt het vergrootglas van de buitenwereld niet op het veld , wellicht is dat n voordeel voor de ploeg en staf?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2024 - 19:24 schreef bertus bikkel het volgende:[..] Heey Pietje, das veel belangrijker!! Heb ook niet gekeken hoor en was met mijn voorspelling nog niet positief genoeg zie je wel, haha... Heb de samenvatting gezien en vond de tweede helft echt weer ns leuk om te zien!! Voorlopig zal het om randzaken gaan en ligt het vergrootglas van de buitenwereld niet op het veld , wellicht is dat n voordeel voor de ploeg en staf?? Ha die Bertus, Ik heb ook een lange samenvatting gezien en ook ik werd blij van de tweede helft. Er is weer wat perspectief! |
|
|
|