|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Van Praag zal komende donderdag de leden bijpraten over de reden om Kroes op non actief te zetten, en daarna te ontslaan...
Ajax heeft Kroes nodig. Een echte Ajaxied in hart en nieren en een man die echte besluiten durft te nemen en in staat in om een duidelijke koers te kiezen voor ons Ajax.
Ik ben overtuigd : Kroes blijft / Van Praag exit! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Dit past prima in het andere topic over kroes denk ik ?
Het is overigens Ajacied ;) |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
|
|
|
wvb
|
|
|
Potter kun je ook beter laten waar hij is. Stel aub een Nederlandse coach aan, i.p.v. weer aan zo'n geldverslindend project te beginnen. Weer een mispeer maken, daar is geen budget meer voor. Jordan Henderson bracht ook nog helemaal niets, voegt niets toe, kost bakken met geld, voortdurend geblesseerd, grauwe middelmaat en niet meer. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 april 2024 - 06:24 schreef wvb het volgende:Potter kun je ook beter laten waar hij is. Stel aub een Nederlandse coach aan, i.p.v. weer aan zo'n geldverslindend project te beginnen. Weer een mispeer maken, daar is geen budget meer voor. Jordan Henderson bracht ook nog helemaal niets, voegt niets toe, kost bakken met geld, voortdurend geblesseerd, grauwe middelmaat en niet meer. Welke Nederlandse coach? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
p111
|
|
|
Frank de Boer - Ron Jans - Alex Pastoor ,waarom moet het in godsnaam een buitenlander zijn ? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Dit is toch geen garantie dat die Harry Potter onze redding is ? ======================================================================= Potter won slechts twaalf van zijn 31 wedstrijden als coach van Chelsea. Daarnaast waren er acht gelijke spelen en elf nederlagen. In de Premier League staat de club uit Londen zeer teleurstellend op de elfde plaats met slechts 38 punten na 28 wedstrijden. Chelsea gaf dit seizoen liefst 612 miljoen euro uit aan nieuwe spelers, maar scoren bleef altijd een groot probleem. In de zomer werd al 282 miljoen euro uitgegeven, in januari volgde nog eens flink wat aankopen voor de totale som van 330 miljoen euro. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Dan ga je een pak geld uitgeven aan een man die zie hierboven meer naam als resultaat op zijn CV heeft.Zo,n risico nou laten wij maar gewoon blijven en een Nederlandse trainer nemen,al die buitenlandse trainers willen heel veel geld maar geen garantie.PSV en Twente en Feyenoord hebben alle 3 Nederlandse trainers en die hebben het volgens mij prima gedaan dit seizoen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Jansen heeft het 4 jaar prima gedaan bij AZ en is eigenlijk onterecht ontslagen dit seizoen. -------------------------------------------------------------------------------------------- Jansen was voor zijn ontslag vier jaar lang de hoofdtrainer van AZ en hij spreekt van een geslaagde tijd. "Volgens mij heb ik samen met mijn staf geleverd in de afgelopen vier jaar bij AZ", vertelt de oefenmeester. "Dat hoofdstuk is nu voor mij afgesloten. De loyaliteit is er zeker geweest de afgelopen jaren. Ik heb er met heel veel plezier gewerkt."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 mei 2024 door p111 -- |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2024 - 10:57 schreef p111 het volgende:Jansen heeft het 4 jaar prima gedaan bij AZ en is eigenlijk onterecht ontslagen dit seizoen. -------------------------------------------------------------------------------------------- Jansen was voor zijn ontslag vier jaar lang de hoofdtrainer van AZ en hij spreekt van een geslaagde tijd. "Volgens mij heb ik samen met mijn staf geleverd in de afgelopen vier jaar bij AZ", vertelt de oefenmeester. "Dat hoofdstuk is nu voor mij afgesloten. De loyaliteit is er zeker geweest de afgelopen jaren. Ik heb er met heel veel plezier gewerkt." Zeg jij hiermee: Pascal Jansen moet onze nieuwe trainer worden? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 mei 2024 - 23:19 schreef p111 het volgende:Frank de Boer - Ron Jans - Alex Pastoor ,waarom moet het in godsnaam een buitenlander zijn ? Omdat die Nederlanders wel een beetje klaar zijn! Doe mij maar een buitenlander. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2024 - 15:53 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Omdat die Nederlanders wel een beetje klaar zijn! Doe mij maar een buitenlander. Heb ik ook, ben benieuwd wat een buitenlandse trainer brengt.
Na ten Hag hebben we 4 Nederlanders gehad, die het niet konden waar maken |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2024 - 20:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heb ik ook, ben benieuwd wat een buitenlandse trainer brengt. Na ten Hag hebben we 4 Nederlanders gehad, die het niet konden waar maken Klopt maar kijk even welke selectie ze hadden ,Potter had een selectie van 200 niljoen en stond achtste daae zitten we echt op te wachten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2024 - 20:33 schreef p111 het volgende:[..] Klopt maar kijk even welke selectie ze hadden ,Potter had een selectie van 200 niljoen en stond achtste daae zitten we echt op te wachten. Niet dat een goed seizoen afhangt van Potter hoor want er zijn meerdere goede buitenlandse trainers, want jij valt elke keer terug op hem..
Maar goed kijk even terug wat hij voor Chelsea heeft gepresteerd bij diverse andere clubs..
Kroes en kornuiten Hebben hem niet zo maar op het lijstje staan.
Even..wat hebben de Nederlandse trainers gepresteerd van jouw lijstje ? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Harry Potter heeft 2 clubs uit de lagere reg/uit Zweden laatse club goed gedaan ,verdiende toen een plek als coach bij Brighton waar hij het ook leuk deed en dat was het bij Chelsey was het resultaat met 200 milj/koopspelers midden moot en ontslagen vandaar dat ik twijfel om deze trainer een bloed salaris te betalen,en vandaar dat ik dat lijstje ned/trainers aanhaal dat zijn toch ook geen koekebakkers voor veel minder geld. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2024 - 20:33 schreef p111 het volgende:[..] Klopt maar kijk even welke selectie ze hadden ,Potter had een selectie van 200 niljoen en stond achtste daae zitten we echt op te wachten. Zo leuk dat de selectie elke keer benoemd maar niet de trainers... Alle 4 minder dan middelmaat.. de selectie bestaat vooralsnog nog steeds merendeel uit internationals en jeugd internationals, die kunnen dus wel gewoon voetballen he... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2024 - 10:57 schreef p111 het volgende:Jansen heeft het 4 jaar prima gedaan bij AZ en is eigenlijk onterecht ontslagen dit seizoen. -------------------------------------------------------------------------------------------- Jansen was voor zijn ontslag vier jaar lang de hoofdtrainer van AZ en hij spreekt van een geslaagde tijd. "Volgens mij heb ik samen met mijn staf geleverd in de afgelopen vier jaar bij AZ", vertelt de oefenmeester. "Dat hoofdstuk is nu voor mij afgesloten. De loyaliteit is er zeker geweest de afgelopen jaren. Ik heb er met heel veel plezier gewerkt." En dan noem je jansen 🤣 |
|
|
|