|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - PEC Zwolle (zondag 5 mei 2024, 20.00 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 5 mei 2024, 20.00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: nnb |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
20.00 uur i.c.m een nietszeggende pot. Volle bak denk ik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zou die vd Belt wel eens willen zien,in een wedstrijd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan ben je de enige. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoorde dat dit een van de grootste talenten van zwolle was Daarom is hij gekocht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Inderdaad, je bent niet de enige. Vd Belt vaker zien is pas echt kunnen oordelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ook supporters blijven hangen in het verleden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 mei 2024 - 20:59 schreef FR-Henk het volgende:Inderdaad, je bent niet de enige. Vd Belt vaker zien is pas echt kunnen oordelen. Vindt ik ook. Dit was een gerichte aankoop, en veel forum leden roepen om Milambo, die mij ( nog) niet kon overtuigen. Maar wel meer speelminuten heeft gekregen , En vd Belt is lang gebelesseerd is geweest. In de wandelgangen wordt wel hoog opgegeven over Slory...........dus welk talent gaat er echt staan volgend seizoen. En hopelijk tussen een paar toppers die komen of blijven.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2024 - 11:23 schreef piet de paler het volgende:[..] Vindt ik ook. Dit was een gerichte aankoop, en veel forum leden roepen om Milambo, die mij ( nog) niet kon overtuigen. Maar wel meer speelminuten heeft gekregen , En vd Belt is lang gebelesseerd is geweest. In de wandelgangen wordt wel hoog opgegeven over Slory...........dus welk talent gaat er echt staan volgend seizoen. En hopelijk tussen een paar toppers die komen of blijven.... En vergeet niet. Straks een andere trainer, die weer andere kwaliteiten bij elke selectiespeler ziet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van de belt was gewoon een gok. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat is 75% van de spelers. Zeker bij de subtoppers. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Puur op data gegevens? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Wiefer niet dan ? Had jij gedacht dat Hartman het zo goed zou doen ? Alles onder zeg maar de 10 milj is een gok toch ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2024 - 12:09 schreef piet de paler het volgende:[..] Wiefer niet dan ? Had jij gedacht dat Hartman het zo goed zou doen ? Alles onder zeg maar de 10 milj is een gok toch ? Ja. Hartman was altijd al goed. Maar na die blessure was t de vraag of t er weer uitkwam. Wieffer was op data een gok ja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
van de Belt zijn handelingssnelheid is gewoon al veel te traag. Zien te verkopen deze zomer
Milambo meer tijd en energie in steken. Heb je meer aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is wel zo dat je nu kan gaan spelen met van der Belt omdat we toch nergens meer om spelen en iedereen een kans verdient. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2024 - 12:29 schreef Leon FR1908 het volgende:Het is wel zo dat je nu kan gaan spelen met van der Belt omdat we toch nergens meer om spelen en iedereen een kans verdient. Zie ik liever Milambo. Je moet ook geen minuten geven aan spelers die geen toekomst meer hebben. Ik verwacht van de Belt hier niet volgend seizoen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2024 - 12:34 schreef MMM het volgende:[..] Zie ik liever Milambo. Je moet ook geen minuten geven aan spelers die geen toekomst meer hebben. Ik verwacht van de Belt hier niet volgend seizoen Ben het met jou eens hoor ,Milambo verdient veel meer die kans. Kijken of van der Belt een halfjaar verhuurd kan worden aan een eredivisieclub |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Denk ik ook nulletje of 4 a 5, hopelijk Giminez weer eens op scorebord. Over v/d Belt en nog een aantal in de huidige selectie plus veel verhuurden die terugkomen. Zou fraai zijn als Dord promoveert, we kunnen dat dan gelijk aanvullen tot een eredivisiewaardig elftal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon je sterkste 11 opstellen hoor,tmoet geen comedy capers worden.w |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
@DennisVanEersel
Opstelling Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Trauner, Beelen, Hancko; Zerrouki, Timber, Stengs; Ivanusec, Ueda, Paixao #feypec |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen Minteh. Verrassend. Geblesseerd?
Benieuwd naar Ivanusec én Paixão. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zal wel niet meer terugkomen volgend seizoen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En Santi bank. Huh. Nog niet fit? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja komt ook niet meer terug volgend seizoen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Onvoldoende getraind |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Niemand 5-0 gezegd ? Dan doe ik dat een keertje |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Waarom dat drukke centrum steeds opzoeken? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Uweda werkt hard , maar geen dreiging en trekt geen spelers weg uit het centrum |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Stengs mag egoïstischer zijn |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Deze wedstrijd hebben we dit seizoen al n keer of 10-15 gezien eigenlijk. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vleugels kloppen niet. Paixao speelt eigenlijk nooit echt lekker op rechts |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2024 - 20:25 schreef Stylzz het volgende:Vleugels kloppen niet. Paixao speelt eigenlijk nooit echt lekker op rechts Mss eens doordraaien. Ivanusec, Paixao en Stengs. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Drukzetten met dit elftal lastiger dan voorgaande seizoenen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Publiek is duidelijk beter in vorm dan t elftal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geen pass is goed ,te hard of te zacht ,te ver voor de man of te ver achter de man |
|
|
|