BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële. Nieuwe Trainert Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 03 mei 2024 - 22:16   quote  deeplink  
Eirik Horneland zegt mijn gevoel.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 03 mei 2024 - 22:36   quote  deeplink  
Horney? We hebben al een geile...
VVout
 VVout - zaterdag 04 mei 2024 - 06:04   quote  deeplink  
🤣🤣🤣
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zaterdag 04 mei 2024 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2024 - 22:36 schreef MightyAce het volgende:
Horney? We hebben al een geile...
Reageer normaal of reageer niet, stoertje.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 04 mei 2024 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2024 - 11:29 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Reageer normaal of reageer niet, stoertje.
Haha waar heb jij last van?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zaterdag 04 mei 2024 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2024 - 12:46 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Haha waar heb jij last van?
Dyslectische Brianfart Haha, sorry niet goed gelezen.
MightyAce
 MightyAce - zondag 05 mei 2024 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2024 - 13:22 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Dyslectische Brianfart Haha, sorry niet goed gelezen.
Hehe no worries!
kenny
 kenny - vrijdag 10 mei 2024 - 12:26   quote  deeplink  
het blijft toch wel erg stil , zelfs geen geruchten , mag hopen dat DtK daadwerkelijk hard er mee bezig is
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 mei 2024 - 12:57   quote  deeplink  
Hoe stiller hoe beter tegenwoordig
bijft007
 bijft007 - vrijdag 10 mei 2024 - 13:21   quote  deeplink  
Vind ik erg mooi en knap eerlijk gezegd dat het binnrnkamers gehouden kan worden ook lijstjes die met namen die onderzocht gaan worden, hopelijk ook zo met transferperiode, wel minder leuk voor al die roddelsites haha
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 10 mei 2024 - 18:06   quote  deeplink  
Geen van Bommel aub
bijft007
 bijft007 - vrijdag 10 mei 2024 - 18:14   quote  deeplink  
Nee maar dat lijkt me ook geen kandidaat, alleen via roddelsites of talkshows komen alle trainers wel voorbij, omdat ze het ook gewoon niet weten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 mei 2024 door bijft007 --
MMM
 MMM - maandag 13 mei 2024 - 20:00   quote  deeplink  
Sahin. Geloof er niks van.
tomson
 tomson - maandag 13 mei 2024 - 20:11   quote  deeplink  
Hoe langer het zal duren hoe wilder de speculaties zullen worden.
Lucratief onderwerp om dmv allerlei verzinsels bergen clicks te genereren.
Ze weten dat dit een hot topic is en zodra Slot de deur dichttrekt het jachtseizoen geopend is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 mei 2024 door tomson --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 mei 2024 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2024 - 22:16 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Eirik Horneland zegt mijn gevoel.
Wie is dat Joop ?
bijft007
 bijft007 - woensdag 22 mei 2024 - 19:35   quote  deeplink  
Ook n Noorse trainer zie ik, had er zelf ook poos terug ook 1 geopperd dat het me wel wat leek met knutsen, die heeft intussen wel echt daar athans flink naam gemaakt,, echt goed gepresteerd in noorwegen met n toen niet grote club bode glimt, nog nooit kampioen en 3 jaar terug 2x op rij kampioen en nu zie ik weer bovenaan, dan moet je wel iets kunnen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 mei 2024 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - woensdag 22 mei 2024 - 19:38   quote  deeplink  
Is nu 4e jaar trainert daar dacht ik en daarvoor assistent
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 mei 2024 - 19:41   quote  deeplink  
Dat is dan wel een prestatie .
Ik benieuwd en ik hoop dat het lang meer gaat duren nu.
bijft007
 bijft007 - woensdag 22 mei 2024 - 19:42   quote  deeplink  
Blijft wel heel stil he zo😲
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 mei 2024 - 19:51   quote  deeplink  
O sorry liet een poepje
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 mei 2024 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 mei 2024 - 20:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
@KuipTalk
VI: Feyenoord inquired for Kieran McKenna, but he wishes to stay in England. Club also got in touch with STVV manager Thorsten Fink, while Nuri Sahin and Graham Potter are also on the short list.
Nu op de juiste plek ;)
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 22 mei 2024 - 20:53   quote  deeplink  
Krabbendam meldt echter dat McKenna geen oren heeft naar een vertrek naar Feyenoord, aangezien de manager het liefst met Ipswich Town in de Premier League aan de slag gaat. Eerder werd McKenna ook al in verband gebracht met Ajax, dat nu Francesco Farioli nagenoeg binnen heeft. De Amsterdammers bereikten eerder al een akkoord met Farioli, maar zijn nu ook ver met OGC Nice in de onderhandelingen.

In de zoektocht naar een opvolger van Slot kwamen de Rotterdammers vervolgens uit bij Thorsten Fink, die indruk maakte bij Sint-Truiden. De 56-jarige Duitser is een compleet ander type trainer dan bijvoorbeeld McKenna of Sahin en kent inmiddels de klappen van de zweep als trainer. Fink werkte in het verleden al bij clubs als Hamburger SV, FC Basel en Austria Wien. Krabbendam meldt dat er ondertussen contact is geweest tussen Feyenoord en Fink, die sinds afgelopen zomer aan het roer staat in de Jupiler Pro League.

Volgens Krabbendam is het opvallend dat Feyenoord uit een ander vaatje tapt dan voorheen: “Het zijn duidelijk niet The Usual Suspects waar Feyenoord vroeger achteraan zat. De club zoekt vakmanschap en ervaring, zodat ook Graham Potter, ex-Brighton Hove & Albion en -Chelsea, nog steeds een serieuze kandidaat is.”
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 mei 2024 - 21:31   quote  deeplink  
Ik weet niet of Rotterdam het Walhalla zal zijn voor Kroaten, oftewel of Kroatische coaches goed gedijen in onze cultuur maar daar hebben ze ook nog wat coaches die volgen mij best goed zijn. Nadeel is dat ik niet kan inschatten of het een goede match zal zijn of dat je dat juist niet moet willen omdat het zojuist geniemde een te groot risico zou kunnen zijn, maar daar hebben komen ook vaak goede trainers vandaan en dan denk ok bijvoorbeeld aan Slaven Biliç, Niko Kovaç of Zlatko Daliç, de huidige bondscoach van de Kroaten. Als we dan toch voor een buitenlander gaan, zou ik een van hun wel interessant vinden.

Jullie?

<< ik zie dat Daliç' contract loopt tot medio 2026 (wk). Dat wordt m vast niet >>

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 mei 2024 door Arie.Klooster --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 25 mei 2024 - 09:58   quote  deeplink  
Tja weet ook niet zo eigenlijk,, wat wel zo is dat veel kroaten in het algemeen die in hun eigen land werkzaam zijn dat die amper of geen Engels kunnen,, (wat overweging is ze niet naar Europa te halen waar het normaal is Engels wordt gecommuniceerd),, vaak zijn alleen de oud top voetballers enzo die de taal machtig zijn omdat ze in het verleden veel in Europa hebben gespeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 mei 2024 door bijft007 --
van geil
 van geil - zaterdag 25 mei 2024 - 19:10   quote  deeplink  
The Champ schijnt gebeld te zijn.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 26 mei 2024 - 03:22   quote  deeplink  
Loze opmerking, grapjas. Ik word zo vaak gebeld ..
... door mijn vrouw.. duhuh... duszzz geen toegevoegde waarde... is immers het lot van nagenoeg elke man... nou ja,getrouwde man dan....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 mei 2024 door Arie.Klooster --
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 mei 2024 - 07:14   quote  deeplink  
Feyenoord lijkt een nieuwe trainer te hebben gevonden. Volgens het Deense Tipsbladet is de Rotterdamse club dicht bij een akkoord met Brian Priske, momenteel trainer van Sparta Praag.
MightyAce
 MightyAce - maandag 27 mei 2024 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2024 - 07:14 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord lijkt een nieuwe trainer te hebben gevonden. Volgens het Deense Tipsbladet is de Rotterdamse club dicht bij een akkoord met Brian Priske, momenteel trainer van Sparta Praag.
Lijkt wel op wat Slot bij ons heeft gedaan, ben benieuwd.
CobusIII
 CobusIII - maandag 27 mei 2024 - 09:35   quote  deeplink  
Lijkt mij de beste kandidaat tot nu toe...
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 mei 2024 - 09:45   quote  deeplink  
Ik lees dit weekend moet t rond zijn
VVout
 VVout - maandag 27 mei 2024 - 10:40   quote  deeplink  
- 1e in competitie
- Beker gepakt
- Europees goed gepresteerd, tja Liverpool was hun waterloo.
- Op handen gedragen door spelers en publiek, waar hij ook trots op is in interviews.

Ja, zou zo maar toppie kunnen zijn. met hem als trainer.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 mei 2024 - 10:58   quote  deeplink  
Feyenoord is in zijn zoektocht voor een vervanger van de naar Liverpool vertrokken hoofdtrainer Arne Slot definitief uitgekomen in het buitenland. Er staan momenteel geen enkele Nederlandse trainer meer op de shortlist. Van concrete beweging is nog geen sprake, maar de lijst wordt korter en korter. Binnen de kortste keren kan men nieuws verwachten, wanneer de uiteindelijke keuze is gevallen en de club concreet is geworden voor de opvolger van Slot. Feyenoord is dat nog niet.

De shortlist is volgens ingewijden 'nog een klein podium groot' en de naam van Sparta Praag trainer Brian Priske staat er zeker op. Vooralsnog betreft het interesse: de Deen is gepolst voor de openstaande vacature, maar kreeg nog geen formele aanbieding op zak. De club en Priske verkeren in een oriënterende, aftastende fase. Ook Sparta Praag is nog niet formeel benaderd om zijn nog twee jaar doorlopende verbintenis af te kopen.

Geen enkele Nederlander is door de selectie en werving van de Rotterdamse club heengekomen. Dat houdt in dat, indien beleidsbepaler Dennis te Kloese zijn keuze maakt aan de hand van het rekruteringsporces, er een buitenlandse trainer aan het roer komt te staan in De Kuip. De naam van Nuri Şahin, die aanstaande zaterdag als assistent trainer van Borussia Dortmund in de Champions League finale tegen zijn oud werkgever Real Madrid staat, lijkt afgevallen.

Feyenoord hoopt met ongeveer een week een nieuwe hoofdtrainer te presenteren, maar dient daarvoor wel eerst concreet te worden.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 mei 2024 - 10:58   quote  deeplink  
Die laatste zin haha no shit Sherlock
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 mei 2024 - 11:11   quote  deeplink  
De rust vanuit Feyenoord aangaande zoektocht nieuwe trainer valt me op.
Verademing.
VVout
 VVout - maandag 27 mei 2024 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2024 - 10:58 schreef Stylzz het volgende:
Echt z'n opmerking van het kan vriezen of dooien -.-
MightyAce
 MightyAce - maandag 27 mei 2024 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Nee joh, eerst presenteren en dan gaan onderhandelen hahaha
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 27 mei 2024 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
😅😅
MMM
 MMM - maandag 27 mei 2024 - 12:52   quote  deeplink  
Pieter Zwart, hoofdredacteur van Voetbal International:

"Waar je wel bedenkingen bij kunt hebben, is het aanvallende spel", stelde Zwart daartegenover. "Maar dan heb je ook met materiaal te maken. Bij Midtjylland was de creatiefste speler Anders Dreyer, die we nog kennen als mislukking bij Heerenveen. Ligt het dan aan de trainer, of aan de selectie? Je kunt zijn spel op twee manieren uitleggen: als niet heel attractief, of als maximaal gebruik maken van de kwaliteiten in zijn selectie."

Hmmm daar daalt m'n eventuele enthousiasme wel wat van.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 mei 2024 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2024 - 12:52 schreef MMM het volgende:
Pieter Zwart, hoofdredacteur van Voetbal International:

"Waar je wel bedenkingen bij kunt hebben, is het aanvallende spel", stelde Zwart daartegenover. "Maar dan heb je ook met materiaal te maken. Bij Midtjylland was de creatiefste speler Anders Dreyer, die we nog kennen als mislukking bij Heerenveen. Ligt het dan aan de trainer, of aan de selectie? Je kunt zijn spel op twee manieren uitleggen: als niet heel attractief, of als maximaal gebruik maken van de kwaliteiten in zijn selectie."

Hmmm daar daalt m'n eventuele enthousiasme wel wat van.
Heb je ook gelezen wanneer 'Pieter Zwart' de expert hem voor t laatst volgde?
MMM
 MMM - maandag 27 mei 2024 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2024 - 12:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Heb je ook gelezen wanneer 'Pieter Zwart' de expert hem voor t laatst volgde?
Heb je een punt. Was zijn periode in Denemarken.

Maar ik lees op Twitter ook wel e.e.a. dat het voetbal bij Sparta Praag niet heel bijzonder was. Wel 2 keer kampioen en daar gaat het uiteindelijk om.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 mei 2024 - 13:09   quote  deeplink  
Las dat Hancko juist fan was van zijn aanvallende voetbal.
GOlFrGNXEAA7CEJ.jpg
MMM
 MMM - maandag 27 mei 2024 - 13:10   quote  deeplink  
Onze vriend:

Bij Ajax was Priske geen kandidaat vanwege slaapverwekkend, conservatief, ongedurfd voetbal. Dat is hun oordeel, geen mening of iets. (navraag is door een ander gedaan)
MMM
 MMM - maandag 27 mei 2024 - 13:10   quote  deeplink  
We wachten af of hij het word. En wie het ook word, het word sowieso afwachten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 mei 2024 - 13:15   quote  deeplink  
Feyenoord zou met de komst van Brian Priske een dubbelslag kunnen slaan. Volgens De Telegraaf is de kans op een langer verblijf van David Hancko groot bij de komst van de Deense succestrainer. Het duo werkte samen bij Sparta Praag.

Priske is een van de overgebleven kandidaten om komend seizoen Arne Slot op te volgen bij Feyenoord. De komst van de trainer zou worden toegejuicht door Hancko. De verdediger werkte slechts een paar maanden samen met de Deense oud-voetballer, waarna hij net voor de transferdeadline naar Feyenoord vertrok.

Hancko raakte in die maanden onder de indruk van Priske. De aanvallend ingestelde trainer kon zijn visie en speelwijze in de ogen van de Slowaak goed overbrengen op de spelers van Sparta Praag. Hancko volgde zijn oude ploeg op de voet en zag dat de aanstelling van Priske zorgde voor succes.

De afgelopen maanden heeft Hancko meermaals aangegeven graag een transfer te maken naar Engeland of Duitsland, maar een langer verblijf bij Feyenoord zou hem net zo gelukkig en trots maken. De mogelijke komst van Priske zou ervoor kunnen zorgen dat Feyenoord een dubbelslag slaat door Hancko langer bij de club te houden. Hancko heeft nog een contract tot medio 2028 bij de Rotterdammers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 mei 2024 door Leon FR1908 --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 27 mei 2024 - 13:35   quote  deeplink  
Past systeem aan naar de hand van de spelers die hij beschikbaar heeft lees ik ook.

Heeft ervaring, kampioen gespeeld in meerdere competities...

Klinkt op zich niet slecht, maar zoals MMM ook zegt, het is altijd afwachten in de praktijk natuurlijk.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 mei 2024 - 13:57   quote  deeplink  
Ik word er wel enthousiast van..zeker als Hancko dat ook is..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 mei 2024 - 14:04   quote  deeplink  
https://www.voetbaltrainer.nl/2022/03/21/brian-priske-antwerp-dominantie-omzetten-in-box-entries/

Laat anno 2022 hoe zijn voetbalvisie is.
MMM
 MMM - maandag 27 mei 2024 - 16:22   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1202611/dit-is-feyenoord-kandidaat-brian-priske-halfbloot-op-persconferentie.html

Klinkt niet allemaal heel lekker.
ar
 ar - maandag 27 mei 2024 - 16:30   quote  deeplink  
Yes! De kist met pruimen is al vroeg gearriveerd 😆

Gewoon eerst maar afwachten..Denenmarken ligt ons wel
MMM
 MMM - maandag 27 mei 2024 - 16:31   quote  deeplink  
Hahaha zeker niet. Maar je ogen niet sluiten voor kritische geluiden.

Afwachten word het sowieso met een buitenlandse trainer, vrijwel niemand heeft diegene gezien. Misschien een aantal in dit geval wel in zijn Antwerp tijd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5995
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële. Nieuwe Trainert Feyenoord

0.0090339