|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2025 - 17:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, ik wist dat het weerstand op zou roepen. Maar hij zal toch gelinkt worden, kan je op wachten. Kan me verder nauwelijks voorstellen dat het van beide kanten een serieuze optie is. Jij begint met het linken..🤬 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, alleen hier misschien de eerste. Als je verder een beetje rondkijkt ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Negeer dit gewoon, doe ff normaal zeg! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gewoon melden die gozerT 😉 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2025 - 17:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Van Bronckhorst, Van Bommel, Pusic, Ten Hag. Dat zullen al gauw de namen zijn die gelinkt zullen worden, terecht of niet. Gio lijkt me niet. Ten Hag wil zelf niet.
Ik vrees dat ze met Dick Schreuder aankomen.. Of Pusic
Dan belanden we van de regen in de drup. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2025 - 17:30 schreef MMM het volgende:[..] Gio lijkt me niet. Ten Hag wil zelf niet. Ik vrees dat ze met Dick Schreuder aankomen.. Of Pusic Dan belanden we van de regen in de drup. Dick Schreuder is ook net beschikbaar ja, zal op een lijstje staan. Pepijn Leijnders misschien ook.
Geen van alle namen word ik echt enthousiast van trouwens. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Danny Buijs met assistente de Wolf en Bosshaart ,ook allemaal een tattoo |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja zit niet echt 1 waar ik nu aan denk: ja die moet het zijn,, doe dan rvp maar alsnog met degelijke staf naast hem. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2025 - 17:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wel nergens lekker vertrokken als trainer. Ook alleen dat eerste seizoen bij Antwerp een succes. Ik twijfel over deze man. En Hake lijkt me een assistent. Stiekem hoop ik op Simonis, maar waarom kan ik moeilijk uitleggen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat een namen, de tering. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2025 - 17:47 schreef Alexmem het volgende:[..] Ik twijfel over deze man. En Hake lijkt me een assistent. Stiekem hoop ik op Simonis, maar waarom kan ik moeilijk uitleggen. Ik twijfel over alle genoemde kandidaten eerlijk gezegd. En wellicht is de reden dat je ergens op Simonis hoopt, is misschien omdat de rest je niet aanspreekt en Simonis wat meer een onbekende is? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Driessen verwacht Pusic. Niet op basis van insider info trouwens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2025 - 17:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik twijfel over alle genoemde kandidaten eerlijk gezegd. En wellicht is de reden dat je ergens op Simonis hoopt, is misschien omdat de rest je niet aanspreekt en Simonis wat meer een onbekende is? De haring koning uit Scheveningen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Weinig inspirerend inderdaad. Al ken ik Simonis en Bosschaart in hun rol als trainer wat minder. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, die kunnen we de catering laten doen ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Misschien heeft Klopp wel weer heimwee naar de velden, toch geen reet aan RB op weg te helpen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is een win win hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Perfect. Ik laat Dennis wel even weten dat we eruit zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nog wat namen die geloof ik hier nog niet voorbij zijn gekomen vandaag: Sahin, RVP, Tomasson en Hjulmand. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Binnenkort dus pusic als trainer lijkt er dan op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Maar mss is het verstandig iemand te benaderen uit medisch centrum west😅 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik heb hem inmiddels uit de groepsapp verwijderd. De uitnodiging voor de BBQ heb ik ook ingetrokken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2025 - 18:05 schreef van geil het volgende:[..] Ik heb hem inmiddels uit de groepsapp verwijderd. De uitnodiging voor de BBQ heb ik ook ingetrokken. Verstandig. Ik geloof niet dat hij het uit zichzelf had gedaan. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Juist,, Dennis is hier mede schuldig aan hoor dus verdient eigenlijk nog minder dan Priske. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Sahin snel ontslagen RvP zie Heerenveen Tomasson hoor je nooit wat over Hjulmand wie kent hem niet Pusic was een heethoofd toch? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ze wouden toen al pusic als opvolger athans dat waren de geruchten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hake word genoemd dat zou de ondergang betekenen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat zou ik verschrikkelijk vinden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ook ,daar zit helemaal geen reuk of smaak aan die man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik Zou er dan ook even een hake achter zetten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pascal B en john de W lijkt mij voor de hand liggend |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als Dickie maar niet weer terugkomt. Pusic benieuwd naar. En eerst Slot advies vragen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bosschaart en Reijnen eerder. John heeft een vrij specifieke rol, in principe een stuk meer op de achtergrond.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 februari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Denk dat we Slot zijn advies niet nodig hebben, kijkend naar zijn (Pusic) cv als hoofdtrainer. En dat is op een lager niveau dan Feyenoord al niet goed genoeg. Dus ik zou het een vreemde keus vinden. Eventueel als assistent zou nog wel kunnen denk ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2025 - 18:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Denk dat we Slot zijn advies niet nodig hebben, kijkend naar zijn (Pusic) cv als hoofdtrainer. En dat is op een lager niveau dan Feyenoord al niet goed genoeg. Dus ik zou het een vreemde keus vinden. Eventueel als assistent zou nog wel kunnen denk ik. Tsja, Gio had toen helemaal geen ervaring als hoofdtrainer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt, maar die was nog een onbeschreven blad. En dat was ook een andere tijd natuurlijk. Die zou nu ook niet meer direct aangesteld worden. Kijk maar naar RVP. Of Kuyt. Die moesten elders vlieguren maken.
Pusic is al een paar keer hoofdtrainer geweest. En zonder succes. In Oekraïne een straatlengte achter met verrewewg de meest waardevolle selectie. En zijn periode bij Twente in de eredivisie was ook niet goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 februari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Pusic uit veel in emotie, dat kun je als hoofdtrainer niet maken. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Bosschaart dus, maar wie komen erbij? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Via het AD:
-----------
De club zoekt naar een langdurige oplossing en Marino Pusic, voormalig assistent van Slot en werkzaam bij Sjachtar Donetsk, is een kandidaat. Pusic wisselde recent nog van zaakwaarnemer en dat lijkt een poging om een terugkeer makkelijker te maken. In de Kuip vielen ook de namen van Joseph Oosting (FC Twente), René Hake en Erik ten Hag of zelfs een combinatie van die laatste twee bij Manchester United weggestuurde trainers, maar die poging lijkt vooralsnog niets te hebben opgeleverd.
https://www.ad.nl/voetbal/doek-valt-alsnog-voor-brian-priske-feyenoord-ontslaat-coach-pascal-bosschaart-tijdelijk-aan-het-roer~a2c86cbc/
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Het was afgelopen zomer al kommer en kwel met de trainers, en dat zal nu niet anders zijn. Maar na dit debacle denk ik dat de kans dat het een buitenlander wordt 0,01% is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2025 - 19:32 schreef Alexmem het volgende:Het was afgelopen zomer al kommer en kwel met de trainers, en dat zal nu niet anders zijn. Maar na dit debacle denk ik dat de kans dat het een buitenlander wordt 0,01% is. Dat denk ik ook ja. Denk dat ze voor een relatief 'veilige' keuze gaan. En dat betekent eigenlijk altijd een Nederlander of althans iemand die lang in Nederland heeft gewerkt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Sja… als je dat 2 jaar geleden had gezegd… dan was t zonder twijfel een (goede) kandidaat. Nu niet, denk ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2025 - 19:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Klopt, maar die was nog een onbeschreven blad. En dat was ook een andere tijd natuurlijk. Die zou nu ook niet meer direct aangesteld worden. Kijk maar naar RVP. Of Kuyt. Die moesten elders vlieguren maken. Pusic is al een paar keer hoofdtrainer geweest. En zonder succes. In Oekraïne een straatlengte achter met verrewewg de meest waardevolle selectie. En zijn periode bij Twente in de eredivisie was ook niet goed. Kleine aantekening: vorig seizoen kampioen. Pusic zou het vuur terug kunnen brengen. Of juist niet. De Wolf kun je ook vragen om advies. Zal reeds gedaan zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny