|
|
kenny
|
|
|
quote: dat deed slot ook op een bepaalde manier , geertruida trok ook altijd naar het midden middenveld toe , systemen zeggen niet altijd alles , daarbij kan je welke trainer je ook aanstelt eisen voor de huis stijl 4-3-3 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Advies over Pusic hé. Niet als hoofdtrainer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zou lachwekkend zijn. Die moeten we niet. Niet als vaste coach.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 februari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hou op hoor met je Hake...boer Jürgen Klopp is de enige die Feyenoord waardig is. Anders Bommeltje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De Wolf als adviseur. De tering. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zowel Bosschaart als Reijnen hebben niet de juiste papieren om hoofdtrainer te worden trouwens. Intern in ieder geval wel Koen Stam.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 februari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ook vragen naar advies. Niet HET advies. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2025 - 21:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zowel Bosschaart als Reijnen hebben niet de juiste papieren om hoofdtrainer te worden trouwens. Intern in ieder geval wel Koen Stam. Kun je dan uberhaupt wel trainer zijn in de CL bijvoorbeeld? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Weet ik niet precies, normaal niet zou je zeggen.
Maar of er dispensatie voor dit soort situaties is? En ik zag wel speculatie voorbijkomen dat iemand met de juiste papieren erbij moet zitten. Koen Stam dan bijvoorbeeld. Die dan officieel de hoofdcoach is. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Slot systeem en anders lekker opbokken! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het B elftal is nog fit idd. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
Dick schreuder zou van mij ook mogen komen, kan dezelfde verassing worden als slot. speelt ook hetzelfde voetbal als slot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 februari 2025 door coenjo -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pusic zou echt armoe zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
In de ideale wereld maak je dit seizoen af met een interim trainer. Dan kan er rustig gezocht worden naar een trainer voor de lange termijn.
Je moet nu iemand hebben die de boel kan repareren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 - 09:06 schreef MMM het volgende:In de ideale wereld maak je dit seizoen af met een interim trainer. Dan kan er rustig gezocht worden naar een trainer voor de lange termijn. Je moet nu iemand hebben die de boel kan repareren. Pascal heeft geen goede papieren, John ook niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stam wel. Maar die zit niet bij de staff.
Dan lijkt het er dus op dat ze dit echt als tussenstap (max 60 dagen) zien en daarna een vaste trainer aan willen stellen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Misschien toch Jon Dahl Tomasson voor volgend jaar als hij dat wil. Moeten er wel eerst wat zaken nog opgelost worden in de directie en bij de commissarissen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou ik hoorde anders ook nog een zekere Frons voorbij komen anders 👺 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Van de namen die rondzingen is dat wel de beste trainer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik word al moe als ik naar die man luisterd ,laat staan dat je speler bent en elke dag naar die kwast moet luisteren. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik heb een goed idee , dirk kuyt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hoop dat Bosschaart gaat pieken . Hij is nu de man |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 - 17:38 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik word al moe als ik naar die man luisterd ,laat staan dat je speler bent en elke dag naar die kwast moet luisteren. Net zo'n perfectionist als Slot. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Mooi, doen we niks mee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dirk Kuyt? Die zou dominee moeten worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik zou altijd voor van Persie gaan. Daar zal ook wel niet alles koek en ei mee zijn maar het is wel een trainer met een visie en aanvallend denken. Je moet wel anders denken om dat stapje voor te zijn, daar is hij wel toe in staat. Kruzen, Reijnen en de Wolf erbij in de staf en je bent vrij simpel rond.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 februari 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Persie, Gio en Reijnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en n langer contract ook maar niet meer doen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dan komt er niemand, dat is de enige zekerheid van een trainer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik denk niet dat ze van Persie aandurven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Drie jaar was wat overdreven of niet? dan kun je nog beter onbepaald doen, dat kost minder. Een jaar, met een optie is heel gebruikelijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik zou Van Bommel ok vinden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik zit er noch steeds over na te denken, maar eigenlijk net z'n jankert als die andere bij die lampen. Geloof ook niet dat het hem gaat worden dan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Humm, van Bommel. Erg grillige trainersloopbaan. Kampioen in België maar daarvoor en daarna niet bijzonder. Maar wel ijzervreter lijkt me. Kunnen we na die zalvende dominee goed gebruiken. Half seizoen vooralsnog. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
v bommel aub niet , inderaad wisselende loopbaan als trainer , geen makkelijke jongen en vrij schijnheilig geen prettig persoon , krijg een beetje gertjan verbeek vibes bij v bommel als trainer bij ons , ik zou dat risico niet gaan lopen met hem , je moet nu een goede nederlandse trainer aanstellen , weer een trainer die mislukt gooit ons weer helemaal terug bij af |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goede Nederlandse trainers zijn heel schaars Ze hebben allemaal een deuk opgelopen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik ook niet. laat hem eerst maar eens wennen aan de harde realiteit. |
|
|
|