|
|
R()b
|
|
|
Ik ook niet, en zou ook niet weten wie wel. Alles valt en staat met een perfecte TD... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Van Marwijk heeft ooit ook de kans gehad, ging prima toch. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Same.
Denk dat het sowieso een trainer word waar we niet om staan te springen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Van Bommel of Pusic blijkbaar waar het om gaat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klopp dan maar. Beste garantie op Slot-vervolg.
Aldus een wens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hopelijk een zonder spraakgebrek |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
We zijn een data club geworden, dus dan José Mourinho of Eric Gerets. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Buijs opperde een collega van me, moest ik ff over nadenken..🤔 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou het waar zijn dat Troost iemand naar voren gaat schuiven ? En dat hij diegene is geweest bij de rvc die al verkondigde dat Priske weg moest......
Dat vindt ik eng |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laten we die 60 dagen eerst maar eens verstandig evalueren en hopen dat Pascal het goed op pakt met de groep. In de voetbalwereld kan er zo maar iemand vrij komen die wel echt bij ons past. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Is dat een goede trainer, die collega? ;-) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
heb zelf ook nog niet gat in de lucht gesprongen bij de namen, al blijft het materiaal wat je hebt het belangrijks hoor,, echt trainers die van alles wat maken zijn er niet,, of athans niet veel, kan al heel wat helpen als je een trainer hebt met assistenten die overal uitekend liggen qua karakters |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee een klootzak eerste klas.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik zou zelf na dit seizoen rvp het liefst willen denk ik, met 1 echte kanjer met karrenvracht aan ervaring naast hem en 1 waar hij zn vrouw zelfs aan toevertrouwd,, Andere namen bij ons ook 0 garanties het wat wordt,, laat dtk maar gewoon voor het materiaal zorgen dat us het belangrijkste en dan trainer 433 aanvallend voetbal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gio wordt het alvast niet dus. Ook niet als tussenpaus. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ha, dat hebben we wel nodig misschien, na de aardige man |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Gelukkig maar, denk ik dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het wordt Pusic, daar zorgt Troost wel voor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ten Hag weer genoemd. Oppleuren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Buijs samen met Bosbaard? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alsjeblieft geen Buijs. Wat een afgang zou dat zijn. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ja dat zou ik ook een brevet van onvermogen richting van Persie vinden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
van Persie is ook geen optie, gelukkig maar. Laat die maar nog meer fouten maken bij Heerenveen voor hij naar ons komt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geen idee. Hoezo precies? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 11:16 schreef MMM het volgende:van Persie is ook geen optie, gelukkig maar. Laat die maar nog meer fouten maken bij Heerenveen voor hij naar ons komt. Die is zoveel slimmer dan andere trainers. Met beter materiaal wat wij hebben maakt hij ook minder fouten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind Buijs een prima gast maar ik kan mij ook weleens irriteren aan hem. Iets te grof gebekt soms langs de lijn . Prima ergens anders maar liever niet bij ons. Van Persie zou ik prima vinden ,en wat Leuv zegt met betere spelers ook betere prestaties. Maar in mijn hart hoop ik dat Pascal deze maand gewoon goede resultaten blijft boeken ,zodat hij kan blijven met iemand naast hem die de juiste papieren heeft . Dit is toch wat we allemaal zouden moeten wensen. Een gewone gast die zich gelijkwaardig opstelt ,geen blabla en hopelijk ook tactisch sterk . Dat hoop ik persoonlijk te gaan zien de komende weken.
Hup Pascal en hup Feyenoord. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vooralsnog doet hij het uitstekend met heerenveen hoor, middenmoot waar je na afg seizoen dat half seizoen zou zeggen jaar erna degraderen is de verwachting
halen genoeg punten met juist aanvallender spel,, en of hij echt klaar voor ons is geen idee,, alleen slot is echt klaar voor ons weet ik zeker bij de rest moet zeker je materiaal gewoon goed zijn (moet het meestal gewoon altijd wel zijn)
1 zeer ervaren assistent ernaast kan al helpen👌,, maar ze zullen niet rvp nemen hoor is haast wel zeker.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 11:56 schreef bijft007 het volgende:Vooralsnog doet hij het uitstekend met heerenveen hoor, middenmoot waar je na afg seizoen dat half seizoen zou zeggen jaar erna degraderen is de verwachting,, halen genoeg punten met juist aanvallender spel,, en of hij echt klaar voor ons is geen idee,, alleen slot is echt klaar voor ons weet ik zeker bij de rest moet je materiaal gewoon goed zijn. Ja de verwachting was degraderen maar het gaat steeds beter en beter. Ten Hag ik moet bijna kotsen als die vent gaat praten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja man,, zeg nu zelf wie heeft hem niet belachelijk gemaakt zelf bij ons of supporters van andere teams buiten Ajax,, zal vast goeie trainer zijn,, maar de rest tja,, je hebt ook tolk nodig dan straks. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 11:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja de verwachting was degraderen maar het gaat steeds beter en beter. Ten Hag ik moet bijna kotsen als die vent gaat praten. Who cares hoe iemand praat?
EtH komt kwa filosofie het dichtste bij de filosofie van Slot.
Is een bewezen trainer in de ED en Europa en we zouden in een staat van Euforie moeten zijn wanneer hij Feyenoord komt trainen.
Net doen of v.Persie ook maar in de buurt komt en als optie wordt geopperd is echt hilarisch en waanzin.
Als je verwachting degraderen is dan valt de middenmoot inderdaad mee. Bij een topclub is de verwachting top 2 dus is die marge kleiner dan die tussen degraderen en de middenmoot.
Ik wil graag herkenbaar voetbal zien met basis patronen waar op teruggevallen kan worden gekoppeld aan prestaties. EtH is daar uitermate geschikt voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 februari 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 11:54 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik vind Buijs een prima gast maar ik kan mij ook weleens irriteren aan hem. Iets te grof gebekt soms langs de lijn . Prima ergens anders maar liever niet bij ons. Van Persie zou ik prima vinden ,en wat Leuv zegt met betere spelers ook betere prestaties. Maar in mijn hart hoop ik dat Pascal deze maand gewoon goede resultaten blijft boeken ,zodat hij kan blijven met iemand naast hem die de juiste papieren heeft . Dit is toch wat we allemaal zouden moeten wensen. Een gewone gast die zich gelijkwaardig opstelt ,geen blabla en hopelijk ook tactisch sterk . Dat hoop ik persoonlijk te gaan zien de komende weken. Hup Pascal en hup Feyenoord. Pascal heeft de papieren niet. Daarom dacht ik Buijs erbij als duo. Kan ook een ander zijn hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je ten Hag kiest ben je echt je identiteit kwijt en lacht iedereen je uit. Een tukker met 020 trekjes. Ik moet nu al nekken. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 12:08 schreef Stylzz het volgende:Als je ten Hag kiest ben je echt je identiteit kwijt en lacht iedereen je uit. Een tukker met 020 trekjes. Ik moet nu al nekken. Hoezo ben je je identiteit kwijt en lacht iedereen je uit?
De laatste tukker die bij ons aan het roer stond speelde het beste voetbal voordat Slot kwam.
Die haalde ook prachtige resultaten met Feyenoord in Europa en diende Sevilla, de winnaars van de UEFA cup dat jaar, de enige nederlaag toe in die campagne. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Prima gedachte lijkt mij maar dan liever iemand anders . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 12:08 schreef Stylzz het volgende:Als je ten Hag kiest ben je echt je identiteit kwijt en lacht iedereen je uit. Een tukker met 020 trekjes. Ik moet nu al nekken. Ten Hag komt qua benadering het dichtste bij Slot. Ook qua kwaliteit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: De tijd van mouwen opstropen is geweest hoop ik. Ik wil mooi en leuk voetbal zien. Buijs is daar niet van. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 12:38 schreef MMM het volgende:[..] De tijd van mouwen opstropen is geweest hoop ik. Ik wil mooi en leuk voetbal zien. Buijs is daar niet van. +1 |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 12:08 schreef Stylzz het volgende:Als je ten Hag kiest ben je echt je identiteit kwijt en lacht iedereen je uit. Een tukker met 020 trekjes. Ik moet nu al nekken. Dan heb je wel een keer Nijhuis mee als scheids. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 12:04 schreef DMD het volgende:[..] Who cares hoe iemand praat? EtH komt kwa filosofie het dichtste bij de filosofie van Slot. Is een bewezen trainer in de ED en Europa en we zouden in een staat van Euforie moeten zijn wanneer hij Feyenoord komt trainen. Net doen of v.Persie ook maar in de buurt komt en als optie wordt geopperd is echt hilarisch en waanzin. Als je verwachting degraderen is dan valt de middenmoot inderdaad mee. Bij een topclub is de verwachting top 2 dus is die marge kleiner dan die tussen degraderen en de middenmoot. Ik wil graag herkenbaar voetbal zien met basis patronen waar op teruggevallen kan worden gekoppeld aan prestaties. EtH is daar uitermate geschikt voor. Misschien allemaal waar maar ik heb liever dat we een nieuw talentvolle trainer krijgen die nog geen 50 miljoen op zijn rekening heeft staan. Ook eentje die geen half miljard mocht gaan besteden om in de PL in de degradatie zone terecht is gekomen. Tel daarbij op dat zijn gehele uitstraling haaks op die van de achterban staat en het is gedoemd om te mislukken. Geen hoop halen maar toekomst deze keer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Had kwaliteit tot zijn beschikking bij MU. Net als slot nu.
Wereld van verschil. Plus als t tegenzit is deze man echt onuitstaanbaar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 12:38 schreef MMM het volgende:[..] De tijd van mouwen opstropen is geweest hoop ik. Ik wil mooi en leuk voetbal zien. Buijs is daar niet van. In den basis wil hij niet zo spelen. Maar komt bij club die op die wijze het beste renderen. Trainers zijn over t algemeen ook geen one trick pony |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ten Hag wil niet, lekker wegblijven. |
|
|
|