|
|
MMM
|
|
|
NEC - Feyenoord (zondag 12 mei 2024, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 12 mei 2024, 14:30 uur Locatie: Goffertstadion, Nijmegen Scheidsrechter: Alex Bos
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 mei 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vaak in de beker geloot de laatste jaren dat NEC. We hadden ook nog die gekke 3-3 en wnv tegen ze. Maar deze keer 1 tegendoelpuntje en we winnen met 1-4. Edit : ik lees net dat Santi en Timber twijfelgevallen zijn . Maakt het gelijk wel wat minder..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 mei 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
1-0 020 huilen is ook leuk Nee ik denk 1-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 mei 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jaaaaa Trauner scoort EINDELIJK |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
sven van Beek, die scoorde vaak als verdediger. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Marokkaanse goaltjesdief is het. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: El Kaabi gezien gisteren? Die scoort ze wel heel makkelijk. Beetje oud (30) maar nog betaalbaar. Schoot er 5 in in twee wedstrijden halve finale conf league tegen villa |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 - 19:05 schreef RenatoBos het volgende:[..] El Kaabi gezien gisteren? Die scoort ze wel heel makkelijk. Beetje oud (30) maar nog betaalbaar. Schoot er 5 in in twee wedstrijden halve finale conf league tegen villa Kun je best nog ff plezier van hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Schiet ze er erg makkelijk in ook, ook in de competitie.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Timber werd vandaag gewoon op de training verwacht volgens Slot, is er mogen bij dus, Santi niet. Winnen met 1-3, waarbij Ueda weer zijn goaltje meepikt, evenals Ivanusec en Paixio. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Das nogal karig inderdaad š ik hou het omdat het lekker weer is op n 1-2 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Interesseert me eigenlijk geen zak |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Is ook wel zo, maar ik kan het morgen 1430 uur toch weer niet laten, en dan wil ik winnen ook. Las net dat Timber deze week van het veld is gedragen en waarschijnlijk ook de rest van het seizoen er niet bij is. Ze vallen als bomen om de laatste wkn. Milambo ook niet, dus van den Belt of Lingr tussen Zerrouki en Stengs. Voorin zeker geen Santi. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog ff van genieten. Seizoen is zo gedaan en dan zit je met Oranje opgescheept en das dan alles. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
van der Belt en Zerrouki op het middenveld. Smullen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Oordeel wel als ze gespeeld hebben. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
v/d Belt is een goede, creatieve voetballer. Kwestie van aanhaken op de gevraagde intensiteit. Dat kan als je meer minuten maakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Reageer wel wanneer t geen vermoedelijke opstelling meer is |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Slot promoot Meijer, trainer Nec, hier en daar. Wel benieuwd wat zān team vanmiddag doet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 mei 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nogmaals duidelijk dat Lingr dus ook echt de laatste middenvelder is die wordt opgesteld |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou Uweda ik ga er voor zitten. Laat nu maar een keer zien, dat je de no1 spits voor volgend seizoen kan zijn. En vd Belt ben echt benieuwd |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lingr is echt puur op data gehaald als stand in laatste minuten, want staat er op dat vlak erg goed op, mede door zn drive wat ie in die periode brengt,,scoorde erg vaak ook bij slavia dus als sub
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 mei 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Lage verwachtingen vandaag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lopez, Zerrouki en van de Belt.
Gelukkig gaat het nergens meer om |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen
Ik zit er klaar voor |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het is inderdaad de minst indrukwekkende opstelling van het seizoen. Dit belooft niet veel goeds. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Perfect geregeld daar kan het niet aan liggen š |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Schakel programme is nu leuker |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee, altijd Feyenoord kijken! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Feyenoord speelt niet echt slecht vindt ik |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De wil is er, maar je ziet direct waarom het bankzitters zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat is die Zerrouki toch een prutser. Kinderlijk uitgespeeld |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die minteh is echt op de brommer |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
"Waar is die beker nou" lol |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vind hem aan de bal in orde vandaag, maar hij is niet de meest dynamische speler, zo blijkt weer. Was hij bij Twente ook niet trouwens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze commentator moeten ze ook eens in zijn bek schijten |
|
|
|