|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - Excelsior (zondag 19 mei 2024, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 19 mei 2024, 14:30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Allard Lindhout
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 mei 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De laatste alweer voor dit seizoen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
😓 weer een saaie periode te gemoed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gelukkig hebben we het EK nog. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Saai qua geen voetbal idd,
Wel spannende periode over het nieuwe, vernieuwde Feyenoord 😉 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2024 - 11:51 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Saai qua geen voetbal idd, Wel spannende periode over het nieuwe, vernieuwde Feyenoord 😉 Dat vind ik idd. echt spannend ja, benieuwd waar het naar toe gaat. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ik ook dus..
Zou 24/7 uitgezonden moeten worden..
Ook voor gozerts zoals ik die die EK en Oranje gekte liever overslaan deze zomert 😀
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 mei 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2024 - 17:10 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Ik ook dus.. Zou 24/7 uitgezonden moeten worden.. Ook voor gozerts zoals ik die die EK en Oranje gekte liever overslaan deze zomert 😀 Een soortje OnlyFans in de bestuurs, staf en kleedkamer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2024 - 17:10 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Ik ook dus.. Zou 24/7 uitgezonden moeten worden.. Ook voor gozerts zoals ik die die EK en Oranje gekte liever overslaan deze zomert 😀 Wel balen voor Q en Mats trouwens... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mja. Misschien gelukje voor ons. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nu wel, maar hoeven ze achteraf niet de teleurstelling te verwerken dat het in de mist loopt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wedstrijd om de baard van de keizer, met een halflege noordzijde. Ondanks dat moeten alle vertrekkers een mooi afscheid krijgen dus ik hoop op een goeie pot voetbal. Vak Y moet dan de honneurs maar waar nemen achter de goal aan hun kant. Paar fakkeltjes erbij... (just kidding) Jammer voor Excelsior dat ze weer nacompetitie moeten spelen, maar dat hebben ze over zichzelf afgeroepen. Het zou me niks verbazen als ze er nog uitvliegen ook want de tegenstand is behoorlijk...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 mei 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Opstelling Feyenoord Bijlow; Geertruida, Trauner, Hancko, Lopez; Zerrouki, Van den Belt, Stengs; Jahanbakhsh, Ueda, Paixão |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2024 - 13:30 schreef Leon FR1908 het volgende:Opstelling Feyenoord Bijlow; Geertruida, Trauner, Hancko, Lopez; Zerrouki, Van den Belt, Stengs; Jahanbakhsh, Ueda, Paixão Mooie uitzwaai-opstelling |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgens mij zitten er heel veel van de dichte vakken nu gewoon op Q. Geen idee hoe het kan. Bomvol en heel veel onbekenden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 mei 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ali! Luister KG van deze week en je hoopt meteen dat hij blijft |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is echt een sieraad van een mens |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou kijken wie de baard van de keizer wint |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Druk naar voren gaat iig vast goed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel mooi je kunt aan Vd Belt wel zien dat ie wil. Dat ie gewoon zich wil laten zien. Gewoon, dat ie echt van waarde voor Excelsior kan zijn |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2024 - 14:49 schreef Stylzz het volgende:Wel mooi je kunt aan Vd Belt wel zien dat ie wil. Dat ie gewoon zich wil laten zien. Gewoon, dat ie echt van waarde voor Excelsior kan zijn Heeft weer slak Zerrouki op 't middenveld erbij |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zonde, was n beauty geweest zeg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, maar die is ook de schuld van de tweede wereldoorlog en dat er nooit meer een elfstedentocht komt.
Vd Belt laat zich knullig de kaas van t brood eten. Hersteld t en levert m weer in.
Je hebt er echt niks aan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Goede passes vanaf links......nu wel ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van der Belt in een andere dimentie vandaag? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ali doet alsof hij verdedigt hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ali doet veel verkeerd |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dit is ook n overtreding van Ali |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ben deze eerste helft nu al vergeten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Lopez is helemaal kut. Die negeer ik gewoon. Af en toe zie ik dus een kutpass van een plek komen waar niemand staat. Best bizar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Tja dat was niet best |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hancko niet meer helemaal fris |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Is dat geen overtreding op Ali |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Beste man op het middenveld tot nu toe |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zerrouki is echt een schande. Lozen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Geen middelmaat meer bij Twente halen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Excelsior heeft precies waar ze voor kwamen. Die gaan zelfs in een resultaat geloven inmiddels. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kansloze eerste helft. Staat ook zoveel bagger in het veld momenteel. Daar moet je er echt wat van lozen. Gelukkig gaan er al 2 zeker weg. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Van goeie wil kun je niet vreten. Het hangt nu van noodverbandjes aan elkaar en dat is ook geen verassing. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|