BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Farioli

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
JOOD
 JOOD - woensdag 22 mei 2024 - 22:22   quote  deeplink  
Nieuwe trainer..

Ik ben best enthousiast. Tactisch sterk en zijn spel past 1 op 1 bij onze mooie club. Er waren meer kapers op de kust, ook vanuit PL schijnbaar.

Succes!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 mei 2024 - 23:13   quote  deeplink  
Gaaf hoor een keer geen Nederlander, die kwamen grandioos te kort de laatste seizoenen op ten Hag na.

Ben benieuwd wat hij gaat brengen, ik hoop in ieder geval dat de bal circulatie omhoog gaat, dat we de tegenstander om ver spelen, en weer prijzen gaan pakken.
Hij bewondert Johan Cruijff past bij de voetbalfilosofie van ons Ajax volgens de berichtgeving. ziet Barcelona en Ajax als de ultieme clubs, die qua identiteit het best aansluiten bij zijn voetbalfilosofie.

Succes Farioli, laat ons weer een trots gevoel krijgen op onze club
p111
 p111 - donderdag 23 mei 2024 - 11:34   quote  deeplink  
In ieder geval INZET en de bal naar VOOREN spelen.Ik hoop dat hij het weer op de rit krijgt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 23 mei 2024 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 mei 2024 - 11:34 schreef p111 het volgende:
In ieder geval INZET en de bal naar VOOREN spelen.Ik hoop dat hij het weer op de rit krijgt
💪💪💪
JOOD
 JOOD - vrijdag 24 mei 2024 - 09:17   quote  deeplink  
https://www.coachesvoice.com/cv/francesco-farioli-style-of-play-tactics-nice/

Dit is nog eens tactiek. Ben benieuwd of alle voorgangers zo diep over het spelletje nagedacht hebben. Inclusief Maduro..
Eide
 Eide - vrijdag 24 mei 2024 - 13:08   quote  deeplink  
Het is een interessante keuze, een denker met een geheel eigen kijk op het voetbal.

Ik hoop dat hij de hooggespannen verwachtingen gaat overleven want ik dat dat Ajax volgend seizoen nog niet mee kan doen voor het kampioenschap. Hij moet in mijn ogen dus tijd krijgen om, samen met de nieuwe directie, echt aan een ploeg te werken.
JOOD
 JOOD - vrijdag 24 mei 2024 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 mei 2024 - 13:08 schreef Eide het volgende:
Het is een interessante keuze, een denker met een geheel eigen kijk op het voetbal.

Ik hoop dat hij de hooggespannen verwachtingen gaat overleven want ik dat dat Ajax volgend seizoen nog niet mee kan doen voor het kampioenschap. Hij moet in mijn ogen dus tijd krijgen om, samen met de nieuwe directie, echt aan een ploeg te werken.
Zoals ik het nu zie en zijn verhaal aanhoor.. Dan denk ik dat hij per direct 1000% gaat vragen van alle spelers. En dat hij ook wil hebben dat ze zicht voor 1000% aan de (tactische) afspraken gaan houden.

Als hij dat voor elkaar krijgt, moet er (zeker met onze langere voorbereiding) binnen 3 competitie duels al resultaat zichtbaar zijn. Vergeet niet dat we beschikken over de meest talentvolle voetballers van Nederland. En met een paar gerichte aankopen kan de individuele klasse alleen maar meer verschil gaan maken.

Kijk maar naar PSV met Bosz. Dat die het nu zo goed doen komt ook echt wel door hem hoor. Ook een tacticus...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 mei 2024 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 mei 2024 - 13:08 schreef Eide het volgende:
Het is een interessante keuze, een denker met een geheel eigen kijk op het voetbal.

Ik hoop dat hij de hooggespannen verwachtingen gaat overleven want ik dat dat Ajax volgend seizoen nog niet mee kan doen voor het kampioenschap. Hij moet in mijn ogen dus tijd krijgen om, samen met de nieuwe directie, echt aan een ploeg te werken.
Welkom Eide, heb je gemist hier!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 mei 2024 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 mei 2024 - 15:02 schreef JOOD het volgende:

[..]

Zoals ik het nu zie en zijn verhaal aanhoor.. Dan denk ik dat hij per direct 1000% gaat vragen van alle spelers. En dat hij ook wil hebben dat ze zicht voor 1000% aan de (tactische) afspraken gaan houden.

Als hij dat voor elkaar krijgt, moet er (zeker met onze langere voorbereiding) binnen 3 competitie duels al resultaat zichtbaar zijn. Vergeet niet dat we beschikken over de meest talentvolle voetballers van Nederland. En met een paar gerichte aankopen kan de individuele klasse alleen maar meer verschil gaan maken.

Kijk maar naar PSV met Bosz. Dat die het nu zo goed doen komt ook echt wel door hem hoor. Ook een tacticus...
Toch heeft Kroes ook aangegeven dat de verwachtingen niet te hoog moeten zijn direct nu in het eerste seizoen onder de nieuwe trainer.

Ik verwacht wel dat Farioli het weleens goed kan gaan doen, wat ik gelezen heb staat me wel aan.

Ook al is zijn uitleg nog zo goed, pakken de spelers het wel goed op want dat is de vraag.

Als voorbeeld Sutalo, had veel problemen met de Engelse taal, kon alleen maar Kroatisch.

Ik hoop echt dat de spelers het oppakken wat hij voor ogen heeft en dat hij de juiste (slimme) spelers binnen haalt zodat we weer mee kunnen doen om de titel
p111
 p111 - vrijdag 24 mei 2024 - 16:05   quote  deeplink  
Nou als het meezit dan hoeft Sutalo niet te luisteren omdat hij hopelijk verkocht is.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 24 mei 2024 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 mei 2024 - 16:05 schreef p111 het volgende:
Nou als het meezit dan hoeft Sutalo niet te luisteren omdat hij hopelijk verkocht is.
Hoezo hopelijk verkocht is ? Als hij de spelers wel aan de praat krijgt en hij weet er wel het maximale uit te halen, wat is daar dan mis mee ?

Neem die enorme miskoop (volgens velen) nu eens die in frankrijk speelt, mikautadze.. is het dan de speler die kut was ? Of speelde er toch meer ? Trainer, heimwee, vertrouwen etc etc etc..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 mei 2024 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 mei 2024 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 mei 2024 - 17:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hoezo hopelijk verkocht is ? Als hij de spelers wel aan de praat krijgt en hij weet er wel het maximale uit te halen, wat is daar dan mis mee ?

Neem die enorme miskoop (volgens velen) nu eens die in frankrijk speelt, mikautadze.. is het dan de speler die kut was ? Of speelde er toch meer ? Trainer, heimwee, vertrouwen etc etc etc..
Mikautadze heeft na heel weinig speelminuten eigenlijk totaal geen kans meer gehad om zich te bewijzen als spits, terwijl hij moest wennen aan het Ajax spel, aan de taal, aan Nederland, whatever

Ook Sutalo had het zelfde, het kan zo maar zijn dat ze volgend seizoen beter presteren, een goed voorbeeld was Alvarez

Tja ik twijfel, voetballen kunnen ze best allemaal, het niveau kan bij de één wat minder zijn dan bij de ander maar weet wel dat sommige trainers de groep niet aan de praat kunnen krijgen, die voorbeelden hebben we genoeg na Eric ten Hag, spelers niet beter kunnen maken, geen elftal kunnen smeden en andere trainers kunnen dit alles weer wel, nu dat zijn toptrainers

Als je de bal snel rond ziet gaan bij bijvoorbeeld Manchester City, dat de tegenstander totaal zoek gespeeld wordt en dit zonder dat ze bijvoorbeeld een man passeren, dit heeft zeker met een goede coach te maken.

Ik weet alleen niet of Farioli vanwege zijn leeftijd dit in zich heeft, die ervaring kan hij nog niet hebben, ik denk dat we hem de tijd moeten geven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 mei 2024 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - vrijdag 24 mei 2024 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 mei 2024 - 17:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hoezo hopelijk verkocht is ? Als hij de spelers wel aan de praat krijgt en hij weet er wel het maximale uit te halen, wat is daar dan mis mee ?

Neem die enorme miskoop (volgens velen) nu eens die in frankrijk speelt, mikautadze.. is het dan de speler die kut was ? Of speelde er toch meer ? Trainer, heimwee, vertrouwen etc etc etc..
Omdat hij techn/niet goed genoeg is,en dat kan een trainer je niet leren.
p111
 p111 - vrijdag 24 mei 2024 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 mei 2024 - 17:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hoezo hopelijk verkocht is ? Als hij de spelers wel aan de praat krijgt en hij weet er wel het maximale uit te halen, wat is daar dan mis mee ?

Neem die enorme miskoop (volgens velen) nu eens die in frankrijk speelt, mikautadze.. is het dan de speler die kut was ? Of speelde er toch meer ? Trainer, heimwee, vertrouwen etc etc etc..
Systeem grote ruimte kleine ruimte enz enz
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 mei 2024 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 mei 2024 - 13:08 schreef Eide het volgende:
Het is een interessante keuze, een denker met een geheel eigen kijk op het voetbal.

Ik hoop dat hij de hooggespannen verwachtingen gaat overleven want ik dat dat Ajax volgend seizoen nog niet mee kan doen voor het kampioenschap. Hij moet in mijn ogen dus tijd krijgen om, samen met de nieuwe directie, echt aan een ploeg te werken.
Fijn om je híer weer te "zien", Eide!
Ik hoop oprecht dat je terugkeer definitief is!

Farioli moet natuurlijk wel de tijd krijgen om het dolende Ajax van het afgelopen seizoen naar zijn hand te zetten. Wat Eide zegt daar ben ik het mee eens: het komende seizoen zal Ajax nog niet kunnen concurreren met PSV en Feyenoord. Toch verwacht ik wel dat Ajax ouderwets speelplezier uitstraalt, gekoppeld aan resultaat. Ik heb er vertrouwen in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 mei 2024 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 25 mei 2024 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 mei 2024 - 11:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Fijn om je híer weer te "zien", Eide!
Ik hoop oprecht dat je terugkeer definitief is!

Farioli moet natuurlijk wel de tijd krijgen om het dolende Ajax van het afgelopen seizoen naar zijn hand te zetten. Wat Eide zegt daar ben ik het mee eens: het komende seizoen zal Ajax nog niet kunnen concurreren met PSV en Feyenoord. Toch verwacht ik wel dat Ajax ouderwets speelplezier uitstraalt, gekoppeld aan resultaat. Ik heb er vertrouwen in.
Met PSV wellicht niet, met Feijenoord zou het kunnen zonder slot, en er vertrekken ook heus nog spelers.

Het is de vraag of Ajax genoeg miljoenen bezit om de selectie te versterken ik heb ook een goed gevoel bij Farioli, het blijft altijd afwachten elk seizoen weer
nummer10
 nummer10 - dinsdag 28 mei 2024 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 mei 2024 - 21:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mikautadze heeft na heel weinig speelminuten eigenlijk totaal geen kans meer gehad om zich te bewijzen als spits, terwijl hij moest wennen aan het Ajax spel, aan de taal, aan Nederland, whatever

Ook Sutalo had het zelfde, het kan zo maar zijn dat ze volgend seizoen beter presteren, een goed voorbeeld was Alvarez

Tja ik twijfel, voetballen kunnen ze best allemaal, het niveau kan bij de één wat minder zijn dan bij de ander maar weet wel dat sommige trainers de groep niet aan de praat kunnen krijgen, die voorbeelden hebben we genoeg na Eric ten Hag, spelers niet beter kunnen maken, geen elftal kunnen smeden en andere trainers kunnen dit alles weer wel, nu dat zijn toptrainers

Als je de bal snel rond ziet gaan bij bijvoorbeeld Manchester City, dat de tegenstander totaal zoek gespeeld wordt en dit zonder dat ze bijvoorbeeld een man passeren, dit heeft zeker met een goede coach te maken.

Ik weet alleen niet of Farioli vanwege zijn leeftijd dit in zich heeft, die ervaring kan hij nog niet hebben, ik denk dat we hem de tijd moeten geven
Erik is natuurlijk niet echt een top voorbeeld die 8ste eindigde....slechtste prestatie sinds 1990... Maar ik snap je punt ;)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 28 mei 2024 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 mei 2024 - 23:08 schreef p111 het volgende:

[..]

Systeem grote ruimte kleine ruimte enz enz
Maar wie zegt dat de nieuwe trainer zo gaat spelen ? Het hele seizoen zag het eruit dat er totaal geen duidelijkheid was en dat er weinig afspraken waren wie wat moest doen... Juist hierom staat deze trainer bekend...

Laten we gewoon afwachten.. en ja volgend jaar zal een opbouw jaar worden denk ik (ook aangegeven door kroes) als we maar wel kunnen gaan zien wat de bedoeling uiteindelijk moet zijn..

Ik denk oprecht dat Ajax met alle jonge gasten nu in de technische staf iets nieuws aan het uitbroeden zijn..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 28 mei 2024 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2024 - 11:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Erik is natuurlijk niet echt een top voorbeeld die 8ste eindigde....slechtste prestatie sinds 1990... Maar ik snap je punt ;)
Dan volg je United slecht, Erik had dit seizoen te maken met grote tegenslagen, vele blessures met name in de verdediging, kon eigenlijk nooit met zijn sterkste formatie aantreden

Knap van deze man die het toch al 2 seizoenen vol houdt, de United fans lopen weg met hem maar goed jij blijft toch in het negatieve hangen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 mei 2024 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - woensdag 29 mei 2024 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2024 - 12:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dan volg je United slecht, Erik had dit seizoen te maken met grote tegenslagen, vele blessures met name in de verdediging, kon eigenlijk nooit met zijn sterkste formatie aantreden

Knap van deze man die het toch al 2 seizoenen vol houdt, de United fans lopen weg met hem maar goed jij blijft toch in het negatieve hangen
United fans lopen weg met hem ? De kritiek op x gelezen het hele seizoen ? En blessures ? Dat heeft elke ploeg gehad.. daarbij 8ste kerel, slechtste prestatie sinds 90...dit ligt toch echt niet enkel aan de blessures als je 500 mil hebt geïnvesteerd..

Maar hey, Erik is verleden tijd en laat het hem volgend seizoen maar zien bij United ik vind het prima..

Vind Ajax veel belangrijker met een nieuwe frisse kijk op voetbal..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 29 mei 2024 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 mei 2024 - 12:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

United fans lopen weg met hem ? De kritiek op x gelezen het hele seizoen ? En blessures ? Dat heeft elke ploeg gehad.. daarbij 8ste kerel, slechtste prestatie sinds 90...dit ligt toch echt niet enkel aan de blessures als je 500 mil hebt geïnvesteerd..

Maar hey, Erik is verleden tijd en laat het hem volgend seizoen maar zien bij United ik vind het prima..

Vind Ajax veel belangrijker met een nieuwe frisse kijk op voetbal..
Hij heeft altijd al prijzen behaald nu ook weer het grote Manchester City afgetroefd met de juiste spelwijze.
En nogmaals de United fans zijn gek van hem, en nog maar een keer geen elke ploeg heeft zoveel blessures gehad in de top van de Première Leaque.

De spelers die zijn binnen gehaald zijn qua prijs vergelijkbaar met de andere clubs.
Maar goed laat maar....
nummer10
 nummer10 - donderdag 30 mei 2024 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 mei 2024 - 18:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij heeft altijd al prijzen behaald nu ook weer het grote Manchester City afgetroefd met de juiste spelwijze.
En nogmaals de United fans zijn gek van hem, en nog maar een keer geen elke ploeg heeft zoveel blessures gehad in de top van de Première Leaque.

De spelers die zijn binnen gehaald zijn qua prijs vergelijkbaar met de andere clubs.
Maar goed laat maar....
De spelers die tenhag wou bedoel je ? Anthony, Onana, etc ?
p111
 p111 - woensdag 12 juni 2024 - 14:58   quote  deeplink  
Nou onze Italiaanse redder in nood,is vandaag begonnen waarschijnlijk om zijn slaapkamer in te richten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 12 juni 2024 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2024 - 14:58 schreef p111 het volgende:
Nou onze Italiaanse redder in nood,is vandaag begonnen waarschijnlijk om zijn slaapkamer in te richten.
Ik weet niet waarom maar heb een goed gevoel bij deze Italiaan
p111
 p111 - woensdag 12 juni 2024 - 17:19   quote  deeplink  
De berichten van spelers die hem kennen zijn positief
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 juni 2024 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2024 - 17:19 schreef p111 het volgende:
De berichten van spelers die hem kennen zijn positief
Ove Schreuder en Steijn ook... Gewoon afwachten en het is wel een trainer die wil vernieuwen in voetbal, zal vast wat tijd kosten, maar die mag hij hebben van me.. 1 seizoen opbouwen, 2de seizoen oogsten...
p111
 p111 - donderdag 13 juni 2024 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2024 - 11:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ove Schreuder en Steijn ook... Gewoon afwachten en het is wel een trainer die wil vernieuwen in voetbal, zal vast wat tijd kosten, maar die mag hij hebben van me.. 1 seizoen opbouwen, 2de seizoen oogsten...
Gelukkig voor hem dat hij die krijgt van jou !!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 juni 2024 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2024 - 14:32 schreef p111 het volgende:

[..]

Gelukkig voor hem dat hij die krijgt van jou !!!
Hahahahaha
hjf
 hjf - donderdag 13 juni 2024 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2024 - 14:32 schreef p111 het volgende:

[..]

Gelukkig voor hem dat hij die krijgt van jou !!!
Whahaha. Ik durf te wedden, dat als we 3 wedstrijden achtereen niet weten te winnen, hij direct zegt, dat onze trainer er niets van kan en moet oprotten.
p111
 p111 - donderdag 13 juni 2024 - 18:48   quote  deeplink  
Nou ik weet het wel zeker
nummer10
 nummer10 - zondag 16 juni 2024 - 11:14   quote  deeplink  
Nah ik denk oprecht dat hij een nieuwe speelstijl wil in slijpen...
nummer10
 nummer10 - zondag 16 juni 2024 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2024 - 14:32 schreef p111 het volgende:

[..]

Gelukkig voor hem dat hij die krijgt van jou !!!
Van jou ook ? of ga je dan lopen schelden dat het een maffioso is etc ?
p111
 p111 - zondag 16 juni 2024 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2024 - 11:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Van jou ook ? of ga je dan lopen schelden dat het een maffioso is etc ?
Ik heb altijd verkondigd dat je met deze selectie geen top kan bereiken,dus hopelijk een paar goede aankopen,dat kan net het verschil maken.
p.s misschien voor jou ook is wat,om mensen een kans te geven.
hjf
 hjf - zondag 16 juni 2024 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2024 - 11:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Van jou ook ? of ga je dan lopen schelden dat het een maffioso is etc ?
Een serieuze vraag: hoe lang krijgt Fariola van jouw de kans? Stel we staan na 10 wedstrijden op plaats 6. Wat dan?
p111
 p111 - zondag 16 juni 2024 - 18:51   quote  deeplink  
Ik zie Eriksen weer schitteren op het EK ,hij zou echt een meerwaarde zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 juni 2024 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2024 - 18:51 schreef p111 het volgende:
Ik zie Eriksen weer schitteren op het EK ,hij zou echt een meerwaarde zijn.
Zeker weten!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 juni 2024 - 23:33   quote  deeplink  
Mooi om Ten Hag als analist over Oranje, en de wedstrijd Engeland-Servië te horen,
heeft meer inhoud dan van Basten.

Terecht alleen maar mooie woorden over Dusan Tadic
nummer10
 nummer10 - maandag 17 juni 2024 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2024 - 14:06 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik heb altijd verkondigd dat je met deze selectie geen top kan bereiken,dus hopelijk een paar goede aankopen,dat kan net het verschil maken.
p.s misschien voor jou ook is wat,om mensen een kans te geven.
Dat heb ik gedaan met Schreuder, Steijn en ook vh schip.. echter zag je ook vrij snel dat alle 3 de trainers er weinig kaas van hadden gegeten en dat je geen tot weinig toevoeging zag..
nummer10
 nummer10 - maandag 17 juni 2024 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2024 - 17:35 schreef hjf het volgende:

[..]

Een serieuze vraag: hoe lang krijgt Fariola van jouw de kans? Stel we staan na 10 wedstrijden op plaats 6. Wat dan?
Ik denk oprecht dat onze Italiaan iets vernieuwend wil inslijpen... Ik had al ergens gezegd eerste jaar opbouw jaar (maar wil wel het idee zien in zijn spel) en 2de jaar oogsten..
nummer10
 nummer10 - maandag 17 juni 2024 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2024 - 23:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Mooi om Ten Hag als analist over Oranje, en de wedstrijd Engeland-Servië te horen,
heeft meer inhoud dan van Basten.

Terecht alleen maar mooie woorden over Dusan Tadic
Kan het mooi vertellen, echter lukt het hem zelf niet..
hjf
 hjf - dinsdag 18 juni 2024 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2024 - 22:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik denk oprecht dat onze Italiaan iets vernieuwend wil inslijpen... Ik had al ergens gezegd eerste jaar opbouw jaar (maar wil wel het idee zien in zijn spel) en 2de jaar oogsten..
Ik hoop het met jou mee. Er zal eerst afscheid moeten worden genomen van spelers die geen Ajax materiaal zijn en dan vervolgens in iedere lijn een echte versterking gehaald moeten worden, die meteen in de basis staan. Jij zegt 2e jaar. Ik denk eerder 3e jaar. Maar dat is om het even. Als we maar weer terug komen daar waar wij horen te staan.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 juni 2024 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2024 - 08:48 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik hoop het met jou mee. Er zal eerst afscheid moeten worden genomen van spelers die geen Ajax materiaal zijn en dan vervolgens in iedere lijn een echte versterking gehaald moeten worden, die meteen in de basis staan. Jij zegt 2e jaar. Ik denk eerder 3e jaar. Maar dat is om het even. Als we maar weer terug komen daar waar wij horen te staan.
Het enige wat ik hoop en wat ik 2 seizoenen heb gemist is een idee achter wat ze aan het doen zijn... Dit zag ik zelfs terug bij clubs die in de degradatie zone zaten, dus of het echt alleen het materiaal was betwijfel ik.. met een goede trainer was er tenminste qua spel meer uit te halen in mijn ogen.. maar we wachten af, en ja tuurlijk hoop ik op een paar mooie aankopen !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Farioli









0.0075089