|
|
piet de paler
|
|
|
Kom je daar nu pas achter wordt nog 1-3 pinpong |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Altijd goed staan is ook een talent |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Weghorst is een parodie op voetbal Armoede op voetbalschoenen.
Maar hee. T gepeupel is blij |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wout de wonderboy weghorst |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wijnaldum .....doet hij mee dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gun die Polen wel een goal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Waphorst doet echt pijn aan je ogen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
wees eens concreet Een spits moet doelpunten maken en niet rappen en mooie kleertjes aanhebben
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 juni 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geen idee. Niet gezien 🤣 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je kijkt toch? T kan niks. De bal die toevallig voor zijn voeten komt schiet ie goed in. Voor de rest is t echt gewoon schandalig om zoiets te moeten brengen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 juni 2024 - 16:54 schreef Stylzz het volgende:[..] Je kijkt toch? T kan niks. De bal die toevallig voor zijn voeten komt schiet ie goed in. Voor de rest is t echt gewoon schandalig om zoiets te moeten brengen Mwah in de Nederlandse competitie zou hij topscoorder kunnen worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 16 juni 2024 - 16:56 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Mwah in de Nederlandse competitie zou hij topscoorder kunnen worden. Juist |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Moeizame overwinning uiteindelijk. Voordeel is wel de punten maar minder druk door lagere verwachtingen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 16 juni 2024 - 16:54 schreef Stylzz het volgende:[..] Je kijkt toch? T kan niks. De bal die toevallig voor zijn voeten komt schiet ie goed in. Voor de rest is t echt gewoon schandalig om zoiets te moeten brengen Ik heb een voetballer gezien die prima aan de bal is maar niet scoort. En ik heb niets gezien dat hij niet kan voetballen Maar scoren wel ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ake was echt ijzersterk.
Invalbeurt Wijnaldum een parodie op een voetballer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Einde Wijnaldum jammer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee hoor, die beschikt over oneindig krediet bij deze bondscoach. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 juni 2024 - 17:02 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik heb een voetballer gezien die prima aan de bal is maar niet scoort. En ik heb niets gezien dat hij niet kan voetballen Maar scoren wel ... Scorebord journalistiek. Die bal die WAP kreeg had Memphis niet gehad. Komt met mazzel voor zijn voeten. Heeft voor de rest niets toegevoegd
Walgelijke vent ook |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 juni 2024 - 17:17 schreef Stylzz het volgende:[..] Scorebord journalistiek. Die bal die WAP kreeg had Memphis niet gehad. Komt met mazzel voor zijn voeten. Heeft voor de rest niets toegevoegd Walgelijke vent ook Probleem is dat Memvis daar nooit staat als spits. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
kun je nu nooit zeggen prima goal. Zelfs bij mijn Turkse vriend riep ik dat ook. En of het een lul is boeien.......... Vrijdag wordt een ander verhaal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 juni 2024 - 17:19 schreef piet de paler het volgende:kun je nu nooit zeggen prima goal. Zelfs bij mijn Turkse vriend riep ik dat ook. En of het een lul is boeien.......... Vrijdag wordt een ander verhaal Ja. Bij een prima aanval. Dit was een mazzelbal. Komt via de kuit van tegenstander bij hem en hij schiet m in. Goed ingeschoten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weghorst is zoals Kramer jaren terug was bij Feyenoord. Een pinchhitter. Het spel van dit Nederlands team geeft geen hoop voor de rest van dit toernooi. Veerman kut, Schouten kut, Depay mist alles. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gakpo vond ik prima
Verbruggen ook
Rest middelmaat hoor
Aanvoerder Van Dijk die zo de bal in voeten tegenstander speelt...
Memphis haarband voor ogen..
Xavi huilebalk zoals altijd
Koeman weer de broekschijtende mazzelpik uiteindelijk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 juni 2024 - 17:31 schreef FR-Henk het volgende:Weghorst is zoals Kramer jaren terug was bij Feyenoord. Een pinchhitter. Het spel van dit Nederlands team geeft geen hoop voor de rest van dit toernooi. Veerman kut, Schouten kut, Depay mist alles. Groep lukt 2e plek nog wel, maar daarna is t klaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ligt er aan wie je loot. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is polen dan nu toch wel beter dan verwacht, want dacht eigenlijk veel simpelere zege eigenlijk,, of kunnen de verwachtingen oranje wel iets omlaag van mij haha,, want voor nu heb ik echt het idee we tegen Spanje duitsland enz niks te zoeken hebben |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Frankrijk is zoals vaak altijd afwachten in poule of ze er zin in hebben dan nog |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 juni 2024 - 17:46 schreef bijft007 het volgende:Is polen dan nu toch wel beter dan verwacht, want dacht eigenlijk veel simpelere zege eigenlijk,, of kunnen de verwachtingen oranje wel iets omlaag van mij haha,, want voor nu heb ik echt het idee we tegen Spanje duitsland enz niks te zoeken hebben Nederland is gewoon bagger man. Niveau Polen en Nederland is bijna gelijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar je ziet als je beter ben, behoef je niet altijd te winnen. Maar bij Frankrijk heb je 3 wereldtoppers en wij 1/2 als hij zin heeft |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 juni 2024 - 17:49 schreef Stylzz het volgende:[..] Nederland is gewoon bagger man. Niveau Polen en Nederland is bijna gelijk. Albanië won met 2-0 van Polen onlangs.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 juni 2024 - 17:50 schreef piet de paler het volgende:Maar je ziet als je beter ben, behoef je niet altijd te winnen. Maar bij Frankrijk heb je 3 wereldtoppers en wij 1/2 als hij zin heeft Frankrijk heeft maar 1 wereldtopper.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat Oranje is enorm gehyped. Commercie, gek maken, dat we er in gaan geloven. Ach, als er maar leut is. Zolang die kut Oranjeliedjes maar opflikkeren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 juni 2024 - 18:18 schreef FR-Henk het volgende:Dat Oranje is enorm gehyped. Commercie, gek maken, dat we er in gaan geloven. Ach, als er maar leut is. Zolang die kut Oranjeliedjes maar opflikkeren. Dat jij je stoort aan die liedjes vermaakt mij dan weer :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee joh
PIET DE PALER..!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heb het ook eigenlijk nog niet zo dat ik engeland als favoriet zie, al zullen ze de (makkelijke poule) makkelijk doorkomen verwacht ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|