|
|
van geil
|
|
|
quote: En de Fransen mogen in dezelfde trein mee. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sodeju dat was al meteen alarmfase 1 bij Hancko & co |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Goed begin is het halve werk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Open begin van deze wedstrijd. België had al twee keer moeten scoren. Maar Slowakije doet het. Notabene Doku die bij al het gevaar betrokken is (aan beide kanten). |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 17 juni 2024 - 18:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Open begin van deze wedstrijd. België had al twee keer moeten scoren. Maar Slowakije doet het. Notabene Doku die bij al het gevaar betrokken is (aan beide kanten). Die Doku bij City vond ik t ook al een spectaculaire speler. Dit seizoen pas doorgebroken. En dan zit Bakayoko ook nog op t bankie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 17 juni 2024 - 18:22 schreef tomson het volgende:[..] Die Doku bij City vond ik t ook al een spectaculaire speler. Dit seizoen pas doorgebroken. En dan zit Bakayoko ook nog op t bankie. Aanvallend komt er wel weer wat aan daar inderdaad. Al is zeker De Bruyne onvervangbaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 17 juni 2024 - 18:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Aanvallend komt er wel weer wat aan daar inderdaad. Al is zeker De Bruyne onvervangbaar. De Bruyne is al jaren de baas bij België en bij City he . Stiekem loopt die selectie over van spelers uit de top van de grootste competities. Ze waren in Qatar ook compleet in shock van die uitschakeling.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Daar heb je t gedonder al. Hancko heeft verzorging nodig. Hij loopt wel weer inmiddels.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 juni 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hancko z’n knie, zit niet lekker geloof ik |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 17 juni 2024 - 18:31 schreef tomson het volgende:[..] De Bruyne is al jaren de baas bij België en bij City he . Stiekem loopt die selectie over van spelers uit de top van de grootste competities. Ze waren in Qatar ook compleet in shock van die uitschakeling.. Dat was zo. De meesten zijn over hun hoogtepunt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat zie je vaak he..dat ploegen hun vedettes maar niet met pensioen willen sturen. Zie Modric en Ronaldo die gaan bijna richting de 40 hahaha. De Bruyne is trouwens "pas" 32. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Doku is over twee jaar ook echt goed |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Bozenik staat gewoon in de basis in een EK wedstrijd. Te vroeg definitief afscheid genomen van 'm? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voegt weinig toe. Zegt meer over de overige Sloveense spitsen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Liep in Portugal net nog geen 1 op 3. In 31 wedstrijden, 9 goals en 2 assists. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Fijn dat de Belgen een beetje lijden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat blijft niet goed gaan bij Slowakije. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fluitconcert voor de VAR lijntjes :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hij heeft weer weinig mazzel. Nou weer een knie van zn ploegmaat in z'n bakkes |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die bozeniks is echt heel slecht hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik zat me als vanzelf weer te irriteren aan m. Oude tijden herleven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wissel. Nou dat kan geen verrassing zijn |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Verlos de man uit z'n lijden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft zich wel de blubber gelopen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zonder bal is t een kanjer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe kan je Lukaku nu zo kwijt zijn |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zit ze niet mee de Belgen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dan heb je echt een kut dag met 2 afgekeurde doelpunten terwijl je achter staat hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Voorin is het bij Slowakije zo matig dat je als verdediger ook gewoon keihard aan de bak moet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 62 miljoen na vandaag,beste verdediger. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mijn qoute hier was over Bozenik . Die zie ik dat nog niet opbrengen geile :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nummers twee van de poules van Nederland en België spelen tegen elkaar in de knockout fase |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hopen dat het meevalt bij Hancko. Die eerste tik op z'n knie had hij zichtbaar last van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 17 juni 2024 - 20:00 schreef tomson het volgende:[..] Mijn qoute hier was over Bozenik . Die zie ik dat nog niet opbrengen geile :) Dat zeg ik, beste verdediger vandaag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 17 juni 2024 - 20:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nummers twee van de poules van Nederland en België spelen tegen elkaar in de knockout fase Oostenrijk dus. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil