|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2024 - 17:33 schreef piet de paler het volgende:In het dorp vraagt men aan mij wat het morgen wordt ? Ik ben bang 3-0 overwinnig les bleu............. Maar ik hoop 1-0 In de poule frankrijk altijd berekenend en amper energie verspil modus zeker onder Deschamps, alleen as ze moeten tandje bij vaak, ik had daarom vooraf in poule 2-2 ingevuld,, al moet ik zeggen ik nederland vooraf vrees ik te hoog heb i geschaald, gaven veel ruimtes weg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel kans nu groot Geert speelt tegen Frankrijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eng land is echt los zand. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Matig als team ja, vorige pot ook, waar ze zulke goeie spelers hebben en zeker op dat middenveld |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Southgate poep in de broek voetbal |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De Engelse competitie is een prachtig exportproduct, maar we weten allang dat de buitenlandse spelers daar grotendeels verantwoordelijk voor zijn. En elk toernooi is football coming home again š¤” |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2024 - 18:52 schreef tomson het volgende:De Engelse competitie is een prachtig exportproduct, maar we weten allang dat de buitenlandse spelers daar grotendeels verantwoordelijk voor zijn. En elk toernooi is football coming home again š¤” Geen land zo emotioneel over voetbal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2024 - 18:52 schreef tomson het volgende:De Engelse competitie is een prachtig exportproduct, maar we weten allang dat de buitenlandse spelers daar grotendeels verantwoordelijk voor zijn. En elk toernooi is football coming home again š¤” Tactisch lijkt t steeds nergens op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 17 juni 2024 - 11:22 schreef Stylzz het volgende:Kane, is een soort elite Weghorst. Foden is eigenlijk altijd matig in het Engelse team Bellingham, top, maar jong. Saka is heel wisselvallig. Rice degelijk. Alexander-Arnold is ook geen top. Trippier beperkt, vooral snel. Guehi. Tja Stones. Tja Walker, vooral heel snel. Pickford is soms echt een grabbelaar. En alles wat ze in kunnen brengen maakt ze eigenlijk zwakker. Las laatst wel een leuk artikel. Waarom trekt er bijna nooit een Engelse speler naar het buitenland? Naar Spanje bijvoorbeeld? Uiteraard iets met financiƫn, maar ook gewoon kwaliteit. Ik denk dat ze ongeveer net zo ver komen als wij. Ik blijf hierbij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De bondscoach is een groter probleem. Altijd poep in de broek. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geen halve maatregelen, hele aanval wisselen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja alsof daar t probleem zit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja haald zijn beste spelers in 1x van het veld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is alleen maar matiger nu |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tja ze hebben al 3 punten van die eerste pot, en dat is te merken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja met 1 is genoeg zelfs |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit is wel de zwakste wedstrijd van het EK tot dusver. Echt van beide kanten niveauloos |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tering wat zwak van die Deense rechtsbuiten.. 3 man voor de goal hebben en dan zo'n flop |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Weer een bewijs dat de grote namen absoluut geen garantie zijn voor mooi voetbal. Ik heb meer van Albaniƫ genoten dan van Engeland tot nu toe |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Minteh had 'm in de verre kruising laten ploffen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zeg die naam nou niet, dan gaat Leon weer huilen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik hoop dat ik na de wedstrijd van zodadelijk deze woorden moet opeten. Wel effetjes een vet affiche : Spanje- Italiƫ ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De eerste reken potjes zijn begonnen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Sws bizar dat ze de velden in meerdere stadions niet op orde hebben. Frankfurt en Hamburg zijn allebei zwaar ondermaats. In een van de rijkste landen ter wereld, de beste infrastructuur en dan hier mee af komen zetten... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Italianen lekker aan het rollebollen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Paar tempoās hoger dan de 18.00 pot.
Lekker begin |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Italiƫ moet ploeteren om te overleven |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kan niet lang goedgaan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Spanje speelt geweldig. Nu nog scoren |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wel weer 1 van de topfavorieten voor de titel. Het begint een beetje routine te worden, net als met Madrid in de CL. Maar ja, ere wie ere toekomt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Eindelijk geel voor zeuren |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Blijven ook naaiers ook die pastaslurpers. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het aantal "praatkaarten" begint stiekem op te lopen. Deze regel is in de handen van pedante scheidsrechters echt een killer. Betekent ook het einde van een stukje volkstoneel, weer een emotie die ze uit het spelletje verbannen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Volgens die nieuwe regel hadden er een speler of 16 geel moeten krijgen in de eerste helft. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Donnarumma kreeg ook een kaart voor praten. Is nota bene de aanvoerder š¤£ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2024 - 21:50 schreef tomson het volgende:Het aantal "praatkaarten" begint stiekem op te lopen. Deze regel is in de handen van pedante scheidsrechters echt een killer. Betekent ook het einde van een stukje volkstoneel, weer een emotie die ze uit het spelletje verbannen. Gelukkig. Zien we t misschien ook niet meer op de jeugd velden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2024 - 21:50 schreef tomson het volgende:Het aantal "praatkaarten" begint stiekem op te lopen. Deze regel is in de handen van pedante scheidsrechters echt een killer. Betekent ook het einde van een stukje volkstoneel, weer een emotie die ze uit het spelletje verbannen. Gelukkig. Zien we t misschien ook niet meer op de jeugd velden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat is inderdaad positief. Maar het werkt 2 kanten op. Ik zie de Turpins van deze wereld hier helemaal mee los gaan hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Mag ik deze kraker geen kraker vinden? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hehe eindelijk, Tis weer eens ouderwets genieten van spanje, zoals vaak wel,, hopelijk houden ze het ook na groepsronde vol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Eigen goal nr zoveel dit ek |
|
|
|