|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zie dit wel tot de mogelijkheden behoren, daarna eens zien hoe ze er in zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 juni 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik verwacht plek 2 in de groep. Achtste finale moet ook lukken. Kwartfinale waarschijnlijk tegen Portugal, kansloos verhaal. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Fuck Oranje...
Kijk gewoon naar alle Feyenoorders... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 09 juni 2024 - 19:44 schreef MMM het volgende:Ik verwacht plek 2 in de groep. Achtste finale moet ook lukken. Kwartfinale waarschijnlijk tegen Portugal, kansloos verhaal. Zou kunnen, maar echt afhankelijk hoe je in z'n toernooi groeit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik schat Oostenrijk trouwens sterker in dan Polen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nederland zal altijd in de marge blijven |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Polen heeft toch aardig wat spelers die het Italie, Engeland, Spanje en Duitsland aardig doen. Maar sluit Oostenrijk niet uit natuurlijk, maar denk het net andersom. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Engeland lukte het niet... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Van Dijk kan nog wel n paar goals maken op het ek. Moeilijk af te stoppen in de lucht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is weer niet om aan te zien |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Geen wedstrijden van Feyenoord blijft natuurlijk afzien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit IJsland is niet te vergelijken met die ploeg die het een paar jaar terug zo goed deed. Die speelden toen echt een paar indrukwekkende potjes op t EK. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zoiets moet je toch oprollen met 6-0 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: NL heeft nul goede spitsen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha op de paal.. geluk is weer met de dommen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En daar staat Bijlow dus achter in de pikorde... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het is opeens helemaal stil in de Kuip |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geert weer n cap erbij ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die pakt er in Duitsland ook nog wel een paar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kan opeens hard gaan Te vroeg geluld,onvermijdelijk varretje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 juni 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jezus man var bij deze tussenstand in een oefenpot |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
VAR in een oefenpotje.. Treurnis |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En dan nog is het nauwelijks bewust |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het haalt zoveel plezier uit voetbal kijken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, zal wel ja, anders zou je denken dat een VAR niet echt nodig is voor zo'n potje. In die zin dat fouten niet belissend zijn.
Al was dit wel hands denk ik. Zal grotendeels ongelukkig zijn, maar neemt hem duidelijk mee. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 10 juni 2024 - 22:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, zal wel ja, anders zou je denken dat een VAR niet echt nodig is voor zo'n potje. In die zin dat fouten niet belissend zijn. Al was dit wel hands denk ik. Zal grotendeels ongelukkig zijn, maar neemt hem duidelijk mee. Volgens mij had IJsland daarna de bal heel even in bezit. Maar ja boeit verder niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 10 juni 2024 - 22:30 schreef MightyAce het volgende:[..] Volgens mij had IJsland daarna de bal heel even in bezit. Maar ja boeit verder niet. Ook nog zoiets inderdaad, in hoeverre dat nog een overweging is, is mij niet altijd even duidelijk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bij lange na geen buitenspel inderdaad |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Speelde bij vlagen best aardig voetbal. Invallers goede inbreng. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Leuk elftal zo . Zolang Blind op de bank blijft |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Veel breedte in de selectie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zitten wat minder spelers bij waar ik me aan stoor inderdaad. WK 2022 was door de bondscoach en gekozen spelers ergernis voor mij. Blij dat ze er toen uit lagen.
Dit elftal heeft wel wat leuke gasten. Bergwijn en Weghorst vind ik engnekken. Brobbey is een rare snuiter. Depay ook, maar kan wel voetballen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 juni 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: En Gini op bank,, dacht vooraf als je die allemaal weer opstelt gedoemt te mislukken maar dit is zo wel n team met potentie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En depay lijkt vooral in oranje echt top top te kunnen spelen,, die gaat echt weer asde brandweer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 10 juni 2024 - 22:41 schreef MMM het volgende:[..] Zitten wat minder spelers bij waar ik me aan stoor inderdaad. WK 2022 was door de bondscoach en gekozen spelers ergernis voor mij. Blij dat ze er toen uit lagen. Dit elftal heeft wel wat leuke gasten. Bergwijn en Weghorst vind ik engnekken. Brobbey is een rare snuiter. Depay ook, maar kan wel voetballen. Ja mee eens ,ook met Depay en Brobby heb ik verders geen probleem mee . En wat 007 ook aangeeft is dat Wijnaldum ook wel op de bank mag blijven van mij. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zal ik eens een videotje plaatsen zenne ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 juni 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Doede gij dat eens VV ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Belachelijk interview bij Xavi . Niet beginnen over de wedstrijd maar dat slomme Frenkiie de Jong niet mee gaat🙄 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 10 juni 2024 - 22:58 schreef Leon FR1908 het volgende:Belachelijk interview bij Xavi . Niet beginnen over de wedstrijd maar dat slomme Frenkiie de Jong niet mee gaat🙄 Dat ventje werd vanaf z'n debuut zo ongeveer heilig verklaard |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Koeman nadrukkelijk : de vervanger van de Jong heet geen Quinten Timber. Wie wel dat zegt hij er niet bij. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vd belt vervanger Frenkie ?😛 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mare zou het nu ook even niet weten want ook geen wiefer,, ook nog niet fit blijkbaar,, een debutant dan mogelijk
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, De Jong vind ik in vorm een prima speler, maar die heeft recent echt een hoop problemen met zijn fitheid. Vond het eigenlijk al apart dat Koeman hem er zolang bij heeft gehouden. Die heeft al een tijd niet meer gespeeld voor Oranje, is ook recent niet fit en kon als het meezit opgelapt worden om een helftje spelen ergens in de knockout fase. Dat perspectief was op voorhand toch eigenlijk al niet voldoende?
Laat hem dan rustig bij zijn club herstellen. Ook met het oog op zijn verdere carrière. Zijn wat betreft alternatieven nog ook wat nieuwe jongens erbij of er tegenaan, die in Italië, bij PSV of bij ons een prima seizoen hebben gedraaid. Jongens die wel een heel seizoen hebben gespeeld. |
|
|
|