|
|
MMM
|
|
|
Nog 1 potje en dan weer naar huis. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zelfvertrouwen is mooi. Zelfoverschatting is een probleem. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die zogenaamd bewierrookte spelers vallen allemaal door de mand Schouten Reijnders Veerman Memphis Xavi Van de Ven |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Veerman Schouten Reinders echt zo ongelooflijk slecht. Maar vooral tactisch helemaal kut vandaag. Depay raakt een bal goed de rest kut. Van Dijk, de tering , laat alles aan anderen over , etc etc |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die Oostenrijker blijft lekker op de lijn zitten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weghorst kan ook weinig hè |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
De zogezegde ster, Mempje, had Koetje naar huis moeten sturen was voor anderen wake up calloptie geweest..
Rotte appelen op tijd verwijderen
Te laat Koeman... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit wordt weer zooo dom uitgespeeld. Klaar met de borstklopperij en het janken in de media kan beginnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toch lijkt me dit best gunstig voor het vervolg. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou v Hooijdonk zet de kettingzaag maar aan |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zit Nederland niet aan de gunstige kant van het schema? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nu begint het EK pas echt hahaha. Het ploeteren tegen Polen. Het rekenen met/tegen Frankrijk. En nu gewoon op de broek van Oostenrijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Koeman is in mijn ogen de grootste dombo vandaag. Er klopte werkelijk helemaal niets van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kom maar op met die competitie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Volgens mij ontloop je nu bv Portugal die we altijd verliezen. Ik denk de Belgen nu. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ze zijn gewoon zwaar over de zeik bij de NOS 🤣 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Dus met opzet verloren dan?
Sorry, volg het niet intens maar is ook weer een invalshoek... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat zat je ook als je eerste werd. Een punt was genoeg..
Nu tegen Engeland waarschijnlijk. Kansloos als je zo speelt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Projected Round of 16 ties:
🇦🇹 Austria vs 🇹🇷 Türkiye 🇫🇷 France vs 🇷🇴 Romania 🏴 England vs 🇳🇱 Netherlands
We moeten tegen 1C |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 - 19:59 schreef van geil het volgende:[..] Volgens mij ontloop je nu bv Portugal die we altijd verliezen. Ik denk de Belgen nu. quote:Op dinsdag 25 juni 2024 - 19:59 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Dus met opzet verloren dan? Sorry, volg het niet intens maar is ook weer een invalshoek... Ik las ergens dat we Engeland zouden tegenkomen. Maar de andere grote landen (Duitsland, Spanje, Portugal en Frankrijk) zitten allemaal aan de andere kant van het schema geloof ik.
Maar goed, kijkend naar het schema, speelt de nummer 3 uit D (Nederland) tegen de nummer 1 uit C (Engeland) of tegen Spanje of de winnaar uit E.
Ik weet niet of al vast staat welke het wordt. Maar je loot of heel gunstig of heel ongunstig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 juni 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eng land is echt de makkelijkste van allemaal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord heeft betere spelers dan dit NL. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 - 19:59 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Dus met opzet verloren dan? Sorry, volg het niet intens maar is ook weer een invalshoek... Als je eerste was geworden zat je aan dezelfde kant van het schema |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Was het echt zo slecht eigenlijk, Nederlanders schatten misschien de eigen kwaliteiten ook wel altijd te goed in ,, als je vorige potten Oostenrijk of ons bekijkt kan dit toch gewoon |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nou,een betere trainer lijkt me |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Onze echte toppers vooral achterin lopen, had je maar 1 ervan middenveld en 1 absolute topper aanval
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ee zijn trainers om minder op straat gezet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 - 20:00 schreef MMM het volgende:Projected Round of 16 ties: 🇦🇹 Austria vs 🇹🇷 Türkiye 🇫🇷 France vs 🇷🇴 Romania 🏴 England vs 🇳🇱 Netherlands We moeten tegen 1C Als dat klopt speel je tegen Engeland (als die eerste worden), Italië als die van Zwitserland winnen. Dan in de halve finale een minder team. Een uit de categorie Oostenrijk, België, Turkije etc. Maar goed er zijn er nog een hoop die daar nog voor in aanmerking komen. En dan pas Spanje/Frankrijk/Duitsland/Portugal in de finale. Hoop speculatie. Maar het kan slechter. Als was eerste in de poule uiteraard beter. Dan had de weg naar de halve finale open gelegen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Maakt niet uit tegen wie Nederland speelt. Met dit niveau heb je niks te zoeken op het EK. Is voorspeld met zo'n middenveld. Koeman maakt het er ook niet beter op. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon ales dicht achterin en counteren daar heb je de spelers voor. En dan kijken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 juni 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dank je MMM ;)
Was even kwijt hoe ie ookalweer moest.
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja komt omdat het nu x.com en Boudewijn nog Twitter gebruikt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 juni 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 - 20:23 schreef MMM het volgende:[..] Wel gek dat Spanje niet in de lijst staat. Dat is ook nog een optie hoor ik nu bij de NOS. Staat onderaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zag het net. Had m aangepast hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik hoorde dat daarvoor Kroatië alsnog door moet gaan, maar of dat klopt... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ah ja, dat was m inderdaad. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou, nog 1 wedstrijdje en dan toedeloe Wat een wanvertoning |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik vind t echt heel gunstig. Zal wel Belgie worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dus kort samengevat, valt de 'schade' qua schema wel mee. Kans is groot dat je aan de gunstige kant van het schema komt. Als dat betekent dat je tegen Engeland moet, so be it.
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|