|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Roemeniƫ is groepswinnaar. Dus Nederland komt tegen Engeland of Roemeniƫ uit de volgende ronde. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het idee erachter vind ik ook echt heel leuk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dan moeten ze wel uit een ander vatje gaan tappen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De geplaagde horeca kan nog wel n ronde extra gebruiken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hadden ze ook Suske en Wiske kunnen nemen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee natuurlijk niet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Lingr maakt de winnende vandaag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jawel. Paar uur rijden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Georgiƫ 1-0. Gaan ze niet vasthouden denk.
Maar Georgiƫ en/of Tsjechiƫ winnen is gunstig voor NL |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tsjechiƫ rood, dus daar lijkt het niet van te komen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juni 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tsjechiƫ rood. Wat een sukkel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tweede geel voor een Tsjech. Toedeledokie. Hoe stuur ik mijn eigen ploeg naar huis. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoe krijgt ie het voor mekaar idd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die eerste kaart was al een rare actie. Eerst een trap, toen seconden lang vasthouden. Tweede heel dom op het middenveld en smerig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die scheids had ook gelijk de pik op hem. Dikke enveloppe van Erdogan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juni 2024 - 21:22 schreef MMM het volgende:[..] Die eerste kaart was al een rare actie. Eerst een trap, toen seconden lang vasthouden. Tweede heel dom op het middenveld en smerig Jup. En dat kost ze dan waarschijnlijk de volgende ronde. Althans de kans daarop. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Onzin, 2 x 100% geel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juni 2024 - 19:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Roemeniƫ is groepswinnaar. Dus Nederland komt tegen Engeland of Roemeniƫ uit de volgende ronde. Baal er nog van, had me al helemaal op een gezellige avond tegen Slowakije verheugd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juni 2024 - 21:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Jup. En dat kost ze dan waarschijnlijk de volgende ronde. Althans de kans daarop. En ongunstig voor ons. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tenzij Turkije overenthousiast wordt. Maar in principe ongunstig ja. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juni 2024 - 21:27 schreef VVout het volgende:[..] Baal er nog van, had me al helemaal op een gezellige avond tegen Slowakije verheugd. Het is wat het is. Al is de afstand tussen Slowakije en Roemeniƫ is niet heel groot, de rest moet je derbij denken vrees ik ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juni 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dan was die op Geertruida gisteren 2x rood en de doodstraf. Willekeur. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: We zitten hier met een Slowaaks en Nederlandse bemanning, dus had lachen geweest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juni 2024 - 21:32 schreef VVout het volgende:[..] We zitten hier met een Slowaaks en Nederlandse bemanning, dus had lachen geweest. Slowaakse dames .mmm. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Portugal achter tegen Georgie, zitten die ook te rekenen bij Suske en Wiske? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zoetwater mosselen, echt niet verkeerd hoor. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juni 2024 - 21:32 schreef VVout het volgende:[..] We zitten hier met een Slowaaks en Nederlandse bemanning, dus had lachen geweest. tja, als dat zo had uitgepakt was het mooi geweest inderdaad. Maar goed, beide landen zijn door, dus misschien valt er nog wat te redden? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juni 2024 - 21:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, als dat zo had uitgepakt was het mooi geweest inderdaad. Maar goed, beide landen zijn door, dus misschien valt er nog wat te redden? Denk het niet, bier komt zo ook op! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De mossel van Wiske |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En nu geen geel.. Scheids toch
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juni 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Had echt zomaar gekund |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Schick ook niet echt slim. Een schorsing oplopen terwijl je op de bank zit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gaat nog wel ontsporen, deze scheids gaat onder het gras.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juni 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mist die Jurasek, had het echt moeten doen nu. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bij Portugal kaarten oa voor praten voor Ronaldo en een schwalbe voor Nieto. Moeten ook oppassen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat was absoluut rood, de VAR hoorde daar in te grijpen. Maar dat was andere arbitrage, war bedoel je met willekeur? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hij was al onderweg naar de bal en toen kwam die Turk onder zijn voet door. Hoe ga je dat nog veranderen dan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juni 2024 - 22:00 schreef VVout het volgende:[..] Hij was al onderweg naar de bal en toen kwam die Turk onder zijn voet door. Hoe ga je dat nog veranderen dan. Ben ik het wel mee eens ,en waarom die Turk niet 2x geel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja die elleboog was ook geel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou er anders nog 10 minuten blessuretijd bij doen als die Turken het zo nog niet redden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Schiet hem wel goed binnen |
|
|
|