|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 30 juni 2024 - 21:25 schreef VVout het volgende:Zie ik ook niet gebeuren, net als Slowakije. Hoop nog wel op z`n verrassing natuurlijk maar het is vervelend voetbal om te zien dat wel. Ik vind deze wedstrijd mooier omdat Georgië toch ook nog gewoon blijft aanvallen . Hoop dat het beloond gaat worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Enge maniertjes, je elke keer laten vallen en hopen op een strafschop. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Keeper had er goed kijk op,, speler stond niet voor hem maar iets links
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leek mij vergelijkbaar met Dumfries moment tegen Frankrijk |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mwa ik vind echt niet,, keeper kon bij Nederland niet duiken omdat dum in de weg stond,, afgezien dum er niet had gestaan hij wel/niet kon hebben overgens( ik denk van niet),, en nu stond speler links voor hem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heb zelf veel meer moeite met die onnozele afgekeurde buitenspel goals |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 30 juni 2024 - 21:43 schreef bijft007 het volgende:Mwa ik vind echt niet,, keeper kon bij Nederland niet duiken omdat dum in de weg stond,, afgezien dum er niet had gestaan hij wel/niet kon hebben overgens( ik denk van niet),, en nu stond speler links voor hem De bal lag al in t netje voordat de keeper m zag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Morata stond niet hindelijk buitenspel ,Dumfries wel ook al had die keeper die bal nooit kunnen hebben. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Die yamal dat is er eentje hoor💪 ik zou zeggen goeie vervanger voor minteh😏 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Spanje met afstand de meest indrukwekkende ploeg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Spanje is goed. Doet me denken aan t goede Oranje. Zullen er wel knullig uitgaan. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat wordt smullen duitsland-spanje 2 favorieten tegen elkaar,, eigenlijk veel te vroeg al |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Spanje is heerlijk om naar te kijken in alles,, technisch zo vaardig maar ook verdedigende acties gezien waar ik denk van zo dat is kwaliteit aan de bal |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ook vandaag geen verrassingen, Frankrijk en Portugal uiteraard verder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jep, Belgen kunnen morgen gewoon weer frietuurke pakken en voor Slovenië is het leuk geweest. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, in Nederland zijn ze vol van vertrouwen -.-
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Logisch gevolg als je zo slecht presteert. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Bij de bookmakers precies andersom. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das net als met aandelen en crypto, vooral niet in mee gaan wat er gezegd wordt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 - 08:12 schreef MMM het volgende:De eerste afvallers zijn bekend: Voorspelling Oranje:GroepsfaseR()b RenatoBos piet de palerAchtste finaletomson KwartfinaleMightyAce (na penalty's) bijft007 MMM T-FeYeN00rD Stylzz Cruzcontrol Halve finaleLeon FR 1908 ar VVout Alexmen Winnaar:van geil |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 - 09:29 schreef Stylzz het volgende:Misschien bij de volgende rondes de uitslag van oranje voorspellen Kun je een winnaar bepalen . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ok Roemeense zakkenrollers - Nederland Wat wordt t?
ik zeg 0-2 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gefeliciteerd Tomson... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Roemenia-Nederland
1-1 / 2-2 / strafschoppen (6)4-(5)3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Depay met zwarte haarband,en afrokapsel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En dippen.
4 eetlepels mayonaise 4 eetlepels mosselen (kookvocht) 1 eetlepel mosterd (scherpe) peterselie (vers of gedroogd) peper zout |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
1-3, de zwakste tegenstander we gehad hebben maar wel benieuwd naar die Dennis man als die speelt,, wel leuk spelertje vond ik bij hun vorige pot. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Met bruin biertje ook erin of niet🤔 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Eigenlijk ga ik altijd voor blond. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Verslaggever heeft zwaar gezopen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zending insturen kan tot morgen 17.59 ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2x echt belachelijk geel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als het zo doorgaat wordt het morgen een baguetje brie in Paris! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die van Griezmann leek me wel geel. Komt nog laat even inglijden. Die andere was wat minder aan de hand. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Poep in de broek voetbal van beide kanten |
|
|
|