|
|
Leon FR1908
|
|
|
Roemenië vs Nederland 2 - 3 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Overgeschakeld naar Belgische zender Veel meer passie en betrokkenheid , voor beide ploegen... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2024 - 19:07 schreef piet de paler het volgende:Overgeschakeld naar Belgische zender Veel meer passie en betrokkenheid , voor beide ploegen... Is dat met die schreeuwende idioot? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Frankrijk kan wel 6 keer wisselen, het verschil is haast niet te zien... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een wissel bij België haha… |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het is maar waar je lekker op gaat : een schreeuwende idioot bij de VRT of klaas vaak op de NPO 😄 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2024 - 19:21 schreef tomson het volgende:[..] Het is maar waar je lekker op gaat : een schreeuwende idioot bij de VRT of klaas vaak op de NPO 😄 Allebei niet best natuurlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gewisseld naar de Belg om wakker te blijven |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Valt wel erg tege frankrijk,, ik dacht nu knockouts zullen Ze wel wat meer uit gecontroleerd modus komen en echt wat meer ballen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Doelpunt past bij de wedstrijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wel lekker voor verthongen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heel slecht elftal die Belgen. Achterhoede zou in de Eredivisie niet eens stand houden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo, een schijtelftal naar huis. Die Belgen gaan overigens een vrije val maken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Alleen 2e helft gezien, dat was er al 1 teveel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik snap niet waarom landen pas gaan voetballen als ze achterkomen. Vind dat helemaal niks |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zwitserland tot nu toe de enige verassing (alhoewel zij al een tijdje lekker meedoen). Voor de rest zijn gewoon de gebruikelijke ploegen weer door. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2024 - 19:56 schreef tomson het volgende:Zwitserland tot nu toe de enige verassing (alhoewel zij al een tijdje lekker meedoen). Voor de rest zijn gewoon de gebruikelijke ploegen weer door. Oosterijk ook wel toch ? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Frankrijk niet best, maar die Belgen een schijtploeg zeg... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die moeten nog uitvechten met Turkije wie naar de kwartfinale gaat he. Wel heel knap groepswinnaar idd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De wedstrijd om 21u00 sla ik denk ik over. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2024 - 19:59 schreef tomson het volgende:[..] Die moeten nog uitvechten met Turkije wie naar de kwartfinale gaat he. Wel heel knap groepswinnaar idd Ja dat is natuurlijk ook zo.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik geloof ook niet in een stunt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Frankrijk- België was een lange zit
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2024 - 19:21 schreef tomson het volgende:[..] Het is maar waar je lekker op gaat : een schreeuwende idioot bij de VRT of klaas vaak op de NPO 😄 Heb alleen beeld aan met Top Radio op de speakers. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Weer een onzin gele kaart en vrije trap |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Klassejustitie ? Wel opvallend hoeveel van de zgn favorieten ontiegelijk veel moeite hebben hun tegenstanders eronder te krijgen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2024 - 21:44 schreef tomson het volgende:[..] Klassejustitie ? Wel opvallend hoeveel van de zgn favorieten ontiegelijk veel moeite hebben hun tegenstanders eronder te krijgen. Ja ik vind het ook opvallend . Als een speler nou met een gestrekt been in kom zeilen en dan eerst de bal raakt en daarna een enkel . Dan zou ik het nog begrijpen . Maar met een gebogen been voor de man uitkomen en dan eerst de bal raken en dat dan die andere speler valt omdat hij de binnenbeen raakt is niks . Maar nu idd al zovaak gezien. Behalve bij de Poolse scheids ,die laat doorspelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als Portugal Pi-Air had gehad dan wonnen ze alles. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Portugal gaat vast wel winnen maar wat een ergernis aan die one man show voorin |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker ,wat was hij bijzonder goed bij ons |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Daar hadden de Slovenen een gouden kans met die counter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Als hij alle vrije trappen had genomen die Ronaldo nam,dan was hij wereldwijd n legende geweest. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2024 - 22:24 schreef van geil het volgende:[..] Als hij alle vrije trappen had genomen die Ronaldo nam,dan was hij wereldwijd n legende geweest. Ja dat denk ik ook ,die miste echt vrij weinig .. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als ploeggenoot word je toch gek van zo'n gozer. En als er dan eentje invalt heeft hij weer gelijk gehad. Bloedirritant |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Portugezen en Argentijnen zijn allemaal drama queens, maar t werkt wel. zoveel vrije trappen etc mee. Ongekend. Deze scheids houdt t aardig in toom tot nu. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nog verlengen ook deze droevige snotpot |
|
|
|