|
|
tomson
|
|
|
Verlengen.. weer een topland wat loopt te zwoegen tegen een postzegel landje. Het lijkt wel of het de regel geworden is ipv een uitzondering.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De Slovenen zijn zo slecht is echt niet normaal meer |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ze verdedige wel echt zeer sterk, lopen in de weg,, goed mee enzovoort,, en krijgen dan ook nog is n kans wat elk team na tijdje krijgt, echt wel anti voetbal maar het werkt so far. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Portugal zo moedeloos nu haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2024 - 23:31 schreef bijft007 het volgende:Ze verdedige wel echt zeer sterk, lopen in de weg,, goed mee enzovoort,, en krijgen dan ook nog is n kans wat elk team na tijdje krijgt, echt wel anti voetbal maar het werkt so far. De verdediging en keepers van beide landen zijn het beste idd |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dwingen de Portugezen tot 120 minuten + pingels hahaha.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Moeten die Slovenen zelf wel scoren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ze hebben geen bal normaal op doel geschoten ,en dat zie je aan de eerste pingel. Uitstel van executie |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nondejuu ben je bij de pingels alle pingels gestopt haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Portugese keeper was het schijtbeu. Die heeft zich 120 minuten op zitten vreten en was woest hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Slovenen schieten 3 pingel in dezelfde hoek ,zelfde kracht en zelfde hoogte. Terecht dat ze eruit liggen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2024 - 23:44 schreef Leon FR1908 het volgende:Slovenen schieten 3 pingel in dezelfde hoek ,zelfde kracht en zelfde hoogte. Terecht dat ze eruit liggen Zelden zulke slechte pingels gezien. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Was ook nie echt leuk meer op geven moment eigenlijk,, slovenen heel pot zon beetje verdedigen in de weg hangen liggen en proberen snel uit te komen,, halen ze uiteindelijk pingels ist alsnog snel gebeurd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: 😂😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Die was het wachten en wachten ook wel beu, die Ronaldo trouwens is wel de baas daar bleek wel,, en sneu wel voor die Andere spits ,, ieder ander was veel eerder gewisseld geweest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha wat een stunt he |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juli 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voorspelling Oranje:
Groepsfase
R()b RenatoBos piet de paler
Achtste finale tomson
Kwartfinale MightyAce (na penalty's) bijft007 MMM T-FeYeN00rD Stylzz Cruzcontrol
Halve finale Leon FR 1908 ar VVout Alexmen
Winnaar: van geil
---------------------------------------------------
Roemenië - Nederland:
Stylzz - 0-2 MightyAce - 1-3 VVout - 1-1 / 2-2 / strafschoppen (6)4-(5)3 van geil - 0-3 bijft007 - 1-3 Gerard_FR - 3-0 MMM - 0-2 T-FeYeN00rD - 0-2 Leon FR1908 - 2-3 Cruzcontrol - 1-3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juli 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Weet niet hoe het met jullie is maar ik ben al EK moe. Groepswedstrijden allemaal gezien en ook wel intens maar nu wordt het meer en geeuwen tijdens de wedstrijden. De Tour in de middag is al veel leuker en zaterdag al begint het échte voetbal gelukkig weer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja eens Bowie ,maar ik blijf tot het einde kijken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoop een ding dat onze ottomanen niet doorgaan........... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Laatste paar potten wel echt stuk minder vermaak wel ja op een toernooi wat ervoor wel behoorlijk vermaakte,, laten we hopen het een dipje was |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vind vooral de grote ploegen tegenvallen, Spanje nipt wat minder dan. Laten maar weinig klasse en voetbalvreugde zien. Enge schwalbes en toneelspelletjes en defensief angstvoetbal voert tot nu toe vanaf 3 ronde poulefase de boventoon. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2024 - 12:40 schreef Bowie het volgende:Weet niet hoe het met jullie is maar ik ben al EK moe. Groepswedstrijden allemaal gezien en ook wel intens maar nu wordt het meer en geeuwen tijdens de wedstrijden. De Tour in de middag is al veel leuker en zaterdag al begint het échte voetbal gelukkig weer. Ik was al moe voor t begon |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Misschien masturbeer je te veel ! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ik ook, pfff
Laat Feyenoord maar snel ontwaken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2024 - 12:40 schreef Bowie het volgende:Weet niet hoe het met jullie is maar ik ben al EK moe. Groepswedstrijden allemaal gezien en ook wel intens maar nu wordt het meer en geeuwen tijdens de wedstrijden. De Tour in de middag is al veel leuker en zaterdag al begint het échte voetbal gelukkig weer. Gisteren waren wel echt twee klote potjes inderdaad. Overall wel echt een leuk toernooi tot dusver. Wel even de komende potjes afwachten nog voor een eindoordeel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja sfeer zit er goed in Naar rechts--------------------------------------------------naar links -------------------------- Lalalalalala lalla lalala Naar rechts ------------------------------------------------naar links----------------------------- Hopelijk naar huis Daar gaat ie weer Naar links --------------naar rechts ------ |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2024 - 15:02 schreef MMM het volgende:[..] Gisteren waren wel echt twee klote potjes inderdaad. Overall wel echt een leuk toernooi tot dusver. Wel even de komende potjes afwachten nog voor een eindoordeel. Tis een soort van surrogaat afleidings tussendoortje
Op naar het echte Feyenoord werk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zelden zogenaamde niet-fans, zoveel woorden zien verspillen aan Oranje en het EK. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voorspelling Oranje:
Groepsfase
R()b RenatoBos piet de paler
Achtste finale tomson
Kwartfinale MightyAce (na penalty's) bijft007 MMM T-FeYeN00rD Stylzz Cruzcontrol
Halve finale Leon FR 1908 ar VVout Alexmen
Winnaar: van geil
---------------------------------------------------
Roemenië - Nederland:
Stylzz - 0-2 MightyAce - 1-3 VVout - 1-1 / 2-2 / strafschoppen (6)4-(5)3 van geil - 0-3 bijft007 - 1-3 Gerard_FR - 3-0 MMM - 0-2 T-FeYeN00rD - 0-2 Leon FR1908 - 2-3 Cruzcontrol - 1-3 RenatoBos 5-0 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: quote: ... Roemenië - Nederland: ...
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik schrok al dacht dat je 5-1 bedoelde Maar noem mij even zonder te googelen wie die doelpunten gaan maken dan ? En waar ze spelen??? Kom op je zit in een oranje outfit en geniet van ----naar links --------naar rechts Lalalalala |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2024 - 16:32 schreef piet de paler het volgende:Ik schrok al dacht dat je 5-1 bedoelde Maar noem mij even zonder te googelen wie die doelpunten gaan maken dan ? En waar ze spelen??? Kom op je zit in een oranje outfit en geniet van ----naar links --------naar rechts Lalalalala Stanciu, marin 3x en Duda.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bergwijn. Hoe verzin je het.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Elke wedstrijd een nieuwe rechtsbuiten. Simons, Frimpong, Malen, Bergwijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Toont de onkunde van Koeman aan. Hij weet het niet meer en rommelt maar aan |
|
|
|