|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dan is z'n best niet goed genoeg! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zekers. En een paar opstootjes zeg ik ook geen nee tegen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Das de tweede van Turkije die de eventuele wedstrijd met NL mist. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hoeveel van die Turken zijn daadwerkelijk in Turkije geboren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
1 Zit op de bank.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juli 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zo tegen het eind zullen er nog wel meer sneuvelen met een kaartje. Pas na de kwartfinale worden ze kaarten kwijt gescholden, bij NL 3 man op scherp. Dumfries Schouten en Veerman |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zullen nu wel slecht slapen dan vannacht ๐ |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ze moeten eens lezen wat we over onszelf zeggen soms ๐ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Verloren van Soedan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
KO voor de reserveduitsers |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Knap hoor ,ik ga zo weer naar buiten . Mooi gezicht ,staan zelfs op hun auto ๐ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ze hebben bijna allemaal wel dezelfde kapper
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
KO toch niet volledig uitgeteld. Oosterijk leeft nog. word oorlog hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We gaan verlengen.๐eitje voor NL |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die had ik ff gemist |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Feest voor de deur ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Turkije kan er weinig van |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Holy shit wat een kans en redding |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tegen de Turken in de kwartfinale. Als dat geen tutere wordt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tis weer oud en nieuw hier ,wat een knallen haha |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Die Boomverzorger had em nog moeten maken, wel mooie redding van die keepert... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Interview met Orrie : "ik mis nog steeds de Nederlandse manier van spelen " klasbak |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2024 - 23:17 schreef tomson het volgende:Interview met Orrie : "ik mis nog steeds de Nederlandse manier van spelen " klasbak Loop veel te zwaaien in wedstrijden en als je dan ziet waar hij loopt zou het logisch zijn dat hij die bal krijgt . Ik snap dat hij het mist want ze laten hem een beetje links liggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Precies een verjaardag zaterdag ,en nog bijna in zeeland ook |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Spijtig voor je man, heb met je te doen..๐ |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gelukkig niet helemaal in Zeeland dan |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is de mazzel inderdaad |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gelukkig was ik ze voor.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voorspelling Oranje:
Groepsfase
R()b RenatoBos piet de paler
Achtste finale
tomson
Kwartfinale MightyAce (na penalty's) bijft007 MMM T-FeYeN00rD Stylzz Cruzcontrol
Halve finale Leon FR 1908 ar VVout Alexmen
Winnaar: van geil
--------------------------------------------------- Roemeniรซ - Nederland 0-3: van geil - 0-3 --------------------------------------------------- Nederland - Turkije:
---------------------------------------------------
Met Tomson de volgende afvaller. van Geil bonuspunten voor de juiste voorspelling.
Op naar de kwartfinale! Kom maar door met de voorspellingen voor Nederland - Turkije.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juli 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja man zit nog net in Brabant ,kilometer verder had beter geweest ๐ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juli 2024 - 07:40 schreef MMM het volgende:Voorspelling Oranje:GroepsfaseR()b RenatoBos piet de palerAchtste finaletomsonKwartfinaleMightyAce (na penalty's) bijft007 MMM T-FeYeN00rD Stylzz Cruzcontrol Halve finaleLeon FR 1908 ar VVout Alexmen Winnaar:van geil --------------------------------------------------- Roemeniรซ - Nederland 0-3:van geil - 0-3 --------------------------------------------------- Nederland - Turkije:--------------------------------------------------- Met Tomson de volgende afvaller. van Geil bonuspunten voor de juiste voorspelling. Op naar de kwartfinale! Kom maar door met de voorspellingen voor Nederland - Turkije. Ik ben dankzij de nogal gunstige loting stuk positiever nu,, eigenlijk bizar dat je beloont wordt met een 3e plek en toplanden elkaar nu gaan uitschakelen,, sluit nu nie uit ze echt dichtbij finale gaan komen,, nog sterker het zou nu moeten met een conference league loting je hebt gehad |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kassa rinkelt: UEFA-bedrag met zes nullen voor Feyenoord en Ajax, tonnen naar PSV woensdag, 3 juli 2024 (12:39) In dit artikel:
PSV, Feyenoord en Ajax zullen aanzienlijke bedragen ontvangen van de UEFA als vergoeding voor het afstaan van hun spelers voor het EK in Duitsland. De UEFA heeft in totaal 140 miljoen euro beschikbaar gesteld voor clubs die internationals afstaan, met de Eredivisie-clubs die de maximale vergoeding ontvangen. Clubs zullen per dag dat hun spelers bij het nationale team zijn tijdens het EK een bepaald bedrag ontvangen. PSV zal naar schatting ongeveer 792 duizend euro ontvangen, terwijl Feyenoord en Ajax respectievelijk meer dan 1,6 miljoen euro en ongeveer 1,2 miljoen euro zullen ontvangen. Ajax heeft momenteel het hoogste bedrag binnengehaald, met Feyenoord als de club die naar verwachting het meeste zal verdienen. Het geld dat ze ontvangen kan invloed hebben op hun beschikbare spelers voor volgende competitiewedstrijden.
Zal nog oplopen ws met halve finale in zicht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juli 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|