|
|
Stylzz
|
|
|
Toetersmurfen tegen oranje clowns 3-1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Nederland - Turkije 5-1
Met Orkie erbij was het anders geweest voor mijn gevoel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juli 2024 - 21:49 schreef Cruzcontrol het volgende:Nederland - Turkije 5-1 Met Orkie erbij was het anders geweest voor mijn gevoel. 7-1? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: haha, wie weet...
Ach, Turkse heethoofden verliezen koppie al snel, en eindigen met 9 of zo... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voorspelling Oranje:
Groepsfase
R()b RenatoBos piet de paler
Achtste finale
tomson
Kwartfinale MightyAce (na penalty's) bijft007 MMM T-FeYeN00rD Stylzz Cruzcontrol
Halve finale Leon FR 1908 ar VVout Alexmen
Winnaar: van geil
--------------------------------------------------- Roemenië - Nederland 0-3: van geil - 0-3 ✅ --------------------------------------------------- Nederland - Turkije: bijft007 3-1 van geil 3-0 Stylzz 3-1 Cruzcontrol 5-1 MMM 2-1 MightyAce 2-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juli 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja overigens vind ik dat ze moeten kunnen winnen van Turkije, maar ik had in mijn voorspelling nooit verwacht dat ze in zo'n makkelijke route zouden komen. Dus nu moet ik stand houden :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juli 2024 - 09:28 schreef Stylzz het volgende:[..] ja overigens vind ik dat ze moeten kunnen winnen van Turkije, maar ik had in mijn voorspelling nooit verwacht dat ze in zo'n makkelijke route zouden komen. Dus nu moet ik stand houden :) Same.
Ik had nu Portugal verwacht als tegenstander.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juli 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Groep D en E gooide de boel op z'n kop. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wel 4 verschrikkelijke mooie wedstrijden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik stel bij naar 2-1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Grijze Wolf Demirel al geschorst? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik vind m echt geniaal, draai m plat :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die Turk met z'n gebaartje 2 duels schorsing lol |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Twee wedstrijden schorsing, Grijze Wolven gaan in beroep hoor ik net |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ok, Niets van meegekregen,ken t gebaar ook niet.😅 @ Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juli 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Effe opgezocht, wordt nog n hele rel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Correctie : is al een hele rel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik mis van alles,lees al 10 jaar bijna geen nieuws. Gekke wereld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voorspelling Oranje:
Groepsfase
R()b RenatoBos piet de paler
Achtste finale
tomson
Kwartfinale MightyAce (na penalty's) bijft007 MMM T-FeYeN00rD Stylzz Cruzcontrol
Halve finale Leon FR 1908 ar VVout Alexmen
Winnaar: van geil
--------------------------------------------------- Roemenië - Nederland 0-3: van geil - 0-3 ✅ --------------------------------------------------- Nederland - Turkije: bijft007 3-1 van geil 3-0 Stylzz 3-1 Cruzcontrol 5-1 MMM 2-1 MightyAce 2-1 Alexmem 5-1 Leon FR1908 1-0 VVout 4-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juli 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ontdek opeens dat hun icoontje is verdwenen in het samsung toetsenbord . Ja aftaaien die handel ,andriod doet ook mee 😂 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Begrijp het wel , in Duitsland kun je flink gestraft worden als je de hitler groet brengt. De Turken die ik ken zeggen bijna allemaal dat dit not done is......in sommige delen van Turkiye Maar ophitser Erdogan zal wel weer wat roepen om olie op het vuur te gooien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wist niet dat er een speler geschorst is voor het maken van de grijze wolfen symbool.. Ik hou totaal niet van Nationalisme maar vind dit wel kinderachtig en hypocriet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2024 - 14:06 schreef Leon FR1908 het volgende:Wist niet dat er een speler geschorst is voor het maken van de grijze wolfen symbool.. Ik hou totaal niet van Nationalisme maar vind dit wel kinderachtig en hypocriet. Geen politieke statements is een regel. Waar alle teams mee akkoord gaan lijkt me (of iig op de hoogte zijn). |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2024 - 14:18 schreef MightyAce het volgende:[..] Geen politieke statements is een regel. Waar alle teams mee akkoord gaan lijkt me (of iig op de hoogte zijn). Idd politiek hoort niet op t voetbalveld!
Religie ook niet wat mij betreft.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kijk de Duitse wet even na....... En het EK is in Duitsland,als Eufa niet ingegrepen had , dan zou de Duitse justitie dat doen. Dan heb je echt een rel. Als dit bij een WK im Argentinie, of Chili was gebeurd had je niemand gehoord |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2024 - 14:18 schreef MightyAce het volgende:[..] Geen politieke statements is een regel. Waar alle teams mee akkoord gaan lijkt me (of iig op de hoogte zijn). Shakiri deed 6 jaar terug de Adelaar naar het Servische publiek toen hij scoorde voor Zwitserland . Heeft nooit een schorsing gehad |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2024 - 14:34 schreef piet de paler het volgende:Kijk de Duitse wet even na....... En het EK is in Duitsland,als Eufa niet ingegrepen had , dan zou de Duitse justitie dat doen. Dan heb je echt een rel. Als dit bij een WK im Argentinie, of Chili was gebeurd had je niemand gehoord Ja na 40/45 hebben zij hun lesje geleerd . Nu worden blonde duitse meisjes en jongens geslagen ,doodgeschopt en verkracht en alles is prima zo. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gewoon alleen voetbal graag, al het andere uitbannen met schorsingen van 2 jaar. Wat voor kartonnen bordje met statement dan ook. Spelers uit het nationale elftal verbannen. En welke politieke leider komt gallen, die pleur je in de gracht! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eigenlijk wel eens hoor,, voetbal van buitenaf moet je niet belasten met politiek of whatever maar dus helemaal voetballers met statements niet, die moeten zich alleen richten op hun vak,, roept ook altijd van een kant haat op, idem geloofsovertuiging,, zulke dingen zijn voor jezelf en geen andere mensen mee belasten of proberen te overtuigen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juli 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wolvengroet is een tandje teveel "feest" geweest ? die gozer weet zelf ook dondersgoed hoe gevoelig dit ligt. Zo naïef kan hij echt niet zijn..Niet handig van m. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Echt zin an de potjes van vanavond ! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hier nog 1💪 zeker Duitsland spanje,, heb in pool duitsland als ek winnaar maar betwijfel het als ik spanje zie wel natuurlijk,, en andere kan ook wel wat worden maar frankrijk speelt weer echt op zn frankrijks helaas,, berekenend en als het niet hoeft doen we geen tandje erbij voetbal vaak het idee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juli 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De Turkse voetbalbond stapt naar het CAS vanwege de twee duels schorsing voor Merih Demiral voor het brengen van de 'wolvengroet' bij de EK-wedstrijd tegen Oostenrijk. Ook de Turkse president Recep Tayyip Erdogan is woedend over het besluit van de UEFA. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nu is woedend zo ongeveer hoe die knakker wakker wordt.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2024 - 15:41 schreef R()b het volgende:Gewoon alleen voetbal graag, al het andere uitbannen met schorsingen van 2 jaar. Wat voor kartonnen bordje met statement dan ook. Spelers uit het nationale elftal verbannen. En welke politieke leider komt gallen, die pleur je in de gracht! Eens zolang ze daar geen onderscheid in maken helemaal goed |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zijn wij von Deutsche bloed ,de koning van Espanja heb ik altijd geeerd .
Nou hup Duitsland dan maar ! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
De 2 echte beste 4 teams dit ek vanavond die elkaar uitschakelen dankzij rare vooropgezette loting |
|
|
|