|
|
MightyAce
|
|
|
Hahaha kutduitsers ook altijd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mede door wisselbeleid Spanje. Al het voetbal werd daar gewisseld |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Erauf bitte
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juli 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Taylor grossiert zoals altijd in foute beslissingen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Onterecht wel dat 1 van deze teams nu al eruit vliegen natuurlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja is echt niet normaal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Schuld van de coach. Complete voorhoede lam gelegd met zijn wissels |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die Jamal word elke wedstrijd halverwegen de 2de helft eruit gehaald . Misschien is dat verplicht gezien zijn leeftijd? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2024 - 20:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Die Jamal word elke wedstrijd halverwegen de 2de helft eruit gehaald . Misschien is dat verplicht gezien zijn leeftijd? Las dat ze anders een boete krijgen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou dat verhaal/gerucht echt kloppenπ² zou wel bijzonder zijn, Maja hoe vaak komt het voor een 16 jarige op zon toernooi speelt haha.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juli 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oke dat lijkt mij wel logisch . Ging zelf zoeken onder topsport en 16 jaar maar kon niks vinden zo snel. Behalve bij marathons ,mag pas vanaf 18 jaar bv |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zou best kunnen. moet ook trainingen overslaan om te leren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Overigens is de kans dat de Spaanse bond daadwerkelijk een boete krijgt niet heel groot: de Duitse autoriteiten hebben namelijk nog nooit opgetreden tegen dergelijke incidenten in de sportsector. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Penalty's nu. maar ik denk t niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leek mij volgens de regels een penalty |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij is iig geen thuisfluiter.. tering hee |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Verder heeft Duitsland alles mee gehad vanavond haha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel apart hoor, zo 1 is normaliter altijd n pingel, zou hij Spaanse vrouw hebben de scheids |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Was kort ervoor buitenspel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk dat de reden is ja
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juli 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat het ook is, ook de scheids fluit zn laatste wedstrijd op zeker dit toernooi |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2024 - 20:26 schreef bijft007 het volgende:Wat het ook is, ook de scheids fluit zn laatste wedstrijd op zeker dit toernooi Gelukkig ,die ziet niks totdat hij een seintje in zijn oor krijgt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zag nog een kansje voor oranje.. Nu niet meer haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Deutschland alles ist vorbei |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zo'n dwerg VS reus Rudiger |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Iedereen dacht penalty's lol |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Schitterende pot, Spanje de gelukkigste vandaag. En die hebben 120 min in de benen. Oranje Kampioen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Portugal naar huis, Ronaldo weer in de basis. Hun eigen Memvis dit toernooi. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou echt wel triest zijn als oranje deze cadeau gekregen loting niet uitpakt en niet finale haalt eigenlijk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou als een Nederlandse Turk mag kiezen, dan mag ik het ook Allez les bleu.................en kan ik misschien toeteren op mijn trekker Zit er klaar voor stokbroodje kaasjes en een Franse ex collega op visite .........
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juli 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is er een manier dat ze allebei oppleuren? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wenselijk. Niet mogelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2024 - 20:53 schreef piet de paler het volgende:Nou als een Nederlandse Turk mag kiezen, dan mag ik het ook Allez les bleu.................en kan ik misschien toeteren op mijn trekker Zit er klaar voor stokbroodje kaasjes en een Franse ex collega op visite ......... Ja alleen jou ouders zijn niet Frans overloper haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En ook nu weer zo'n slechte arbiter |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar je mag zijn voor wie jij wil zijn natuurlijk Pierre ππ» |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dit is echt n moelijke keus mij vraagt,, France of Portugal,, kiezen tussen 2 kwaden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juli 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ben groot fan van Ronaldo maar die is een toernooi te ver gegaan voor zijn pensioen. Ik ga voor de Fransen vandaag π
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ben dat Franse quasi arrogante stijl voetbal wel wat beu ook eerlijk gezegd, denken alles op n bevlieging hier daar klaar te kunnen doen ipl fans vermaken elke pot
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|