|
|
tomson
|
|
|
quote: Het is net een geslachtsziekte. Steekt altijd steeds weer ergens de kop op |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
BYD heeft de staatssubsidie goed geïnvesteerd in boarding reclame zie ik. Toch wel apart allemaal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die Duitsers zijn weer precies op tijd wakker. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een geweldige goal de 2-0 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als het mis gaat, dan gaat ook echt alles mis..pingel Duitsland Toch teruggedraaid. Iets van genade haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juni 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die Schotten spelen 4-4-2 of 5-3-2 maar die spitsen zijn zo traag als de kolere
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juni 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Moet een penalty en rood zijn zou je denken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Penalty en rood lijkt me. Smerig. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gelukkig doedelzakken meegenomen voor nog iets wat als muziek in oren klinkt voor de schotten😅 want anders valt er helemaal niks te genieten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Komen ze met 150.000 man naar München, krijgen ze dit geserveerd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 - 21:10 schreef tomson het volgende:BYD heeft de staatssubsidie goed geïnvesteerd in boarding reclame zie ik. Toch wel apart allemaal. Schimmelbakken.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Is gewoon een grote zwendel met die bakken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja zwak weer ,die Duitse baardaap was ook even bang voor een rode kaart. Maar die kreeg geel uiteindelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juni 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heb ze in n pool als kampioen, zeker met het thuisvoordeel voor gekozen,, schotland natuurlijk geen graadmeter en 1 van zwaksten opt ek natuurlijk ook wel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Onbegrijpelijk dat de NOS dus weer bij elke wedstrijd mensen gaat uitnodigen zonder enige kennis van voetbal. Sander Lantinga en Coen Swijnenberg zitten er nu.. Hou het lekker bij de radio.
Wat doet de BBC dat toch altijd goed hè met oud profs. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 - 21:59 schreef MMM het volgende:Onbegrijpelijk dat de NOS dus weer bij elke wedstrijd mensen gaat uitnodigen zonder enige kennis van voetbal. Sander Lantinga en Coen Swijnenberg zitten er nu.. Hou het lekker bij de radio. Wat doet de BBC dat toch altijd goed hè met oud profs. Het commentaar bij de wedstrijd is ook vrij mat vond ik. Heb de Belg opgezet, das bij deze wedstrijd althans een stuk beter. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou ik ga nog ff Netflix op zetten, dit weet ik nu wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 - 22:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Het commentaar bij de wedstrijd is ook vrij mat vond ik. Heb de Belg opgezet, das bij deze wedstrijd althans een stuk beter. Klopt Jan Roelfs. Word oud denk ik. Zag ook een aantal situaties niet goed |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daar was tie dan ,het Schot op doel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is ook gewoon geel voor Kroos |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Morge de eerste echte topper opt ek met spanje Kroatië om 6 uur zag ik🤤 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat word de wekker zetten dan haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind het een waardeloze speler maar geweldige goal haha, 4-0 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die bal kan je niet beter raken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je teveel beft, vallen je tanden eruit. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hahaha heb je al een kunstgebit geile |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Rudiger maakt een eigen doelpunt en het feest barst helemaal los op de tribune |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De kop is eraf. Veel goals,zeldzaam denk ik bij n openingswedstrijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vond er geen ruk aan eigenlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ach, mooie afleiding tijdens het beffen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geen geld voor een kunstgebit 😏 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gewoon zeggen dat je een crimineel bent, of uit de Oekraine, of je werkt bij ASML. zo geregeld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat zijn de feiten helaas. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zal ook zo blijven, al komt er rechts beleid. Het complete ambtenaren apparaat is zo links als links kan zijn. Die accepteren anders denken niet, voeren het gewoon niet uit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar goed, effe kijken wie er morgen spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die van 21u00 kan wel schriftelijk, onzinnig dat zulke landen mee mogen doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zij hebben zich toch overtuigend geplaatst voor het toernooi.
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kijk meestal eerste helft staat het dan kansloos dan ga ik .............? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het Schotse voetbal was ruk ,maar kwa supporten staan ze voorlopig op de eerste plaats. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Een eindtoernooi vraagt veel meer, vraag maar aan de Schotten. Zo'n uitslag kan vanavond ook zomaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 - 14:27 schreef MightyAce het volgende:[..] Een eindtoernooi vraagt veel meer, vraag maar aan de Schotten. Zo'n uitslag kan vanavond ook zomaar. Die kans is groot indd |
|
|
|