|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voor morgen misschien maar die Spanjolen hebben sowieso een dag langer rust. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Voetballend wel duidelijk je het aflegt, dus extra strijd/pressie erin gooien om het te compenseren😏 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Voetballend wel duidelijk je het aflegt, dus extra strijd/pressie erin gooien om het te compenseren😏 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo geweldig waren die Fransen niet, Mbappe was vrij behoedzaam. Maar goed, kom eerst vanavond maar eens door. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kippenballen, en kippenvel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Moet online kijken.....veel jamming hier............. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2024 - 13:24 schreef FR-Henk het volgende:Zo geweldig waren die Fransen niet, Mbappe was vrij behoedzaam. Maar goed, kom eerst vanavond maar eens door. Idd Fransen buiten eerste 20 minuten barslecht, Mbappe echt niet goed bij dat schot..
Spanje is gewoon de best voetballende ploeg, beetje Arne Slot tiki taka..
Kan Nederland ook zo maar van winnen met Ronald zijn dikke kont geluk
Eerst vanavond... Engeland is ongeleid projectiel, kan alle kanten op... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
van geil - Nederland Engeland 3-0 Leon FR1908 - Nederland Engeland 1-3 VVout - Nederland England 5-0 bijft007 - Nederland Engeland 2-1 MightyAce - Nederland Engeland 0-0 (5-3 voor ENG in de penalty's) Cruzcontrol - Nederland Engeland 3-2 Arie.Klooster - Nederland Engeland 0-6- (min zes dus!) Gerard_FR - Nederland Engeland 1-3 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik sluit me aan bij Gerard met een Engelse 1-3 overwinning. Helaas voor het oranje groepsgevoel in het land houdt het geluk van Koeman hier op. Ongelooflijk dat oranje met het geneuzel van de laatste weken weg heeft weten te komen. 3e plaats in de poule en dan in zo'n schema terechtkomen. Terwijl aan de andere kant alle toplanden elkaar aan het afmaken waren... wat een vertoning hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik voorspel niet want ik lig er al uit 👌 Maar Engeland wint |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voorspelling Oranje:
Groepsfase
R()b RenatoBos piet de paler
Achtste finale
tomson
Kwartfinale
MightyAce (na penalty's) bijft007 MMM T-FeYeN00rD Stylzz Cruzcontrol
Halve finale Leon FR 1908 ar VVout Alexmen
Winnaar: van geil
--------------------------------------------------- Roemenië - Nederland 0-3: van geil - 0-3 ✅ --------------------------------------------------- Nederland - Turkije: MMM 2-1 ✅ MightyAce 2-1 ✅ --------------------------------------------------- Nederland - Engeland: van geil 3-0 Leon FR1908 1-3 VVout 5-0 bijft007 2-1 MightyAce 0-0 (5-3 voor ENG in de penalty's) Cruzcontrol 3-2 Tomson 1-3 Gerard_FR 1-3 T-FeYeN00rD 1-2 MMM 1-1 (NED wint na verlenging met 2-1) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Engeland kan er niks van. 2-0. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voorspelling Oranje:
Groepsfase
R()b RenatoBos piet de paler
Achtste finale
tomson
Kwartfinale
MightyAce (na penalty's) bijft007 MMM T-FeYeN00rD Stylzz Cruzcontrol
Halve finale Leon FR 1908 ar VVout Alexmen
Winnaar: van geil
--------------------------------------------------- Roemenië - Nederland 0-3: van geil - 0-3 ✅ --------------------------------------------------- Nederland - Turkije: MMM 2-1 ✅ MightyAce 2-1 ✅ --------------------------------------------------- Nederland - Engeland: van geil 3-0 Leon FR1908 1-3 VVout 5-0 bijft007 2-1 MightyAce 0-0 (5-3 voor ENG in de penalty's) Cruzcontrol 3-2 Tomson 1-3 Gerard_FR 1-3 T-FeYeN00rD 1-2 MMM 1-1 (NED wint na verlenging met 2-1) Ar 2-0 Stylzz 1-4 RenatoBos 0-2 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat krijgen we nou ? Oranje hooligans ,het moet niet gekker worden😂😂😂
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overal op socials al dat t natuurlijk Feyenoord hooligans zijn Is niet zo, maar lekker weer 😅 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2024 - 20:46 schreef Stylzz het volgende:Overal op socials al dat t natuurlijk Feyenoord hooligans zijn Is niet zo, maar lekker weer 😅 Ja dat slaat nergens op. Ik zie geen Feyenoordshirtjes of iets |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee en wat geroepen wordt is niet te verstaan. Maar men denkt ‘Feyenoord hooligans’ Dat heb ik onze hoolies nog nooit horen roepen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zingen ze nou oranje hooligans? Wat een onzin hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2024 - 20:53 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee en wat geroepen wordt is niet te verstaan. Maar men denkt ‘Feyenoord hooligans’ Dat heb ik onze hoolies nog nooit horen roepen. Eens ik verstaat het ook niet haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil