|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het gevaar komt van die Saka en Aké heeft er nooit antwoord op |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Gakpo heeft er moeite mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Volgens t boekje gewoon een overtreding. Ja hij probeert de bal te blokken, met been en noppen vooruit. Is te laat en raakt daarna de man vol. Dat de bal dan al weg is doet er niet toe. Helaas |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ake is de zwakste schakel Die loopt erbij alsof hij vanochtend een halve marathon heeft gelopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juli 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Depay doet voor spek en bonen mee. en n middenvelder te weinig. Depay eruit. van de Ven links half. de twee spitsen knijpen.Opgelost. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2024 - 21:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Ake is de zwakste schakel Die loopt erbij alsof hij vanochtend een halve marathon heeft gelopen Dumfries gaat toch niet zo lekker ook |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Depay doet helemaal niets. Speelt met 10 man |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ze worden compleet ondersteboven door dat saaie Engeland. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er klopt in verdedigende stelling weinig van |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo weinig druk op de bal. Steeds een stapje te laat.
Engelsen vinden zo gemakje de vrije man |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Precies. En dat is de zoveelste keer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Foden staat de hele wedstrijd al vrij. Onbegrijpelijk |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Een echt Engelse spits brengen. Lijkt me slim |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Veerman..
Wat een lafbek is het toch |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou ja. T middenveld was wel in handen van Engeland. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2024 - 21:24 schreef van geil het volgende:Depay doet voor spek en bonen mee. en n middenvelder te weinig. Depay eruit. van de Ven links half. de twee spitsen knijpen.Opgelost. Dat er n middenvelder komt snap ik Maar deze??? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gakpo is Walker steeds kwijt.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Engelse voorhoede heeft gewoon een feestdag. Wat een vrijheid. Alleen de doelpunten ontbreken nog voor ze. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Xavi moet nu mee gaan verdedigen 😬 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Met z'n 1,53 / 65 kg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De verdedigers van Engeland kunnen vanaf minuut een gewoon doorschuiven. Depay zakte helemaal in, daardoor iedere x 4 5 middenvelders van Engeland . Die weelde hebben ze dit toernooi nog niet gehad. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat wordt weer donder & bliksem in de kleedkamer 🌩 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zou t een keer andersom verwachten. Dat de spelers eens zeggen wat de fuck ben je aan t doen coach |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2024 - 21:45 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik zou t een keer andersom verwachten. Dat de spelers eens zeggen wat de fuck ben je aan t doen coach Ja, precies. t is tactisch weer n schande. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Engelsen hebben het hele EK nog niet zoveel ruimte gehad om te voetballen dit EK.
Onbegrijpelijk van Koeman
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juli 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wie heeft daar de kloten voor ? @ Stylzz / geile
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juli 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Engeland sterker. Wat een kutpenalty. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maatschappij van de meelullers hoef je weinig te verwachten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Virgil zou kunnen.
Voor de rest best veel slappe schooljongens |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Daarom. Veel volgers/2e garnituur. Gewoon gasten die soms zelfs verbaasd zullen zijn dat ze daar überhaupt al staan. Of al zolang min of meer verbonden aan Koeman dat het eerder om loyaliteit gaat dan wat anders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog twee jaar deze ellende 🤣 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Misschien Lodewijks, die heeft Oranje al vaker gered. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Reijnders schijnt een positieve verrassing te zijn in Italië. Maar bij AZ vond ik het maar een zo zo speler en dit EK vind ik het ook helemaal niets |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wie raakt nou wie, inderdaad Pierre. Eerder andersom. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De bal spelen en daarna de man raken mag wel. De bal niet spelen en de man raken niet 🤣
Maar snap t wel, al had Dumfries een gebogen been gehad en hij had Kane niet geraakt met de noppen maar zijkant schoen had je hier nooit een penalty voor gekregen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Malen eruit. Niet mijn speler maar wel de enige met snelheid.
Apart |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Dat wordt dus pompen denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens laat ook Wngeland de Vrij en Virgil in alle rust opbouwen/ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vinden die Engelsen niet vervelend denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Van de passing moet Wout t niet hebben |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2024 - 22:02 schreef Stylzz het volgende:De bal spelen en daarna de man raken mag wel. De bal niet spelen en de man raken niet 🤣 Maar snap t wel, al had Dumfries een gebogen been gehad en hij had Kane niet geraakt met de noppen maar zijkant schoen had je hier nooit een penalty voor gekregen. Echt onzin wat je zegt. Het been van Dumfries gaat op een halve meter van Kane, richting bal. Kane haalt door,en raakt ruim na het schot Dumfries. In de verste verte geen overtreding. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zie Wout graag invallen. Maar dit is voor hem onmogelijk zo. Er moeten mensen voorin bij. |
|
|
|