|
|
VVout
|
|
|
quote: Die zullen we dan wel tegen komen in de CL dan. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
aan ene kant jammer dat we eruit liggen , aan de andere kant had ik al niks meer met die koeman en die kwal met zijn zweetband , walgelijk figuur die 0,0 heeft gepresteerd het hele toernooi koeman heeft het NL voetbal geen dienst bewezen met dat antie voetbal van hem |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juli 2024 - 20:17 schreef MMM het volgende:[..] Onbegrijpelijke zet inderdaad. De zoveelste En het nadeel van het behalen van deze halve finale is dat je nog 2 jaar met Koeman zit.. Jup. En ik zag weinig zelfreflectie dit toernooi. Toch gek, vond hem bij ons een stuk redelijker overkomen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De Engelsen vinden het een hilarische penalty. N groot cadeau,zeker omdat Saka even ervoor 2x hands maakte. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juli 2024 - 21:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Jup. En ik zag weinig zelfreflectie dit toernooi. Toch gek, vond hem bij ons een stuk redelijker overkomen. Hoe ouwer hoe dwarser 😄 Koeman is een beetje allergisch voor kritiek. Hij gaf bij Feyenoord wel een klap op de "professionalisering" destijds. (Vervoer kuip/varkenoord vv bijvoorbeeld, ipv de olympiaweg te voet oversteken) en allerlei details in de organisatie. Zijn vertrek bij ons is ook alweer 10 jaar terug. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Was meer zijn luiheid dan visie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juli 2024 - 22:50 schreef tomson het volgende:[..] Hoe ouwer hoe dwarser 😄 Koeman is een beetje allergisch voor kritiek. Hij gaf bij Feyenoord wel een klap op de "professionalisering" destijds. (Vervoer kuip/varkenoord vv bijvoorbeeld, ipv de olympiaweg te voet oversteken) en allerlei details in de organisatie. Zijn vertrek bij ons is ook alweer 10 jaar terug. En hij durfde het toen nadrukkelijk aan met de jonge jongens. Al waren er wellicht ook weinig alternatieven. Het is misschien idd iets dat met de jaren is gekomen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En het geluk van het krijgen van zowel Guidetti als Pelle |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Trouwens,, als ik dit ek een cijfer moet geven geef ik het een 8, heb me uitstekend vermaakt,, waar het uiteindelijk ook voor bedoeld is dus😃 zeker de eerste 2 poule wedstrijden zorgden voor veel vermaak, de 3e wedstrijden in poule (mede door meeste nrs 3 doorgaan) en sommige knockout wedstrijden waren te behoudend in geval knockouts is dat altijd wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 juli 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik vond de meeste wedstrijden enorm saai. Te veel landen in het algemeen,en toplanden die bagger tactiek hanteren. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 - 13:43 schreef MightyAce het volgende:Ik vond de meeste wedstrijden enorm saai. Te veel landen in het algemeen,en toplanden die bagger tactiek hanteren. Vond er maar 1 land echt boven uitsteken, Spanje.
Kwaliteit gecombineerd met een duidelijk idee van spelsysteem..
Duitsland een beetje..
De rest van de 'top'landen deed maar wat |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Klopt ja, er echt bovenuit steken deed spanje, net erachter kwam Portugal en duitsland enzo |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En frankrijk die speelden zoals altijd puur resultaat voetbal, dit keer gelukkig niet beloond, en engeland tja, n helftje echt goed tegen Oranje,, van mij mogen ze daar stikken in fish and chips, en wij oranje in aanval en middenveld vooral niet goed genoeg om daarmee te kunnen meten,, al had het zomaar gekund dankzij de loting
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 juli 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 - 13:01 schreef bijft007 het volgende:Trouwens,, als ik dit ek een cijfer moet geven geef ik het een 8, heb me uitstekend vermaakt,, waar het uiteindelijk ook voor bedoeld is dus😃 zeker de eerste 2 poule wedstrijden zorgden voor veel vermaak, de 3e wedstrijden in poule (mede door meeste nrs 3 doorgaan) en sommige knockout wedstrijden waren te behoudend in geval knockouts is dat altijd wel Hier ook een dikke 8. De verschillen worden ook steeds kleiner veelal. Bijzonder veel geweldige goals, niet normaal. Negatief: De VAR is in het leven geroepen om alles zuiver te maken. Echter is de arbitrage, breed gedragen,nog nooit zo discutabel geweest. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Veelal geen hoogstaand voetbal gezien, weet niet wat andere gezien hebben.
VAR is prima, als ze binnen 5 seconden een duidelijke situatie kunnen aanwijzen.
Lichte vergrijpen of de bal aanraken en het in de herhaling uitvergroten is belachelijk.
Een scheidsrechter aanwijzen die in een onderzoek betrokken is waarvan dan ook nog een speler meespeelt in die pot, echt ronduit belachelijk.
Eigenlijk zegt het genoeg, als ik in slaap val op de bank.
Ik hoop komende zondag nog een aantrekkelijke finale te zien, maar meer dan een zesje zit er voor mij niet in. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Steeds meer teams die geduldig, tempoloos, lange fases elkaar de bal toespelen. Tactisch verstandig, maar wel saai als kijkspel. Kick and rush spel is voorbij. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 - 15:35 schreef FR-Henk het volgende:Steeds meer teams die geduldig, tempoloos, lange fases elkaar de bal toespelen. Tactisch verstandig, maar wel saai als kijkspel. Kick and rush spel is voorbij. Straffen uitdelen bij passief spel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ben blij dat t weer bijna voorbij is |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoop dat Spanje dit onverbiddelijk afstraft, tactisch is prima maar dan wel met een bepaalde intensiteit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 - 16:24 schreef VVout het volgende:Hoop dat Spanje dit onverbiddelijk afstraft, tactisch is prima maar dan wel met een bepaalde intensiteit. Engeland kan geen Europees kampioen worden. Is geen Europa he. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Herstel, geen Europese Unie toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ligt in Azië natuurlijk haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zelfs Israël deed mee aan de voorrondes. Uefa regels vallen onder de Europese Unie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 - 19:57 schreef van geil het volgende:Zelfs Israël deed mee aan de voorrondes. Uefa regels vallen onder de Europese Unie. Ja die moeten ze boycotten ,heeft geen reet met europa te maken . Engeland Schotland Wales en Noord Ierland en Ierland zijn gewoon europa . Turkije is voor de helft europa maar telt volledig mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 juli 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eens met van geil en bijft007. Heerlijk EK, echt van genoten. Jammer dat het er bijna op zit.
Hoop wel op Spanje als winnaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 - 20:18 schreef MMM het volgende:Eens met van geil en bijft007. Heerlijk EK, echt van genoten. Jammer dat het er bijna op zit. Hoop wel op Spanje als winnaar. Eens. Het aantal mooie goals vind ik werkelijk ongelooflijk. Smullen. Daaraan zie je ook dat de organisaties vaak zo goed zijn,dat je wel iets bijzonders moet doen , om te kunnen scoren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb ook best aardige mooie potjes gezien en die hebben mij vermaakt,maar geef het zeker geen 8. Dit is het tweede toernooi met VAR dat geen meerwaarde heeft gegeven aan een eerlijker spel. Echt alles is vaag en dan mag er weleens overwogen worden wat nu eigenlijk de meerwaarde is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 juli 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De VAR heeft werkelijk 0 meerwaarde. Je durft niet eens te juichen. En de discussie over de arbitrage is niet niet verminderd, maar vele malen meer geworden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vooral de eigen doelpunten waren smullen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De laatste van dit toernooi! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Affijn tijd om een streep onder deze afleiding te gaan zetten.. vamos 🤗 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik was t glad vergeten. Zet m nog effe op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die Jamal is een wonderkind maar wel een luie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zeiden ze van mij vroeger ook. Alleen dan in plaats van wonder, rot. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Dat zijn alle 17 jarigen. Lui dus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Vandaar al die coke. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jezus die scheids fluit steeds voordeel Engeland. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Joh is die Yamal alweer 17 ? Tijd vliegt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote: De scheidsrechter heeft naar jou geluisterd... Geel Kane |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En nu aan Spanje, voor wat? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Was die Yamal eerst geen 16 en nu ineens 17...
Corrupte bende🤣 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Spanje ook wat tempo’s te laag |
|
|