|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En nog steeds niet. Au. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ziet er idd niet best uit voor Ivanusec. Hij is er blijkbaar om de vervangers te vervangen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Toch altijd in oefenduels n invalbeurtje,, dus vermoed n lichte kwetsuur (niet voor het eerst) of is in voorbereiding naar ek zo tegengevallen dat hij helemaal achteraan moet sluiten |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Maar laatste maanden heeft hij nogal eens wat qua pijntjes, dus zou zomaar kunnen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Veelzeggend ja. 5 invallers.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond t bij ons ook maar meestal matig dus |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Ook geen idee wat nou zijn beste plek is. Mist de snelheid voor linksbuiten en loopvermogen voor ‘10’ |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: -5 miljoen
Rest ek in basis tot finale, + 20 miljoen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Aan dat Italiaans volklied komt gewoon geen eind |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Albanie is beter dan ooit. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Geloof het pas als ik het zie,, denk dat ze niks te zoeken hebben in die poule,, van polen enzo winnen is echt geen wereldwonder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Oww wacht je hebt gelijk😂😂😂 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 - 14:27 schreef MightyAce het volgende:[..] Een eindtoernooi vraagt veel meer, vraag maar aan de Schotten. Zo'n uitslag kan vanavond ook zomaar. Scoren in een minuut hahaha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha,, maakt het mogelijk al veel leuker deze pot,, maar 1 zwaluw naakt nog geen zomer( welke zomer)
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kunnen die Italianen (voorlopig) niet achterover leunen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Italië trekt de zaken weer vlot recht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Leukste wedstrijd tot nu toe |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste twee dagen van het EK zijn een feestje. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dankzij de tegengoal, maar vrees dat deze ook zo gespeeld is
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja, ik geniet er zoiezo ook wel van so far hoor, ondanks de ploegen niet altijd even sterk blijken |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Die spits van Italië heeft ook een abonnement bij Tattoo Bob daarom zeg, heel kunstwerk met zn vrouw erop ofso op zn hals,, mag voor hem hopen zn vrouw en hij voor altijd bij elkaar mogen blijven
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een treurnis die analisten bij de NOS.. Terugkerend iets dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 juni 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Niveau is al vroeg vrij hoog. En best veel goals.Goede goals ook. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat ik me daarbij afvraag he😲 krijgen de vaak bekende bnners die mogen aanschuiven ook extra centje om aanwezig te zijn eigenlijk,, anders kunnen ze net zo goed mensen laten aanschuiven die (wel welbespraakt) iets minder bij kas zitten laten aanschuiven om stoel te vullen en daarbij ze te helpen
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: V Basten is qua zuurtegraad de opvolger van Jan Mulder. Dat was ook altijd zo'n zwartgallig figuur. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij had wel gelijk dat Italie geluk had dat Albanie vroeg scoorde. Ze moesten helemaal los, doen ze anders nooit. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 - 22:04 schreef bijft007 het volgende:Wat ik me daarbij afvraag he😲 krijgen de vaak bekende bnners die mogen aanschuiven ook extra centje om aanwezig te zijn eigenlijk,, anders kunnen ze net zo goed mensen laten aanschuiven die (wel welbespraakt) iets minder bij kas zitten laten aanschuiven om stoel te vullen en daarbij ze te helpen Dat vraag je jezelf af ? Mensen die minder bij kas zitten helpen ? Hahahaha !!! Donnie zit daar om de jeugd warm proberen te krijgen voor het progamma, die meid nou ja omdat het een meid is en v Basten voor de analyse en uiteraard zijn status uit 88... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Laatse halfuur gekeken, was geen zak aan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Laatste 3 kwartier was geen zak aan . Ik begrijp werkelijk niet dat Albanië die bal zo rond bleef spelen . Dan zet je als coach toch die rechtsbuiten ook in de spits en ga je wat meer de lange bal spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geertruida waarschijnlijk bank. Erg jammer.
Ik had voor Geertruida-Frimpong gekozen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Net de reportage gezien van die oranje bus. Toch respect voor die mensen die dat allemaal weer mogelijk maken. Dat ziet er steeds weer fantastisch uit,icm met die mars. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 juni 2024 - 10:16 schreef MMM het volgende:Geertruida waarschijnlijk bank. Erg jammer. Ik had voor Geertruida-Frimpong gekozen Eigenlijk nul reden om te kijken dus |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 juni 2024 - 10:35 schreef ar het volgende:Net de reportage gezien van die oranje bus. Toch respect voor die mensen die dat allemaal weer mogelijk maken. Dat ziet er steeds weer fantastisch uit,icm met die mars. Zeker! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Schijnbaar is het veld niet best, benieuwd of Cowman hierop anticipeert. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Gras zoden liggen er gewoon los op liet Virgil van Dijk zien, zoals in de beste jaren van die Amsterdom vogelarena |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Man met bijl en Molotov cocktails neergeschoten op reeperbahn,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kunnen ze m gelijk cremeren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Juist haha, na afloop overwinning op Polen bij vreugdevuren begreep ik zojuist😉 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lekker toeteren grote blij krijgen we dadelijk ook weer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Waar is dat feestje ? Hier is dat feestje ! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Vanaf nu dus palen en netten bij de oranje optochten. Hebben we nog wel op voorraad. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Is Feyenoord het verboden woord op tv? |
|
|
|