BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brian Priske topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 augustus 2024 - 21:50   quote  deeplink  
Naar het krachthonk.
deoudehappel
 deoudehappel - dinsdag 06 augustus 2024 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2024 - 21:47 schreef van geil het volgende:

[..]

Ja, maar dat bedoel ik.
zo kun je toch geen huwelijk hebben 4 a 5 korte bezoekjes in een seizoen.
Nou veel mannen hebben juist een goed huwelijk als ze hun vrouw niet al te vaak zien.En zij kan ook naar Rotterdam komen .
van geil
 van geil - dinsdag 06 augustus 2024 - 21:53   quote  deeplink  
Ik zou er niet aan moeten denken.
Nog voor geen miljoenen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 06 augustus 2024 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2024 - 21:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vrouwtje rijdt in 8 uur met t autootje naar Nederland
Screenshot-20240806-215450-Chrome.jpg
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 06 augustus 2024 - 21:56   quote  deeplink  
Ook dat
VVout
 VVout - dinsdag 06 augustus 2024 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2024 - 21:47 schreef van geil het volgende:

[..]

Ja, maar dat bedoel ik.
zo kun je toch geen huwelijk hebben 4 a 5 korte bezoekjes in een seizoen.
Zo hou je je huwelijk in stand, elke dag op der lip zitten is opeen gegeven moment ook een sleur.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 06 augustus 2024 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2024 - 21:56 schreef Stylzz het volgende:
Ook dat
Vanaf Rotterdam kost dubbel en heb je een tussenstop .
Denk dat ze voor deze gaat 😂😂
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 06 augustus 2024 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2024 - 21:57 schreef VVout het volgende:

[..]

Zo hou je je huwelijk in stand, elke dag op der lip zitten is opeen gegeven moment ook een sleur.
Ik woon al 10 jaar de helft van de week samen .
Ik vind het heerlijk 😂😂
van geil
 van geil - dinsdag 06 augustus 2024 - 22:02   quote  deeplink  
Allemaal leuk, maar Priske weet zich geen raad, met steeds zijn ballen vol zaad.
VVout
 VVout - dinsdag 06 augustus 2024 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2024 - 21:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik woon al 10 jaar de helft van de week samen .
Ik vind het heerlijk 😂😂
Ook altijd ff lekker als ik het ruime sop weer kies, weet je wat je tedoen hebt als je weer terug komt 😝
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 06 augustus 2024 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2024 - 22:07 schreef VVout het volgende:

[..]

Ook altijd ff lekker als ik het ruime sop weer kies, weet je wat je tedoen hebt als je weer terug komt 😝
Zo is het 😂
tomson
 tomson - dinsdag 06 augustus 2024 - 22:15   quote  deeplink  
Geile weet die arme trainert nog een heimwee trauma aan te praten
van geil
 van geil - dinsdag 06 augustus 2024 - 22:25   quote  deeplink  
Ja, die gaat enorme spijt krijgen.
Zeker als hij kinderen heeft.
van geil
 van geil - dinsdag 06 augustus 2024 - 22:29   quote  deeplink  
Heb zelf n goede vriend.
Topbaan, topsalaris, zeg maar 3 x Balkenende exclusief bonussen en opties.
Altijd van huis geweest, nauwelijks thuis ruim 25 jaar,
weinig tijd voor gezin en kinderen, en zijn vrienden.
Vorig jaar 50 geworden, en nu in zak en as, kinderen uit huis, spijt als haren op zijn kop.
Bakken met geld, maar zoveel moois gemist, is nu aan n inhaalslag bezig.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 augustus 2024 - 22:57   quote  deeplink  
Gaat nu drie keer per week zat naar de hoeren..?
van geil
 van geil - dinsdag 06 augustus 2024 - 22:58   quote  deeplink  
:) ik denk vaker.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 augustus 2024 - 22:59   quote  deeplink  
Ik nog steeds jaloers..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 augustus 2024 - 23:17   quote  deeplink  
Priske al langer weg uit Denemarken. Gaat er graag met vakanties naar toe.
Iedereen blij.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 augustus 2024 - 06:43   quote  deeplink  
Ieder mens is anders
van geil
 van geil - woensdag 07 augustus 2024 - 17:08   quote  deeplink  
Vandaar zijn BDSM voorkeur.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 09 augustus 2024 - 15:25   quote  deeplink  
Hebben jullie de persco gezien....
Vindt hem zichzelf een beetje indekken, over transfers en versterkingen
VVout
 VVout - vrijdag 09 augustus 2024 - 15:40   quote  deeplink  
Hier is nog niets vaststaand en vind hem alleen logische dingen zeggen wat hij kan.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 09 augustus 2024 - 15:47   quote  deeplink  
Prima persco hoor, gewoon wat je moet zeggen als beginnend coach bij nieuwe club,, en aankopen komen er echt nog wel,, ook al blijven Geert of hancko,, maar is ook geduld hebben wat loskomt op de markt en of wel betaalbaar zijn,, we kunnen niet als club even speler weghalen pr league dik 10milj + waar kans grootst is spelers gelijk aanhaken,, psv ook niet overgens of überhaupt elke eredivisie club,, het is een letterlijk een strijd als je hoopt op spelers spelend op dat niveau.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2024 door bijft007 --
kenny
 kenny - vrijdag 09 augustus 2024 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2024 - 15:25 schreef piet de paler het volgende:
Hebben jullie de persco gezien....
Vindt hem zichzelf een beetje indekken, over transfers en versterkingen
heb ik gezien , ben ik niet met je eens , vind hem sterk Communicatief , correct en zo ook een sterk uithangbord voor de club , evenals Slot dat ook was
bijft007
 bijft007 - vrijdag 09 augustus 2024 - 16:08   quote  deeplink  
Mooi trouwens dat van de spelers er nu zijn mogelijk bijna alle (ervaren) basispelers er bij zijn op Hartman logischerwijs en trauner na,, wel natuurlijk nog veel gebrek aan ritme en inhoud

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2024 door bijft007 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 09 augustus 2024 - 16:23   quote  deeplink  
"We moeten kijken naar transfers, want er moeten versterkingen komen. Ik ben wel blij met de selectie, maar we hebben vorig seizoen niet gewonnen. Daarbij hebben we ook twee spelers verloren. Het is moeilijk de juiste vervangers te vinden. Ik ga alleen niets zeggen over mogelijke spelers die op de tafel liggen." Aldus Priske.

Er staat zo te zien nog wel het nodige te gebeuren. Wieffer en Minteh worden nog vervangen door spelers van buitenaf als je het zo leest. En Feyenoord lijkt ook nadrukkelijk centraal achterin nog een directe versterking derbij te willen hebben. Al dan niet afhankelijk van Hancko/Geert. En er zal nog wel een (jonge) linksback bijkomen (en Lopez vertrekken).

En de selectie is daarnaast nog steeds te groot natuurlijk. Zelfs zonder extra versterkingen. Iemand als Sauer moet daarnaast gaan spelen. Zelfde geldt voor Zechiel en Milambo. Maar die gaan bij het eerste wellicht veel minuten kunnen maken. Voor Sauer lijkt dat wat verder weg op het moment.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2024 door T-FeYeN00rD --
bijft007
 bijft007 - vrijdag 09 augustus 2024 - 16:43   quote  deeplink  
Hij zal trouwens puur doelen op dat dat basisspelers waren en niet exact zelfde posities volgens mij,, want lijkt me dat ze ook wel erg tevreden zijn met zechiel bijvoorbeeld en kijkend waar ze nu het beste iets kunnen gebruiken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2024 door bijft007 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 09 augustus 2024 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2024 - 16:43 schreef bijft007 het volgende:
Hij zal trouwens puur doelen op dat dat basisspelers waren en niet exact zelfde posities volgens mij,, want lijkt me dat ze ook wel erg tevreden zijn met zechiel bijvoorbeeld en kijkend waar ze nu het beste iets kunnen gebruiken
Dat zal zeker een deel van het verhaal zijn ja
R()b
 R()b - vrijdag 09 augustus 2024 - 18:13   quote  deeplink  
Duidelijke persco trouwens
van geil
 van geil - vrijdag 09 augustus 2024 - 18:40   quote  deeplink  
Beetje late conclusie.weekje of 6/7
Jaja, negatief.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 09 augustus 2024 - 20:38   quote  deeplink  
Conclusie over benodigde spelers kan ook al van (veel) eerder zijn. Misschien is het vooral relevant dat het blijkbaar nog niet echt wil lukken met het binnenhalen van de gewenste versterkingen. Dat lijkt dat toch weer op half/eind augustus uit te lopen.

En dan maar hopen dat je niet teveel laat liggen tot dan.
van geil
 van geil - vrijdag 09 augustus 2024 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2024 - 20:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Conclusie over benodigde spelers kan ook al van (veel) eerder zijn. Misschien is het vooral relevant dat het blijkbaar nog niet echt wil lukken met het binnenhalen van de gewenste versterkingen. Dat lijkt dat toch weer op half/eind augustus uit te lopen.

En dan maar hopen dat je niet teveel laat liggen tot dan.
Maar dan zeg je eigenlijk dat de technische staf slecht huiswerk gedaan heeft.
Met een lijstje spelers, die helemaal niet willen en of haalbaar zijn?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 09 augustus 2024 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2024 - 20:52 schreef van geil het volgende:

[..]

Maar dan zeg je eigenlijk dat de technische staf slecht huiswerk gedaan heeft.
Met een lijstje spelers, die helemaal niet willen en of haalbaar zijn?
Mogelijk, maar in hoeverre dat waar is, is lastig aan te geven. Het hoeft ook zeker nog niet zo sterk gesteld te worden. Want de andere kant van het verhaal is dat de transfermarkt steeds meer los komt richting het einde, waardoor meer spelers beschikbaar komen.

En met technische staf doel je dan op DtK en de scouting neem ik aan. Vind het vanuit het perspectief van Priske logisch dat hij en zijn assistenten de spelers eerst aan het werk wil hebben gezien, voordat hij echt een goed oordeel kan vormen. Sommigen zijn ook pas een paar weken weer terug.

Maar goed, er is de afgelopen weken/maanden benadrukt dat een start als vorig seizoen voorkomen moet worden, want met een beetje pech is het verschil dan al gemaakt. PSV was bijna foutloos, maar we konden ook nooit echt de druk houden.

Dus als bovenstaande de insteek is (in een eerder stadium op niveau zijn) en we gaan richting half augustus en dan zie je wat Priske zegt en dan rijmt het niet.

Ik had daarom iets meer daadkracht verwacht. Of althans gehoopt. Met name gezien het gehamer op het hebben van een goede seizoenstart. Voorlopig speelt Lopez linksback, zijn voorin de vleugels en 10 nog steeds niet breed bezet. Paixao doet zijn best, maar is nog niet constant. En Stengs is onmisbaar. Als dan Hancko of Geert bijvoorbeeld straks nog vertrekken dan is dat ook niet echt lekker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2024 door T-FeYeN00rD --
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 10 augustus 2024 - 18:26   quote  deeplink  
Zaag zaag
tomson
 tomson - zaterdag 10 augustus 2024 - 18:27   quote  deeplink  
Hoe hij die streep in z'n boekje zette
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 augustus 2024 - 18:27   quote  deeplink  
Verkeerde keeper keuze.
VVout
 VVout - zaterdag 10 augustus 2024 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2024 - 18:27 schreef tomson het volgende:
Hoe hij die streep in z'n boekje zette
Juist ja en ik ook voor vanavond.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 augustus 2024 - 19:18   quote  deeplink  
Brian Priske heeft zijn eerste officiële wedstrijd als trainer van Feyenoord in De Kuip gelijkgespeeld. Zijn elftal had meer dan genoeg kansen om te winnen van Willem II, maar het net werd slechts één keer gevonden. Een penaltysituatie waarbij de VAR niet werkt en een knullig tegendoelpunt helpen dan ook absoluut niet mee.

"Het zijn de feiten en uiteraard is het heel teleurstellend", begint Priske tegenover ESPN. "We hadden alles in onze eigen handen en hebben niet veel kansen weggegeven. Het was echt een wedstrijd waarin we drie punten moesten pakken. De teleurstelling is een combinatie van alles. Uiteraard het resultaat, maar ook de goal die we tegen kregen. Timon maakte de verkeerde beslissing en dat weet hij zelf ook. De tegenstander geef je nu een punt die ze naar mijn mening niet verdiende."

"Het gaat alleen niet om verdienen of niet, de resultaten liegen niet", vervolgt Priske zijn verhaal. "Alle respect naar Willem II, want we hadden ook niet verwacht dat ze hier zouden komen om te domineren. Deze wedstrijden horen erbij en wij moeten dan zorgen dat het niet gebeurt zoals vandaag. In het begin van de tweede helft hadden we genoeg kansen om hier niet te praten over een tegenvallend resultaat."

Positie Zerrouki

Hans Kraay Jr. komt vervolgens met de vraag waarom Zerrouki constant de bal gaat ophalen bij de centrale verdedigers. "Er waren goede momenten waarin Ramiz zakte naar de laatste linie, maar ook momenten waar hij hoger op het veld moest blijven. We hebben dit ook besproken tijdens de rust. We moesten de posities iets meer houden zoals ze horen. Soms probeerden spelers hun eigen idee te vinden tijdens de wedstrijd en dat is ook belangrijk, maar soms maken ze beslissingen die niet in de structuur horen en dan gaat het mis. Daar moeten we de komende dagen naar kijken."

Kansen Gimenez

Tot slot krijgt Priske de vraag wat hij vond van de vorm van Santiago Gimenez. "Voetbal is een leuk spel. De ene week is iemand een held en dan de andere week totaal niet. Santi kwam terecht op goede posities en in gevaarlijke situaties. Vorige week maakte hij twee doelpunten en was hij overal bij betrokken. Vandaag kwam hij ook in goede posities, maar scoorde hij niet. Dat is iets waar we niet altijd de macht over hebben."
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 10 augustus 2024 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2024 - 18:27 schreef tomson het volgende:
Hoe hij die streep in z'n boekje zette
Vraag mij af door welke naam?
tomson
 tomson - zaterdag 10 augustus 2024 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2024 - 19:22 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Vraag mij af door welke naam?
Was best een lange streep
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 10 augustus 2024 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2024 - 19:44 schreef tomson het volgende:

[..]

Was best een lange streep
Kampioenschap
Leuv
 Leuv - zaterdag 10 augustus 2024 - 19:49   quote  deeplink  
Optyfen Prustke. Deze snapt niet eens hoe je 343 moet spelen. De minkukel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 augustus 2024 - 19:52   quote  deeplink  
Met de tactiek was niets mis. Veel overwicht, ruim voldoende kansen, bijna niets weggegeven. Maar als je meerdere opgelegde kansen mist en je keeper doet zoiets, dat kan je niet bij de trainer leggen m.i.

Laat onverlet dat er wel genoeg ruimte voor verbetering is. Je speelt thuis tegen een van de minste teams in de eredivisie, dus dan mag je ook wel een stuk beter zijn. Maar goed, laten we eerst maar een zorgen dat er een normale selectie staat.
Leuv
 Leuv - zaterdag 10 augustus 2024 - 19:59   quote  deeplink  
Prutske zijn tactiek is winnen met zo min mogelijk doelpunten. Dan ga je vaak tegen de lamp lopen met het elftal dat wij hebben. Ik wil liever met 6-4 dan met 2-0.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 10 augustus 2024 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2024 - 19:44 schreef tomson het volgende:

[..]

Was best een lange streep
En helemaal onderaan, Wellenreuther denk ik.
Leuv
 Leuv - zaterdag 10 augustus 2024 - 20:06   quote  deeplink  
343 met Kasanwirjo achterin. Werkelijk KKD niveau en dan niet de durf hebben 433 te gaan spelen. Ik was al volledig klaar met deze trainer maar dit zegt mij genoeg. Snel een andere trainer aanstellen en weer normaal 433 spelen.
deoudehappel
 deoudehappel - zaterdag 10 augustus 2024 - 20:09   quote  deeplink  
Ik vond Dordrecht tegen Emmen beter spelen gisteravond dan Feyenoord tegen Willem 2 vandaag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door deoudehappel --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 augustus 2024 - 20:11   quote  deeplink  
Niets kunnen zien, lastig in Engeland.
Veel kansen missen, traag en niet creatief, Timon weer blunderen?
De hand van Priske onzichtbaar?

Dan wordt het al zorgelijker.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 10 augustus 2024 - 20:18   quote  deeplink  
Wellenreuther is een ongeleid projectiel met uitkomen, had je vorige week ook de wedstrijd kunnen kosten.
Vorig seizoen deed ie dat amper, opdracht van Priske?
MMM
 MMM - zaterdag 10 augustus 2024 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2024 - 06:27 schreef MMM het volgende:
Moet wel echt stoppen met die onzin op Instagram.
Nu ook weer. Geen gezicht man.

Net als dat kringetje na elke wedstrijd op het veld met de hele selectie. Doe dat lekker in de kleedkamer:

Toneel allemaal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door MMM --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5183
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brian Priske topic









0.0114021