BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brian Priske topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leuv
 Leuv - vrijdag 16 augustus 2024 - 15:25   quote  deeplink  
Dus dan heb je dit verhaal en een week geleden start je thuis tegen W2 met Kasanwirjo in een 343 systeem. Het lult allemaal maar wat en snapt er geen hol van. Een prutser is het.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 augustus 2024 - 15:27   quote  deeplink  
Dit wordt geweldig
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 augustus 2024 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2024 - 15:25 schreef Leuv het volgende:
Een prutser is het.
Brian Prutske?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 augustus 2024 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2024 - 14:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Priske over competitiestart en uitduel met PEC Zwolle

Feyenoord bereidt zich voor op de tweede competitiewedstrijd van het seizoen, komende zondag uit tegen PEC Zwolle. De ploeg hoopt daarin de nare smaak van het puntenverlies in de eerste speelronde weg te spoelen. Vrijdag ging Brian Priske in op wat er los kwam na afgelopen weekend en blikte hij vooruit op het bezoek aan Zwolle.

Priske: ‘Ik lees en zie nog geen tiende van wat er allemaal over de club gezegd en geschreven wordt, maar heb natuurlijk wel meegekregen dat er na het teleurstellende resultaat tegen Willem II veel te doen is over het gehanteerde 3-4-3 systeem.’

‘Laat ik beginnen te zeggen dat dit systeem voor mij absoluut niet heilig is’, begon de Feyenoord-coach in een reactie daarop. ‘Waar je de spelers op het veld neerzet, is niet hetzelfde als met welke filosofie je speelt. Ik zie een systeem slechts als een middel en een filosofie als je belangrijkste wapen.’

‘De filosofie van deze club – attacking, brave and relentless (aanvallend met lef en met een hoge intensiteit) – is de filosofie waar ook ik voor sta. 100 procent! En ik ben bovenal een pragmatische coach. Dat wil zeggen dat ik, samen met de rest van de staf, voorafgaand aan elke wedstrijd weer kijk in welke formatie we met aanvallend en dominant voetbal de meeste kans hebben om te winnen. Die benadering zullen we samen in aanloop naar het duel met PEC Zwolle ook weer toepassen. Dat kan heel goed betekenen dat we zondag met een voor alle Feyenoorders vertrouwde 4-3-3 opstelling starten.’

‘Voor mij zit er sowieso veel overlap in beide systemen. Het gaat om nuanceverschillen. Dat je soms met een ander systeem kan spelen, zie ik als een extra troef voor een team. Waarbij ik besef dat vastigheid en vertrouwen ook zeer belangrijk zijn én dat we bij de keuzes ook zullen laten meewegen wat de club en de supporters, vanuit de aanvallende gedachte, graag zien.’

Bron: https://www.feyenoord.com/nl/news/priske-over-competitiestart-en-uitduel-met-pec-zwolle-160824
Let'a Goooo Brian

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 augustus 2024 door Leon FR1908 --
VVout
 VVout - vrijdag 16 augustus 2024 - 15:48   quote  deeplink  
https://one.feyenoord.nl/video/676697?showInterstitial=false
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 16 augustus 2024 - 16:03   quote  deeplink  
Geeft ook aan dat ie nog op extra versterking(en) hoopt, die Feyenoord verder kunnen brengen (maar dat nog niet makkelijk is). Met name met oog op de CL en het spelen om prijzen in zijn algemeenheid. Dus spelers voor de basis hebben we het dan over. Al zal elke trainer dat wel willen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 augustus 2024 door T-FeYeN00rD --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 16 augustus 2024 - 17:14   quote  deeplink  
Hoop echt dat het beter gaat' in ieder geval kansen afmaken
bijft007
 bijft007 - vrijdag 16 augustus 2024 - 17:24   quote  deeplink  
Je moet de man ook een serieuze kans geven he, ook amper basis team nog gespeeld op psv na wat gelijk resulteerde in overwinning, dus de man keihard afvallen is echt onterecht, dat onze reserves al stuk minder gelijk zijn is ook bekend das niks nieuws naar het lijkt dat we op sommige posities daarin ook weer groeien, je weet als supporters het na slot even bezien kan worden en hopen de nieuwe trainert redelijk gauw zn vaste kern kan formeren wat altijd helpt
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 16 augustus 2024 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2024 - 17:24 schreef bijft007 het volgende:
Je moet de man ook een serieuze kans geven he, ook amper basis team nog gespeeld op psv na wat gelijk resulteerde in overwinning, dus de man keihard afvallen is echt onterecht, dat onze reserves al stuk minder gelijk zijn is ook bekend das niks nieuws naar het lijkt dat we op sommige posities daarin ook weer groeien, je weet als supporters het na slot even bezien kan worden en hopen de nieuwe trainert redelijk gauw zn vaste kern kan formeren wat altijd helpt
Helemaal eens
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 16 augustus 2024 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2024 - 17:14 schreef piet de paler het volgende:
Hoop echt dat het beter gaat' in ieder geval kansen afmaken
Het gaat ook beter als je naar de resultaten kijkt. De eerste 2 belangrijke wedstrijden: JC-schaal nu gewonnen, verleden jaar verloren, eerste prijs van het seizoen. Eerste competitiewedstrijd nu gelijk, verleden jaar ook gelijk. Verleden jaar heel veel kansen nodig, nu ook. Dus om Priske nu al af te branden of om je meer zorgen te maken over de resultaten dan vorig seizoen is een beetje voorbarig. Laten we eind september eens de eerste balans opmaken.
VVout
 VVout - vrijdag 16 augustus 2024 - 18:41   quote  deeplink  
Zijn gewoon een hoop Feyenoorders bezorgd, maar naar mijn smaak ook gewoon een kans geven en niet zo afbranden bij de kleinste tegenslag die er opduikt. Lijkt wel of de snipers in de aanslag leggen, om deze momenten uit te vergroten met veel kabaal.
Leuv
 Leuv - vrijdag 16 augustus 2024 - 19:41   quote  deeplink  
Kansen genoeg al gehad maar stug volhouden aan dit idiote systeem weet mij niet te overtuigen.
Als we onze vleugelverdedigers als meest belangrijke spelers bombarderen ben ik wel klaar met deze Prutske. Voor mij is het 433 en niets anders

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 augustus 2024 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 augustus 2024 - 20:22   quote  deeplink  
Lekker ouderwets
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 16 augustus 2024 - 20:51   quote  deeplink  
Leuv maakt de blits met z'n Puch Maxi in zijn dorp.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 augustus 2024 - 20:52   quote  deeplink  
Matje onder dat potje vandaan en gaan.
VVout
 VVout - vrijdag 16 augustus 2024 - 21:01   quote  deeplink  
🤣🤣🤣
Alexmem
 Alexmem - vrijdag 16 augustus 2024 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2024 - 19:41 schreef Leuv het volgende:
Kansen genoeg al gehad maar stug volhouden aan dit idiote systeem …. Voor mij is het 433 en niets anders
Over stug volhouden gesproken.
Klinkt als iets met een pot en een ketel. Alleen ben jij niet aangesteld als trainer van Feyenoord.
VVout
 VVout - zaterdag 17 augustus 2024 - 07:52   quote  deeplink  
T‘s maar wat Priske in de persco aangaf. Blijft gewoon maar een startpositie, inschuiven kan je vanuit 3-4-3 of net zo van 4-3-3 en je staat het zelfde. Waneer houdt die suffe discussie eens op:
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 augustus 2024 - 07:55   quote  deeplink  
Nooit. Dat is de stok om mee te slaan.
Simpel omdat voor het oog bijna dezelfde selectie als vorig seizoen staat.
En als je dan twee keer verliest in de voorbereiding en gelijkspeelt tegen Willem II thuis is dat lekker meppen.

Alle nuance verder negeren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 augustus 2024 door Stylzz --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 augustus 2024 - 14:37   quote  deeplink  
Tis allemaal waar.
Maar resultaatkijkers hebben nu even voeding gekregen, en dan wordt een 1-1 uitvergroot door een JC-aschaal weer te verkleinen.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 17 augustus 2024 - 15:19   quote  deeplink  
Onze nieuwe trainert is pas net geland rotterdam zuid en notebene pas 2 wedstrijden gespeeld met psv winst en gelijk w2,,en wordt al neergehaald alsof hij er al maanden zit na wekenlange mindere resultaten, dat het lastig wordt na slot oke,, weten we allemaal ook al zou het 433 zijn,, nu is Priske de naam maar was het een ander geweest (behalve van Persie) had die ook aan de beurt geweest

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 augustus 2024 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 17 augustus 2024 - 15:26   quote  deeplink  
Een buitenlander neermeppen met een eigen mening/visie in combinatie nederlaag w2, en inderdaad winst psv lijkt al weggestopt te zijn, is makkelijk scoren
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 17 augustus 2024 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2024 - 15:26 schreef bijft007 het volgende:
Een buitenlander neermeppen met een eigen mening/visie in combinatie nederlaag w2, en inderdaad winst psv lijkt al weggestopt te zijn, is makkelijk scoren
Scoort er iig nog iemand makkelijk 😅
bijft007
 bijft007 - zaterdag 17 augustus 2024 - 17:08   quote  deeplink  
Haha dat dan weer wel😂
PieterBos
 PieterBos - zondag 18 augustus 2024 - 16:43   quote  deeplink  
Johan Fruitschaal, 2 punten meer en doelsaldo +4 in de competitie tov vorig jaar na 2 wedstrijden.
Hiep hiep hoera Priske 😄
bijft007
 bijft007 - zondag 18 augustus 2024 - 16:44   quote  deeplink  
Priske💪🥳
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 augustus 2024 - 16:56   quote  deeplink  
Die gaat nog wel een Priske winnen bij ons denk ik
bijft007
 bijft007 - zondag 18 augustus 2024 - 16:58   quote  deeplink  
Jaaaaa
bijft007
 bijft007 - zondag 18 augustus 2024 - 16:59   quote  deeplink  
Hopelijk nu het gezever en het zoeken op alles en iedereen wat verstomd, wordt daar echt panisch van, en ook nooit goed voor de prestaties en je club,, rustig je ding kunnen doen altijd beter om tot goeie prestaties te komen
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2024 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 augustus 2024 - 17:00   quote  deeplink  
Hahahaha
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 augustus 2024 - 17:21   quote  deeplink  
Vind t verdedigend kwetsbaar
Misschien nog groeien
Misschien Beelen straks erbij de sleutel
Misschien een andere zes
Maar t klopt regelmatig niet
bijft007
 bijft007 - zondag 18 augustus 2024 - 17:24   quote  deeplink  
Dat is waar hoor,, is nog natuurlijk nog genoeg werk aan de winkel, in verdedigend opzicht maar ook het simpeler kansen uitspelen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 augustus 2024 - 17:24   quote  deeplink  
Priske: "Er moet nog genoeg werk verricht worden"

Brian Priske heeft zijn eerste overwinning in de competitie als trainer van Feyenoord te pakken. De Rotterdammers hadden totaal geen moeite met PEC Zwolle en wonnen uiteindelijk met 1-5. Zowel vlak na de aftrap als vlak na rust was Feyenoord trefzeker en dat zorgde voor relatief een makkelijk verloop van de wedstrijd.

"Ik denk dat het een beetje schommelde", begint Priske tegenover ESPN. De trainer geeft antwoord op de vraag wat hij van de uitvoering van zijn elftal vond. "Het resultaat is in meerdere opzichten goed. Maar er zijn nog steeds dingen die we moeten verbeteren. Met alle respect naar PEC, maar wij kunnen echt beter en we moeten een aantal kleine fouten weghalen uit ons spel. Ik ben niet blij met de kans die we tegen kregen na dertig seconden."

"Tegelijkertijd moeten we ook blij zijn met de drie punten en een goede wedstrijd", vervolgt de Deen die vooral blij is met zijn eerste overwinning in de Eredivisie. "Ik zag veel dingen terugkomen in het systeem. Uiteindelijk is het aan de spelers welke positie ze kiezen. We zagen ook wat Lutsha ons kan bieden als centrale verdediger. Ik zag veel goede dingen in de wedstrijd die we kunnen meenemen. Maar zoals ik zei zijn er ook genoeg dingen die we moeten verbeteren, zoals het laatste tegendoelpunt bijvoorbeeld."

Na het vijfde doelpunt van Feyenoord leek het spel wat minder te worden en lieten de spelers van Priske de duels iets makkelijker voorbij schieten. "Natuurlijk wil je dat je spelers altijd hongerig en scherp blijven. Vandaag hebben we het gelukkig gemanaged en het is ook nog maar het begin van het seizoen. Er komt ook een belangrijke wedstrijd aan volgend weekend."

Versterkingen
De selectie van Feyenoord lijkt langzamerhand steeds completer te worden, maar met nog ruim twee weken te gaan op de transfermarkt kan er nog genoeg gebeuren. "Voor elke club die meedoet om het kampioenschap geldt dat je je spelers aan boord wil houden. Tegelijkertijd wil je dan ook nog je elftal versterken. Dat is ook iets waar we mee bezig zijn en dat is normaal. We moeten ons voorbereiden op de Champions League waar we hele andere tegenstanders treffen. Er moet nog genoeg werk verricht worden."

Bron: https://www.fr12.nl/nieuws/priske-er-moet-nog-genoeg-werk-verricht-worden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 augustus 2024 - 17:27   quote  deeplink  
Hup Brian!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 augustus 2024 - 17:58   quote  deeplink  
Meen dat Hancko ook nog eens aangaf dat Priske op meerdere systemen inzet. Afhankelijk van de tegenstander. Dus wel degelijk ook de speelwijze van je opponent meenemen.
Dat heb je niet een paar weken erin gekregen.
3-4-3 of 4-3-3, of 5-3-2: Priske gaat voor variabelen, maar moet ook ontdekken of hij daar de selectie voor heeft.
Kun je ook durf noemen.

Het spel tegen Pec oogde in ieder geval wat creatiever, met snellere opbouw.In 4-3-3 ja.
CobusIII
 CobusIII - maandag 19 augustus 2024 - 09:21   quote  deeplink  
Het interview met Priske na de wedstrijd beviel mij wel.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 19 augustus 2024 - 09:32   quote  deeplink  
Was dacht ik ook een reden voor het aanstellen van Priske, het spelen in meerdere systemen. Gelukkig dat ie dus daarin niet te star is maar realistisch aanpast aan de situatie.
deoudehappel
 deoudehappel - maandag 19 augustus 2024 - 10:09   quote  deeplink  
Ik zie nu sinds jaren tactiek bij vrije trappen en in mindere mate corners. Een verademing.
MMM
 MMM - zondag 25 augustus 2024 - 15:55   quote  deeplink  
Lekker gewisseld man!
MMM
 MMM - zondag 25 augustus 2024 - 16:29   quote  deeplink  
Tijd voor weer een rondje en Instagram post.
ar
 ar - zondag 25 augustus 2024 - 16:31   quote  deeplink  
Nog lang geen chemie
tomson
 tomson - zondag 25 augustus 2024 - 16:31   quote  deeplink  
Dat achterlijke kringetje na de wedstrijd. Doe je verhaal lekker in de kleedkamer joh. Begint me steeds meer tegen te staan die maniertjes
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 augustus 2024 - 16:32   quote  deeplink  
Allemaal emotie.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 25 augustus 2024 - 16:33   quote  deeplink  
Pfff

Geen goede indruk, lijkt t gewoon niet te weten
van geil
 van geil - zondag 25 augustus 2024 - 16:45   quote  deeplink  
Brian heeft ook weinig keus .
De selectie is totaal niet op orde.
MMM
 MMM - zondag 25 augustus 2024 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2024 - 16:45 schreef van geil het volgende:
Brian heeft ook weinig keus .
De selectie is totaal niet op orde.
Daar heb je een punt.

Maar zijn wisselbeleid was schandalig. Zerrouki had ik gewisseld in de rust en niet Zechiël.

En waarom moet die Ueda erin? Die kan niets. Carranza?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 augustus 2024 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2024 - 16:46 schreef MMM het volgende:

[..]

Daar heb je een punt.

Maar zijn wisselbeleid was schandalig. Zerrouki had ik gewisseld in de rust en niet Zechiël.

En waarom moet die Ueda erin? Die kan niets. Carranza?
Carranza is toch ook meer hoop dan verwachting, zolang we hem niet hebben zien spelen? En Zechiel speelde geen goede wedstrijd, zo is het ook.
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 augustus 2024 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2024 - 16:45 schreef van geil het volgende:
Brian heeft ook weinig keus .
De selectie is totaal niet op orde.
Maar wij dachten dat er geld was.....................
We zijn gewoon begodverdomstraalt........juichen om het binnenhalen van mls spelers, en 3e divisie spelers.
We moeten het hier mee gaan doen
Verbijt de pijn en doorgaan
MMM
 MMM - zondag 25 augustus 2024 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2024 - 16:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Carranza is toch ook meer hoop dan verwachting, zolang we hem niet hebben zien spelen? En Zechiel speelde geen goede wedstrijd, zo is het ook.
Als Carranza nog minder is dan Ueda dan kunnen we onze vriend Dennis weer aankijken
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 augustus 2024 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2024 - 16:49 schreef MMM het volgende:

[..]

Als Carranza nog minder is dan Ueda dan kunnen we onze vriend Dennis weer aankijken
Dat wel ja. Weet ook niet hoeveel vertrouwen je in iemand kan hebben die als derde spits is gehaald, maar goed. Welk niveau hij heeft, geen idee.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brian Priske topic









0.0139050