BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brian Priske topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 augustus 2024 - 16:55   quote  deeplink  
Ben zijn gepreek nu even zat
CobusIII
 CobusIII - zondag 25 augustus 2024 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2024 - 16:55 schreef piet de paler het volgende:
Ben zijn gepreek nu even zat
Beetje makkelijk. Als hij wint zijn dit soort bijzaken ineens prachtig, nu ga je je er aan ergeren.
Het is gewoon niet zo relevant.
MMM
 MMM - zondag 25 augustus 2024 - 17:13   quote  deeplink  
Toch op Twitter ook wel wat accounts, met connecties/vrienden binnen de selectie, die zeggen dat er geen vertrouwen is in Priske

Vind ik wel zorgwekkend.
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 augustus 2024 - 17:14   quote  deeplink  
Dat er zo veel slap geluld en gezaagd wordt
Zeker zorgwekkend
ar
 ar - zondag 25 augustus 2024 - 17:15   quote  deeplink  
Jaaa muiten!
MMM
 MMM - zondag 25 augustus 2024 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2024 - 17:14 schreef Stylzz het volgende:
Dat er zo veel slap geluld en gezaagd wordt
Zeker zorgwekkend
Ik filter de meeste fake accounts er ook well uit. Maar nu toch wel een paar die vaker goed zitten met opstellingen ed
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 25 augustus 2024 - 17:26   quote  deeplink  
T zit in ieder geval niet goed.

En na de zogezegde intensieve voorbereiding mocht ie tegen nu toch wel een beetje een idee hebben, of aan de bel getrokken hebben.
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 augustus 2024 - 17:27   quote  deeplink  
Dat heeft ie toch ook
Roept al weken dat hij versterkingen verwacht
CobusIII
 CobusIII - zondag 25 augustus 2024 - 17:32   quote  deeplink  
Slaat toch nergens op. laat priske gewoon zijn ding doen en dan zien we het wel.
Slot had het niet veel beter gedaan deze eerste wedstrijden. Spelers moeten wennen, transferchaos, soms wat pech, soms wat mazzel...het is elk jaar hetzelfde.
Bij psv heeft het vorig seizoen goed uitgepakt. Maar vergis je niet, die hebben een groot financieel risico genomen. Ze zij all-in gegaan met de aanschaf van dure spelers in de hoop de CL te halen (de goudpot) Dat heeft goed uitgepakt achteraf. Stel dat het tegen had gezeten dan hadden ze nu in dezelfde situatie verkeerd als 020.
kenny
 kenny - zondag 25 augustus 2024 - 17:36   quote  deeplink  
beetje makkelijk om je pijlen nu op priske af te vuren , dat kan je beter op DtK doen die tot nu toe deze kut selectie heeft samengesteld
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 augustus 2024 - 17:37   quote  deeplink  
Hmmm, vandaag opvallend apathisch spel en weinig creativiteit.
Voor het eerst ook dat we amper echt gevaarlijk waren en verdedigend kwetsbaarder waren.

Maar zeker, eerst nog eens volgende week zien.
MightyAce
 MightyAce - zondag 25 augustus 2024 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2024 - 17:32 schreef CobusIII het volgende:
Slaat toch nergens op. laat priske gewoon zijn ding doen en dan zien we het wel.
Slot had het niet veel beter gedaan deze eerste wedstrijden. Spelers moeten wennen, transferchaos, soms wat pech, soms wat mazzel...het is elk jaar hetzelfde.
Bij psv heeft het vorig seizoen goed uitgepakt. Maar vergis je niet, die hebben een groot financieel risico genomen. Ze zij all-in gegaan met de aanschaf van dure spelers in de hoop de CL te halen (de goudpot) Dat heeft goed uitgepakt achteraf. Stel dat het tegen had gezeten dan hadden ze nu in dezelfde situatie verkeerd als 020.
Maar PSV kan geld uitgeven en wij helemaal niks lijkt het. Klopt gewoon niet.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 25 augustus 2024 - 18:05   quote  deeplink  
Priske verwacht ook dat Feyenoord zich nog zal roeren op de transfermarkt, die alweer bijna sluit. "Ik zeg dit al langere tijd, maar ik verwacht dat er nog kwaliteitsspelers zullen komen. Dat wil iedereen, maar zoals ik ook al gezegd heb: zo makkelijk is dat niet. We doen ons best. De jongens die hier zijn werken elke dag hard, maar ik verwacht dat dit een goede week wordt voor ons. Er zullen nieuwe spelers komen, terwijl we nu ook al kwaliteit hier hebben."
van geil
 van geil - zondag 25 augustus 2024 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2024 - 17:36 schreef kenny het volgende:
beetje makkelijk om je pijlen nu op priske af te vuren , dat kan je beter op DtK doen die tot nu toe deze kut selectie heeft samengesteld
Ja eens.
MMM
 MMM - maandag 26 augustus 2024 - 12:01   quote  deeplink  
Gisterenavond was er nog een meeting op de club, natuurlijk vallen er dan harde woorden. Priske aangegeven dat hem beloftes zijn gedaan die (nog) niet zijn waargemaakt.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 26 augustus 2024 - 12:03   quote  deeplink  
Nu lekker 2 weken de tijd om orde op zaken te stellen.
kenny
 kenny - maandag 26 augustus 2024 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 12:01 schreef MMM het volgende:
Gisterenavond was er nog een meeting op de club, natuurlijk vallen er dan harde woorden. Priske aangegeven dat hem beloftes zijn gedaan die (nog) niet zijn waargemaakt.
ik zei het al eerder DtK laat priske verzuipen , word er niet gepresteerd is priske de gebeten hond en vliegt hij er uit
terwijl deze selectie is samengesteld door DtK die denkt TD te kunnen spelen
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 augustus 2024 - 12:32   quote  deeplink  
Bron is Rutger.

Tja.

Zal best wat waar van zijn hoor, maar Rutger laat al tijden geen moment onbenut om tK of Slot een veeg uit de pan te geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2024 door Stylzz --
Leuv
 Leuv - maandag 26 augustus 2024 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 12:01 schreef MMM het volgende:
Gisterenavond was er nog een meeting op de club, natuurlijk vallen er dan harde woorden. Priske aangegeven dat hem beloftes zijn gedaan die (nog) niet zijn waargemaakt.
Wat een onzin. Hij maakt zelf deze vreemde keuzes met de opstelling. Te Kloese maakt er een puinhoop van maar een goede trainer (zie Slot) die weet daarmee om te gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2024 door Leuv --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 augustus 2024 - 16:09   quote  deeplink  
Lol, nu is Slot ineens een goede trainer 😂😂
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 augustus 2024 - 16:19   quote  deeplink  
Hahaha scherp
tomson
 tomson - maandag 26 augustus 2024 - 16:23   quote  deeplink  
Alles krampachtig anders te willen doen dan Slot is sws een domme insteek. Als iets werkt waarom moet het dan ineens helemaal anders ingevuld worden ?
If it aint broke, don't try to fix it.
Spelers die vorig seizoen gewoon wisten wat ze moesten doen lopen nu opeens als verdwaald rond.
Allerlei onderlinge irritaties in groep die een paar maanden terug nog te boek stond als "een vriendenteam" . Zichtbare uitingen
van ontevredenheid bij een wissel waar daar vorig seizoen gewoon gedisciplineerd mee omgegaan werd. Binnen 3 wedstrijden borrelt de onvrede al aan de oppervlakte, dat heb ik niet meer gezien sinds Verbeek en dat is imo een heel slecht teken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2024 door tomson --
deoudehappel
 deoudehappel - maandag 26 augustus 2024 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 16:23 schreef tomson het volgende:
Alles krampachtig anders te willen doen dan Slot is sws een domme insteek. Als iets werkt waarom moet het dan ineens helemaal anders ingevuld worden ?
If it aint broke, don't try to fix it.
Spelers die vorig seizoen gewoon wisten wat ze moesten doen lopen nu opeens als verdwaald rond.
Allerlei onderlinge irritaties in groep die een paar maanden terug nog te boek stond als "een vriendenteam" . Zichtbare uitingen
van ontevredenheid bij een wissel waar daar vorig seizoen gewoon gedisciplineerd mee omgegaan werd. Binnen 3 wedstrijden borrelt de onvrede al aan de oppervlakte, dat heb ik niet meer gezien sinds Verbeek en dat is imo een heel slecht teken..
Volledig mee eens, zeker gezien het feit dat Priske niet van een echte topclub komt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 26 augustus 2024 - 16:33   quote  deeplink  
Priske probeert helemaal niet zoveel anders te doen. We spelen dezelfde formatie, met voor zover mogelijk dezelfde spelers, maar we lopen tegen dezelfde problemen aan die er onder Slot ook waren.

Ja hij probeert Feyenoord wat flexibeler te maken door de spelers ook te wennen aan 3-4-3. En details worden altijd wel wat anders ingevuld. Er bestaat geen kloon van Slot. En krampachtig alles hetzelfde willen houden werkt vaak ook averechts.

Gun die man een kans, met een volledige selectie. Is het over een paar maanden niks, kan je beginnen met zagen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2024 door T-FeYeN00rD --
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 augustus 2024 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 16:23 schreef tomson het volgende:
Alles krampachtig anders te willen doen dan Slot is sws een domme insteek. Als iets werkt waarom moet het dan ineens helemaal anders ingevuld worden ?
If it aint broke, don't try to fix it.
Spelers die vorig seizoen gewoon wisten wat ze moesten doen lopen nu opeens als verdwaald rond.
Allerlei onderlinge irritaties in groep die een paar maanden terug nog te boek stond als "een vriendenteam" . Zichtbare uitingen
van ontevredenheid bij een wissel waar daar vorig seizoen gewoon gedisciplineerd mee omgegaan werd. Binnen 3 wedstrijden borrelt de onvrede al aan de oppervlakte, dat heb ik niet meer gezien sinds Verbeek en dat is imo een heel slecht teken..
Ik zou me pas zorgen maken als men nu niet ontevreden was.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 26 augustus 2024 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 16:23 schreef tomson het volgende:
Alles krampachtig anders te willen doen dan Slot is sws een domme insteek. Als iets werkt waarom moet het dan ineens helemaal anders ingevuld worden ?
If it aint broke, don't try to fix it.
Spelers die vorig seizoen gewoon wisten wat ze moesten doen lopen nu opeens als verdwaald rond.
Allerlei onderlinge irritaties in groep die een paar maanden terug nog te boek stond als "een vriendenteam" . Zichtbare uitingen
van ontevredenheid bij een wissel waar daar vorig seizoen gewoon gedisciplineerd mee omgegaan werd. Binnen 3 wedstrijden borrelt de onvrede al aan de oppervlakte, dat heb ik niet meer gezien sinds Verbeek en dat is imo een heel slecht teken..
Veel recenter. Berghuis en Advocaat bijvoorbeeld nog. Zo'n beetje elke trainer voor Slot. En als Slot verloren had tegen Drita, was het misschien toen ook al raak geweest.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 26 augustus 2024 - 16:37   quote  deeplink  
Kan me onder Slot ook wel wat ontvreden gezichten herinneren na een wissel trouwens. Maar goed, als je wint heb je vrienden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 augustus 2024 - 16:43   quote  deeplink  
Zo simpel is het wel
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 augustus 2024 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 16:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Priske probeert helemaal niet zoveel anders te doen. We spelen dezelfde formatie, met voor zover mogelijk dezelfde spelers, maar we lopen tegen dezelfde problemen aan die er onder Slot ook waren.

Ja hij probeert Feyenoord wat flexibeler te maken door de spelers ook te wennen aan 3-4-3. En details worden altijd wel wat anders ingevuld. Er bestaat geen kloon van Slot. En krampachtig alles hetzelfde willen houden werkt vaak ook averechts.

Gun die man een kans, met een volledige selectie. Is het over een paar maanden niks, kan je beginnen met zagen.
Sluit ik me bij aan.
Wedstrijd gisteren geeft wel te denken, maar 1 zwaluw kan niet meteen winter maken...
Zo wordt er helaas al wel gereageerd.

De apathische spelwijze, de non-creativiteit, het los zandgehalte kunnen we niet negeren.
Sparta had meer kansen dan we voorheen in 3 seizoenen toelieten.

Priske verdient alle kans.
van geil
 van geil - maandag 26 augustus 2024 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 16:43 schreef Leon FR1908 het volgende:
Zo simpel is het wel
Zijn vrouw steunt hem.
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 augustus 2024 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 16:59 schreef van geil het volgende:

[..]

Zijn vrouw steunt hem.
Op afstand
Beetje videobellen
van geil
 van geil - maandag 26 augustus 2024 - 17:01   quote  deeplink  
:)
tomson
 tomson - maandag 26 augustus 2024 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 16:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Veel recenter. Berghuis en Advocaat bijvoorbeeld nog. Zo'n beetje elke trainer voor Slot. En als Slot verloren had tegen Drita, was het misschien toen ook al raak geweest.
Berghuis was een individuele dissident. De rest van de selectie kon z'n bloed wel zuipen 🤪
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 26 augustus 2024 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 17:42 schreef tomson het volgende:

[..]

Berghuis was een individuele dissident. De rest van de selectie kon z'n bloed wel zuipen 🤪
De meest voorname, maar niet de enige dacht ik. Als het ging om tactiek enzo. Dat was ie wel toen ie zijn vertrek aankondigde, toen was hij wel klaar in de selectie ja hahaha.
tomson
 tomson - maandag 26 augustus 2024 - 17:47   quote  deeplink  
Maar prima hoor ik wacht nog wel een paar maandjes met zagen. Ik moest er gewoon even uitgooien wat me dwars zat.. @ T
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 augustus 2024 - 17:48   quote  deeplink  
Senesi plaatste een gif van een kerel die de tafel schoonveegde met een kind
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 26 augustus 2024 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 17:47 schreef tomson het volgende:
Maar prima hoor ik wacht nog wel een paar maandjes met zagen. Ik moest er gewoon even uitgooien wat me dwars zat.. @ T
hahaha, prima joh! Gooi het eruit hoor! Maar ik moest even tegenwicht bieden. Was toevallig onder jouw reactie, maar was breder gericht.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 26 augustus 2024 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 17:48 schreef Leon FR1908 het volgende:
Senesi plaatste een gif van een kerel die de tafel schoonveegde met een kind
Bij zijn vertrek inderdaad ja. Bij die gelekt appjes toch? Geloof dat Jens en Linssen ook nog wat zeiden.
tomson
 tomson - maandag 26 augustus 2024 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 17:48 schreef Leon FR1908 het volgende:
Senesi plaatste een gif van een kerel die de tafel schoonveegde met een kind
Dat was echt goud toen🤣
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 augustus 2024 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 17:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Bij zijn vertrek inderdaad ja. Bij die gelekt appjes toch? Geloof dat Jens en Linssen ook nog wat zeiden.
Ja klopt hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 augustus 2024 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 17:53 schreef tomson het volgende:

[..]

Dat was echt goud toen🤣
100% 🤣
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 27 augustus 2024 - 08:48   quote  deeplink  
Ik ben wel benieuwd wie er in de selectie kan voldoen aan het spel wat Priske voor ogen heeft. Hoge intensiteit en hoge druk 90 minuten lang.
Stengs kan dat niet, igor kan dat niet, Gimenez een beetje, Zerrouki kan dat niet, Timber een beetje, Ivanusec kan dat niet, Smal denk ik ook niet, Milambo nog niet, Zechiel nog niet. Zijn er gewoon teveel die dat niet kunnen opbrengen. het is niet alleen fysiek, maar ook mentaal.
In het eerste jaar van Slot zag je het wel met spelers als Linsen, Til en Pedersen. Geen goede voetballers maar ze konden wel 90 minuten gaan. Toen die vertrokken zag je het spel onder Slot ook veranderen.
Ik ben absoluut geen fan van Til maar ik denk dat hij nu bij ons niet zou misstaan.
De hamvraag is of Priske zich gaat aanpassen aan de selectie of dat hij de boel gaat omvormen. Als het tweede waar is dan wordt dit ws een tussenjaar.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 27 augustus 2024 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2024 - 08:48 schreef CobusIII het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie er in de selectie kan voldoen aan het spel wat Priske voor ogen heeft. Hoge intensiteit en hoge druk 90 minuten lang.
Stengs kan dat niet, igor kan dat niet, Gimenez een beetje, Zerrouki kan dat niet, Timber een beetje, Ivanusec kan dat niet, Smal denk ik ook niet, Milambo nog niet, Zechiel nog niet. Zijn er gewoon teveel die dat niet kunnen opbrengen. het is niet alleen fysiek, maar ook mentaal.
In het eerste jaar van Slot zag je het wel met spelers als Linsen, Til en Pedersen. Geen goede voetballers maar ze konden wel 90 minuten gaan. Toen die vertrokken zag je het spel onder Slot ook veranderen.
Ik ben absoluut geen fan van Til maar ik denk dat hij nu bij ons niet zou misstaan.
De hamvraag is of Priske zich gaat aanpassen aan de selectie of dat hij de boel gaat omvormen. Als het tweede waar is dan wordt dit ws een tussenjaar.
Niet veel blijkbaar. Intensief druk zetten lukt vooralsnog voor geen meter.
van geil
 van geil - dinsdag 27 augustus 2024 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2024 - 09:52 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Niet veel blijkbaar. Intensief druk zetten lukt vooralsnog voor geen meter.
Op de eigen keeper zit er anders goed ingeslepen.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 29 augustus 2024 - 22:15   quote  deeplink  
Hij is niet te benijden. Speelt geen competitie aankomende weken, geblesseerden, paar sterhkhouders weg, kan niet volledig trainen want de helft van zijn selectie heeft interland verplichtingen en meteen dan je eerste CL wedstrijd met een niet ingespeeld team.
van geil
 van geil - donderdag 29 augustus 2024 - 22:21   quote  deeplink  
Je versterkingen vliegen uit.
van geil
 van geil - vrijdag 30 augustus 2024 - 19:49   quote  deeplink  
🙏
tomson
 tomson - vrijdag 30 augustus 2024 - 20:59   quote  deeplink  
Godsamme krakepitten
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 30 augustus 2024 - 21:02   quote  deeplink  
Heb geen medelijden met Priske begin nu al genoeg te krijgen van zijn gepreek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 augustus 2024 door piet de paler --
van geil
 van geil - vrijdag 30 augustus 2024 - 21:20   quote  deeplink  
Lad os bede.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brian Priske topic









0.0141808