|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Timber gaat zowiezo spelen, indien fit.
Zou een middenveld Hwang, Timber, Stengs kunnen?
In een gewone 4-3-3
Read rechtsback idd
Die Moussa rechtsvoor dan?
Zechiel en Milambo wel veel speelminuten geven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 21:33 schreef Cruzcontrol het volgende:Timber gaat zowiezo spelen, indien fit. Zou een middenveld Hwang, Timber, Stengs kunnen? In een gewone 4-3-3 Read rechtsback idd Die Moussa rechtsvoor dan? Zechiel en Milambo wel veel speelminuten geven Dat kan wel Maar dan moet je je spelvisie veranderen. En minimaal drie mensen achter de bal houden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar ja, een blessure, en dat kan ook weer het putje in. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Of je moet een transfervrij konijn uit de hoed kunnen toveren |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik benijd Priske niet. Het is gewoon incompleet. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zal zowiezo moeten, want een Wieffer heb je nu eenmaal niet meer. De enige die dat eigenlijk zou kunnen in mijn ogen is eigenlijk Hancko.. Maar die heb je vanachter echt wel nodig.
Dus Priske met gewoon een niet al te ingewikkeld systeem nu kiezen, wat de huidige spelers kunnen behappen, en van daaruit verder bouwen, per direct.
Slot had t in eerste seizoen ook moeilijk, maar net 3e in Eredivisie, en werd uiteindelijk een prachtig seizoen door de Conference League..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, maar nu derde is een ramp. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ja, maar was maar ff in perspectief te plaatsen.
2e moet je wel worden, maar dan moet je vanaf nu keiharde keuzes maken in systeem en speelwijze, in functie van de spelers die er wel zijn, en niet die je had willen hebben.
Wat dat betreft geen tijd te verliezen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 21:49 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Ja, maar was maar ff in perspectief te plaatsen. 2e moet je wel worden, maar dan moet je vanaf nu keiharde keuzes maken in systeem en speelwijze, in functie van de spelers die er wel zijn, en niet die je had willen hebben. Wat dat betreft geen tijd te verliezen. 2e... nou ik ben alvast aan het duimen en een klavertje vier aan het zoeken in de tuin. Hoop het voor onze club, maar ik ben bang dat het een lang en zeer wisselvallig seizoen gaat worden op deze wijze. En hou dan ook gewoon rekening met een plekje 4 of 5. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen enkele aanleiding meer om Zerrouki als basisspeler te handhaven. Hwang is wel een mannetje, verbaasde zich over vrijgelaten Leverkusen-spelers. Zerrouki en Lotomba dissonanten daarin.
Wel wat meer lijn in het spel, maar mede ook omdat Leverkusen dat toeliet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 22:12 schreef FR-Henk het volgende:Geen enkele aanleiding meer om Zerrouki als basisspeler te handhaven. Hwang is wel een mannetje, verbaasde zich over vrijgelaten Leverkusen-spelers. Zerrouki en Lotomba dissonanten daarin. Hijzelf ook, kan komen dat hij nog onbekend is met de spelwijze. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nummer 3 speelt wel voorrondes CL toch? Mogelijke ontsnapping. Dan moet je twee voorrondes overleven. Daarin zitten ook wel goede ploegen natuurlijk, maar die zou je misschien kunnen hebben. Dit jaar waren dat Lille, Slavia Praag, Dynamo Kiev en Red Bull Salzburg in de playoffronde voor niet-kampioenen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Gooi die Prutske er morgen maar uit en red wat er nog te redden valt. Stel Pastoor maar aan en ga gewoon gewaagd de Hollandse school spelen 433 en niets anders. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pastoor? Godverredomme, lijkt hier een wel religieuze aekte. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ja die is beschikbaar en durft wel vooruit te spelen. Beter is nu niet beschikbaar. Te Kloese heeft zwaar geblunderd dus je verlies pakken zorgen dat het weer stabiel wordt en verder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 22:48 schreef Leuv het volgende:[..] Ja die is beschikbaar en durft wel vooruit te spelen. Beter is nu niet beschikbaar. Te Kloese heeft zwaar geblunderd dus je verlies pakken zorgen dat het weer stabiel wordt en verder. Kun je Pastoor wel willen, maar die heeft bewust even een stap terug gezet. En dan is Feyenoord vanuit die optiek helemaal niet de club waar ie zou moeten beginnen.
Of het Legioen hem dan pruimt, ook maar zien. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 23:04 schreef FR-Henk het volgende:[..] Kun je Pastoor wel willen, maar die heeft bewust even een stap terug gezet. En dan is Feyenoord vanuit die optiek helemaal niet de club waar ie zou moeten beginnen. Of het Legioen hem dan pruimt, ook maar zien. Eens maar dit kan ook niet zo verder gaan. Beter is niet beschikbaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Volkomen eens met wat hij hier zegt. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Pek en veren, gaat dit seizoen niet afmaken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Prima toch? Keurig verwoord ook zonder uit zijn slof te schieten.
Ik hoop dat hij het tij kan keren. En ik hoop dat de selectie nog in hem gelooft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 september 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Mijn vertrouwen in hem was eiegenlijk al heel snel verdwenen. Het afserveren van bepaalde jeugdspelers die in potentie beter zijn dan wat er nu staat heeft mijn vetrouwen in hem geen goed gedaan. Ook zijn hele spelopvatting vind ik volkomen verkeerd. Wij horen altijd in een 433 te starten waarin iedereen op zijn eigen vaste plek staat. Kom je op die plek dan iets tekort dan moet je daar wat aan doen maar je moet nooit gaan schuiven met spelers. Ook zijn trainingsmethodes maar ook de fysieke trainingen zijn lachwekkend. Daar hebben we echt een behoorlijk jas uitgedaan en zijn we 10 jaar terug in de tijd geworpen.
Die grouphugs en andere randzaken vind ik dan weer van een minder belang maar het helpt hem niet. Verdiep je in je selectie maar ook in de cultuur van de club dat heeft hij blijkbaar niet gedaan. Ik doe het altijd op deze manier dus dat zal daar ook wel goed gaan... Nou euhm nee dus. Een beetje een Pipi Langkous gedachte is dat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 september 2024 door Leuv -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 07:28 schreef MMM het volgende:[..] Prima toch? Keurig verwoord ook zonder uit zijn slof te schieten. Ik hoop dat hij het tij kan keren. En ik hoop dat de selectie nog in hem gelooft. Ik vind het goed dat hij dit doet ja. En op een nette manier inderdaad.
Hopelijk krijgt hij de tijd, maar daar kan hij mede zelf voor zorgen door een paar potjes te winnen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
T enige wat ie moet doen is een team bouwen met de spelers die WEL beschikbaar zijn. En welk systeem dan ook, t moet passen bij die spelers, er is nu gaan tijd meer om ingewikkeld te doen. Gewoon je werk als trainer en een houvast bieden voor de rest van 't seizoen, in ieder geval op Eredivisie niveau. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Up. Gentleman. En n prima besluit genomen. Chapeau.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 september 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Belachelijk weer. Stop er nu eens mee π‘π‘π‘π€¬π€ |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Doet binnenkort ook tiktok dansjes |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
John de Wolf interim coach |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Vandaag een winst nodig, 3 punten thuis houden is een must. We zullen zien vandaag hoe moeizaam en verwarrend dit seizoen gaat verlopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gewoon normaal doen godverdomme |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: πππ Nou nou zijn we niet gewend van jou lol |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gebruik verdomme je verstand |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Stylzz is het 2e account van MMM. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat gebeurd hier allemaal ?πππ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ken je klassiekers mensen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
πππ
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Brian, zag deze ergens voorbij komen. Gewoon doen joh!
Bijlow
Read - Beelen - Hancko
Zechiel - Timber - Hwang - Milambo
Paixao - Gimenez - Ivanusec |
|
|
|