BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brian Priske topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zondag 06 oktober 2024 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 17:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Meer controle dan Osman in ieder geval. En die was rijp voor een wissel. Dus dan kan je kiezen. Hadj-Moussa, Ivanusec, Zerrouki of Nadje. Dat is het zo'n beetje. Dat is momenteel geen keuze uit luxe. Dat Priske dan maar ervaring kiest, is wat mij betreft goed te rechtvaardigen.

Maar goed, ik ben ook geen Zerrouki fan he. De conclusie is vooral dat Priske betere opties moet krijgen de komende maanden. In eerste instantie met spelers die terugkomen of die zich ontwikkelen.
Zeker. DtK is hoofdverantwoordelijke.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 oktober 2024 - 17:52   quote  deeplink  
Priske: "Het helpt dat we gewonnen hebben, maar er is nog veel werk te verzetten"

IMG-0111.webp

Feyenoord heeft zondagmiddag met 2-1 gewonnen van FC Twente. Ayase Ueda en In-beom Hwang waren in De Kuip goed voor de doelpunten aan Rotterdamse zijde. Na afloop van het duel sprak Brian Priske met ESPN.

"Ik denk dat ik hier hetzelfde sta als voor de wedstrijd", begint Priske. "Natuurlijk helpt het dat we gewonnen hebben, maar we hebben echt nog een hoop werk te verzetten. We moeten nog stappen maken in het spel en domineren van de wedstrijd. In dat opzicht is er niets veranderd, maar uiteraard ben ik blij met de overwinning", vervolgt de Deense oefenmeester van Feyenoord.

Priske benadrukt dat zijn ploeg wel degelijk van de overwinning geniet. "Tuurlijk moeten we ook van de overwinning tegen een goede tegenstander genieten en niet alleen kritisch zijn." Met name in het eerste halfuur was Feyenoord niet bij machten om het spel te maken tegen de Tukkers. "We hebben in een aantal fases niet gebracht wat we wilden. Daartegenover zag je dan wel dat we in andere gedeeltes van de wedstrijd wel de kwaliteit brachten en zag je dat wij goede spelers en een goed team hebben. Het klinkt misschien vervelend om steeds aan te horen, maar we moeten nog echt beter worden in de consistentie."

Verbeteringen zag Priske wel. Het onderlinge teamgevoel is daar een groot onderdeel van. "Zeker weten. De mindset en teamgeest is aan het groeien en ze vinden elkaar steeds meer. Tegen Girona zag je al verbetering, net als op de trainingen en ook vandaag zag je wel verbetering. Er zijn een hoop dingen waar ik blij mee ben, maar toch blijf ik erbij dat ik er hetzelfde in sta als voor deze wedstrijd."

Vooral in het veld wil Priske meer connectie zien tussen de spelers. Al eerder gaf de trainer aan meer koppels te willen zien. "Ja, we willen in het veld een teamgeest ontwikkelen waarin spelers elkaar beter gaan vinden en samen een connectie opbouwen. Om dat te bereiken zullen ze veel minuten samen moeten maken en zoals je de afgelopen weken al hebt gezien veranderd de opstelling niet zo vaak. Het wordt dan uiteindelijk ook makkelijk voor een wisselspeler om in een al draaiend en goed lopend team te komen spelen. Dat willen we uiteindelijk bereiken", sluit Priske af.
van geil
 van geil - zondag 06 oktober 2024 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 17:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Meer controle dan Osman in ieder geval. En die was rijp voor een wissel. Dus dan kan je kiezen. Hadj-Moussa, Ivanusec, Zerrouki of Nadje. Dat is het zo'n beetje. Dat is momenteel geen keuze uit luxe. Dat Priske dan maar ervaring kiest, is wat mij betreft goed te rechtvaardigen.

Maar goed, ik ben ook geen Zerrouki fan he. De conclusie is vooral dat Priske betere opties moet krijgen de komende maanden. In eerste instantie met spelers die terugkomen of die zich ontwikkelen.
De bank en opties zijn om te janken inderdaad.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 06 oktober 2024 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 17:59 schreef van geil het volgende:

[..]

De bank en opties zijn om te janken inderdaad.
Jup. En dat betekent dat we dit soort wissels helaas nog vaker gaan zien. Of dat bijvoorbeeld Nieuwkoop rechtsvoorin op moet draven wanneer hij weer terug is. Een echte optie komt er wat meer als Stengs terug is. Maar zelfs dan is er geen sprake van luxe.
van geil
 van geil - zondag 06 oktober 2024 - 18:07   quote  deeplink  
Klopt, ook aan de andere kant is het treurnis.
Een blessure is gelijk een probleem.
bijft007
 bijft007 - zondag 06 oktober 2024 - 18:10   quote  deeplink  
Verdediging is wel qua opties op orde,, middenveld kan iets beter met vooral opties op 10,, buitenspelers was en is nog steeds een probleem en is qua aantallen er zelfs niet beter op geworden zelfs.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2024 door bijft007 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 06 oktober 2024 - 18:12   quote  deeplink  
Op het middenveld ook. Hwang en Timber zijn eigenlijk onvervangbaar momenteel. Als je het hebt over ervaring in combinatie met kwaliteit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 06 oktober 2024 - 18:13   quote  deeplink  
Verdediging is wel in orde inderdaad. Als Lotomba wat lijkt te verbeteren en Nieuwkoop terug is.

Ja ze doen Geert niet vergeten, maar goed, qua aantallen en kwaliteit zijn die 5 posities (inclusief keeper) wel redelijk tot goed bezet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2024 door T-FeYeN00rD --
Bowie
 Bowie - zondag 06 oktober 2024 - 18:32   quote  deeplink  
Priske heeft nu toch al wat bijzondere prestaties.
De winst van JC schaal maken we niet vaak mee.
Winst in uitwedstrijden CL ook niet.
En al heel lang, ook onder Slot, kon er niet van Twente worden gewonnen.
Hij heeft wel iets, die Priske.
VVout
 VVout - zondag 06 oktober 2024 - 18:35   quote  deeplink  
Ziet zelf ook wel wat er beter moet en werkt er hard voor. Nu zaak dat hij het op de spelers weet over te brengen en het zou kunnen dat daar nu langzaam de goede richting wordt opgegaan.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 oktober 2024 - 18:39   quote  deeplink  
Eens met beiden.
Het lijkt meer op de rit te komen, zeker qua strijd.
Echt oogstrelend nog niet, herkenbare spelvormen en automatismen nog moeizaam zichtbaar.
Voorin relatieve armoede.
bijft007
 bijft007 - zondag 06 oktober 2024 - 18:42   quote  deeplink  
Hopelijk na die kut interlands (weer al🤬) krijgt hij Stengs er bij als optie,, al zal hij dan nog wel (wedstrijd fit) moeten worden waarschijnlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2024 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - zondag 06 oktober 2024 - 18:44   quote  deeplink  
Hartman traint ook alweer
bijft007
 bijft007 - zondag 06 oktober 2024 - 18:46   quote  deeplink  
Nations onzin beter gewoon afschaffen,, het moet voor de uefa ook alleen maar meer meer meer als het maar poen oplevert, alleen wedstrijden spelen voor het echie de rest is overbodig op interlands gebied
bijft007
 bijft007 - zondag 06 oktober 2024 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 18:44 schreef piet de paler het volgende:
Hartman traint ook alweer
Duurt nog paar maanden hoor,, is meer herstel training enzovoort
VVout
 VVout - zondag 06 oktober 2024 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 18:42 schreef bijft007 het volgende:
Hopelijk na die kut interlands (weer al🤬) krijgt hij Stengs er bij als optie,, al zal hij dan nog wel (wedstrijd fit) moeten worden waarschijnlijk.
Hiep hiep hoera 🤣 wat een gekloot die nationsleague.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 oktober 2024 - 12:53   quote  deeplink  
Van Hooijdonk velt hard oordeel 'Dat gaat ‘m gewoon niet worden bij Feyenoord'

Pierre van Hooijdonk neemt het op voor Brian Priske, want Feyenoord heeft volgens hem enorm aan kwaliteit ingeboet. De oud-spits vindt onder meer dat Ayase Ueda absoluut niet kan tippen aan Santiago Gimenez.

"Priske heeft bij mij veel meer vertrouwen, dan hij krijgt van de supporters. Ik snap ze ook wel, want er komt een stukje emotie bij kijken. Maar ik zie ook wel dat de selectie een stuk minder sterk is dan vorig jaar. En dat is dun aangezet", zegt Van Hooijdonk tegen Voetbal International. "Iedereen ziet toch dat de club kwalitatief enorm ingeleverd heeft?"

Van Hooijdonk spreekt van een 'verzwakte selectie'. "Dan moet je accepteren dat het minder is", oordeelt Pi-Air, die wijst op het vertrek van Mats Wieffer, Lutsharel Geertruida en Yankuba Minteh. "Daarbij vind ik het verlies van geblesseerden Santiago Gimenez, Calvin Stengs en Quilindschy Hartman óók verzachtende omstandigheden. Dat zijn echt heel belangrijke spelers, met karakter, creativiteit en doelpunten."

"De vervangers? Nou, laten we het eens voorzichtig zeggen: die duwen deze jongens straks nog niet bepaald naar het bankie, hè?", vervolgt Van Hooijdonk, die stelt dat het gemis van Gimenez, ondanks zijn vormdip, veel groter is dan mensen beweren. "Het verschil met Ayase Ueda is gewoon te groot. Hij kan dat gat de komende maanden niet opvangen, verwacht ik. Ik denk ook dat hij het niveau van Gimenez nooit gaat halen. Het gaat ‘m gewoon niet worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 oktober 2024 door Leon FR1908 --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 17 oktober 2024 - 13:30   quote  deeplink  
Tja, hij heeft een punt.
Ik zeg wacht nog even af,
Bueno, Hwang, hoopvol
Hancko, Beelen stabiel
En ja Santi is misschien uitgerust

Rust bij de stukken
kenny
 kenny - donderdag 17 oktober 2024 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 oktober 2024 - 13:30 schreef piet de paler het volgende:
Tja, hij heeft een punt.
Ik zeg wacht nog even af,
Bueno, Hwang, hoopvol
Hancko, Beelen stabiel
En ja Santi is misschien uitgerust

Rust bij de stukken
beelen wel onzeker de laatste tijd , ben benieuwd of hij zich hieruit kan knokken
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 17 oktober 2024 - 17:48   quote  deeplink  
Beelen idd wat foutjes de laatste tijd hopelijkweer fris na rust nu.
Een frisse Santi zou ook wonderen doen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brian Priske topic









0.0235009