|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gelezen ,duidelijk ! Thx |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sterk. Heel sterk. Deed Utrecht nog zwakker lijken dan ze zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Priskeball has left the building |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft geen antwoord op tactiek van Farioli. Zwak. Bleef ook maar aanmodderen zonder wat om te zetten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 - 18:59 schreef MMM het volgende:Heeft geen antwoord op tactiek van Farioli. Zwak. Bleef ook maar aanmodderen zonder wat om te zetten Eerlijk gezegd hebben we ook geen spelers daarvoor. Ajax speelt hoog met veel ruimte in de rug, overal 1 op 1. We hebben geen snelle spitsen die daar gebruik van kunnen maken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 - 19:01 schreef Stylzz het volgende:[..] Eerlijk gezegd hebben we ook geen spelers daarvoor. Ajax speelt hoog met veel ruimte in de rug, overal 1 op 1. We hebben geen snelle spitsen die daar gebruik van kunnen maken. Inderdaad, welke omzetting kan je doen in aanvallend opzicht? Ja het zou lekker zijn als je Santi of Stengs zou kunnen brengen.
De smaken zijn Hadj-Moussa, Ivanusec en Nadje. Ja en Carranza dan, die is inmiddels gekomen.
Je moet misschien Zerrouki gaan brengen, kan je wellicht Hwang en Timber wat hoger/dieper laten spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
priske moet nu maar eens laten zien tactisch ook met oplossingen kan komen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond t prima staan, maar alle duels werden verloren, en verkeerde keuzes, sloom zelfs. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als het niet loopt is ie vaak veel te passief. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft ook niet veel opties om echt te veranderen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nadje had hij al na 20 minuten al kunnen brengen. Inzet Milambo zag er erg vermoeid uit |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zijn team was sloom vandaag, en dan nog een keeper die er niks van bakt. Doet er verder ook niet veel aan om t te veranderen. Bijlow er in bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Na vandaag nog blijven vasthouden aan Wellenreuther is een blunder |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Denk dat de kans groter is, dat hij tegen AZ weer keept, dan niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vrees dat dit besluit van hoger af komt. Wellie wilde zekerheid voor hij tekende. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan. Maar dan nog zal dat niet voor de eeuwigheid zijn |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vergeet ook niet dat Bijlow de eerste weken er niet bij was vanwege het EK. En dat hij zou vertrekken. Tegen die achtergrond heeft Priske voor Wellenreuther gekozen. Door de omstandigheden ingegeven. Die deels gecreëerd zijn door DtK, dat is waar.
Maar goed, eenmaal gekozen, ga je over het algemeen niet na een paar wedstrijden weer wisselen.
Maar nu is het wel meer dan een paar wedstrijden. En kost het je punten. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik denk dat Bijlow in de winter gaat en dat hij er daarom zeker niet in zal komen, blessures uitgezonderd |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Wellie tekende bij als eerste keeper idd.
Maar zorgt nu zelf voor onzekerheid, en meer en meer.
Kunt spelers geen garanties voor een heel seizoen geven, gaat je zuur opbreken(nu al)
Doe je niet na 1 mindere wedstrijd, maar wordt nu wel bizar.
Dus ja, tijd om in te grijpen en een beetje coach zal zich niets van bovenhand op laten leggen. Anders ook een slapjanus. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 - 22:06 schreef Alexmem het volgende:Ik denk dat Bijlow in de winter gaat en dat hij er daarom zeker niet in zal komen, blessures uitgezonderd Kan ook zijn |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Die kans heeft hij gehad, zekerheid kun je als topclub nooit aan een speler geven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe bij die wissel Nadje en die.andere voegen nietsssssssssssssssss toe aan Feynoord Dan liever Ivanusec en Weet ik veel welke jeugdspeler |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nadje had een assist moeten hebben. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 - 10:41 schreef piet de paler het volgende:Effe bij die wissel Nadje en die.andere voegen nietsssssssssssssssss toe aan Feynoord Dan liever Ivanusec en Weet ik veel welke jeugdspeler Ivanusec heeft heel vaak geen meerwaarde aan kunnen tonen. Al blijf ik bij Ivanusec nog steeds geloof hebben dat ie terug komt. Alleen op linksbuiten overtuigt ie niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ingrijpen Ivanusec werkt niet met Paixao op rechts Zoekie is echt over Beelen mag ook douchen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die 3 potjes waren een incident
Vandaag COMPLEET gefaald. Wat een wisselbeleid.
Waarom Zechiël in minuut 89? Die had je ook kunnen brengen voor Timber |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Fantasy Football manager
Zwaar gefaald! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach. Veel Keuze had je niet |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond hem totaal niet overtuigend deze wedstrijd. Aan de start teveel half-fitte spelers. Of zelfs helemaal niet in het geval van Timber. Rare wissels, vreemde timing ook.
Om nog maar te zwijgen over het vertoonde spel.
Natuurlijk zijn er een hoop verzachtende omstandigheden, maar niet genoeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ipv van al die kunstgrepen, zet dan zo'n Redmond gewoon in de spits, zodat anderen gewoon op hun positie kunnen spelen...
Nee, zeer zwakke beurt hoor!
Aardige man hoor, maar weinig vertrouwen in deze man zijn kwaliteiten eerlijk gezegd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
deze trainer krijgt de boel niet op de rit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als je dan de opstelling omgooit, zorg dan dat (bijna) iedereen gewoon fit is. Nu speelden we in een fantasieopstelling met 3 spelers niet op hun eigen positie en nog is er een half elftal niet fit. Bizar. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 23:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Als je dan de opstelling omgooit, zorg dan dat (bijna) iedereen gewoon fit is. Nu speelden we in een fantasieopstelling met 3 spelers niet op hun eigen positie en nog is er een half elftal niet fit. Bizar. Inderdaad, geen vertrouwen in.
Aardige man, maar taktische onbenul en dwaallicht... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wie die gehaald heeft mag ook optyfen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik had tot nog toe een gematigd positieve indruk van hem. Ook gezien de omstandigheden waarmee hij te maken had. Correcte man, logische keuzes.
Maar wat ik vandaag zag, is toch wel ver beneden de maat. Over de gehele linie, met name de keuzes die de trainer maakt, nog niet eens zozeer het spel van Feyenoord. Al komt ook dat op zijn bordje.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik hem afschrijf, maar de ondergrens van een trainer met zijn ervaring mag niet zo laag liggen. Hij moet laten zien dat dit een incident is. Dat met name na de interlandperiode de draad weer opgepakt kan worden. En ook al tegen Almere.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Je ziet wat een TD die een goede coach aanstelt voor waarde is..
Dat was de grootste verdienste van Arnesen, Slot aanstellen.
Maar DtK wilde alles alleen doen. Hobbelde eerst lekker mee op t succes van Slot, maar brak ondertussen alles af wat Arnesen had gebouwd. Scouts verlieten ook de club want DtK deed alles liever zelf, en vond hen te lastig.. etc..
Resultaten hebben we gezien, Zerrouki, Ivanusec, Ueda, dure mislukte transfers en waslijsten aan verdere b garnituur.
Ipv van nu definitief de aansluiting te bewerkstelligen is het verdiende geld weer weggepist...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Deze trainer zuigt volledig de energie uit de selectie. Alles gaat kapot, is zwak ziek of misselijk en hij blijft maar onverklaarbare keuzes maken. Ik ben er klaar mee en doe het boek dicht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2024 door Leuv -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik vrees het ook. Minder en minder vertrouwen in deze man. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was gewoon begonnen met Paixao rechts, Osman spits en Ivanusec links. Nadje er dan maar bij op het middenveld. Kon je Lotomba en Nieuwkoop op rechts afwisselen in de rust
Zechiël brengen in minuut 89 was een schande als je daarvoor Timber wisselt voor Beelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 23:32 schreef MMM het volgende:Was gewoon begonnen met Paixao rechts, Osman spits en Ivanusec links. Nadje er dan maar bij op het middenveld. Kon je Lotomba en Nieuwkoop op rechts afwisselen in de rust Zechiël brengen in minuut 89 was een schande als je daarvoor Timber wisselt voor Beelen Osman spits kan echt niet. Sorry hoor maar dan snap je het niet. In een 442 en 532 zou het kunnen maar dan altijd met een vaste spits naast hem. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Onbenul, deed alles fout vanavond en kent niks van het managen van een selectie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 23:32 schreef MMM het volgende:Was gewoon begonnen met Paixao rechts, Osman spits en Ivanusec links. Nadje er dan maar bij op het middenveld. Kon je Lotomba en Nieuwkoop op rechts afwisselen in de rust Zechiël brengen in minuut 89 was een schande als je daarvoor Timber wisselt voor Beelen Was al een stuk logischer geweest inderdaad. Of eventueel zelfs een versterkt middenveld of een extra verdediger, waar je nog iets meer frisse spelers hebt. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Slechtste trainer sinds Bengtson. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die hele Osman moeten jullie uit je hoofd zetten ,die gast kreeg een counter van jewelste. En werd gevloerd door een briesje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Priske heeft nog geen antwoord op een verdedigend blok. En heeft talloze geblesseerden. En de vervangende kwaliteit erachter is onvoldoende. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nog een paar weken dan zit de hele selectie in het gips |
|
|
|