|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind dat ie vandaag gewoon door zijn spelers genaaid wordt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Slappe hap is ook een trainer aan te rekenen.
En de doelpunten waren een direct gevolg van de foute spelers laten beginnen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dag Priske dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2024 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Slappe hap, beginnend bij de trainer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Te Kloese is hoofdverantwoordelijk.
Maar ook weinig bij Priske waarbij ik denk ‘zo’. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Uiteraard, heeft ook deze man aangesteld en niet op tijd gecorrigeerd in de eerste maanden van zijn experimentjes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Priske had net pav ook eerste gestaan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Durf ik niet te zeggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik wel. Bosz is ook geen wonderdokter |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: In de Eredivisie toch altijd prima gepresteerd? |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Het is niet alleen Priske maar ook zeker DTK.
De selectie was te laat op orde (alweer) en wat er gehaald is is totaal niet constant in het niveau.
Ik vind de keuze van Priske om Timber aanvoerder te maken wel echt de grootste fout. Je aanvoerder haal je er zelden uit dus je zadelt jezelf op met het probleem dat je een aanvoerder hebt die zelden een 8 scoort en vaak een 4 en je die niet zomaar wisselt. behalve dat kan je doen als je ballen hebt en echt het beste voor hebt met de club.
Priske is geen wonderdokter gebleken in de Eredivisie, maar wordt ook zeker niet geholpen door DtK die echt gefaald heeft deze transferzomer, daar blijf ik bij. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Aardige man maar zwaar middelmatige trainer zonder enige toegevoegde waarde om een team boven zijn kunnen te laten presteren.
Zwaar gefaald vandaag. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Iedereen heeft gefaald, inclusief deze tactisch hopeloze trainer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gezakt voor examen. Volslagen kansloos verlies, met stevige fouten Priske. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zelfs met Heracles viel hij positief op. Maar het ouwe zeer in Rotterdam heeft hem altijd bij voorbaat gediskwalificeerd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En daarom ook twijfel of hij dit om kan draaien. Tactisch ook geen grootheid.
Ik denk een net-niet trainer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Na de winterstop is prioriteit nummer 1 wel het voorkomen veel meer tegengoals. Daar valt niet tegenop te voetballen. Niet dat we vandaag veel aan voetballen toekwamen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2024 - 16:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Na de winterstop is prioriteit nummer 1 wel het voorkomen veel meer tegengoals. Daar valt niet tegenop te voetballen. Niet dat we vandaag veel aan voetballen toekwamen. Een duidelijk wisselbeleid zou ook fijn zijn |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zeker dat het media team met van die kut kerstgroetjes komt. Allemaal trui aan Rolex om en even leuk lachen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: hoezo? - Zerrouki laat al tijden zien dat hij niet op dit niveau mee kan en toch wordt hij opgesteld. - Nieuwkoop kan niet beter, maar speelt wel voor Read - Timber is al 2 maanden niet fit en mag het laatste half uur gewoon door hinken - Milambo is sinds zijn blessure compleet uit vorm
Dat is toch de keuze van Priske |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2024 - 17:34 schreef CobusIII het volgende:[..] hoezo? - Zerrouki laat al tijden zien dat hij niet op dit niveau mee kan en toch wordt hij opgesteld. - Nieuwkoop kan niet beter, maar speelt wel voor Read - Timber is al 2 maanden niet fit en mag het laatste half uur gewoon door hinken - Milambo is sinds zijn blessure compleet uit vorm Dat is toch de keuze van Priske Wat zijn de alternatieven voor Zerrouki, Timber en Milambo?
Je moet bij onze waardeloze TD zijn wat dat betreft. Los dat ik ook twijfels heb over Priske. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hancko Trauner Bueno Hadj Paixao Lieten ook een dramatisch niveau zien de eerste helft Alleen Gimenez viel nog mee maar die kreeg ook geen bal dus dan is t makkelijk |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2024 - 17:38 schreef Stylzz het volgende:Hancko Trauner Bueno Hadj Paixao Lieten ook een dramatisch niveau zien de eerste helft Alleen Gimenez viel nog mee maar die kreeg ook geen bal dus dan is t makkelijk Vond Gimenez helemaal niet meevallen. had zeker 1 keer moeten scoren. Voor de rest ook geen aanspeelpunt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2024 - 17:35 schreef MMM het volgende:[..] Wat zijn de alternatieven voor Zerrouki, Timber en Milambo? Je moet bij onze waardeloze TD zijn wat dat betreft. Los dat ik ook twijfels heb over Priske. Zerrouki heeft geen perspectief dus dan kiezen voor jeugd. Zechiel. Zet Moussa is een keer op 10. Wees is creatief. probeer is wat uit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moussa op 10 lijkt mij geen optie. Maargoed, als je dat doet. Wie dan op rechts?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je kunt er toch geen kant mee op, wat een selectie. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
priske is tactisch niet erg sterk verder geen verkeerde trainer , niemand komt in de buurt van Slot en wat geile ook al zei deze selectie heeft geen kwaliteit en in de breedte een drama |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Grote schoenen te vullen. Was vooraf al duidelijk. Blijkt daarnaast dan ook nog vrij bedeesd te zijn in z'n uitdrukking dan sta je in Rotterdam al 2-0 achter. En willen we als het tegenzit een gifkikker zien en daar is deze man veel te beschaafd voor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Priske staat voor de groep. Seizoen maar afmaken, bij gebrek aan alternatief. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Grootste fout vandaag was het veel te laat wisselen van Nieuwkoop. Die speelde nog een uur met de handrem erop. Dat kan niet tegen Lang. Begrijp überhaupt niet waarom hij zonodig moest starten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Read moet nog een hoop leren. Dus snapte de keuze wel. Maar na een paar minuten geel pakken dan moet je er gewoon af |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker kerst vieren in het vrouwtje Priske. Laat ze maar Lüllesmüllen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Deense kut... Lekker je belangrijkste speler 75 minuten op een betonnen ondergrond in Maastricht kapot laten gaan...
Daar heb je toch ook geen performance staff voor nodig, als je ff logisch nadenkt..
Maar, hij is zoooo vriendelijk... |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Zeg het nou niet. Volgens de echte kenners hier hier hebben we nog nooit zo’n topper van een coach gehad en dat in combinatie met de beste voorzitter ooit. Een werkelijk gouden koppel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je mag alles zeggen toch. Er zijn alleen veel mensen hier met allemaal verschillende meningen Mooi toch |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens En in mijn ogen is Brian totaal niet te beoordelen Om tactisch iets te kunnen doen,heb je wel spelers, en diverse kwaliteiten nodig. Die zijn er gewoon niet, hij is al blij als hij n redelijk team op kan stellen. Hij komt gewoon zeker drie spelers tekort qua kwaliteit. Petje af dat we het in de CL fantastisch gedaan hebben, nooit eerder gebeurt. Dus van mij, alle credits nog steeds. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2025 - 21:55 schreef van geil het volgende:Eens En in mijn ogen is Brian totaal niet te beoordelen Om tactisch iets te kunnen doen,heb je wel spelers, en diverse kwaliteiten nodig. Die zijn er gewoon niet, hij is al blij als hij n redelijk team op kan stellen. Hij komt gewoon zeker drie spelers tekort qua kwaliteit. Petje af dat we het in de CL fantastisch gedaan hebben, nooit eerder gebeurt. Dus van mij, alle credits nog steeds. volkomen mee eens , al vind ik hem tactisch niet erg sterk |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Slechtste trainer-coach na Bengtson en Verbeek. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelukkig nieuwjaar Leuv, ook weer online? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel, Brian, waar is de hand van Priske? De balans is niet op stand zorgeloos en vertrouwenwekkend. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 06 januari 2025 - 22:33 schreef FR-Henk het volgende:Wel, Brian, waar is de hand van Priske? De balans is niet op stand zorgeloos en vertrouwenwekkend. Ik denk dat hij zijn hand zoals Joachim Löw achter zijn broek heeft zitten. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ah joh Leuv, zo lang ze d'r handen maar in hun eigen broek doen, niks aan de hand. Om ontopic te blijven weet ik het eigenlijk nog steeds niet met deze Deen. Lijkt me aardige kerel, redelijk zichzelf, maar ook cliche- hoeveel keer hij at the end of the day zegt in een interview is niet te tellen, maar of ie capabel is weet ik nog steeds niet.
Komt door de blessures maar door alles, zijn wissels zijn drama, ik geef hem wél de kans op deze 2e comp helft zonder mijn cynisme te starten. Maar het zal van de 1e maand afhangen hoe dit seizoen zal eindigen. Ook tot vervelens toe, maar in het begin van de comp heeft ie talloze malen gezegd dat op het einde de prijzen verdeeld gaan worden. En er zijn al wél een aantal zeer indrukwekkende prestaties onder hem geleverd, dus het kan wel.
Wil dit bericht ook gebruiken om ff iets te zeggen wat ik gisteren meemaakte. Dacht rond 2. ik ga toch ff kijken tegen die Duitsers/ Maar na een aantal minuten, vooral Trauner naar Hancko en weer terug naar Bylow die daarna Trauner weer aanspeelt zat ik wel te knikkebollen.
Maar toen bij een matige pass, volgens mij van Milambo, zag ik opeens Stengs weer heel vervelend met zijn handen zwaaien, en toen was ik er klaar mee. Zitten in dit elftal ook een aantal dingen die me mateloos gaan irriteren. Bv Nieuwkoop, hele aardige jongen, maar wéér langdurig er uit na 2 wedstrijden fit, dit kan zo niet langer, uit de selectie en naar Dordt sturen. Heb ook eigenlijk helemaal geen zin tegen Utrecht, ben een beetje murw door die stortvloed aan wedstrijden die we al gehad hebben. Hebben jullie dat ook? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zijn wel een hele hoop wedstrijden inderdaad. Zeker in het najaar. Gaat een beetje ten koste van de charme van een individuele wedstrijd. Vond de winterstop eigenlijk ook wel even lekker. Zeker nationaal valt het ook niet altijd mee, helpt ook niet mee natuurlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2025 - 21:55 schreef Bowie het volgende:Ah joh Leuv, zo lang ze d'r handen maar in hun eigen broek doen, niks aan de hand. Om ontopic te blijven weet ik het eigenlijk nog steeds niet met deze Deen. Lijkt me aardige kerel, redelijk zichzelf, maar ook cliche- hoeveel keer hij at the end of the day zegt in een interview is niet te tellen, maar of ie capabel is weet ik nog steeds niet. Komt door de blessures maar door alles, zijn wissels zijn drama, ik geef hem wél de kans op deze 2e comp helft zonder mijn cynisme te starten. Maar het zal van de 1e maand afhangen hoe dit seizoen zal eindigen. Ook tot vervelens toe, maar in het begin van de comp heeft ie talloze malen gezegd dat op het einde de prijzen verdeeld gaan worden. En er zijn al wél een aantal zeer indrukwekkende prestaties onder hem geleverd, dus het kan wel. Wil dit bericht ook gebruiken om ff iets te zeggen wat ik gisteren meemaakte. Dacht rond 2. ik ga toch ff kijken tegen die Duitsers/ Maar na een aantal minuten, vooral Trauner naar Hancko en weer terug naar Bylow die daarna Trauner weer aanspeelt zat ik wel te knikkebollen. Maar toen bij een matige pass, volgens mij van Milambo, zag ik opeens Stengs weer heel vervelend met zijn handen zwaaien, en toen was ik er klaar mee. Zitten in dit elftal ook een aantal dingen die me mateloos gaan irriteren. Bv Nieuwkoop, hele aardige jongen, maar wéér langdurig er uit na 2 wedstrijden fit, dit kan zo niet langer, uit de selectie en naar Dordt sturen. Heb ook eigenlijk helemaal geen zin tegen Utrecht, ben een beetje murw door die stortvloed aan wedstrijden die we al gehad hebben. Hebben jullie dat ook? Ik sluit me echt volledig bij deze post aan.
En ik kijk ook niet echt uit naar de herstart van de competitie. Ik vond de winterstop heerlijk. In het eerste half jaar meer zitten ergeren dan genoten in het weekend. Meest genoten van 2/3 CL potjes. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Gewoon een verloren jaar en misschien wel langer omdat niemand de ballen heeft te Kloese en Prutske aan te spreken op hun functioneren. Een kleuterklas heeft het beter voor elkaar. |
|
|
|