|
|
bijft007
|
|
|
Ik ben een groot fan van voetbal wedstrijden kijken, maar vind het ook allemaal to much worden, een wedstrijd aanzich is al niet zo bij zonder meer gevoelsmatig, ook heb ik dat nu meer met Europees voetbal,, zo veel allemaal joh, hele weken lang. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Meer en meer overkill idd |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Kan mij niet genoeg voetbal zijn. Alleen moet er meer kwaliteit zijn. Wat we nu hebben laten zien kunnen we geen voetbal noemen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Priske praat duidelijker in het Nederlands dan in Engels, had ie veel eerder moeten doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tranen rollen over me wangen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Uiteindelijk dan toch aan het kruis?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 januari 2025 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bwian wilde geen messiah zijn. Brian heeft daar meer regie in. Maar is het steeds minder. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Brian vloeiend Nederlands?😂🙈 Wat een grap. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedere trainer die vanaf vandaag Zerrouki nog opstelt moet zo snel mogelijk op pleuren |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Er is meer. Priske blijft maar hetzelfde spel handhaven. Tegenstanders hebben het allang al door. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Schandalige vertoning, om van je directe concurrent voor plek 3 jezelf zo te presenteren .
Geen overwicht, leiderschap,inspirator of whatever. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond je echt? Ik vond tot de 0-1 echt weinig aan de hand Was wachten op de goal |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja maar Z . Zo slecht voor de 0-1 Totaal geen scherpte of belevi |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We hadden geen "controle" Utrecht wil dat zo . Dat doen ze elke wedstrijd, lokken lokken lokken. En dan ineens eruit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond de tweede helft sterk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zat er bij en keek er naar
Geen tactische meerwaarde.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Lost for words. Deze man heeft of heel veel pech of kan er weinig van. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen enkele progressie, steeds weer zelfde speelwijze. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zit totaal geen meerwaarde in qua tactisch vernuft of zo.
Aardige man hoor... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wisselbeleid is lachwekkend. 90 minuten Zerrouki is lachwekkend.
Priske overtuigt ook niet. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad overtuigd hij niet tactisch niet sterk , maar ga er maar aan staan met zo'n selectie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: 2 minuten Zerrouki is lachwekkend, 90 minuten is om te huilen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vergeet Osman trouwens. Dat blinde paard moet naar de O21.
Waarom valt dat in? Uit protest naar Te Kloese gewoon weigeren om te gebruiken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Houden niet zoveel over tot einde seizoen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Was vandaag schijnbaar net zoveel een toeschouwer als dat ik dat ben. Pff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft ook enorm veel opties inmiddels |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
"Waarom zou ik boos zijn vandaag", stelt Priske als hij gevraagd wordt over zijn gevoel. "Het maakt niet uit. Feyenoord heeft vandaag goed gespeeld. Niet top en briljant, maar wij waren de betere ploeg. We hebben twee belangrijke momenten in de tweede helft verloren. Zeker de eerste helft vond ik zeer goed, alleen misschien net iets te langzaam |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wedstrijd terug gekeken hij zegt niets verkeerds |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nu ineens Krabbendam fan ....... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Leeft in een soort data droomwereld heb ik de indruk, maar niet in de realiteit.
Het gaat allemaal fantastisch at the end of the day...
Je hebt gvd wel weer verloren van een subtopper Brian...
Denk dat hij dus zelf gewoon op subtop niveau denkt at the end of the day... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik was eerder dan Krabbedam dus ik denk dat hij fan van mij is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben ook geen fan ( meer) van Priske Maar een trainer wissel gaat nu niet meer werken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Geen idee Piet ,ga een schaap neuken in Ouddorp zou ik zeggen. Succes! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 20:21 schreef Cruzcontrol het volgende:Leeft in een soort data droomwereld heb ik de indruk, maar niet in de realiteit. Het gaat allemaal fantastisch at the end of the day... Je hebt gvd wel weer verloren van een subtopper Brian... Denk dat hij dus zelf gewoon op subtop niveau denkt at the end of the day... Dat viel mij ook wel op. Praat alleen over data . Wordt eens wakker, met balbezit win je geen wedstrijden.
Anderzijds, er zijn werkelijk 0 wissels en mogelijkheden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mag ook wel wat ambitieuzer zijn. Dit zijn ook wel de weken/maanden van de waarheid voor hem. Want hij heeft genoeg excuses, zeker Dennis had hem meer kunnen helpen, maar uiteindelijk heeft hij ook met dit materiaal te weinig punten in de eredivisie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dank je Iedereen mag zijn mening spuien als het maar jou mening is. Prettige avond en bedankt voor je idee ........ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zou zo'n schaap ook in zijn voor een trio? |
|
|
|