|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ezeltje geeft je dan een schop is een soort vd Hoorn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Achterpoten in een kaplaars zetten ,een heel oud Ouddorps gebruik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tijd om je koffers te pakken Priske |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: In zijn geval alleen schaapjes tellen ,lijkt bijna elke wedstrijd te slapen. Maar beter dat hij dat in Kopenhagen gaat doen inderdaad |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Half jaar tijd gegeven. Zie eigenlijk een Slot-speelwijze, maar met steeds minder stevige druk. En al eerder gezegd, een vlakke, voorspelbare tectiek. Elke tegenstander kan makkelijk anticiperen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik geef t je te doen. Heeft gewoon nauwelijks alternatieven Moet een keer goed kwaad worden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Rustig zooo doorgaan kameraden...
Onze Deense Herder heeft ons qua data de nummer 1 gemaakt..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Voor maart staat Brian op straat. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het zit hem nu niet mee Maar we worden nummer 2 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Sorry Piet maar daar geloof ik nog weinig meer van op dit moment. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T gaat niet best,dat staat buiten kijf. Dus het wordt helaas, plekkie vijf. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Op basis van de huidige stand van zaken is de derde plaats het meest realistische doel is. Tenzij het echt gaat lopen en/of Ajax veel laat liggen.
Kan dus zijn dat er meer in zit, maar met een beetje pech is de derde plaats ook al heel lastig. Utrecht, AZ en Twente zijn op dit moment onze concurrenten. Die staan heel dicht bij of zelfs voor ons. Ik denk dat het waarschijnlijker is dat we lager dan derde eindigen dan dat we 2de worden. Met de derde plaats zelf als meest waarschijnlijke eindpositie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 januari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zet Mark van Bommel maar voor deze groep ,die Priske gaat m niet worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zit je nou jezelf voor de gek te houden of maak je een geintje ? Dit geloof je toch zelf ook niet meer serieus piet |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja ik meen het 020 instabiel, FC u zit het steeds mee ( kan niet eeuwig doorgaan ) Az wisselvallig..... Waarom is het dan nu al niet mogelijk? Timber terug Huang, Hartman Ik zie niet in waarom het niet kan !!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 januari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Brain Priske: "We verwachten een hele moeilijke wedstrijd"
Tering man. Doe is normaal |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De data voorspelt nog niets, dus zoekende??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is ook een lastige wedstrijd. Je moet die gewoon simpel winnen Das best lastig Maar als t snel 0-1 is niet |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Tering, met zo'n instelling is iedere wedstrijd inderdaad lastig...
Beetje meer pit Brian!
Doe GVD ff normaal! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zalvende onzin. Dat beleefd zijn gaat tegen staan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Iemand moet een einde maken aan dat slappe gelul over data''
Journalist Martijn Krabbendam en schrijver Michel van Egmond kijken met stijgende verbazing naar de ontwikkelingen bij Feyenoord. De Rotterdammers presteren matig en er is momenteel weinig ontwikkeling te zien in het elftal van trainer Brian Priske. Ook de sterkhouders geven de laatste wedstrijden niet thuis en dat baart zorgen. Van Egmond vindt de sfeer die heerst rondom Feyenoord opvallend.
''Mensen doen gekke dingen opeens'', begint Van Egmond in de Dick voor Mekaar Podcast. ''Trauner laat zich simpel aan de kant zetten. Na afloop gaat hij ook zeggen dat de wedstrijd allemaal prima was. Wat is er aan de hand met die mensen? Iets meer paniek in de tent zou wel lekker zijn.'' De schrijver kan weinig met de opmerkingen dat de data in het voordeel van Feyenoord spreekt. ''Ik word zo schijtziek van die data, ik word zo moe van die overschatting van de data. De trainer zit met zijn hoofd in alle data en zit alles te bestuderen, behalve de ranglijst. Mijn voorstel: draai het een keer om.''
Bij Feyenoord is er te makkelijk afgestapt van wat Slot de afgelopen jaren heeft neergezet. Dat begon al met de eerste training onder Priske. ''Ik hoor de hele tijd mensen zeggen dat we het niet meer over Slot mogen hebben. Daar moeten we het wel over hebben. Hij heeft helemaal voorgedaan hoe het moet. Hij heeft een blauwdruk neergelegd. Nu lopen er nog mensen rond die dat hebben meegemaakt. Je kan er nu nog op inspelen, je moet het juist de hele dag over Slot hebben. Elke dag als Priske zijn auto parkeert, moet er iemand zeggen: Slot had hem anders geparkeerd, doe maar opnieuw. Net zo lang tot hij het een keer snapt.''
''Even serieus'', vervolgt de schrijver zijn verhaal in de podcast van Voetbal International. ''Ik heb het boek van Mikos (Gouka, verslaggever AD, red.) gelezen, hartstikke leuk boek over Slot. Ik volg hem op de voet en bekijk zijn interviews. Daar zegt hij ook: ik word de hele tijd als een soort tactisch meesterbrein neergezet, maar het eerste waar ik aan werk is intensiteit en spelers laten werken voor elkaar. Als Priske alleen dat als leidraad zou nemen, want dat ontbreekt er ook aan bij Feyenoord.''
''Heel Rotterdam kijkt naar de ranglijst'', vult Krabbendam aan. Van Egmond: ''Het gaat de verkeerde kant op. Iemand moet een einde maken aan dat slappe gelul over data. Feyenoord is een topclub en dan hoor je niet vrolijk door de gang te stuiteren als je net 1-2 verloren hebt. Als je dit de hele tijd tegen elkaar gaat zeggen, dat het op papier best wel goed is en dat er weinig aan de hand is, je hebt vaker op goal geschoten en dat soort dingen, dan ga je er echt in geloven met zijn allen en dat is niet de bedoeling. Het is ook heel gelaten bij Feyenoord. Ik wil niet oproepen tot een revolutie, maar ook de supporters en de pers. Het is allemaal gelaten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 januari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Beetje ouderwets en populistisch van Krabbendam Van Egmond. Data wordt bij elke serieuze club gebruikt bij het maken van beslissingen. Slot was ook zeker iemand bij uitstek die dat deed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 januari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Misschien dat Priske het tijdens de persconferenties er wat minder over moet hebben, dat kan ja. Ga er wel in mee dat het bijvoorbeeld na Utrecht niet helemaal lekker overkwam. Dus de communicatie kan je wat andere accenten leggen. Maar ik zou zeker niet de werkwijze aanpassen. Zit er iemand te wachten op een terugkeer naar het 'oude' Feyenoord, van voor 2021, van voor de periode Arnesen/Slot? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Als data de leidraad is dan kun je AI de opstelling ook wel laten maken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 - 23:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Beetje ouderwets en populistisch van Krabbendam. Data wordt bij elke serieuze club gebruikt bij het maken van beslissingen. Slot was ook zeker iemand bij uitstek die dat deed. Het is meer Miichel van Egmond en die geeft ook aan dat Slot zeker gebruik maakte van data maar zijn eerste belang was een team creëren dat voor elkaar door het vuur gaat. Misschien mist Priske de schakels Geert en Wieffer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 - 23:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het is meer Miichel van Egmond en die geeft ook aan dat Slot zeker gebruik maakte van data maar zijn eerste belang was een team creëren dat voor elkaar door het vuur gaat. Misschien mist Priske de schakels Geert en Wieffer. Ah je hebt gelijk ja, is vooral Van Egmond.
En misschien is het gebruik van data door de trainers vergelijkbaar, maar is Slot bijvoorbeeld 'gewoon' een betere people manager, kan ook.
Of het ligt aan spelers inderdaad. Het helpt misschien niet dat het een vreemdelingenlegioen is bijvoorbeeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 januari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Haha,die ace kom je ook overal tegen hè |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Allemaal gelul. We hebben gewoon de slechtst mogelijke keuze gemaakt met het aanstellen van deze trainer. Pascal Jansen, Ron Jans, Robin van Persie, Alex Pastoor, Jon Dahl Tomasson en zo kan ik er nog wel aantal noemen waren allemaal betere en logischere keuzes geweest. En dan laten ze niet alleen Slot maar de volledige staf vertrekken. Het is allemaal een vooropgezet plan om de volledige macht naar zich toe te trekken door te Kloese.
Het hele data gebeuren in de voetbal is bovendien lachwekkend. Data die gemeten is, is afhankelijk van zoveel factoren dat het haast niet te vertrouwen is. Bovendien is de discipline van een voetballer zo ver te zoeken dat de date continu gemanipuleerd wordt. Het is meer kijk mij een topsportcultuur aan het organiseren zijn zonder werkelijk kennis van deze data te hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bedankt Leuv En gewoon doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De stand in de competitie is ook data, is niet wat het wezen moet, little Brian. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je geeft een trainer een half jaar om zijn hand in het voetbal terug te zien. Ook al heb je veel geblesseerden, het voetbalgehalte daalt. En Brian toont geen adequate antwoorden. Noch op het veld, noch achter de microfoon. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
En Piet blijft zijn hol maar vullen met zo'n 020 paaltje. En door... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En jij bent alleen gelukkig als je met een strop om je nek loopt. Je lijkt wel manisch depressief man |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 15 januari 2025 - 16:08 schreef piet de paler het volgende:[..] En jij bent alleen gelukkig als je met een strop om je nek loopt. Je lijkt wel manisch depressief man Een stropdas. Sommigen dragen deze vrij frequent echter heeft dit geen enkele impact op mijn gemoedstoestand. Jij zou een drol in een toilet nog als chocopasta kunnen bombarderen. Bij is het gewoon een drol. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat ben je toch voer voor psychologen. Ik meen het echt en niet gemeen bedoeld zoek eens hulp man. We hebben het over voetbal " de belangrijkste onbelangrijkste zaak in het leven " En probeer eens wat minder beledigend en denigrerend naar iemand anders te conmuniceren. Lees je teksten nog eens na, en denk dan eens dat dit over jou gezegd wordt.
Prettige wedstrijd en avond
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je krijgt er links en rechts van langs. Ik weet t niet hoor of dat terecht is. Wat een enorme bagger bende op de bank zeg. Geen idee wat je daar mee moet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Brian is vast tevreden. We hebben vast goed gespeeld. Het is vast de hand van God. En we houden elkaar vast. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Henk is dol op Timmermans lees ik. Onze linkse rakker. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geile is de koorknaap van Brian. Ouwe zaadvangert. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel, Brian looft het karakter dat het team de hele wedstrijd getoond heeft. Ga zo door Brian. Word je snel uitgekotst. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Rustig zooo doorgaan kameraden...
Onze Deense Herder 'lijdt' de weg...
At the end of the day...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 januari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog een mooie kleurplaat voor de mannen om af te tellen.
|
|
|
|