|
|
R()b
|
|
|
Iemand moet boeten en dat is altijd de trainer, je kan moeilijk 25 spelers ontslaan. Net even terug zitten kijken, welke wedstrijden gelijk eindigden en welke verloren gingen. Gewoon om te huilen serieus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: We weten wie de echte verantwoordelijke zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eerste Feyenoord trainer ooit die de volgende ronde haald als ze zo doorgaan |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Nah, Beenhakker ook al in 1999.2000 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Yep,beide rondes vanaf X bekeken |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: T toen
Onder andere de legendarische wedstrijd thuis tegen Marseille, Cruzzzz |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: In het geheugen gegrift |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ja, die gaat er never nooit meer uit, wat er ook gebeurt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
😅Nu salaris verhoging of niet😂 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zal mijn rekeningnummer ff doorgeven 😂 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Contract voor het leven ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Doe maar gewoon een poster boven je bed :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En nu je spullen pakken! 🤪 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
De beste man had gewoon z'n eigen koers moeten varen en niet moeten luisteren naar het Slot gepijp.
Ik heb Feyenoord nog nooit zo goed zien verdedigen als deze wedstrijd. Ook onder Slot is er nooit zo sterk en gedisciplineerd verdedigd als vandaag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee doe de Wolf maar eens even op nonactief . Eens kijken hoe dat gaat lopen met een andere assistent. Doe de Wolf de rest van het seizoen in de supporters begeleiding dan kijken we volgend seizoen wel weer verder😂 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hopelijk blijft hij nog wel de kans krijgen trouwens. Verhaal dat vandaag naar buiten kwam verbaasde me een beetje, had gedacht dat hij bij Te Kloese nog niet echt ter discussie stond. Maar misschien zijn er inderdaad intern van dingen gebeurd. Of dat nu met De Wolf is of wat anders. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou anders ook zo'n beetje de eerste trainer ter wereld zijn die eruit wordt gegooid na een 3-0 overwinning op Bayern ;) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 23:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Hopelijk blijft hij nog wel de kans krijgen trouwens. Verhaal dat vandaag naar buiten kwam verbaasde me een beetje, had gedacht dat hij bij Te Kloese nog niet echt ter discussie stond. Maar misschien zijn er inderdaad intern van dingen gebeurd. Of dat nu met De Wolf is of wat anders. Daarom moet er dringend een ECHTE en STERKE TD komen, die ook echt de ins en outs met de trainer op tijd kan bespreken en op tijd wegwijs maakt.
Is met DtK en zijn Ruil vazal zeker niet zo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 23:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zou anders ook zo'n beetje de eerste trainer ter wereld zijn die eruit wordt gegooid na een 3-0 overwinning op Bayern ;) Ja die hem nu gaan ontslaan raken dan ook een beetje hun geloofwaardigheid kwijt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eindelijk heeft Brian een andere tactiek toegepast. Nu Feyenoord eens in de verdedigende stellingen. Hopelijk de opmaat naar meer. Great job! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Echt van vele spelers genoten vandaag. Maar heel eerlijk gezegd niet van de trainer. Er is niets makkelijker dan zo te voetballen. Doen malta Luxemburg en Gibraltar ook. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 23:25 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Daarom moet er dringend een ECHTE en STERKE TD komen, die ook echt de ins en outs met de trainer op tijd kan bespreken en op tijd wegwijs maakt. Is met DtK en zijn Ruil vazal zeker niet zo. Zou wel een hoop schelen denk ik ja. Daar hebben ze binnen Feyenoord toch wat te makkelijk over gedacht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 23:33 schreef Alexmem het volgende:Echt van vele spelers genoten vandaag. Maar heel eerlijk gezegd niet van de trainer. Er is niets makkelijker dan zo te voetballen. Doen malta Luxemburg en Gibraltar ook. Maar die winnen nooit |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 23:33 schreef Alexmem het volgende:Echt van vele spelers genoten vandaag. Maar heel eerlijk gezegd niet van de trainer. Er is niets makkelijker dan zo te voetballen. Doen malta Luxemburg en Gibraltar ook. Luxemburg en Malta winnen dan ook elke wedstrijd met 3-0.
Of wacht?
Je speelt met een middenveld waar je centrale verdediger op 6 speelt, een jeugdspeler en iemand uit de Feyenoord vrouwen.
Dat je dan uberhaupt nog 3 kansen creeert en 3 keer scoort is echt waanzinnig knap. Deze overwinning komt zeer zeker op het conto van de trainer.
Ook in het verdedigen zat een idee en je zag dat er duidelijke afspraken waren. Hoe vaak hebben de Bayern spelers bijvoorbeeld 1 op 1 met de keeper kunnen komen? Echt 0x.
Alles werd gedwongen via de zijkanten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Tuurlijk wel. Als je zo speelt kan je een keer winnen. Maar dat vind ik geen verdienste van de trainer. Net zoals een trainer er niets aan kan doen als een spits een penalty mist. Of een keeper over de bal heen duikt. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wat vonden jullie van dat interview? Gaat ie eruit of niet? En weet hij het of niet? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als blijkt dat hij totaal niet klikte met de Wolf dan verdient hij gewoon nog een kans. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Das weer iets anders. Ik kan ieder besluit t.o.v. Priske wel respecteren. Als er maar linksom of rechtsom daadkracht is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 23:45 schreef Alexmem het volgende:[..] Das weer iets anders. Ik kan ieder besluit t.o.v. Priske wel respecteren. Als er maar linksom of rechtsom daadkracht is. Eens Alex. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Van mij verdient hij zoiezo een kans, puur omdat elke trainer bij ons met het beste materiaal we in selectie de tijd zou mogen hebben, al duurt het nog ff, al die geruchten (of niet) alles wat je las komt uit Deense krant, dan is de vraag wie polst Deense media, of is Deense media doorgeefluik van media hier in nederland🤔ik lees en hoor alleen Deense media vooralsnog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Interview niet gezien. Maar hij was wel erg aanwezig in zijn coaching en ook heel blij na het laatste fluitsignaal. Daar zag ik niet iemand die het opgegeven had. Maar goed, misschien was hij daar niet mee bezig tijdens de wedstrijd. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Bij het interview was hij heel timide vond ik. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We all ❤️joe Brian! We need joe,plies stee🥹 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik vond na afloop niet echt iets van er speelt iets eigenlijk, gewoon hoe een nette trainer zou reageren na een mooie avond, en ook met lichte sneer naar noa van je weet hoe media werkt toch proefde ik. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hoop gestook Telegraaf uiteraard! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Las ik ja. Hoop speculatie, maar geen nieuwe informatie. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Media kan je maken in goeie tijden maar het kan je ook breken mindere niks tussenin vaak. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Trainer Brian Priske heeft voorafgaand aan de wedstrijd tegen Bayern München als een gentleman de media te woord gestaan. Achter de schermen rommelt het hevig bij Feyenoord. De Telegraaf meldt dat de zaakwaarnemer van de Deen na de wedstrijd tegen de Duitse club is opgeroepen voor een gesprek met de clubleiding van de Rotterdammers.
De reden? Er is geen klik tussen een deel van de staf en de spelersgroep van Feyenoord. De Rotterdammers wilden daarom flink hervormen, maar daar ging Priske niet mee akkoord. De relatie tussen Feyenoord-icoon John de Wolf, Etienne Reijnen en de spelersgroep is goed, maar het gaat specifiek om de Deense assistent-trainers Lukas Babalola en Björn Hamberg.
"Er is totaal geen klik ontstaan tussen dat deel van de staf en de spelersgroep," is de uitleg van de krant. "Tegelijkertijd zou Priske op geen enkele manier concessies hebben willen doen. Dat leidde tot een sfeer diep onder het vriespunt op trainingscomplex 1908." Priske heeft daarnaast intern ook veel kritiek geuit op de medische staf en performance-staf van Feyenoord, maar had zelf ook geen idee of hij zijn trainingen op de juiste manier leidde. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De Deense assistenten lijken dus het grootste probleem qua klik. En deels Priske zelf
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 januari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En Priske schijnt zelf gelekt te hebben naar bevriende Deense media. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Of een van die flut assistenten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Priske die meezingt na afloop:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 januari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2025 - 00:15 schreef MMM het volgende:.. "Er is totaal geen klik ontstaan tussen dat deel van de staf en de spelersgroep," is de uitleg van de krant. "Tegelijkertijd zou Priske op geen enkele manier concessies hebben willen doen. Dat leidde tot een sfeer diep onder het vriespunt op trainingscomplex 1908." Priske heeft daarnaast intern ook veel kritiek geuit op de medische staf en performance-staf van Feyenoord, maar had zelf ook geen idee of hij zijn trainingen op de juiste manier leidde. Dit is een dingetje in ieder geval, ga je best vraagtekens bij zetten . |
|
|
|