|
|
kenny
|
|
|
misschien een paar assistenten inwisselen , heb het gevoel dat die 2 deense assistenten niet zoveel toevoegen op tactisch gebied en de wolf al helemaal niet probeer die schreuder erbij te zetten die is nu vrij en je heb gelijk de opvolger binnen van priske op termijn |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Uitekende pers conferentie weer waar hij ook ingaat op die roddel en achterklap ed,, komt gewoon prima over,, hij verdient vind ik het beste feyenoord elftal en mooie aankoopjes. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 - 17:34 schreef kenny het volgende:misschien een paar assistenten inwisselen , heb het gevoel dat die 2 deense assistenten niet zoveel toevoegen op tactisch gebied en de wolf al helemaal niet probeer die schreuder erbij te zetten die is nu vrij en je heb gelijk de opvolger binnen van priske op termijn Dus als jij wat ruzie hebt op je werk dan ontslaan ze ook iemand? Kom op dat gebeurt toch overal wel eens. Nogmaals ik zag tegen Willem II ook geen beleving bij de spelers......dat is toch nog zwakker |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 - 18:45 schreef piet de paler het volgende:[..] Dus als jij wat ruzie hebt op je werk dan ontslaan ze ook iemand? Kom op dat gebeurt toch overal wel eens. Nogmaals ik zag tegen Willem II ook geen beleving bij de spelers......dat is toch nog zwakker zo werkt het niet in de voetballerij piet , dit gaat door sudderen |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 - 18:42 schreef bijft007 het volgende:Uitekende pers conferentie weer waar hij ook ingaat op die roddel en achterklap ed,, komt gewoon prima over,, hij verdient vind ik het beste feyenoord elftal en mooie aankoopjes. Waar beoordelen we deze beste man dan op? Het interesseert mij geen ene .... hoe hij tijdens de persconferentie is. Ik wil goed voetbal zien en minimaal 2e worden. Wordt hij dat niet dan mag hij wieberen. Prestaties zijn belangrijker dan een goede persconferentie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Priske maakt een statement. Dat is verstandig, je alleen bedienen van algemeenheden doet achterban vervreemden. Prestaties leveren is nu het devies. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 - 18:42 schreef bijft007 het volgende:Uitekende pers conferentie weer waar hij ook ingaat op die roddel en achterklap ed,, komt gewoon prima over,, hij verdient vind ik het beste feyenoord elftal en mooie aankoopjes. Vervelend dat het hier weer volgens mij 70% over de afgelopen geruchten gaan en tegenvallende prestaties in de eredivisie. Geeft ie prima antwoord overigens. Lijkt mij alleen dat het hier over de CL moet gaan, in ieder geval het grote deel. Mensen buiten Nederland snappen er de ballen niet van als ze naar de stand in de CL kijken en dan is de rest wel ff bijzaak op dit podium. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja eens hoor,, ook triest dat media er op door blijft gaan ipl dan op het wel goed en verassend presteren op het hoogste podium,, nu moet het ook echt klaar zijn nadat zn zegje gedaan heeft ook,, ook wel beetje van mening dat je als geen Nederlandse trainer in nederland begint met 10-0 achterstand überhaupt,, hoop dat dtk hem vd zomer helpt qua aankopen en vooral ook breedte aankopen dat verdient nmk elke trainer van ons,, maar vooral ook dat spelers wat minder kapot zijn dat helpt zeker bij de prestaties. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tja Wout als journalisten een wond weten te zitten dan willen ze daarin gaan peuren, ook al zou de CL inderdaad de topic moeten zijn. Daarom zitten ze daar tenslotte. Maar ja het volk wil bloed zien hé. Wel apart dat er eerst maanden gedramd werd van je kan toch Nederlands praten en toen hij persconferenties in Nederlands ging doen ging het gelijk mis met die heilige vuur uitspraken. Als je hem dan in het Engels bezig ziet komt dat toch beter over |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het lek schijnt dus uit de RvC te komen. 1 van hen wilde van Priske af en dacht ik lek alvast en dat buiten Te Kloese om |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Troost. En de Wolf is als vriendje van Troost de mol
Cirkel rond |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 - 21:12 schreef MMM het volgende:Het lek schijnt dus uit de RvC te komen. 1 van hen wilde van Priske af en dacht ik lek alvast en dat buiten Te Kloese om De naam begint waarschijnlijk met de S en eindigt met Jaak Troost.
Toon van bodegom heeft DtK binnengehaald dus die zou het niet zijn lijkt mij, en iemand anders uit de RVC lijkt me sterk. Ik heb de overige namen op moeten zoeken dus dat zegt wellicht voldoende.
Het feit dat er gespeculeerd werd om iemand als Pusic te halen zegt voldoende. Dat is echt een enorme stap terug en lijkt vooral op het beleid toen Advocaat voor de groep stond.
Pusic zou dan lekker een marionet zijn van de RVC en niet teveel kabaal maken, iets wat Priske (eindelijk) wel doet.
Ik kan met dit gespeculeer meteen bij de Telegraaf werken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 januari 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ja hier zijn ook veel riool journalisten in spé... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik verdenk een forum lid als lek. Geen namen ga ik noemen, maar t begint met L en eindigt op V. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 - 21:35 schreef van geil het volgende:[..] Ik verdenk een forum lid als lek. Geen namen ga ik noemen, maar t begint met L en eindigt op V. Eu.... 😄😄😄 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is Kenneth Perez dan een holmaat van de Sjaak, hoe komt het anders bij de Deense pers? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Volgens de geruchten:
Vanuit RvC gelekt naar VI, VI heeft toenadering gezocht met Deense media. Diezelfde Deense media kreeg de bevestiging van de zaakwaarnemer van Priske. Deense media maakte het openbaar.
Maar het lek zit dus in de RvC. Het is te hopen dat die naam eens openbaar word. Al weten we allemaal al wie het is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 januari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Geruchten op geruchten op geruchten dus. Is een beetje als internetten met een 3-voudige VPN |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Van deze persoon wordt ook al langer gezegd dat ie ongezonde invloed zou hebben binnen Feyenoord.
Al is het uiteraard nogal speculatief allemaal natuurlijk |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Valentijn en Krabbendam in t kwadraat hier. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind trouwens Priske naar buiten toe wel sterk de afgelopen week. Was voorheen wat vlak af en toe. Recent scherp, menselijk en toch beschaafd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 januari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Lijntje van Rob Jansen naar de verantwoordelijke binnen Feyenoord was 5 jaar terug ook al heel kort.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 januari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 29 januari 2025 - 10:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Lijntje van Rob Jansen naar de verantwoordelijke binnen Feyenoord was 5 jaar terug ook al heel kort. Dat dus hè, is het smerige cirkeltje wel compleet toch? Leidt linea recta weer naar de Sjaak!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 januari 2025 door VVout -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: De puzzel lijkt wat dat betreft wel gelegd te kunnen worden inderdaad. Zonder er direct al te dramatische conclusies aan te verbinden, want het blijft deels speculatief. Maar goed, het is wel duidelijk dat er meerdere stromingen binnen Feyenoord zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 29 januari 2025 - 09:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vind trouwens Priske naar buiten toe wel sterk de afgelopen week. Was voorheen wat vlak af en toe. Recent scherp, menselijk en toch beschaafd. Beetje zoals Leuv op het forum zeg maar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T gaat verder, want de VvF heeft ook belangen en lijntjes. Idem de STICO. En stadion.
Dat maakt t wespennest Feyenoord zo complex. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 29 januari 2025 - 10:52 schreef Stylzz het volgende:T gaat verder, want de VvF heeft ook belangen en lijntjes. Idem de STICO. En stadion. Dat maakt t wespennest Feyenoord zo complex. Ook dat inderdaad. En zelfs dat is nog niet alles. Dan denk ik aan groeperingen onder supporters of bijvoorbeeld de gemeente. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is stiekem de Sjaak? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dossier wordt weer geopend |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zondag ook verliezen is je spullen pakken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Treft weinig blaam. Met dit materiaal |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Eens, maar gaat niet uitmaken. Trainer is de lul. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: maakt niet uit, de messen worden weer geslepen.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: met dank aan te kloese die deze trainer heeft opgezadeld met een kwaliteits loze selectie , en het beetje geld wat verdient is onder slot is weer verkwanselt en staan weer op 0 , lekker beleid te kloese hoog tijd dat je vlug oprot |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 29 januari 2025 - 22:47 schreef kenny het volgende:[..] met dank aan te kloese die deze trainer heeft opgezadeld met een kwaliteits loze selectie , en het beetje geld wat verdient is onder slot is weer verkwanselt en staan weer op 0 , lekker beleid te kloese hoog tijd dat je vlug oprot Verleden week wonnen ze van Bayern |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 29 januari 2025 - 22:47 schreef kenny het volgende:[..] met dank aan te kloese die deze trainer heeft opgezadeld met een kwaliteits loze selectie , en het beetje geld wat verdient is onder slot is weer verkwanselt en staan weer op 0 , lekker beleid te kloese hoog tijd dat je vlug oprot Eens hoor |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Origineel joh. Stumperd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
‘We verloren de duels, gingen niet achter onze man aan en stonden niet goed in positie. Dan krijg je zo'n onacceptabele wedstrijd en uitslag.‘
Tsja |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Maar dat was op een gegeven moment wel logisch. Na de blessures knakte er echt wat, zeker met die belachelijke 2-1.
Je kunt naar de trainer wijzen. Maar zoals het team gisteren in het veld stond, daar doe je als staf niks meer aan. De vervangers van de vervangers toonden ook niet echt dat ze graag basis zijn. T is in de breedte gewoon niet goed genoeg. Je eerste 13 spelers zijn prima. Maar als daar meer dan de helft van wegvalt of half fit is. Dan is wat erachter zit echt een enorm verschil.
Sommigen daarvan hebben wel de potentie, maar sommige moet je gewoon nu nog wegdoen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jup. Sommige missen kwaliteit aan de bal, anderen kunnen de intensiteit simpelweg niet aan en dan zijn er ook een hoop ziek, zwak of misselijk. Er wordt dit seizoen veel van de breedte gevraagd en dat blijkt of verschillende posities totaal niet goed genoeg.
Maar laten we niet vergeten dat was onder Slot ook al een probleem, maar toen bleef bijna iedereen fit, dat is het verschil. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 30 januari 2025 - 07:54 schreef Stylzz het volgende:Ja. Maar dat was op een gegeven moment wel logisch. Na de blessures knakte er echt wat, zeker met die belachelijke 2-1. Je kunt naar de trainer wijzen. Maar zoals het team gisteren in het veld stond, daar doe je als staf niks meer aan. De vervangers van de vervangers toonden ook niet echt dat ze graag basis zijn. T is in de breedte gewoon niet goed genoeg. Je eerste 13 spelers zijn prima. Maar als daar meer dan de helft van wegvalt of half fit is. Dan is wat erachter zit echt een enorm verschil. Sommigen daarvan hebben wel de potentie, maar sommige moet je gewoon nu nog wegdoen. Echt onzin wat je zegt.
We laten ons telkens vrijwillig naar de slachtbank lijden. Er is dan ook niemand die opstaat of vanuit de staf die iets wijzigt. Het is allemaal zo verschrikkelijk amateuristisch. De wissles gisteren waren lachwekkend en sommige sterkhouders lopen door dit gestuntel op hun tenen. Wedden dat wanneer jij een zeer linker been hebt en gaat compenseren met rechts dat je daar ook last van krijgt. Dat is wat de sterkhouders doen en die gaan binnenkort omvallen. Prutske maar ook zeker te Kloese is hiervoor verantwoordelijk en het gaat niet beter worden dit seizoen, neem dat maar van mij aan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 30 januari 2025 - 07:54 schreef Stylzz het volgende:Ja. Maar dat was op een gegeven moment wel logisch. Na de blessures knakte er echt wat, zeker met die belachelijke 2-1. Je kunt naar de trainer wijzen. Maar zoals het team gisteren in het veld stond, daar doe je als staf niks meer aan. De vervangers van de vervangers toonden ook niet echt dat ze graag basis zijn. T is in de breedte gewoon niet goed genoeg. Je eerste 13 spelers zijn prima. Maar als daar meer dan de helft van wegvalt of half fit is. Dan is wat erachter zit echt een enorm verschil. Sommigen daarvan hebben wel de potentie, maar sommige moet je gewoon nu nog wegdoen. Tuurlijk ligt het aan de kwaliteit. Maar ik vond de goals ook wel erg makkelijk vallen. Ik ben nooit zo van de term ‘werken’ maar ik vond het gister vaak wel erg slap. Vanaf minuut 1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is eigenlijk wat ik ook zeg. Maar geeft niets. De reden dat dé sterkhouders zo veel spelen is dat wat erachter zit te zwak is. En zelfs de reserves zijn niet fit. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Geen plan B gister, helemaal geen plannen eigenlijk! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T plan B stond zo’n beetje in t veld. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Een plan B maak je ook tijdens de wedstrijd met dezelfde spelers.
Of als Santi uitvalt anders gaan spelen.
Gewoon meer inzakken, lange bal etc etc etc
Maar dat heeft deze aardige man helaas nog NOOIT getoond.
Stelt zijn beste spelers op, zit t mee tegen Bayern geweldig, maar als t in de wedstrijd anders loopt, zit ie er bij, en kijkt ernaar.
Tactisch hooguit middelmaat.
Helaas
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 januari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|