|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 15:32 schreef piet de paler het volgende:Ja lekker rellen. Heeft onze ploeg al veel goed gedaan.... Een loodgieter zonder goed gereedschap kan ook niets Is wat ik denk dat gaat gebeuren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je hebt nog 45 minuten En als het niet lukt gaan we weer genieten van rellen???????????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou. Waar blijft dat konijn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een loodgieter heeft greep op z'n materiaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een verroeste baco, defecte waterpomptang, en een lekke waterzuiger. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Heb jij al een touw om je nek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik niet. Ik vind t allemaal best Maar ben benieuwd wat ie gaat doen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hakbijl ligt klaar in het Maasgebouw. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Armoe, zoals zijn selectie, geen enkele meerwaarde ook niet. NIKS(Nog maar eens!)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Gelukkig zijn we deze nietsnut heel snel kwijt. Waar Slot structureel Trauner wisselde en met 3 achterop ging spelen blijven wij volharden in spelen met een wandelend lijk achterin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eens. Maar. Er moesten er zo veel gewisseld worden qua ongemak en niet fit
Dus tja |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij wil ontslagen worden,dat is nu wel duidelijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
We gaan om te winnen riep die van te voren. Niks van terug gezien. Hinkt voortdurend op twee gedachten bij t gelijke spel en dat nekt je nog ook. Als je zover achter staat op ajax en psv moet je bij die 1-1 gewoon vol voor de winst spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2025 door yoghurt17 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kijk eens wie er bij die neuzen invallen. Die selectie is ook heel matig.
Priske bakt er ook gewoon niks van. Matige selectie maar ook een matige trainer zonder tactisch vernuft |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Die Ravioli heeft niet veel betere spelers hoor, maar managed t wel veel beter over t hele seizoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 16:35 schreef Cruzcontrol het volgende:Die Ravioli heeft niet veel betere spelers hoor, maar managed t wel veel beter over t hele seizoen. Eens |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 16:35 schreef Cruzcontrol het volgende:Die Ravioli heeft niet veel betere spelers hoor, maar managed t wel veel beter over t hele seizoen. Is ook wel wat makkelijker als je geen CL speelt. Die kan in de EL rouleren. Als wij dat gedaan hadden, waren we nu uit de CL geweest. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat gezegd hebbende, Priske weet duidelijk in de eredivisie niet het maximale eruit te halen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is klaar ,gegokt en verloren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou gaan we Priske ontslaan , en dan komt de wonder trainer pascal Boschaert..... En dan komt alles goed. Die heeft een toverstaf en alle spelers worden ineens beter.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is klaar ,gegokt en verloren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je moet iets. Priske krijgt het niet op de rit.
Je moet risico nemen om derde te worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens ,het is over en uit voor hem |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
De spelers van ons zijn net zo fit als die van ajax onder John van t Schip. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
2 x van dit Ajax verliezen kan echt niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Plus de waarschuwingen na de 1-1 zijn ook geweest hè.
Als je spelers het niet meer kunnen belopen, dan moet je terug. Compacter staan. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad krijgt hij dit niet op de rit , van begin af aan twijfel en tactisch niet erg sterk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 16:49 schreef MMM het volgende:Plus de waarschuwingen na de 1-1 zijn ook geweest hè. Als je spelers het niet meer kunnen belopen, dan moet je terug. Compacter staan. Misschien dat Priske voor de winst speelde. Je zou kunnen zeggen dat dit de laatste kans voor plek 2 was. En dan tellen alleen de 3 punten.
Maar normaal had je iemand erbij gezet om de ruimtes dicht te lopen. Beelen bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 16:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Misschien dat Priske voor de winst speelde. Je zou kunnen zeggen dat dit de laatste kans voor plek 2 was. En dan tellen alleen de 3 punten. Maar normaal had je iemand erbij gezet om de ruimtes dicht te lopen. Beelen bijvoorbeeld. Ik zei het al vaker in het wedstrijdtopics, de ruimtes waren bizar. Valt niet meer te belopen. Soms moet je dan maar een punt koesteren. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 16:44 schreef piet de paler het volgende:Nou gaan we Priske ontslaan , en dan komt de wonder trainer pascal Boschaert..... En dan komt alles goed. Die heeft een toverstaf en alle spelers worden ineens beter.... Die had in Augustus al ontslagen moeten worden. Proefperiode van 2 maand en nokken...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moet je wel eerst een beter alternatief hebben. Maar deze trainer krijgt spelers niet aan het knokken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 16:53 schreef MMM het volgende:[..] Ik zei het al vaker in het wedstrijdtopics, de ruimtes waren bizar. Valt niet meer te belopen. Soms moet je dan maar een punt koesteren. Inderdaad, ook om een beetje uit het negatieve te blijven. Een punt uit bij Ajax is op zichzelf geen slecht resultaat. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
Het is nu wel klaar, speelt niet het hoge druk voetbal zoals zou moeten. Weg wezen, spelers worden ook niet beter onder hem |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Opdonderen. Deze Prutske snapt er geen hol van. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 16:49 schreef MMM het volgende:Plus de waarschuwingen na de 1-1 zijn ook geweest hè. Als je spelers het niet meer kunnen belopen, dan moet je terug. Compacter staan. Idd, en dat ontbreekt bij deze man.. Al eerder gezegd, tactisch verandert hij nooit iets ten goede gedurende de wedstrijd. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
Nee en waarom laat je ueda zo lang staan die bakt er geen klote van En waarom geen snelle osman in de laatste 15 minuten? het is tactisch helemaal niks. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 17:14 schreef coenjo het volgende:Nee en waarom laat je ueda zo lang staan die bakt er geen klote van En waarom geen snelle osman in de laatste 15 minuten? het is tactisch helemaal niks. Ueda bleef denk ik zolang staan omdat er een half elftal ziek, zwak of misselijk was. Dus die wissels waren dringender.
En Osman kan ik wel verklaren, die zat niet bij de selectie ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die persconferentie ook weer. Hij is niet bezig met de stand. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zie m net de prestatie voldoende noemen
Nu is t wel genoeg Brian. Tijd om af te zwaaien |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
"De prestatie was voldoende, maar niet genoeg om punten te halen" - Brian Priske.
Oh oh oh.. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 17:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ueda bleef denk ik zolang staan omdat er een half elftal ziek, zwak of misselijk was. Dus die wissels waren dringender. En Osman kan ik wel verklaren, die zat niet bij de selectie ;) oh dat wist ik niet:) nou dan zie ik dat door de vingers:) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Priske is totaal niet interessanr meer tijdens persconferenties. Hij is vlak, net als z'n tactiek, en als zijn spelers.
Gaat niet meer goed komen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Dit zie je al vanaf Augustus aankomen, mij verrast het niet. Deze man is middelmaat en totaal ongeschikt voor een topclub. |
|
|
|