BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brian Priske topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 februari 2025 - 17:34   quote  deeplink  
Tja. Moet t nog zien bij een goede fitte selectie.
Maar dit huwelijk is stuk
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 februari 2025 - 17:36   quote  deeplink  
Hij vervalt snel in platitudes ja. Kan er ergens nog wel inkomen dat hij vond dat Feyenoord ten minste competitief was deze wedstrijd, als hij dat bedoelde, vooruit.

Maar hij had het er ook over dat iedereen er alles aan deed. Die heeft de 1-0 niet teruggekeken of hij doet alsof iedereen gek is.

Snap best dat je positief wil blijven. Maar dat kan ook zonder dingen te noemen die zo duidelijk tegenstrijdig zijn met wat iedereen heeft kunnen zien.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 02 februari 2025 - 17:36   quote  deeplink  
Nou, uiteindelijk heeft iet t dan toch nog gezegd..

Dat is voetbal!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 februari 2025 - 17:37   quote  deeplink  
Vandaag in veel duels, zeker 1e helft, was 020 scherper.
Ueda toont zich een juffertje, de anderen delven te vaak het onderspit als ze onder druk staan.
Zelf druk zetten in intussen ook uit het woordenboek geschrapt.

En blessures is een te licht excuus. Een trainer moet het mes tussen de tanden in een team krijgen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 02 februari 2025 - 17:40   quote  deeplink  
Heeft geen enkel tactisch corrigerend vermogen tijdens wedstrijden.

En dat kan ook met mindere spelers, of MOET je zelfs doen met mindere spelers.

Maar nee, gewoon zonder remmen het ravijn in.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 februari 2025 - 17:45   quote  deeplink  
Eigenlijk wel een beetje dubbel.
Aan de ene kant zien we gewoon dat hij veel spelers heeft die matig zijn of er slecht aan toe zijn.
Aan de andere kant verwachten we wel dat hij daarvan wat moet brouwen
kenny
 kenny - zondag 02 februari 2025 - 17:46   quote  deeplink  
denk dat het beste is om te stoppen met priske , goede aardige man maar hij krijgt dit feyenoord niet aan het voetballen , natuurlijk is dit elftal afgeroomd dat helpt hem ook niet
kenny
 kenny - zondag 02 februari 2025 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2025 - 17:45 schreef Stylzz het volgende:
Aan de ene kant zien we gewoon dat hij veel spelers heeft die matig zijn of er slecht aan toe zijn.
inderdaad maar slot begon met een nog slechter elftal toch zag je een stijgende lijn , dat ontbreekt onder priske
MMM
 MMM - zondag 02 februari 2025 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Maar dan nog heeft hij een betere selectie dan veel clubs waar hij punten tegen verloren heeft. Ajax heeft ook geen beter elftal vandaag.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 februari 2025 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Juist daarom is het zaak dat je een team zeer scherp maakt. Een team dus.
En hoe matig zijn ze? Of hoe matig is zijn kijk op het spel?
Kip of ei.

Hij miste het Heilige Vuur. En vertolkte daarmee en passent zijn eigen doodvonnis.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 februari 2025 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2025 - 17:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Maar dan nog heeft hij een betere selectie dan veel clubs waar hij punten tegen verloren heeft. Ajax heeft ook geen beter elftal vandaag.
Nee. Maar wij verliezen m. Omdat zij de kans wel maken.
Wij verliezen omdat Moussa m op de keeper schiet.

T was een armoedige wedstrijd van twee kanten die geen winnaar verdiende
MMM
 MMM - zondag 02 februari 2025 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2025 - 17:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

We verliezen m ook omdat Moussa bij de 1-0 niets doet en Paixao bij de 2-1 Gaaei laat lopen. Ik weet dat jij het niet leuk vind als ik het zeg maar dat was onder Slot toch ondenkbaar? Heeft Priske wel grip op deze groep?

Woensdag gebeurde dit ook al met de buitenspelers
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 februari 2025 - 18:10   quote  deeplink  
Moussa heeft dit altijd gedaan.
Onder Slot stonden we verdedigend stabieler.
Iets andere selectie ook…
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 02 februari 2025 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2025 - 18:10 schreef Stylzz het volgende:

Onder Slot stonden we verdedigend stabieler.

Taak van de trainer ook
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 februari 2025 - 18:32   quote  deeplink  
Herhaling van commentaren, die er niet geweest waren bij een overwinning
MMM
 MMM - zondag 02 februari 2025 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2025 - 18:32 schreef piet de paler het volgende:
Herhaling van commentaren, die er niet geweest waren bij een overwinning
Pfff..
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 februari 2025 - 18:42   quote  deeplink  
Laten we hem gaan bedreigen , en in zijn tuin gaan staan .............
Pfffffffff
De enige die dit kan beslissen is tK, en de rvc.
En niet bloeddorstige fans,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2025 door piet de paler --
MMM
 MMM - zondag 02 februari 2025 - 18:48   quote  deeplink  
Waarom heb jij het altijd zo over uitersten..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 februari 2025 - 18:48   quote  deeplink  
Piet, je kunt niet ontkennen dat het voetbal steeds verder in verval raakt.
Het zit mis tussen trainer en spelers.
Het spel gaat achteruit, het aantal kansen, laat staan de punten die blijven liggen.

Iedereen meteen weg? Nee, dat wordt lastig.

En vervelend, in zo'n sfeer worden spelers niet beter en samen sterker.
Priske kan de sleutel niet vinden.
Leuv
 Leuv - zondag 02 februari 2025 - 18:49   quote  deeplink  
tK mag wat mij betreft ook weg.
In ieder geval geen TD meer spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2025 door Leuv --
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 februari 2025 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2025 - 18:48 schreef FR-Henk het volgende:
Piet, je kunt niet ontkennen dat het voetbal steeds verder in verval raakt.
Het zit mis tussen trainer en spelers.
Het spel gaat achteruit, het aantal kansen, laat staan de punten die blijven liggen.

Iedereen meteen weg? Nee, dat wordt lastig.

En vervelend, in zo'n sfeer worden spelers niet beter en samen sterker.
Priske kan de sleutel niet vinden.
Dan krijg je pascal ???????????????
Gaat die het op de lijn krijgen dan?
Tk weg , gaat het dan goed ( beter) met het bestuur ?
Allemaal vragen, nu willen we bloed zien .................?
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 februari 2025 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2025 - 18:49 schreef Leuv het volgende:
tK mag wat mij betreft ook weg.
In ieder geval geen TD meer spelen.
Dit vindt ik een genuanceerd antwoord, waar ik me bij aansluitn
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 februari 2025 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2025 - 18:17 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Taak van de trainer ook
Kwaliteit ook
van geil
 van geil - zondag 02 februari 2025 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2025 - 17:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Paal ,lat en twee goals,en wij een kansje van Moussa aangespeeld op zijn verkeerde been.
R()b
 R()b - zondag 02 februari 2025 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2025 - 18:42 schreef piet de paler het volgende:

En niet bloeddorstige fans,
Hahahahaha wat is dit dan voor clickbait NOS titel!?!
CobusIII
 CobusIII - maandag 03 februari 2025 - 08:44   quote  deeplink  
Priske raakt de selectie niet. Ze gaan niet voor hem door het vuur. 020 was makkelijk te verslaan door Feijenoord in goede doen. Hij mag weg wat mij betreft.
Rare wissels ook weer.
MMM
 MMM - dinsdag 04 februari 2025 - 09:28   quote  deeplink  
Ik ben wel benieuwd hoe de rest hierover denkt.

Stel er word morgen verloren bij PSV. Dan zit je op een reeks van 5 verliespartijen, 2 overwinningen (Rijnsburg en Bayern) en 1 gelijkspel.

Je kan niet zo blijven aanmodderen als je vol voor plek 3 wil gaan.. Anderzijds, wie het dan moet doen voor de korte termijn? Ook geen idee. Maar ik denk dat je wel iets moet forceren.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 februari 2025 - 09:41   quote  deeplink  
Dan denk ik dat t inderdaad wel ophoudt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 februari 2025 - 09:49   quote  deeplink  
Het heeft er vooral mee te maken of er echt iets stuk is. Kan Priske de selectie nog raken en is er een goede samenwerking in de technische staf?

Als er niets stuk is, kan hij wat mij betreft nog even blijven, ook na een nederlaag bij PSV. Maar anders is het einde wel heel nabij.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 februari 2025 - 09:52   quote  deeplink  
Zie ook niet direct een hele logische opvolger. Pusic zie ik niet echt als een optie. Als assistent, sure, maar wat hij als hoofdtrainer heeft neergezet op een lager niveau dan Feyenoord vind ik totaal geen aanleiding om hem aan te stellen. 3rd in Oekraïne nu, straatlengte achter op 1. Met verreweg de meest waardevolle selectie. En dat jaar bij Twente in de eredivisie was ook matig, Twente supporters zijn ook totaal niet over die periode te spreken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 februari 2025 - 09:54   quote  deeplink  
Gio ook niet trouwens. Zal ongetwijfeld ook wel weer een naam zijn die genoemd gaat worden. Een van mijn favoriete Feyenoorders ooit, maar ik geloof niet dat hij een betere optie dan Priske is. En Van Persie is nog wel een behoorlijk risico natuurlijk. Dat is ook nog hollen en stilstaan in met hoe hij zijn team laat presteren.
MMM
 MMM - dinsdag 04 februari 2025 - 09:58   quote  deeplink  
Moeilijk. Dan moet je reageren op de geruchten van de laatste weken. Maar het oogt niet alsof de spelers echt voor het vuur gaan voor de trainer. Zie de buitenspelers tegen Lille en afgelopen zondag. Zelfs Nieuwkoop sjokte terug bij de 1-0.. Dat was de laatste jaren ondenkbaar.

En zelfs los van de band tussen Priske en TS/selectie, zien we toch weinig vooruitgang. Ja, Priske is niet geholpen met de selectie en blessures. Maar heeft Ajax een betere selectie? In ieder geval niet 12 punten meer.

Het probleem is inderdaad een alternatief, het liefst voor de korte termijn. Zodat je rustig kan gaan bekijken wie het vanaf volgend seizoen moet gaan doen. Want als Priske er tijdens het lopende seizoen niet uit gaat, dan wel voor volgend seizoen. Ik kan me niet voorstellen dat hij er volgend seizoen nog zit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 februari 2025 - 10:06   quote  deeplink  
Ik verwacht dat Dennis aan het gaat blijven kijken, tenzij er een echte concrete directe aanleiding is. Of de druk vanuit onder meer de supporters heel groot wordt. En hopen dat het gaat lopen, als er de blessures verdwijnen en er misschien een paar goede opties bijkomen van buitenaf.

Maar het is wel heel zorgwekkend dat we zeker recent veel voorbeelden zien van spelers die het laten lopen. Met als absolute dieptepunt Hadj-Moussa eergisteren, maar inderdaad zeker niet eerste of tweede keer dat het recent gebeurd. Dat is wat het meest in het nadeel van Priske speelt. Onder Slot eigenlijk ondenkbaar.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 februari 2025 - 10:36   quote  deeplink  
Is tendens die al langer gaande is. Het aantal doelpogingen neemt af, het hoog druk zetten is in 2e helft nagenoeg weg.
En Brian's uitspraak over gebrek Heilig Vuur is eigen doodvonnis.
020 en psv kun je verliezen. Tegen Utrecht en Willem2 was ook het spel veelzeggend.

Wisseling van de wacht is mogelijk groter risico. Gio zie ik de discipline niet erin terugkrijgen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 februari 2025 - 10:47   quote  deeplink  
Men kijkt ernaar met een Slot bril.
Maar bijvoorbeeld tegen Ajax was t volgens mij juist niet de tactiek om hoog druk te zetten, pas druk zetten wanneer bepaalde spelers aan de bal kwamen en specifieke passlijnen afschermen.

Dus als je dan roept er wordt geen hoog druk gezet, is dat niet per definitie fout maar een andere tactiek.

Overigens qua omschakelen, dat was wel schrijnend te zien zondag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 februari 2025 door Stylzz --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 februari 2025 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2025 - 10:47 schreef Stylzz het volgende:
Maar bijvoorbeeld tegen Ajax was t volgens mij juist niet de tactiek om hoog druk te zetten, pas druk zetten wanneer bepaalde spelers aan de bal kwamen en specifieke passlijnen afschermen.

Dus als je dan roept er wordt geen hoog druk gezet, is dat niet per definitie fout maar een andere tactiek.

Priske is van het hoog drukzetten wel een beetje afgestapt. Kan ook niet met het beschikbare materiaal. Kon eigenlijk alleen met Timber en Hwang in vorm. Maar Zerrouki kan het niet belopen, Stengs kan het niet belopen, Hadj-Moussa kan het niet belopen. En iedereen die die niet 100% fit is kan het ook niet belopen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 februari 2025 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2025 - 10:47 schreef Stylzz het volgende:

Afgelopen half jaar zag ik de voortgang van de Slot-tactiek. Zou kunnen dat ie het anders neerzette nav de nederlaag tegen 020 in De Kuip. Heeft geen zoden aan de dijk gelegd. Liet alleen Ueda dan druk zetten, was ook op. Daarnaast was 020 veel feller met druk op de bal. 2e helft trok 020 zich wat meer terug.

Maar goed. Slot als maatstaf is niet juist. Wel zie ik dat er achteruitgang in het spel waarneembaar is. Dat kan niet uitsluitend aan afwezigheid Timber en Hwang worden opgehangen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 februari 2025 - 11:50   quote  deeplink  
Hoog druk was echt al veel langer geen sprake meer van
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 februari 2025 - 11:58   quote  deeplink  
Onder Slot eigenlijk deels al. Zeker toen iemand als Stengs in het elftal kwam. Zet dat af tegen andere types op die positie, Til en Szymanski. Die konden 90 minuten gaan. Stengs was natuurlijk creatiever, zeker ten opzichte van Til.

En Timber is er ook minder constant in dan Kokcu dat was.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 04 februari 2025 - 12:01   quote  deeplink  
Tactisch één-dimensionale coach.

Als t loopt, prima, maar geen enkel verbeterend corrigerend vermogen. Spelers doen ook maar wat en nemen een loopje met deze veel te aardige man.
VVout
 VVout - dinsdag 04 februari 2025 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2025 - 09:28 schreef MMM het volgende:

Stel er word morgen verloren bij PSV. Dan zit je op een reeks van 5 verliespartijen, 2 overwinningen (Rijnsburg en Bayern) en 1 gelijkspel.

Je kan niet zo blijven aanmodderen als je vol voor plek 3 wil gaan.. Anderzijds, wie het dan moet doen voor de korte termijn? Ook geen idee. Maar ik denk dat je wel iets moet forceren.
Vind dat je dan vooral eens over DtK moet gaan praten. Hij heeft Priske echt op een gammelle IKEA stoel gezet.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 februari 2025 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2025 - 12:45 schreef VVout het volgende:

[..]

Vind dat je dan vooral eens over DtK moet gaan praten. Hij heeft Priske echt op een gammelle IKEA stoel gezet.
Is al heel lang dat daar een Technisch man onder moet.
MMM
 MMM - dinsdag 04 februari 2025 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2025 - 12:45 schreef VVout het volgende:

[..]

Zeker. Maar op Priske is ook veel aan te merken.
VVout
 VVout - dinsdag 04 februari 2025 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2025 - 13:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Zeker. Maar op Priske is ook veel aan te merken.
Op de 2e plaats wel, ook hier is door DtK apart gehandelt. Als je mag geloven zijn er ook alternatieven besproken, omdat hier en daar al vraagtekens op voorhand waren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 februari 2025 - 15:11   quote  deeplink  
Priske: "Het is ook mijn werk om de spelers te beschermen"

Brian Priske weet dat er woensdagavond van PSV gewonnen moet worden om nog kans te maken op een prijs dit seizoen. De trainer heeft 'zolang het mogelijk is' nog altijd het geloof in een tweede plek in de Eredivisie, maar ook een bekerwinst hoort bij de ambitie van Feyenoord dit seizoen.
"Wij gaan zeker voor de tweede plek en de beker", vertelt Priske op de persconferentie. "Dat is de ambitie, maar het loopt niet altijd makkelijk. Als je morgen verliest, is het dan een fiasco of niet? Ik vind dat moeilijk te zeggen. Als we morgen een heel goede wedstrijd spelen maar toch verliezen, dan vind ik het geen fiasco. Zo ben ik niet. Echter zou ik zeker wel ontgoocheld zijn als wij niet in de halve finale staan."

"Realistisch gezien weten wij ook dat het heel lastig wordt met de derde uitwedstrijd in zeven dagen", gaat de trainer verder voorafgaand aan de kwartfinale tegen PSV. "Ik heb het gevoel dat wij een goede wedstrijd kunnen spelen. We hadden vandaag een goede training en gister ook. De spelers weten dat het niet voldoende is in de Eredivisie, maar ze hebben genoeg vechtlust. Iedereen is gemotiveerd om de wedstrijd woensdag te winnen."

Tot het uiterste gaan
Tegen Ajax was goed zichtbaar dat de spelers van de thuisploeg veel meer intensiteit en agressie in het spel konden brengen. Terwijl speler van Feyenoord rustig liepen over het veld, trok de directe tegenstander een sprint. Deze data heeft Priske niet gezien en op de persconferentie wil hij zijn speler in bescherming nemen. "We bespreken zulke dingen altijd, want je moet altijd alles geven, maar dat lukt niet altijd", klinkt het.

"Spelers moeten beslissingen nemen op het veld, maar ik zie dat iedereen probeert zijn best te doen", gaat de trainer van Feyenoord verder. "Iedereen probeert veel meters te maken en als je naar die data kijkt, dan heeft iedereen een goede prestatie geleverd. Het was alleen in twee of drie situaties niet voldoende. Wij worden echt gestraft in kleine details."

Van de journalisten die aanwezig zijn krijgt Priske de vraag waarom hij, op bijvoorbeeld een persconferentie, niet kritisch is op zijn eigen spelers? "Het is ook mijn werk om de spelers te beschermen en hun leven beter te maken. Intern, binnen de muren van 1908, zal ik harder communiceren en concreet zijn. Dat is hoe ik werk, en ik vind dat ik dat goed doe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 februari 2025 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 februari 2025 - 15:14   quote  deeplink  
Als je spelers wil beschermen moet je die opaatjes niet 2x achter elkaar opstellen
terwijl er gelijkwaardige spelers op de bank zitten.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 04 februari 2025 - 15:14   quote  deeplink  
"Als we morgen een heel goede wedstrijd spelen maar toch verliezen, dan vind ik het geen fiasco"

Maar dat vindt Brian al heel erg snel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 februari 2025 - 15:18   quote  deeplink  
Als hij morgen verliest mag de Wolf het overnemen van mij .
Samen met Bosschaart de rest van het seizoen.
Valt dan toch niks meer te winnen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 04 februari 2025 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2025 - 15:14 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als je spelers wil beschermen moet je die opaatjes niet 2x achter elkaar opstellen
terwijl er gelijkwaardige spelers op de bank zitten.
[/quot

Ik kan me niet voorstellen , dat een op en top sportman niet 2 x kan spelen.
Dan moet je zeggen , je wordt betaald per wedstrijd ,
Of minder verdienen, ik kan me er niet bij voorstellen, in mijn vakgebied moest ik toch op oudere leeftijd toch ook mee met veel jongere kerels.
Ik zeg inzetten ...............
ar
 ar - dinsdag 04 februari 2025 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2025 - 09:28 schreef MMM het volgende:

Blijven doormodderen bij verlies morgen heeft geen zin.
Maar ook,je speelt psv helemaal zoek en je verliest 1-0 door een onwaarschijnlijke kutgoal..
Wat zeggen we dan😁
Ik weet het niet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5183
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brian Priske topic

0.0309829