|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 10:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja eens ,en ik las overigens zojuist dat Trauner een terugslag heeft gekregen op de training . Neem Q dan mee. Kan prima wat minuten spelen. Vond hem goed in aanvallend opzicht gister! En alleen voor de posititviteit in de kleedkamer al van toegevoegde waarde. Ik zou daarnaast (misschien niet meteen tegen Milan) Mitchell weleens Rechter CV willen zien spelen. Ik denk dat hij dat wel kan. Voetballend ziet t er nog niet altijd even geweldig uit en neemt soms wat risico met slidings, maar als je dat er een beetje uit krijgt denk ik dat je een goede cv hebt met hem |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Moet direct weg. Had al lang weg moeten zijn. Ik snap best dat hij een flinke afkoopsom krijgt en dat we daardoor nog minder kunnen. Maar doorgaan op deze weg die is ingeslagen is voor niemand goed. De hele staf moet zo snel mogelijk worden vervangen door minder correct maar wel met verstand en bezieling. Hij is zo correct hoor ik continu. Ik walg daarvan. Hij moet juist eens minder correct zijn en zijn fysieke coaches de deur wijzen. Alles wat daar op fysiek vlak gebeurt is van een amateuristisch. Bij ieder sportschool waren ze er al uitgedonderd met dit aantal aan blessures. Bij ons kan en mag het gewoon. Mijn zakdoekje wappert al sinds Augustus en ik verwacht nu echt actie te Kloese. Doe gvd je werk eens. Voor mij geen seizoenskaart meer met dit soort voetbal en ik hoor zeer veel van dit soort geluiden op de tribune.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
VOLGENDE 01:33 Priske blikt terug op week met drie nederlagen: 'Ontevreden, maar het was niet dramatisch'
01:25 Priske verklaart CL-keuze over Hartman: 'Hij is het er niet mee eens'
00:40 Beelen ziet Gimenez droomstart beleven in Milaan: 'Zag de goal, leuk voor hem'
00:29 Steijn baalt na verloren derby: 'Mag meer pit en passie in'
00:34 Wéér een tegenvaller voor Trauner: 'Dat gaat heel moeilijk worden'
00:49 Malacia kende situatie bij PSV: 'Dagelijks contact met Noa'
01:08 Bosz enorm teleurgesteld: 'Resultaat was daar een logisch gevolg van'
00:34 Malacia neemt Lang in bescherming: 'Hij is altijd eerlijk'
01:00 Malacia over band met Lang: 'Ik botste eerst met Noa'
00:49 Malacia grapt over afgeketste transfer: 'Ik zat gewoon thuis'
00:13 Bosz reageert op eerste fluitconcert bij PSV sinds zijn komst
01:11 Bosz is het niet eens met Lang: 'Supporters zijn niet de zere plek'
00:23 PSV arriveert bij stadion: Malacia krijgt warm ontvangst
01:34 Peter Schmeichel geeft bijzonder antwoord op mooiste moment uit carrière
01:06 Ancelotti reageert op verwijten Tébas: 'Niemand is hier het hoofd verloren'
00:40 Zit Malacia morgen al bij de wedstrijdselectie van PSV?
00:48 Blindranking met Peter Schmeichel: wat is zijn top-5 van deze keepers?
00:59 Bosz: 'Wil best geloven dat zij nog steeds Feyenoord-supporter zijn'
01:05 De Jong krijgt speciale herstelbehandeling: 'Dat werkt goed bij hem'
01:21 Bosz toont begrip voor Drommel en hint op Van Persie
01:04 Mauro Júnior geprezen door Bosz: 'Hij heeft gif in z'n flikker'
00:39 Bosz bewierookt Dest: 'Zijn afgelopen seizoen was van absolute wereldklasse'
00:43 Bosz brengt positief nieuws over Nagalo
00:56 Zit Malacia morgen bij de wedstrijdselectie van PSV?
00:24 Bosz haalt extra spits bij de selectie: 'Die jongen doet het uitstekend'
00:06 Modric maakte ruzie met Vinicius op veld tegen Leganes
00:36 Quick Boys-fans komen met luid kabaal aan in Alkmaar
00:27 Ronaldo spreekt ambities na spelersloopbaan uit
00:34 Cristiano Ronaldo mist geen prijs in zijn carrière
00:24 Go Ahead vol lof tegenover amateurploegen: 'Kunnen prima mee in de KKD'
02:14 Bosz ziet mogelijkheden als De Jong-vervangers: 'Jongens die daar normaal niet spelen'
01:25 Kritische, maar begripvolle Bosz over transferperiode: 'Dat is niet goed'
00:55 Priske wil niks weten van laksheid bij Feyenoord: 'Misschien zien jullie het beter'
01:26 Bosz kritisch op de eerste helft: 'Niet voor de liefhebbers'
01:09 Moder over sportieve crisis bij Feyenoord
01:15 Eerste indruk Malacia bevalt Bosz: 'Hij heeft er heel veel zin in'
01:06 Priske duidelijk over toekomst: 'Blijf mijn job doen zolang het mag'
00:48 Moder na verlies: 'Het was een zware week'
00:45 Bosz eerlijk over de 1-0 van PSV: 'Dacht dat hij afgekeurd zou worden' Priske ziet probleem in Feyenoord-selectie: 'Moeilijk elkaar te begrijpen' Vandaag om 11:15 Brian Priske heeft na de overwinning van Feyenoord op Sparta Rotterdam kritisch gereageerd op de communicatie binnen zijn ploeg. De trainer zag verbeterpunten, ondanks dat zijn team een einde maakte aan een reeks van drie nederlagen.
"Je mist de relatie tot elkaar. Elkaar begrijpen is lastig", zei Priske op de persconferentie na afloop van de wedstrijd. "Als wij trainen, is het nooit elf tegen elf op een groot veld. Dat is compleet anders voetballen. De relaties tussen elkaar zijn niet perfect |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kolere alleen lezen vanaf 00.45 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hmmm ligt het nou aan mij, of schuift hij continue de schuld naar de spelers toe? Priske's afschuifsysteem? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ben blij met de 3 punten , en het is een dillema Of gewoon tegen NAC weer 3 punten en hij blijft zitten Of verlies en exit .... Ongeacht het spel kies ik altijd voor 3 punten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 11:35 schreef R()b het volgende:Hmmm ligt het nou aan mij, of schuift hij continue de schuld naar de spelers toe? Priske's afschuifsysteem? Hij geeft eigenlijk aan nooit ‘wedstrijdecht’ te kunnen trainen. Althans zo lees ik t. Nooit genoeg spelers voor een echt 11v11 waardoor spelers niet de vastigheden in kunnen slijpen om elkaar te begrijpen |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 11:53 schreef Stylzz het volgende:[..] Hij geeft eigenlijk aan nooit ‘wedstrijdecht’ te kunnen trainen. Althans zo lees ik t. Nooit genoeg spelers voor een echt 11v11 waardoor spelers niet de vastigheden in kunnen slijpen om elkaar te begrijpen Maar er is er maar 1 voor verantwoordelijk en dat is hij zelf. Hoe hij nu met Hartman ook omgaat. Dat kan gewoon niet!! Dat is werkelijk respectloos richting onze beste speler. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja hij moet eens ophouden met benen te breken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 00:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Op de training opgelopen, dus in hoeverre dat daarmee te maken heeft? Trauner is fysiek kwetsbaar. Hoezeer je dat ook probeert te managen. Hoe train je dan en in hoeverre is het met fysieke en medische staf goed afgestemd. Hij is niet de enige die tegen de lamp loopt toch? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 11:53 schreef Stylzz het volgende:[..] Hij geeft eigenlijk aan nooit ‘wedstrijdecht’ te kunnen trainen. Althans zo lees ik t. Nooit genoeg spelers voor een echt 11v11 waardoor spelers niet de vastigheden in kunnen slijpen om elkaar te begrijpen Dan haal je er een paar jongens bij van O21 of zo en combineer je dingen met Pascal als dat je probleem is. Ook voor O21 een leuke opsteker om aan dit niveau te proeven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 12:31 schreef VVout het volgende:[..] Dan haal je er een paar jongens bij van O21 of zo en combineer je dingen met Pascal als dat je probleem is. Ook voor O21 een leuke opsteker om aan dit niveau te proeven. Ja. Maar dan kun je dus geen vastigheden trainen met je basisgroep. Dat bedoelt ie. En elke keer zijn er anderen niet.
Ik snap m wel. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Het zijn allemaal excuses... Ik heb liever dat hij positiespel traint ipv 11 tegen 11. Het slaat helemaal nergens op hoe deze man denkt en traint. Papiertje gehaald bij Deense LOI denk ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 12:27 schreef VVout het volgende:[..] Hoe train je dan en in hoeverre is het met fysieke en medische staf goed afgestemd. Hij is niet de enige die tegen de lamp loopt toch? Niet de enige, maar er zijn er wel een paar die extra kwetsbaar zijn. Naast hem ook Bijlow, Nieuwkoop en Stengs. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 12:36 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja. Maar dan kun je dus geen vastigheden trainen met je basisgroep. Dat bedoelt ie. En elke keer zijn er anderen niet. Ik snap m wel. Je hebt de basis, de 11 die gaan spelen en de rest. Verder heb je rekening te houden met fysieke gesteldheid van een basisspeler en die zien te ontlasten. Je zou dus een vergelijkbare speler met de zelfde opdracht in kunnen zetten zodat overige toch de speelstijl handhaven.
Op een of andere manier lukt het elders wel en voorheen bij Feyenoord zonder namen te noemen. Verder ben ik niet een fractie zo vaardig hierin als de mensen op het veld, maar probeer ook maar in oplossingen te denken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 12:47 schreef VVout het volgende:[..] Je hebt de basis, de 11 die gaan spelen en de rest. Verder heb je rekening te houden met fysieke gesteldheid van een basisspeler en die zien te ontlasten. Je zou dus een vergelijkbare speler met de zelfde opdracht in kunnen zetten zodat overige toch de speelstijl handhaven. Op een of andere manier lukt het elders wel en voorheen bij Feyenoord zonder namen te noemen. Verder ben ik niet een fractie zo vaardig hierin als de mensen op het veld, maar probeer ook maar in oplossingen te denken. Zo werkte Slot altijd om toch 11 tegen 11 te kunnen spelen. Spelers toevoegen uit 021 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Dat doet elke trainer. Maar je speelt dan wel met je basis tegen een team aangevuld met O21 Dat is dus zijn probleem. De basis is elke keer anders |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alvast rondneuzen naar leuke optrekjes, bijna cashen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat een onzin @Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij is zijn dagen al aan het tellen. En lijkt inmiddels te beseffen dat als hij meer onzin gaat zeggen de dag van uit cshen steeds dichterbij komt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee. Maar mag je vinden 🫡 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind t ook gelul Heb heel lang gevoetbald, en nog redelijk hoog ook. Nog nooit getraind 11 tegen 11. Dat heeft ook niets met trainen te maken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: We pakken de middenweg ,een beetje onzin dan 🫡 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 13:14 schreef van geil het volgende:Ik vind t ook gelul Heb heel lang gevoetbald, en nog redelijk hoog ook. Nog nooit getraind 11 tegen 11. Dat heeft ook niets met trainen te maken. Zie je @Stylzz ,toch onzin 🫡😂 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hij moet de interviews voortaan maar in het Deens doen. Ik heb het idee dat ie vaak wat anders bedoelt dan hoe het overkomt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tja. Ik doe op dit moment UEFA C.(VC2) Daar leren we toch echt anders. Van klein naar groot trainen. Tuurlijk bestaat het grootste gedeelte van je trainingen uit kleinere partij vormen. Maar goed. Laten we t gewoon onzin noemen. Ook prima 👌
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Inderdaad. Volledig onzin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja daar waren we over uit 👍 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 13:21 schreef Gerard_FR het volgende:Hij moet de interviews voortaan maar in het Deens doen. Ik heb het idee dat ie vaak wat anders bedoelt dan hoe het overkomt. Hahahaha, mmaar ook qua inhoud kun je er amper iets mee. Of vind jij dat ie werkelijk met analyses smijt voor en na een wedstrijd? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je Slot gewend bent is alles matig. Maar is er naar 1 van |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik denk dat ie veel simpliceert door de taalbarrière. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien citeren Bijbelteksten |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hou het vooral op het materiaal dat hij heeft hoor
onder slot met iets beter materiaal was het vooral tegen de kleintjes ook enorm doorheen komen, en dan miste deze daarvan ook nogal veel spelers heel seizoen
en ja ook verantwoordelijk voor want hij kiest ook zn fysieke staf en assistente ed uit natuurlijk
wissel beleid kijk ik ook doorheen want we hebben geen 16-17 basisspelers waar elftal niet op achteruit gaat en ook geen spelers om laatste fase over de streep te trekken nu met zon aanvallend middenveldertje bijvoorbeeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 13:21 schreef Gerard_FR het volgende:Hij moet de interviews voortaan maar in het Deens doen. Ik heb het idee dat ie vaak wat anders bedoelt dan hoe het overkomt. De wedstrijdbesprekingen gaan al in het Deens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Staat los van Slot hoor, daar is geen maat op. Brian houdt het wel erg algemeen. Heel erg vlak. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Een professionele creatieve cultuur vertaaltovenaar toevoegen aan de staf. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Daarom wou ik geen namen noemen, maar wel hoe ik misschien oplossingsgerecht zou gaan denken. Maar ik sta dan ook niet op het veld en heb hiervoor gestudeerd. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Deze aardige man is zooooooooooo toe aan de verlossing, dat zie je toch aan alles, aan hem, aan de spelers, aan het spel, de beleving...
Feyenoord wil hem echter nog altijd zijn miljoenen niet zomaar geven.
Deens drama... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
https://x.com/kuiptalk/status/1888881827894403522?s=46
Pijnlijk draadje. Alleen de lange ballen zijn verbeterd ten opzichte van Slot:
In al die statistieken is de gemiddelde daling 25,8%. Simpel gezegd: we drukken 25% minder, creëren 25% minder verwachte doelpunten, hebben 26% minder balcontacten in het strafschopgebied van de tegenstander, winnen minder ballen en voltooien bijna de helft van de passes in diepe gebieden vergeleken met vorig jaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zou er echt zo snel mogelijk mee stoppen. Gaat hij er vandaag niet uit, dan over 2 weken wel en anders komende zomer. Dit huwelijk is zo verstoord, dit komt nooit meer goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 29 juli 2024 - 06:21 schreef MMM het volgende:Er is pas 1 belangrijke speler verkocht? Gisteren komt volledig op het conto van Priske met een belachelijke opstelling waarbij de tactiek er ook nog helemaal niet in lijkt te zitten. 29 juli.
6 maanden later nog geen stap verder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2025 - 10:51 schreef MMM het volgende:https://x.com/kuiptalk/status/1888881827894403522?s=46Pijnlijk draadje. Alleen de lange ballen zijn verbeterd ten opzichte van Slot: In al die statistieken is de gemiddelde daling 25,8%. Simpel gezegd: we drukken 25% minder, creëren 25% minder verwachte doelpunten, hebben 26% minder balcontacten in het strafschopgebied van de tegenstander, winnen minder ballen en voltooien bijna de helft van de passes in diepe gebieden vergeleken met vorig jaar. Kijk even naar de middelen op t veld. Dit is veel te makkelijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Moeten de cijfers dan zoveel lager uitvallen?
Waar is het idee? Wat voor voetbal wil Priske spelen?
Ik zie er niets van terug. Dan maakt het echt niet uit wie er op het veld staan. De uitvoering kan dan ruk zijn door de kwaliteit van spelers maar je moet dan nog wel de visie van de trainer kunnen zien. En die zie ik niet.
En wie is schuldig aan al die blessures? Alleen de medische staff of heeft de trainer hier ook veel invloed op?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 februari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Niet verassend statistiek toch,, vorig seizoen stond wiefer er altijd op 6 dus meer vanuit balbezit,,hoe vaak dit seizoen met een speler als hwang op 6🤔 was er eerste potten nog niet bij en veel laatste potten ook nog niet, duss ja, middenveld je belangrijkste linie qua voetbal natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eigenlijk kun je hem komende tijd beter analyseren, gister verloor slot toch ook met gelijk minder materiaal,, materiaal blijft altijd het belangrijkste,, overgens hij stelt fysieke trainers etc wel aan dus daar verantwoordelijk voor absoluut. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 02 juni 2024 - 23:06 schreef Cruzcontrol het volgende:Feyenoord is druk bezig met het binnenhalen van Brian Priske als nieuwe hoofdtrainer. Dennis van Eersel van RTV Rijnmond zocht uit wat de speelwijze is van de coach. Zo geeft de journalist aan dat de Deen niet een hele eenduidige manier van spelen heeft. “Met Royal Antwerp speelde hij met vier verdedigers achterin. Bij Sparta Praag switchte hij al vroeg in het seizoen, na een harde 4-0 nederlaag tegen Slavia, naar een 3-4-3 systeem. En vanaf dat moment ging het lopen.” Ook geeft van Eersel aan dat de trainer kijkt naar wat het beste past bij de kwaliteiten van de spelers. “Bij Midtjylland speelde hij 4-2-3-1. In Antwerp van 4-3-3 naar 4-4-2 met een ruit, om te eindigen met een 5-3-2 formatie. En bij Sparta Praag heeft hij varianten toegepast in 4-3-3-, 4-2-3-1, 4-4-2 en de succesvolle 3-4-3 opstelling.” De journalist denkt dan ook dat de coach ook bij Feyenoord zich niet vast zal pinnen aan een bepaalde speelwijze. “Hij zal flexibel omgaan met de beschikbare spelers en van daaruit zijn spelprincipes qua druk zetten tot uiting laten komen”, aldus de journalist. Dit zie ik dus totaal niet terug bij deze correcte aardige man. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 02 juni 2024 - 23:06 schreef Cruzcontrol het volgende:Feyenoord is druk bezig met het binnenhalen van Brian Priske als nieuwe hoofdtrainer. Dennis van Eersel van RTV Rijnmond zocht uit wat de speelwijze is van de coach. Zo geeft de journalist aan dat de Deen niet een hele eenduidige manier van spelen heeft. “Met Royal Antwerp speelde hij met vier verdedigers achterin. Bij Sparta Praag switchte hij al vroeg in het seizoen, na een harde 4-0 nederlaag tegen Slavia, naar een 3-4-3 systeem. En vanaf dat moment ging het lopen.” Ook geeft van Eersel aan dat de trainer kijkt naar wat het beste past bij de kwaliteiten van de spelers. “Bij Midtjylland speelde hij 4-2-3-1. In Antwerp van 4-3-3 naar 4-4-2 met een ruit, om te eindigen met een 5-3-2 formatie. En bij Sparta Praag heeft hij varianten toegepast in 4-3-3-, 4-2-3-1, 4-4-2 en de succesvolle 3-4-3 opstelling.” De journalist denkt dan ook dat de coach ook bij Feyenoord zich niet vast zal pinnen aan een bepaalde speelwijze. “Hij zal flexibel omgaan met de beschikbare spelers en van daaruit zijn spelprincipes qua druk zetten tot uiting laten komen”, aldus de journalist. Een trainer met plannen A,B,C,D en E aan de hand van beschikbare spelers.
Dit zie ik dus totaal niet terug bij deze correcte aardige man. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
van Eersel maar ontslaan dan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je de stats van Slot erbij pakt is het niet eerlijk nee. Geen Geert geen Wiefert geen Minteh geen Ali en nu ook geen Santi meer. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Hoofdschuldige van alle tegenspoed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 februari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|