BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brian Priske topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leuv
 Leuv - maandag 29 juli 2024 - 08:55   quote  deeplink  
Wat mij betreft mogen de witte zakdoekjes al wel voorzichtig tevoorschijn worden gehaald. We zijn behoorijk verwend de afgelopen jaren. Daarom is het voor mij werkelijk onbegrijpelijk dat een 433 koers die door de gehele club is geadopteerd zomaar terzijde wordt geschoven.
Ik heb toen al niet begrepen waarom we niet voor van Persie, Tomasson of een andere trainer zijn gegaan die Feyenoord snapt maar ook het systeem dat we spelen.
Waarschijnlijk is deze oorwassing door Benfica een signaal en hopelijk blijft het hierbij maar de tekenenen die al maanden aanwezig zijn voorspellen weinig goeds.
Er wordt alleen maar B-garnituur aangetrokken voor met name Dordrecht en waarschijnlijk het dameselftal maar voor het elftal waar alles eigenlijk om zou moeten gaan komen tegenwoordig alleen nog maar Youtube gescoutte Zuid-Amerikaanse exoten.
De laatste geruchten dat het merendeel van de jeugd verhuurd gaat worden zal voor mij een brug te ver zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2024 door Leuv --
VVout
 VVout - maandag 29 juli 2024 - 09:29   quote  deeplink  
Met een systeem als dit waar zoveel verschuivingen in een systeem nodig zijn om een goed team te bespelen is nog tijd nodig. Kan je niet anders verwachten, maar juist nu wel een goed leermoment en evaluatiemateriaal. Daar speel je oefenwedstrijden voor, om er iets van op te steken. Had leuk geweest als je kon winnen, maar dit kan helaas ook.
Leuv
 Leuv - maandag 29 juli 2024 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2024 - 09:29 schreef VVout het volgende:
Met een systeem als dit waar zoveel verschuivingen in een systeem nodig zijn om een goed team te bespelen is nog tijd nodig. Kan je niet anders verwachten, maar juist nu wel een goed leermoment en evaluatiemateriaal. Daar speel je oefenwedstrijden voor, om er iets van op te steken. Had leuk geweest als je kon winnen, maar dit kan helaas ook.
Hebben we verleden jaar niet ook de competitie in de eerste maand van het seizoen verloren. Daarom...tijd is er niet.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 juli 2024 - 09:52   quote  deeplink  
We zien t woensdag weer
VVout
 VVout - maandag 29 juli 2024 - 09:53   quote  deeplink  
ZZ gaf het al vaak genoeg aan, we zijn geen kampioen geworden omdat PSV uitzonderlijk veel punten haalde, was het nou een record of niet?

https://www.psv.nl/media/artikel/alles-over-psv-speelt-om-landskampioenschap-en-puntenrecord

Daar moet je dan uitzonderlijk in mee kunnen, eens in de "100 jaar?"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2024 door VVout --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 29 juli 2024 - 10:38   quote  deeplink  
Brian Priske wist niet wat hij zag in de oefenwedstrijd van Feyenoord tegen Benfica (5-0 verlies). De keuzeheer geeft aan dat hij zijn ploeg totaal niet herkende met wat ze in de weken ervoor hebben laten zien.

“Op individueel gebied was het niet goed genoeg”, klinkt het oordeel van Priske bij Feyenoord ONE over met name de eerste achttien minuten. Daarin kregen de Rotterdammers liefst vier tegentreffers. “Er waren slechte acties, zeker in de verdediging.”

Naast de individuele fouten stipt de Deense coach ook een ander probleem aan. “Tactisch was het niet perfect”, stelt hij. “Er waren rare dingen die ik in de eerste weken niet heb gezien.” Zo geeft hij het druk zetten, het verdedigen en het in de ploeg houden van de bal als voorbeelden. “In de eerste drie weken ging alles op de juiste weg, maar vandaag viel bijna alles tegen.”

Hoewel de wedstrijd tegen Benfica slechts een oefenwedstrijd besloeg, doet de nederlaag Priske wel pijn. “Op dit niveau mag je deze fouten niet maken, zeker niet tegen een ploeg uit de Champions League.” Feyenoord heeft woensdag nog een oefenduel met AS Monaco op het programma staan, waarna zondag het echte werk begint in Eindhoven met de wedstrijd tegen PSV om de Johan Cruijff Schaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2024 door Cruzcontrol --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 juli 2024 - 11:13   quote  deeplink  
Priske stelde deze 11 zelf op .
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 juli 2024 - 11:16   quote  deeplink  
Geslaagde oefenwedstrijd dan toch
van geil
 van geil - maandag 29 juli 2024 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2024 - 11:13 schreef Leon FR1908 het volgende:
Priske stelde deze 11 zelf op .
Priske is natuurlijk vrij nieuw.
En heeft te horen gekregen dat hij n prima selectie heeft.
Denk dat hij achter de schermen al aardig heeft geklaagd, ondanks dat hij er pas is.
kenny
 kenny - maandag 29 juli 2024 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2024 - 13:17 schreef van geil het volgende:

[..]

Priske is natuurlijk vrij nieuw.
En heeft te horen gekregen dat hij n prima selectie heeft.
Denk dat hij achter de schermen al aardig heeft geklaagd, ondanks dat hij er pas is.
dat denk ik ook , ik denk dat hij aardig geschrokken is van de kwaliteiten van deze selectie , hij zal dit nooit laten blijken naar buiten maar intern zal er best flink gesproken worden
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 juli 2024 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2024 - 13:24 schreef kenny het volgende:

[..]

dat denk ik ook , ik denk dat hij aardig geschrokken is van de kwaliteiten van deze selectie , hij zal dit nooit laten blijken naar buiten maar intern zal er best flink gesproken worden
Denk niet dat bij zijn komst Priske totaal ongewis was van de kwaliteiten in de selectie.
Hij zag gisteren vooral dat de onderlinge afstemming aandacht behoeft.
En weet pas sinds een week wat toegevoegde waardes van bv. Santi en Geert zijn.
tomson
 tomson - maandag 29 juli 2024 - 16:37   quote  deeplink  
De sfeer rond de club na het winnen van de beker was ook vrij euforisch. Het kon niet op maar dat was wel gebaseerd op een Feyenoord in goede doen, terwijl het toen ook vaak met het nodige geploeter gepaard ging. En nu pakt de realiteit met de nodige tegenslag opeens heel anders uit.
En dan krijgen de mensen die het wat somberder inzagen de nodige bijval. Het gaat iig een heidens karwei worden het schip weer op koers te krijgen in een (1) week tijd. Anders krijgen we een kopie van de seizoensstart van vorig seizoen, precies waar al tijden voor werd gewaarschuwd. .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 juli 2024 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2024 - 11:16 schreef Stylzz het volgende:
Geslaagde oefenwedstrijd dan toch
Ja dat denk ik wel ja
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 29 juli 2024 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2024 - 11:16 schreef Stylzz het volgende:
Geslaagde oefenwedstrijd dan toch
Dient daarvoor.

Nu wel snel handelen uiteraard
R()b
 R()b - maandag 29 juli 2024 - 17:44   quote  deeplink  
Hoe je het ook uit wil leggen.
Het was niet om aan te zien, en zwaar ruk.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 29 juli 2024 - 18:48   quote  deeplink  
Wie is de aanjager in het team, zie alleen maar koorknaapjes nu.
van geil
 van geil - maandag 29 juli 2024 - 20:20   quote  deeplink  
Zoals Priske 3-4-3 speelt.
is het eigenlijk 5-2-3.
En n complete schoffering van de clubcultuur.
Betonvoetbal.

Als je t dan speelt, dan moet jet zoals 020 in de goede jaren doen.
Of zoals Slot de eerste twee jaar.
Dat was 4-3-3 op papier,maar in balbezit vaak 3-4-3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2024 door van geil --
kenny
 kenny - maandag 29 juli 2024 - 20:39   quote  deeplink  
wat mij ook opviel gisteren dat ivanusec maar een paar minuutjes kreeg , blijkbaar ziet priske het ook niet zitten in hem
VVout
 VVout - maandag 29 juli 2024 - 20:40   quote  deeplink  
Haal je er een van achter naar het midden wordt 5-2-3 4-3-3 haal je er 2 naar het midden wordt het 3-4-3 allemaal geouwezuurpruim dit. Groep moet worden ingesteld, hoe je het verder noemt is bijzaak.
van geil
 van geil - maandag 29 juli 2024 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2024 - 20:40 schreef VVout het volgende:
Haal je er een van achter naar het midden wordt 5-2-3 4-3-3 haal je er 2 naar het midden wordt het 3-4-3 allemaal geouwezuurpruim dit. Groep moet worden ingesteld, hoe je het verder noemt is bijzaak.
Heb je niet gekeken? stonden 7 verdedigers in.
Dat was 5-2-3
piet de paler
 piet de paler - maandag 29 juli 2024 - 20:45   quote  deeplink  
He kritiek nu pas ?
Dit systeem kan, echter dan wel met Geertruida, Hancko, Trauner, Hartman
Maar ja de €€€€&&&& roepen , en ach ja die supporters melken we uit met dure kaartjes, een streaming dienst,
Want ach het gepeupel heeft toch een beker gekregen, en CL waar we met deze selectie voor lul staan.
Dan beloven we ....volgend seizoen staat er een ??? Sterke selectie

Onredelijk ? Ja maar lucht wel op
deoudehappel
 deoudehappel - maandag 29 juli 2024 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2024 - 20:39 schreef kenny het volgende:
wat mij ook opviel gisteren dat ivanusec maar een paar minuutjes kreeg , blijkbaar ziet priske het ook niet zitten in hem
Wel eens gedacht aan aangepaste individuele belasting (lees hoeveelheid speelminuten in de voorbereiding) van spelers? Spelers die bv een EK hebben gespeeld in vergelijking met spelers die een langere vakantie hebben gehad omdat ze geen EK hebben gespeeld? Zomaar een gedachte. ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2024 door deoudehappel --
piet de paler
 piet de paler - maandag 29 juli 2024 - 20:48   quote  deeplink  
Ja ze gaan lekker uitrusten tegen Monaco, dan effe lekker uitrusten tegen psv .......
Alles is toch berekend door de inspannings meneer ????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2024 door piet de paler --
VVout
 VVout - maandag 29 juli 2024 - 20:51   quote  deeplink  
Tegen wie speel je en wat is er beschikbaar en wat wil je proberen. In een oefenpot wil je wijzer worden, niet de geplaveide weg bewandelen. Voor een aanvallend creatief middenveld ontbreekt gewoon Timber en Stengs en het alternatief was het de eerste 20 minuten helemaal kwijt. Jammer, maar kijk woensdag weer verheugd verder. Helaas wel een zak borrelnootjes minder te besteden de maand augustus.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 juli 2024 - 20:51   quote  deeplink  
Ja daarom
piet de paler
 piet de paler - maandag 29 juli 2024 - 20:54   quote  deeplink  
En overwinning op Monaco ????????
Toverstafje en dan overwinning tegen psv ??????????
Ik ben erg positief allleen nu even niet.....ik vindt ons laat met aankopen
En ben bang voor late verkopen...........
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 juli 2024 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2024 - 20:54 schreef piet de paler het volgende:????
Ik ben erg positief ....
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
van geil
 van geil - maandag 29 juli 2024 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2024 - 20:45 schreef piet de paler het volgende:
He kritiek nu pas ?
Dit systeem kan, echter dan wel met Geertruida, Hancko, Trauner, Hartman
Maar ja de €€€€&&&& roepen , en ach ja die supporters melken we uit met dure kaartjes, een streaming dienst,
Want ach het gepeupel heeft toch een beker gekregen, en CL waar we met deze selectie voor lul staan.
Dan beloven we ....volgend seizoen staat er een ??? Sterke selectie

Onredelijk ? Ja maar lucht wel op
Ik ben t eens met je punt.
T irriteert mij ook.
De club is helemaal om naar commercieel, en graaien.
Natuurlijk ben je ook een bedrijf, maar voornamelijk een voetbalclub.
Dit beleid is meer van zoet houden, en heel veel geld binnen harken.
Ook naar de supporters, meer betalen, minder krijgen.
Alles wordt duurder, meer shirts om te kopen, streamen op one.
Miljoenen komen binnen, en maar talentjes en transfervrij aantrekken.
In de hoop op cashen, sportief lijkt echt op plan 2 te staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2024 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 juli 2024 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2024 - 20:56 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik ben t eens met je punt.
T irriteert mij ook.
De club is helemaal om naar commercieel, en graaien.
Natuurlijk ben je ook een bedrijf, maar voornamelijk een voetbalclub.
Dit beleid is meer van zoet houden, en heel veel geld binnen harken.
Maar wat is t idee daarachter.
Daar moet een strategie achter zitten toch?
van geil
 van geil - maandag 29 juli 2024 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2024 - 20:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar wat is t idee daarachter.
Daar moet een strategie achter zitten toch?
Als daar een gegronde strategie achter zit, dan moeten ze dat melden.
Dan is t beter te pruimen.
De volksclub gaat nu commercieel.
MMM
 MMM - maandag 29 juli 2024 - 21:02   quote  deeplink  
Gewoon terug naar 4-3-3. Accenten veranderen kan uiteraard altijd maar deze selectie past beter bij de basis van 4-3-3.

Om nou Nieuwkoop belangrijk te maken en een linkervleugelverdediger hebben we momenteel niet eens..
kenny
 kenny - maandag 29 juli 2024 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2024 - 20:46 schreef deoudehappel het volgende:

[..]

Wel eens gedacht aan aangepaste individuele belasting (lees hoeveelheid speelminuten in de voorbereiding) van spelers? Spelers die bv een EK hebben gespeeld in vergelijking met spelers die een langere vakantie hebben gehad omdat ze geen EK hebben gespeeld? Zomaar een gedachte. ;-)
ja je hebt gelijk , ivanusec heeft geen wedstrijd gespeeld op het Ek daarbij waren ze vlug uitgeschakeld en was ivanusec daardoor ook al eerder terug dus heeft al meerdere weken training gehad en als hij dan maar 4 minuten belast kan worden ?? lekker dan , ook zomaar een gedachte
van geil
 van geil - maandag 29 juli 2024 - 21:15   quote  deeplink  
🤣
R()b
 R()b - maandag 29 juli 2024 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2024 - 21:08 schreef kenny het volgende:

[..]

ja je hebt gelijk , ivanusec heeft geen wedstrijd gespeeld op het Ek daarbij waren ze vlug uitgeschakeld en was ivanusec daardoor ook al eerder terug dus heeft al meerdere weken training gehad en als hij dan maar 4 minuten belast kan worden ?? lekker dan , ook zomaar een gedachte
Op zich niet verkeerd gedacht nee.
Al vindt ik Ivanusec wel een redelijk goede speler.
Alexmem
 Alexmem - dinsdag 30 juli 2024 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2024 - 21:02 schreef MMM het volgende:
Gewoon terug naar 4-3-3. Accenten veranderen kan uiteraard altijd maar deze selectie past beter bij de basis van 4-3-3.

Om nou Nieuwkoop belangrijk te maken en een linkervleugelverdediger hebben we momenteel niet eens..
Maar het lijkt erop dat deze trainer eendimensionaal denkt. Zoals ‘het beste systeem dat er bestaat in het moderne voetbal is 3-4-4. Hoe vul ik dat in.’ Dan is terug naar 4-3-3 geen optie want daar kent hij niet de ins en outs van. Dan is het de vraag of je mee gaat in de filosofie van de trainer of vasthoudt aan de filosofie Slot. Ik had dat laatste verwacht, maar er is met de aanstelling van Priske een andere keuze gemaakt. Dan wordt die nu echt niet zomaar weer ongedaan gemaakt. Ik ben er zeker van dat deze trainer ruim de tijd krijgt voor het implementeren van zijn visie en volledig gesteund zal worden door DtK.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 juli 2024 - 10:09   quote  deeplink  
Hm, dat is eigenlijk niet zo. 3-4-3 is voor hem gaan werken na een aantal oorwassingen in een andere opstelling. Maar dat betekent dus dat hij wel verandert wanneer de situatie daarnaar is.

Ik heb er ook al wel weer wat meer vertrouwen in na beluisteren van wat podcasts, kein geloel bijvoorbeeld en bekijken van wat analyses dat t wel een stuk beter gaat worden. Ook gezien de blessures die er nog zijn en de spelers die nog echt wel gaan komen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 30 juli 2024 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2024 - 10:09 schreef Stylzz het volgende:
Hm, dat is eigenlijk niet zo. 3-4-3 is voor hem gaan werken na een aantal oorwassingen in een andere opstelling. Maar dat betekent dus dat hij wel verandert wanneer de situatie daarnaar is.

Ik heb er ook al wel weer wat meer vertrouwen in na beluisteren van wat podcasts, kein geloel bijvoorbeeld en bekijken van wat analyses dat t wel een stuk beter gaat worden. Ook gezien de blessures die er nog zijn en de spelers die nog echt wel gaan komen.
Het zit Priske zeker niet mee tot nu toe
Geen Stengs Timber Nadje Smal Carranza of Mitchel .
Een Geert die als een kip zonder kop in de rondte liep.
Een Hancko die nog in zijn hoofd op het strand lag ergerns
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 30 juli 2024 - 10:21   quote  deeplink  
Ooohhhh Priske is zo goed .
Geen woorden maar daden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 30 juli 2024 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2024 - 10:21 schreef piet de paler het volgende:
Ooohhhh Priske is zo goed .
Geen woorden maar daden
Hahaha

Screenshot-20240730-102822-Chrome.jpg
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 30 juli 2024 - 10:31   quote  deeplink  
Hahaha
Maar je weet dat ik een punt heb
Volgens mijn vrouw klopt, het gezicht wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juli 2024 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 30 juli 2024 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2024 - 10:21 schreef piet de paler het volgende:
Ooohhhh Priske is zo goed .
Geen woorden maar daden
Piet, jij roept vaak om geduld met spelers.
Waarom Priske niet?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 30 juli 2024 - 10:32   quote  deeplink  
Hahaha Ik zie er 8 in het plaatje 🤡
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 30 juli 2024 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2024 - 10:32 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hahaha Ik zie er 8 in het plaatje 🤡
9 met punthoofd erbij🙈
van geil
 van geil - dinsdag 30 juli 2024 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2024 - 10:31 schreef piet de paler het volgende:
Hahaha
Maar je weet dat ik een punt heb
Volgens mijn vrouw klopt, het gezicht wel
Jonge god.
Alexmem
 Alexmem - dinsdag 30 juli 2024 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2024 - 10:09 schreef Stylzz het volgende:
Hm, dat is eigenlijk niet zo. 3-4-3 is voor hem gaan werken na een aantal oorwassingen in een andere opstelling. Maar dat betekent dus dat hij wel verandert wanneer de situatie daarnaar is.

Ik heb er ook al wel weer wat meer vertrouwen in na beluisteren van wat podcasts, kein geloel bijvoorbeeld en bekijken van wat analyses dat t wel een stuk beter gaat worden. Ook gezien de blessures die er nog zijn en de spelers die nog echt wel gaan komen.
Daar lijkt het tot nu toe niet op. Maar we zien het vanzelf.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 30 juli 2024 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2024 - 10:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Piet, jij roept vaak om geduld met spelers.
Waarom Priske niet?
Ik zie geen systeem, zo kort voor start competitie
En dan nog spelers die weggaan ? Ik weet het niet hoor
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 30 juli 2024 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2024 - 13:50 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik zie geen systeem, zo kort voor start competitie
En dan nog spelers die weggaan ? Ik weet het niet hoor
Dat is al jaren het probleem.
Je koopt je seizoenskaart, maar hebt geen idee wie er nog gaan zijn per september...

Regel moet zijn, 2 weken voor competitiestart geen uitgaande transfers meer!
van geil
 van geil - dinsdag 30 juli 2024 - 17:18   quote  deeplink  
Ik hoop wel dat dit n incident was met 7 verdedigers.
Dacht dat we een aanvallende coach hadden aangetrokken.
Dit was 2 bussen fout geparkeerd voor eigen doel.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 31 juli 2024 - 12:19   quote  deeplink  
Wijze woorden van Floppe...

Foppe de Haan heeft tegenover Algemeen Dagblad zijn visie gegeven op Feyenoord en met name de opvolging van Arne Slot in de naam van Brian Priske.

De Haan weet dat Feyenoord pas laat compleet raakte aangezien de internationals pas later aansloot. "In mijn tijd werkte je bij de start van het seizoen nagenoeg al met je complete selectie. Nu komt ‘dan die en dan die’. En dan loop je tot 2 september ook nog het risico dat spelers vertrekken. Trainers van nu hebben het daarom veel moeilijker dan wij in het verleden, al helemaal wanneer ze een elftal op een andere manier willen laten spelen."

De Haan rakelt nog een statistiek op. "Waar een nieuwe trainer een succesvolle voorganger opvolgt, zie je dat het voetbal en vaak ook de resultaten in het begin tegenvallen. Dat is overal zo, kijk de statistieken er maar op na. Kalm blijven is dan de remedie voor een coach. Ofwel: gewoon rustig analyseren wat fout ging tegen Benfica en daar lering uit trekken. En, dat vooral ook, de goede dingen benoemen aan je spelers. Die waren er namelijk ook. In die zin kan zo’n grote nederlaag ook een positieve werking hebben. Iedereen weet nu dat het beter moet, Priske voorop."

Vooruitblikkend op het duel om de Johan Cruijff Schaal acht hij Feyenoord niet kansloos. "Best kans dat je zondag tegen PSV, ook nog zoekend naar zijn vorm, opeens een uitstekend Feyenoord ziet."
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 31 juli 2024 - 12:24   quote  deeplink  
Yep, zo zit dat.
En nog maar eens gezegd: hoe begon Slot ooit bij Feyenoord?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brian Priske topic









0.0098049