|
|
MMM
|
|
|
Als Ueda maar niet de eerste word. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het is sowieso toch de bedoeling dat er een vervanger komt van Santi als die vertrekt? Daar staat Carranza los van. Dus Ueda, Carranza en Santi (of zijn vervanger) mogen het gaan uitvechten. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Santi was ook niet goed genoeg, nu mogelijk recordtransfer...
Kan snel verkeren... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoor van alles zelfs transfer voor Uyase. En zoveel spelers die top verkopen worden. Ik denk eerst zien dan geloven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen idee. Succes, en welkom. De mentaliteit lijkt me gewaarborgd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 12 juni 2024 - 19:31 schreef piet de paler het volgende:Ik hoor van alles zelfs transfer voor Uyase. En zoveel spelers die top verkopen worden. Ik denk eerst zien dan geloven Joh. Eerste keer dat ik dit lees |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 12 juni 2024 - 19:31 schreef piet de paler het volgende:Ik hoor van alles zelfs transfer voor Uyase. En zoveel spelers die top verkopen worden. Ik denk eerst zien dan geloven In Afrikaanse hut?
Niks van gehoord... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Carranza en Feyenoord een 'succesvolle match': ''Een beetje Dirk Kuijt-achtig'' vandaag, 16:43 849 reacties De verwachtingen zijn dat Feyenoord spoedig Julián Carranza weet te contracteren. De Argentijnse spits staat onder contract bij Philadelphia Union en speelde ook samen met Kevin Leerdam. Bij Inter Miami CF maakte de oud-Feyenoorder Carranza van dichtbij mee.
"Een hele rustige, aardige jongen," herinnert Leerdam zich in een gesprek met ESPN. "Maar zodra hij op het veld staat, verandert hij in een beest. Hij sleurt, werkt hard en heeft een neusje voor de goal. Een beetje Dirk Kuijt-achtig. Hij is geen heethoofd, maar dat Latijns-Amerikaanse temperament zal ook in Nederland wel eens naar voren komen."
Bij Inter Miami CF werd Carranza geen groot succes, dat had mede te maken met de mindere relatie met de trainer. Ook vanwege de komst van Gonzalo Higuaín had de Argentijn geen uitzicht op speeltijd. "Hij was op dat moment nog best wel jong. Hij had Higuaín voor zich, dus maakte weinig minuten. Maar je hoorde hem nooit zeuren. Hij heeft in die tijd juist heel veel kunnen leren, bijvoorbeeld om egoïstisch te zijn voor het doel."
Moderne spits Leerdam begrijpt waarom Feyenoord Carranza wil binnenhalen. "Als je kijkt naar hoe Feyenoord de afgelopen jaren heeft gespeeld, dan past hij daar perfect. Hoog drukzetten, de bal veroveren vlak bij het doel van de tegenstander. Hij is echt een moderne spits, die heel veel arbeid levert. Als hij de tijd krijgt om zich aan te passen, dan heb ik er absoluut vertrouwen in. Feyenoord en Carranza, dat kan wel eens een succesvolle match worden |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
'Here we go': Feyenoord heeft gewenste Argentijnse spits uit de MLS binnen
Laatste update: om 18:31 Feyenoord heeft haar gewenste nieuwe spits binnen. De Argentijn Julián Carranza komt over van Philadelphia Union uit de Amerikaanse MLS. Fabrizio Romano liet zojuist zijn welbekende 'here we go' los.
De drie partijen zijn er met elkaar uit gekomen. Er wordt momenteel nog gewerkt aan de laatste documenten, alvorens de deal helemaal kan worden afgerond. Feyenoord betaalt naar verluidt een lichte transfervergoeding, maar Philadelphia heeft wel een doorverkooppercentage op Carranza bedongen.
De Argentijn gaat in De Kuip de concurrentiestrijd aan met Santiago Gimenez en Ayase Ueda. In Rotterdam heerste al langer de wens om drie spitsen in de selectie te hebben.
Carranza speelt sinds 2022 voor Philadelphia, dat destijds een half miljoen euro voor hem overmaakte aan Inter Miami. Voor Philadelphia speelde hij in totaal 95 officiële wedstrijden, waarin hij 45 scoorde en 20 assists gaf.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juni 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lol Welkom Carranza! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
95 wedstrijden, waarin hij 45 scoorde en 20 assists gaf. Niet slecht, maar kan beter |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het is wel raak de laatste dagen nadje , zekovic en carranza , ik ben blij dat ze eindelijk eens vroeg een selectie op pijl willen hebben wel fijn voor Priske om goed van start te kunnen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juni 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De vloek van de meeuw is opgeheven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juni 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Schijnt niet goed genoeg te wezen. Welkom Julian prove them wrong |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ben je verdwaald VVout 😄 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Je mag weer blijven maatje hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Transfervrij met doorverkoop percentage |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jaaaaaa veel onnodige overtredingen! Welkom |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Transfervrij en toch een doorverkooppercentage? In geval van doorverkooppercentage is hij dus niet Transfervrij.. Klinkt niet logisch. Hoe zit dit? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon. Een overeenkomst waar de koopsom nul is en alleen een doorverkoop opstaat? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prima deal, welkom en hopelijk weer zo'n onverwachte parel.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
MLS speler ik wacht af met Euforie nu al Het is gokken, en daar ben ik bang voor, dat we dadelijk afgaan. Nogmaals voor een ploeg met ambitie moet je hoger gaan qua kwaliteit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 - 13:35 schreef piet de paler het volgende:MLS speler ik wacht af met Euforie nu al Het is gokken, en daar ben ik bang voor, dat we dadelijk afgaan. Nogmaals voor een ploeg met ambitie moet je hoger gaan qua kwaliteit Ga je toch niet mee af? Je denkt toch niet dat de eerste de beste hansworst naar Roterdam gehaald wordt? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
MLS is een beetje als verliezen tegen Roemenië. Wat een overschatting proef ik ook hier weer. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 - 07:46 schreef Stylzz het volgende:Gewoon. Een overeenkomst waar de koopsom nul is en alleen een doorverkoop opstaat? [/quote Betwijfel het,, zal ook wel zoals vaak en Zelden gemeld tekengeld (zeker bij transfervrij) mee gemoeid gaan, tja wat zal het zijn,, ik zag zn marktwaarde op 5-6 milj ofso dus zal wel 1,5 tot 2,5 miljoen alles bij elkaar zijn voor zn zaakwaarnemer en gedeelte hemzelf wat oke is,, wel eigenlijk benieuwd wat hij gaat verdienen aangezien ze in Amerika best goed kunnen verdienen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 - 13:35 schreef piet de paler het volgende:MLS speler ik wacht af met Euforie nu al Het is gokken, en daar ben ik bang voor, dat we dadelijk afgaan. Nogmaals voor een ploeg met ambitie moet je hoger gaan qua kwaliteit Pffff, inderdaad, wat denkt die DtK nu wel zeg?
Wij moeten minimaal niveautje Bellingham, Haaland EN Mbappé binnenhalen...
Die komen lekker allemaal samen omdat hun levenslange droom is om in De Kuip te spelen...
Zet die samen in een appartementje op Zuid en zeg dat 1 keer in de week hun vuile was opgehaald wordt, en je hebt een deal... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 - 19:23 schreef bijft007 het volgende:quote:Op vrijdag 28 juni 2024 - 07:46 schreef Stylzz het volgende:Gewoon. Een overeenkomst waar de koopsom nul is en alleen een doorverkoop opstaat? [/quote Betwijfel het,, zal ook wel zoals vaak en Zelden gemeld tekengeld (zeker bij transfervrij) mee gemoeid gaan, tja wat zal het zijn,, ik zag zn marktwaarde op 5-6 milj ofso dus zal wel 1,5 tot 2,5 miljoen alles bij elkaar zijn voor zn zaakwaarnemer en gedeelte hemzelf wat oke is,, wel eigenlijk benieuwd wat hij gaat verdienen aangezien ze in Amerika best goed kunnen verdienen Teken geld is geen transfersom en vrij normaal sowieso.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jup dat bedoelde ik, achja niet veel geld mee gemoeid dat zoiezo,, mogelijk alleen een best behoorlijk salaris,, maar je wint soms en je verliest soms met zulke transfers van verder weg,, hopelijk deze weer echt mooi bruikbare speler of meerrrr
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Welkom. Is deze ook voor Dordt ? 😎 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Welkom, wel fijn ook want onze eerste spits is voorlopig nog niet terug. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 - 19:41 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Pffff, inderdaad, wat denkt die DtK nu wel zeg? Wij moeten minimaal niveautje Bellingham, Haaland EN Mbappé binnenhalen... Die komen lekker allemaal samen omdat hun levenslange droom is om in De Kuip te spelen... Zet die samen in een appartementje op Zuid en zeg dat 1 keer in de week hun vuile was opgehaald wordt, en je hebt een deal... Mooi precies samengevat wat ik niet bedoel knap hoor. Er zijn spelers uit Europese landen die tegen de top aanschurken dat is de MLS niet. Of kijk jij elke avond naar deze competitir. Ik weet zeker dat je niet een wedstrijd gezien hebt ........ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou Piet ik heb wel gekeken en iedere club uit de top drie ga je ten onder. Wat denk je dat Real daar gaat doen, pannenkoeken bakken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Piet denkt dat we zelf miljardair zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juni 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat Miami heeft rondlopen al is het in de nadagen kunnen we alleen van dromen. Leuke is ook nog dat ze er gewoon plezier in hebben en jongere spelers geïnspireerd raken en er van leren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja toch is t niveau van de League wel in t algeheel lager dan bij ons. De grote clubs zitten op ons niveau. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Paste wat dat betreft beter bij een andere club 😉 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee Piet is telleurgesteld en sceptisch. Ploegen om ons heen in Europa en zelfs Nederland zijn in staat om 1 a 2 subtoppers ( europees gezien ) Moeten we nu heel erg blij worden van de aankopen ? tot nu toe ! En sceptisch omdat we nu al voetballers benoemen tot ............goede spelers En dan na een paar wedstrijden afzagen met de opmerkingen " niet geschikt, klote aankoop, kan er niets van,enzv Ik kan niet geloven dat iemand uit deze competitie enorm goed is ( hopelijk heb ik ongelijk) dat geldt hetzelfde voor een speler uit de Franse 3e divisie Maar nogmaals ik hoop dat ik het fout heb |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We zijn daar bijna Piet. Zou zo maar nog kunnen gebeuren |
|
|
|