|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Transfercarousel komt pas op gang na EK, nu nog maar voorproefjes.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
3 spitsen Caranza, Gimenes, en Uyashe mooi toch ? Dat zou ideaal zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heerlijk een speler halen zonder een euro te betalen. bienvenido |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat was een paar jaar geleden nog standaard nieuws Leon.😄 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook is het zo dat zelfs zulke aankopen salaris+ gok best flink tekengeld voor slot periode niet mogelijk was eigenlijk,, was stuk aantrekkelijker elder in Amerika of sub top Europa te tekenen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
4 jaar, dus niet iemand die ze alleen er bij nemen zou je zeggen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik denk dat feyenoord met zn groei altijd moet toeslaan voor zulke transfers want indien zo iemand slaagt haal je er weer veel poen uit bij doorverkoop,, je ziet ook nu gelijk feyenoord er veel beter voorstaat door al te halen zonder wat van loonlijst af is op ali na wat wel dure jongen was
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar dan wel Ueda wegdoen. Voor de kwaliteit en balans |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan verdampt er veel geld vrees ik. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Eerst maar proberen te verhuren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord wilde drie spitsen. Die hebben we nu |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Nu nog een scorende in vorm. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Welkom, en laat ons juichen! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Welkom, lijkt mij een prima speler. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Deze was al geblesseerd toen hij tekende. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit een goede boevenkop op.......... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geef ons hoop, gebaseerd op ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dacht dat ik het mis had maar zie in dit filmje dat ie toch voor Miami gepeeld had. Heb ik een paar leuke wedstrijden van hem gezien ja. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het lijkt me ook een spits met gif in zn donder wat ueda juist flink lijkt te missen |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Voor de juiste context moet je eigenlijk ook een filmpje van zijn missers zien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Uit de mls................ Kreeg zelfs geen minuut speeltijd tegen pec |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Normaal lijkt me, gaat niet gelijk het vertrouwen ondermijnen van je spelers die al bij de selectie zaten. Was niet fit en moet op zijn beurt wachten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij zal 1 op de 6 kansen missen maar als hij wel raak schiet zijn ze om te smullen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze moet wel heel erg niet fit zijn nog |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goede wijn moet n paar jaar liggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Klopt op de deur en eist uitleg. Deze jongen toond in iedergeval karakter al hebben we hem nog geen seconde zien spelen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hoorde het eerste ook ja,, maar wat het gewoon is,, trainers houden evenals normaliter keepers altijd aan hun eerste spits vast,, dus nu mag hij laten zien,, al begin ueda basis (betwijfel het na weer een waardeloze inval beurt) carranza komt er dan in |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2024 - 15:45 schreef bijft007 het volgende:Hoorde het eerste ook ja,, maar wat het gewoon is,, trainers houden evenals normaliter keepers altijd aan hun eerste spits vast,, dus nu mag hij laten zien,, al begin ueda basis (betwijfel het na weer een waardeloze inval beurt) carranza komt er dan in Zeker!Maar hij klopte bij DTK aan en niet bij Priske. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Een reden om hem voorlopig op de bank laten zou ik zeggen. Als je dit toelaat dan ben je weg als trainer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij klopte bij DTK aan en niet bij de trainer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2024 - 15:50 schreef CobusIII het volgende:[..] Een reden om hem voorlopig op de bank laten zou ik zeggen. Als je dit toelaat dan ben je weg als trainer. Carranza heeft gelijk, hij ziet die twee week in week uit niet presteren. Hij verdient een kans. Hij heeft meer met Te Kloese als met Priske denk ik, en weet jij misschien heeft Te Kloese wel tegen hem gezegd destijds als je vragen hebt, m’n deur staat altijd open. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Even. Waar lazen jullie dit? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
© IMAGO De transferperiode heeft zijn weerslag op de spelersgroep bij Feyenoord, schetst Voetbal International. Meerdere sleutelspelers genoten al belangstelling van grote clubs, maar tot nog toe vertrokken alleen Mats Wieffer en de gehuurde Yankuba Minteh. Daardoor is er binnen de spelersgroep de nodige ontevredenheid, weet Martijn Krabbendam.
Onder meer het vooralsnog uitblijven van een transfer van Santiago Giménez leidt tot ontevredenheid bij meerdere spelers, zoals Ayase Ueda. "Hij stapte een jaar geleden niet voor negen miljoen euro over van Cercle Brugge om dit seizoen op de bank te zitten. De Argentijnse spits Julián Carranza heeft intern ook al gevraagd wat nou precies de plannen zijn met hem, nu hij een Mexicaanse en Japanse international voor zich heeft, die allebei niet presteren |
|
|
|